niedziela, 5 stycznia 2014

Pocztówka z ...Vianden




Zimowo- Świąteczne spacery w cieniu najpiękniejszego zamku Luksemburga.. śmiem nawet twierdzić ,że jednego z najpiękniejszych średniowiecznych zamków Europy.
Jutro czas już wracać do rzeczywistości i pracy.....
A wam jak zleciał ten czas ?!


mój mąż zapytał dlaczego kupiłam sobie męskie buty,
dziewczynki pytają ,dlaczego chodzę w butach taty :)
coś w tym jest :) choć wygoda i przygoda są warte tych aluzji....


Po części ciuchowej- część turystyczna



te zdjęcie jest z lata, ale nim chciałam Wam udowodnić,dlaczego uważam Chateau de Vianden za warte wycieczek !



ale wróćmy do zimy



Wystąpili
Płaszcz -Promod
Spodnie- Esprit
Buty- Salamander
Komin-C&A chyba
Torba -Bocage

57 komentarzy:

  1. Te buty - męskie??!! Płaszcz ma śliczny kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz jaką mam mało zorientowaną w trendach rodzinę ;)?!

      Usuń
  2. Pięknie wyglądasz, kolor płaszczyka śliczny:) Ja jakieś dwa lata temu odkryłam piękny zamek w dolinie rzeki Kwisy, Czocha, też warto zwiedzić. Wasz cudowny:)
    pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki :)
    Aż musiałam spojrzeć gdzie Kwisa ;)
    My bardzo lubimy zamczycha więc chętnie jak tylko możliwość i pobliże to zaglądamy ... Może kiedyś i nad Kwisę nas zaniesie ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty są rewelacyjne ! no i płaszczyk w moim ulubionym kolorze.
    Ja pracowałam między świętami ale jutro dzień wolny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W LUX 6 stycznia nie jest dniem wolnym od pracy , podobnie jak 26 grudnia , to nie świèto ... Ale ferie szkolne więc wzięliśmy urlop i spędziliśmy ten czas rodzinnie , jak widać nawet z treściami :)

      Usuń
  5. Piękny zamek. Uwielbiam zamki; im starszy tym lepszy. Tego pewnie nigdy nie zobaczę na żywo. W Polsce mam jeszcze wiele do zwiedzenia. Śliczny masz płaszczyk. Bardzo ładnie Ci w tym kolorze. Buty bardzo mi się podobają i nie uważam, żeby były męskie.
    Pozdrawiam cieplutko, Aniu:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam zamki , a już najlepiej ruiny zamków ;))
      Szyblety, trochę są męskie ... Ale nam należy sie trochę komfortu ;))

      Usuń
  6. Miło było Aniu z Tobą pozwiedzać...
    Świetnie wyglądasz, płaszczyk ma cudny kolor...
    Ostatnie zdjęcie powala...pozdrawiam Ciebie i dziewczynki...buziaki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Basiu !!! A ... Alunia .... Tak :))

      Usuń
  7. :-). Piękne zamczysko;aż chciałoby się go pozwiedzać. Co zaś do butów-ujmę temat tak-wyglądasz w nich; zresztą jak w całym zestawie bardzo sexi. I tyle; bo nie ma co już więcej dodawać ;-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Zamek bajkowy! Ale że buty męskie???? Już myślałam, że wyskoczysz w męskich półbutch (takich do garnituru), rozmiar 43 :D A tu proszę, kobieca stópka, bardzo wdzięczny zestwik, płaszczyk i w ogóle! :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo trochę może i messkie , ale co tam .... Czasem coś " modnego " można mieć ... Jak idzie za tym wygoda ;))

      Usuń
  9. Jak już pisałam bardzo lubię Twoje pocztówki i masz rację zamek jest piękny:)))ślicznie wyglądasz w tym płaszczyku świetny kolor:)))dziewczynki masz urocze:)))Pozdrawiam wszystkie panie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie jest znaleźć takiego odbiorcę jak Ty , Reniu ! Pozdrawiam !

