niedziela, 19 stycznia 2014

Mysz Muzealna




Mysz bo na szaro
Muzealna .....bo w muzeum ;)






Miał być post ze stylizacją, ale czasem szare na szarym jest niewidoczne ;)





Przeniosłam się więc do muzeum i to nie byle jakiego :)
Ale jak się okazuje, do dobrego sprzętu fotograficznego potrzebny jest jeszcze dobry fotograf ;))





A muzeum -MUDAM jest nowoczesne, ekstrawaganckie i przyjazne dzieciakom. Jest przestrzeń ,świetło i mnóstwo interesująco- pojechanych rzeczy ,w tym światło i dźwięk, interaktywne wystawy i hide park ....wszystko by sztuką zaintersować najmłodszych.
















W ferie organizowane są też warsztaty dla dzieci tzw MUDAMINi ...po takich feriach moja Alicja

Oglądając klasyczne malarstwo mówi że są to obrazki
Jak ogląda abstrakcyjne esy floresy , zapytana co to ?! Odpowiada -
No Mamo , to jest SZTUKA !



wystąpili
Sukienka BonPrix
Kozaki NoStress
Torebka Mano
BiZu Promod

69 komentarzy:

  1. Ha, ha, no to pojechałaś, Ty chyba szarej myszy na oczy nie widziałaś, może i szara ale na pewno nie mysz. Kobieto wyglądasz obłędnie!!! Jak 1000000$:) Szczera prawda:)
    Zdjęcie w lustrach piękne:)
    Bardzo spodobało mi się muzeum, Dziewczynki słodziaki
    pozdrawiam, pa..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mysz odnosiło się wyłącznie do koloru ;))
      masz 100% racji muzeum fantastyczne , jak przygoda w krainie dziwôw ;)
      Dzieki za taki entuzjastyczny komentarz :)

      Usuń
  2. Bardzo fajne miejsce :) a Ty wcale nie wyglądasz jak szara mysz , wręcz przeciwnie, ślicznie CI w tej sukience! Pięknie dobrałaś dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Marzenko ... Sukienka ulubiona Tej zimy :)

      Usuń
  3. Ja Ci zaraz dam szarą mysz :D
    Jadę tam! Brak mi takich miejsc pod ręką :(
    A sukienkę, proszę Pani, to masz piękną! Szara, prosta! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pro prosze Pani , sukienkè to prawie wyrzucilam w pierwszych porządkach mojej szafy ... Cudem się ostała ... I teraz ... Uwielbiam :)

      Usuń
  4. chętnie wybrałabym się do tego muzeum, zdecydowanie przyciąga i ciekawi! ;)
    Masz cudowną sukienkę! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to miejsce w którym nie można się nudzić !
      Dzięki !

      Usuń
  5. szarą myszką to na pewno nie jesteś, kipisz kokieterią! :)
    Dzieciaczki widać,że są wniebowzięte i zafascynowane muzeum :) Zawsze chciałam jeździć tak z rodzicami po różnych ciekawych miejscach, ale zawsze praca była górą..fajnie,że urozmaicasz sobie spędzanie czasu ze swoją rodzinką! Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) moje dziewczynki lekko nie maja ... Na wyprawy jeździmy często , większe , mniejsze , krótsze ...dłuższe ... A opowieści które im towarzyszà .... Szkoda , niestety zapracowani rodzice zapominają ze są w stanie dać dzieciom wiele magii

      Usuń
  6. Z myszą nic Cię nie łączy:)))szarość w takim wydaniu pierwsza klasa:)))dziewczyny masz fantastyczne:))))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor ! Kolor łączy ;))
      Dzięki Kochana!

      Usuń
  7. fajna wygodna a jednocześnie elegancka sukienka! bardzo lubię szary kolor! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne połączenie szarości i ciemnego karmelu- świetnie to współgra.
    I jestem zachwycona dziewczynkami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez lubię te połączenie kolorów :)
      Oj , dziewczynki ... Są fantastyczne ... Niewątpliwie !

      Usuń
  9. Czy sukienka jest z dzianiny? Świetnie się prezentuje. Uwielbiam taki styl.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ,z dzianiny i to bardzo wysokiej jakości , mimo sporego stażu w mojej szafie ... bez śladów zużycia . A naprawdę była bardzo , bardzo tania ...

      Usuń
  10. powinnaś stanąć na tle tej zielonej ściany:D
    a dzieciaki patrz jakie mądre! mądrzejsze często od dorosłych...bo jak się przyznać muszę, sztuki nowoczesnej nie rozumiem...wolę obrazki:)))
    a sukienkę masz fajową i każda z nas już Ci jej zazdrości:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) dzieci są bardzo wrażliwe na sztukę , obserwować ich reakcje ... Bezcenne !

      Usuń
    2. dzieciaki w ogóle są niesamowite! mój mi za szybko urósł...;)

      Usuń
  11. Bardzo mi się podoba ten zestaw. Ładna kolorystyka i naszyjnik!
    Świetne miejsce na spędzenie czasu z całą rodziną:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Śliczna !
      Tak , to prawda ... Zwłaszcza jak zimno albo pada deszcz :)) idealna opcja !

      Usuń
  12. Świetnie wyglądasz no i oczywiście cudowne połączenie szarości z karmelem <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje , lubię je , cieszę się ,ze się podoba :)

      Usuń
  13. Hej Aniu, fajnie znów mieć internet:) Dawno tu nie byłam, a u Ciebie ciekawe zdjęcia:) I to nie byle gdzie:)) Moja córka swoje ostatnie urodziny obchodziła właśnie w muzeum...a co tam kręgle, pizza, place zabaw...muzeum:) Byłam z dzieciakami i ciekawe to było również i dla mnie:))
    Śliczna sukienka! No i szara!
    Buziaki z Monachium:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Monachium piękne - spodziewam się wielu świetnych zdjęć :))
      To genialny pomysł na urodziny ! My czasem chodzimy na brunche ;)

      Usuń
  14. Rewelacyjne tlo ;) Zdjecia z odbiciem w lustrze swietne, a witraze boskie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko ze światło kiepskie :(
      Labirynt luster był niesamowity !!!!

      Usuń
  15. jakie ciekawe to muzeum! sprawia wrażenie oryginalnego, interesującego :) chętnie bym się tam rozejrzała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oryginalne jest ! Chyba nie można się tam nudzić !

      Usuń
  16. piękne zdjęcia Aniu i szarość fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialne to muzeum. Co do myszy, to dawno nie widziałam takiej zgrabnej:) Świetnie wyglądasz w tej sukience.
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Soniu , miło mi niezmiernie :)) z uśmiechem czytałam Twój komentarz :))

      Usuń
  18. Muzeum faktycznie robi wrażenie!! Podobnie zresztą jak Twoj look :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Muzeum robi wrażenie! Z chęcią bym odwiedziła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierz mi , nie sposób się nudzić ...

      Usuń
  20. Świetna sukienka i nie wyglądasz na szarą mysz Aniu....stylowo...pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;)) chyba dobrze ,ze nie ;))
      Pozdrawiam Basiu !

      Usuń
  21. Anus, nie wiem co robi wieksze wrazenie: muzeum czy szara Ty na szarym tle… Sukienka jest rewelacjyna!!! Muzea wszelkiej masci uwielbiam - mysle, ze to byloby jednym z moich ulubionych..
    Dziewczynki masz tak urocze, ze chcialoby sie je usciskac! Buziaki. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Aniu ,Aniu ... Myśle ze jednak muzeum , ale fakt sukienka znalazłaby miejsce i w Twojej szafie ;)
      Dziewczynki , oj tak są urocze i uwielbiam na nie patrzeć, jak razem odkrywają świat ... Zreszta sama wiesz .... Matylda niewiele młodsza :))
      Pozdrawiam Aniu !

      Usuń
  22. Niesamowite zdjęcia i pewnie niesamowicie spędzony dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie ! Tak !!! Niesamowicie !

      Usuń
  23. Przegadam Twoje posty w końcu! na spokojnie bez pośpiechu :) Tyle pięknych miejsc aż chciałoby się tam być :)
    Fotki świetne i stylizacje bardzo mi się podobają! Ale Figura ! zazdraszczam ;D ja muszę się nawrócić na mój normalny styl życia ,zero imprezowego żarcia co chwilę jakieś urodziny, ostatnio czuję się jak brojler ! Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejsce niezwykle ... Ilośc zdjęć mocno ograniczona ;))
      Dziękuje za komplementy !
      Kto jak kto. Ale Ty figurę masz nienaganną, a i urodę godną pozazdroszczenia !