      Usuń
  10. Witaj Aniu! Milo Cie spotkac w tak pieknym miejscu.. Ja tez uwielbiam stare zamczyska,a ten jest wyjatkowo uroczy.
    Wygladasz cudnie na jego tle, swietny plaszczyk, a buty… ja tylko moge glosno krzyknac, ze sa super! ale ja to skzywiona jestem .. mi w sklepie zawsze podobaja sie bardziej buty na dziale meskim i czesto wybieram dla siebie modele meskopodobne;)
    Wszystkie najlepszego w Nowym Roku Aniu, dla Ciebie i calej Rodzinki..nieco spoznione, ale wlasnie dopiero wrocilam z Polski.<3<3 Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domyślałam się , że choć się nie chwaliłaś wyjazdem ,że pewnie ruszyliście do Pl na święta . Tęskniłam . Co tu dużo mówić wygladałam już rano posta ;))
      Dziękuje , zamczycho konkretne fakt ... Choć najpiękniej jesienią i w słońcu .. Komu jak komu ale Tobie w sprawie butów wierzyć można ;))
      Pozdrawiam Kochana i czekam na posta !!!

      Usuń
  11. Zazdroszcze Tobie wypoczynku, butow i slicznego plaszcza.
    Ja te wolne dni spedzilam z rodzina, dxisiaj Kinga wyjezdza do Opola i znowu bede tesknic.
    Aniu, wygladasz jak nastolatka jestem pod ogromnym wrazeniem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu , najważniejsze ,że wykorzystałaś wolny czas aby się nią nacieszyć :))
      Nastolatka??!! Hahaha

      Usuń
  12. Piękne zamczysko. Pamiętam, że jak odkryłam Twój blog, to też się nim już zachwycałam. Może wreszcie tam dotrę. Aniu kobaltowy płaszcz to moje marzenie od 5 lat. Póki co mam sukienke i spódnicę w tym kolorze. Ślicznie i bardzo dziewczęco w nim wyglądasz. Fotki z dziewczynkami jak zwykle rozbrajające. Ja mam wolne, ale w sobotę byłam na zajęciach i zdawałam egzamin a w niedzielę też mialam zajęcia. Ciągle się dokształcam... Dzisiaj odpoczywam, już powoli konczę post o Kapadocji. Pozdrawiam Cię bardzo ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vianden ?! Ja mam wrażenie ze jest pierwszy raz ... Był Malbrouck ;) nieważne ;) cieszę sie ze moje wycieczki Ci sie podobają :))
      Doksztalcanie ?! Chwali sie chwali :))
      Tez tak mam ;)) choć ostatnio głownie języki obce

      Usuń
    2. Aniu masz rację. Chyba mi się cosik pomyliło. I jeden i drugi zamek jest przepiekny. Wybacz starszej o dychę koleżance... Buziaki.

      Usuń
    3. Basiu , jakie To ma znaczenia ... Ważne ze sie w tej sieci odnalazlysmy :))

      Usuń
  13. Przepiękny ten zamek! I Twój płaszczyk cudowny!
    Mi ten wolny czas uciekł nawet nie wiem kiedy. Dopadła mnie rzeczywistość i obowiązku, więc zamiast odpoczywać zmagałam się z nauką i planowaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak przepiękny !
      Oj szybko minęło wolne .... Z moich zawodowych planów niewiele udało sie zrealizować ;)

      Usuń
  14. magiczne miejsce!!
    super

    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  15. Magiczne miejsce, zazdroszczę trochę :) uwielbiam takie wycieczki.
    A Ty wyglądasz w tym płaszczyku świetnie fajnie Ci w tym kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zazdroszczę .. W Pl jest sporo zamków , palacykow i wszystkie warte wycieczki :)) jak Twojà po sąsiedzku Pszczyna :)
      Kolor fajny , zgadzam sie

      Usuń
  16. dziekuje za mozliwosc zobaczenia pieknego zamczyska a ze jestem w trakcie czytania Ken Folletta (w moim tlumaczeniu tytul) Drzwi do swiata bardzo przydatny post, chociaz wolalabym jeszcze wiecej zdjec z wnetrza zamku.
    Aniu nie wiem czy jestes juz w tym wieku ze, sie chcesz odmladzac, tym slicznym plaszczykiem cel osiagnelas, i kolor Ci rowniez sprzyja. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha coś w tym jest ;) ja po wizycie w starym klasztorze na Mont Saint Michel jak czytałam Imię róży ... Jako żywo stawały mi przed oczami zakamarki klasztorne :))
      Izo każda kobieta jak skończy 18 chce sie odmładzać ;))
      Ale nie mniej
      Dziękuje za taki komplement :))

      Usuń
  17. Fantastyczny zamek - uwielbiam takie wycieczki : ) Piękny zestaw, śliczny kolor płaszczyka - z czarnymi dodatkami wygląda doskonale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Jolanto , tak ... Kobalt ma wiele uroku :)

      Usuń
  18. Piękne miejsce :)) I fajny kobalt (?) na Tobie, i bucisz zacny :]
    Ja słodko leniuchowałam, a teraz czas podnieść cztery litery (nieco cięższe po świętach) i działać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja zdecydowanie zadałam walkę z nadprogramowymi poświątecznymi kilogramami :))

      Usuń
  19. jaki piękny! taki bajkowy...jak dla księżniczki:))) chętnie bym sobie po nim pospacerowała...
    fotka z gałęzią świetna...bo mógłby też być świetną scenerią do horroru:D
    a buciory masz ekstra!!! wcale nie męskie;))) te zapinki super są!
    płaszczyk też świetny, kolorek baaaardzo mi się podoba:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co pamiętam średniowieczny ozdobnik na głowę w kolorze turkusu już masz , więc jako księżna wpisałabyś się jak ulał w klimat ;))
      Dzięki za komplimenta ;)

      Usuń
    2. no właśnie! brakuje reszty odzienia co prawda...ale coś bym na to poradziła;))

      Usuń
  20. Zazdroszczę Ci tych cudownych miejsc, które masz na wyciągnięcie ręki!! Pięknie wyglądałyście dziewczyny na tym spacerze!! Piękny kolor płaszcza!! Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polska tez jest bardzo atrakcyjna i tez tak lokalnie jeździłam ... A to ojców , a to łysa góra ... Zawsze coś ciekawego można znaleść :))
      Na spacerze tylko słońca zabrało ... Ale zawsze mogła padać deszcz ;))

      Usuń
  21. Pocztówka super,miejsce na pewno warte zobaczenia:)
    Kochana buty są świetne i bardzo ładnie Ci w płaszczyku,częściej zakładaj takie kolory:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz ... Ja ten kolor bardzo lubie ;) ale jakos zawsze mysle ,ze on taki nie Moj ;)

      Usuń
  22. Faktycznie piękny zamek :)) aż wieje historią, zawsze się zastanawiam ile taki zamek "widział" przez okres od wybudowania....
    Córka narobiła mi smaka na taką bułeczkę w kształcie choinki... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I w trakcie budowy ... Budowany był od IV wieku do XIII pote wielokrotnie modernizowany ... Sama historia :))

      Usuń
  23. Ale zamek, niesamowity zarówno w środku jak i na zewnątrz !:)))Płaszczyk masz śliczny, no i te,, męskie'' buty dla mnie są świetne, też takie chcę hahha:)
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Beatko ,
      HahAhaha za wsparcie w sprawie butów ;)

      Usuń
  24. Cudne zdjęcia z zamku. Twój zestaw jest bardzo ładny i twarzowy kolorystycznie. Serdecznie pozdrawiam w Nowym 2014 Roku.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Krysiu , twoje zdanie zawsze cenie !

      Usuń
  25. No zameczek...fiu,fiu,faktycznie urokliwy,tez bym tam wybierała się na okragło na wycieczki.
    Przyznam się,że bałam się,że juz dałas ten post o bieganiu i że się zdołuję :))
    A jeśli o buty chodzi-wygoda najważniejsza.A Twoje jeszcze ładne do tego .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))
      W sumie parę razy o bieganiu już było ;))
      Ale jeszcze coś skrobnę nie tylko o osiągnięciach ,ale emocjach i endorfinach ....
      Jak znajdę czas ;)
      Buty ...a ... Tez od razu pomyślałam o moich nowych najeczkach do biegania :))
      Hahaha

      Usuń
  26. Piękna, stylowa dziewczyna w magicznych miejscach!

    OdpowiedzUsuń
  27. świetnie a buty rewelacja :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękny płaszczyk i bardzo twarzowy kolor, a twoje małe księżniczki - prześwietne! :)

    OdpowiedzUsuń