      Usuń
  24. Fajne Twoje córeczki są i jak już pozują do zdjęć :) figura nienaganna, sukienka- takie lubię, kobiecość przede wszystkim :) i miejsce superaste, sama pewnie dobrze bym się tam bawiła a co dopiero dzieci :) pozdrawiam i dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Modelki to foszaste, czasem pozują czasem zwiewają ;))
      Oj figura to moj pot i łzy ;) tym bardziej komplement to miód na moje serce :))
      Marzenko - życzenia z takiej okazji !!! Obowiązkowo !

      Usuń
  25. To,że na szaro nie znaczy,że mysz;))Czasem trzeba wyciszyć się i założyć coś spokojnego,szarości pasują Ci,ja też czasem się skuszę.
    Piękne lustra!!Widzę,że Wy to naprawdę lubicie zwiedzać różne zakątki,super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) cieszę się ze podoba Ci się :) lubimy , jezdzimy :))

      Usuń
  26. Szara mysz jest niezwykle atrakcyjna , Szary to kolor, ktory fajnie laczy sie ze wszystkimi barwami. ANIU, swietnie wygladasz, dziewczynki cudowne, az mi zal, ze moje dzieci juz takie duze.
    Pozdrawiam Was cieplo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okazał się zwrot szara mysz kokieterià , zupełnie niezamierzoną ;))
      Nigdy nie laczylam z brązami , zupełnie niesłusznie ...
      Tak , czas tak szybko mija ... Ze należy celebrować chwile :))

      Usuń
  27. Piękna szara sukienka i bardzo ciekawe muzeum. Córeczki prawdziwe modelki, na przedostatnim zdjęciu wyglądają prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :)
      Dziewczynki miały wtedy fazę glupawki ... Cała seria zdjęć z minkami :)) Nam została :))

      Usuń
  28. Great pictures and cute look! Lets follow each other? Kisses.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo fajny blog:) zapraszam do mnie:)

    http://sandrainvogue.blogspot.com/

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  30. Już pierwsza fotka ścięła mnie z nóg, po prostu z rozmachem, że aż powiedziałam:wow! a właściwie zakrzyknęłam! Piekna sesja w pięknym wnętrzu,. Genialne muzeum! ślicznie wyglądac ie, nie wybrzydzaj na fotografam bo może w ogóle ci nie zechcieć zdjęć zrobić:) Oj, Aniu, dawno mnie nie było i ostatnio mniej mnie w sieci, ale obiecuję, że sie poprawię, tylko daj mi jeszcze trochę czasu niech pozbieram sie do kupy:) dzięki za motywację, już powoli wracam fo blogosfery i obiecuję być aktywniejsza, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Ile tylko potrzebujesz Agnieszko !
      Tak Wogole to najlepszego !

      Usuń
  31. Eee tam zaraz mysz :D ;))
    Ostatnio mam zajawkę na szarości, taką sukienkę to bym chciała :]

    OdpowiedzUsuń
  32. szary kolor ostatnio rowniez i nie oczaarowal, Twoja suknia piekna, ale corcie jeszcze piekniejsze Muzeum rzeczywiscie wyglada interesujaco, :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Izuś młodość ... Młodość ;))
      Nie będę rywalizować :))

      Usuń
  33. Aniu, nareszcie jestem. Znów nie mam Internetu, 2 raz, chyba zmienimy operatora, bo to już jest denerwujące. Nie będę ciągle biegała do sąsiadki. Aniu, krótko: zdjęcia rewelacyjne, bo i miejsce niezwykłe. Ty i córeczki cudne, radosne. Sukienka... no wyglądasz w niej zgrabniście i to bardzo!! Jakby takie piękne szare myszki biegały po ulicy, to nie byłoby szaro... Pozdrawiam Cię ciepło!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci bardzo Basiu , że w tak zawiłych okolicznościach znalazłam czas na mojego bloga ;)
      :)) miło tez czytać takie rzeczy !!!
      Pozdrawiam równie serdecznie !

      Usuń
  34. Och piękna sukienka!! A takiego zwiedzania to Ci zazdroszczę!! Uwielbiam łazęgować po muzeach;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienka prawie wyrzucona na wiosnę ... Teraz ma druga młodość ;))
      Muzea mi kojarzą się z nudà , ale te jest wyjątkowe .
      Mam na celowniku te z twojego postu w Krośnie ;)

      Usuń