piątek, 31 stycznia 2014

Żółty




Jeżeli  któryś kolor zawojował ostatnio moją wyobraźnie to jest to zdecydowanie żółty .
 Oswajamy się ze sobą już dość długo i mój opór, żeby jednak nie kupować ubrań w tym kolorze topnieje .....









A tak sobie śmigałam wczoraj, zwyczajny dzień, zwyczajnej kobiety ...między pracą, domem, szkołą dziewczynek ......ciepło ,wygodnie i energetycznie..... Jeszcze kurtka na wierzch ....i w drogę.....


Zima luksemburska :) w przerwie od deszczu









ja mowie wtedy ,ze deszcz mi svarowskim maluje po szybach......

60 komentarzy:

  1. całkiem fajna taka zima, chociaż deszczu nie lubię ale to słoneczko... i owszem :) pięknie wyglądasz w tej energetyzującej żółci :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje dziewczynki są innego zdania . Codziennie wyglądają śniegu ;)

      Usuń
  2. Śliczne deszczowe zdjęcia:)))))zestaw super dobrany fajna kamizelka:)))żółty to kolor który lubię najbardziej:)))mimo to bardzo mało rzeczy jest u mnie w tym kolorze:)))nie wiem czemu:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja... Nigdy specjalnie za nim nie przepadałam ...

      Usuń
  3. Żólty to zdecydowanie Twój kolor! Niepotrzebnie tak go odpychałaś:D
    Z brązem wygląda pięknie...tak stonowanie...nie to co z zielenią;))
    a u mnie mróz!!!!!!!!!!!! już pragnę ciepła i takiego deszczyku....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz ... Jak nas niekiedy intuicja naprowadzic ;)
      Taaaa ... Z zielonym to jest moc ;) ja aż taka odważna nie jestem ;)) ale z brązik ;) trochę łagodzi ;)

      Usuń
    2. Bo tak naprawdę kolory wybieramy właśnie intuicyjnie:D
      I moc niech będzie z nami!;)))

      Usuń
    3. ;) i tego się trzymamy ;)

      Usuń
  4. Żółty dodaje energii, w takim zestawie żółty - brąz bardzo Ci do twarzy. A jak wiesz, na wiosnę i lato też lubię żółty kolor. Podoba mi się określenie: Deszcz mi Svarowskim maluje po szybach... Zazdroszczę Ci słoneczka, u mnie zimno. Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem trzeba w sobie poszukać odrobiny liryzmu ....zamiast narzekać na deszcz:))
      Byle do lata ... Wtedy damy mu rozkwitnąć w pełni ;)

      Usuń
  5. O tak, żółty do Ciebie pasuje :-)) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja pięknie, jak energetycznie! bardzo dobrze Ci w tym odcieniu cieplutkiej żółci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uffff ... Właśnie się zastanawiałem jak ten kolor odbierzecie :)

      Usuń
  7. Energetycznie i jak słonecznie;))tez lubie żółty ale trochę jaśniejszy odcień

    Miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasny , ciemny , ciepły , chlodny ... Ma ich wiele ,nieprawdaż ?!

      Usuń
  8. Wyjątkowo pięknie wyglądasz w żółtym kolorze!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ograniczaj koloru żółtego w swojej szafie bo wyglądasz w nim ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boje się bardziej tego ,że będę miała cała szafę żółtych ubrań , a miłość do tego koloru minie ;)

      Usuń
  10. Uwielbiam miodowy kolorek! Sama często go noszę, pasuje do wielu kolorów :) A futrzak czadowy :) Gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasuje na pewno do mnie ;) i mojego nastroju ;)

      Usuń
  11. Ooooo, jak ślicznie:)
    Pięknie Ci w żółtym:) bardzo twarzowo, nie każdemu jest dobrze w tym kolorze, a poza tym żółty to różne odcienie, Twój to taki cieplutki, chętnie sama bym się w nim ogrzała:)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. NO właśnie , ja mam takie jakieś skrajne dziwactwa kolorystyczne , miała tez fazę pomarańczowego ;)
    Choć ponoć tylko Dalajlamie w nim dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie svarowski na szybach! Ale ładnie napisałaś:) A w żółtym Ci do twarzy więc spokojnie możesz śmigać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) sprzed wielu lat mam zdjęcie na tle takiej ściany z kryształow swarovskiego ;) więc kiedy pierwszy raz zobaczyłam takie szyby od razu mi się skojarzyło ;)

      Usuń
  14. Pięknie Ci w tych barwach, a na szybach to mróż powienien malować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki , ale
      Mróz w Luksemburgu ??!!
      To jedna z zalet tego kraju , ze nie ma mrozów ;) jest w zamian deszcz ;)

      Usuń
  15. w żółtym sweterki to bardziej jak wiosna niż zima:) na chwilkę wpadłam na bloggera :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Na pierwszym zdjęciu wyglądasz świetnie. Można odnieść wrażenie, że żółty kolor sweterka odbija się w Twoich włosach.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziekuje :))
    Oj , włosy zaczynają wołać o pomstę fryzjera ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. super kolor, mi się marzy zółty płaszczyk;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ... Tez mi takowy chodził po głowie ...

      Usuń
  19. Ja żołty czasem lubię, a czasem nie dobrze się w nim czuję.Ty świetnie go połączyłaś z brązem, nie jest taki cukierkowy, ale stonowany. Ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to trudny kolor , trzeba mieć do niego nastrój ;)
      Właśnie dlatego nie folguje sobie na zakupach ;)

      Usuń
  20. Ja żółty bardzo bardzo, bardzo. Najbardziej z szarym :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem , choć chyba do szarości to chlodniejsza ta żółć ;)

      Usuń
  21. nigdy nie połączyłabym żółći z brązem, a tu mnie tak zachwyca! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie się takie to oczywiste wydawało ;) ta sama grupa barw :)

      Usuń
  22. Lubię tutaj zaglądać :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwsze zdjęcie magiczne. Cudownie Ci w tym odcieniu żółtego..... i ten futrzak, świetny jest.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)
      Myśle ze te zdjęcia są bardzo optymistyczne , wiosna w styczniu ;))

      Usuń
  24. A mi jakos z zoltym nie po drodze.. ale tak patrze na to polaczenie z brazem i wyglada naprawde pieknie! Tak energetycznie.. bardzo Ci pasuje!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NO właśnie ... Tez nigdy nie lubiłam , tym bardziej w wersji ubraniowej ;)
      Ale tak dobre 1,5 roku wzrok Moj przyciągają ubrania , dodatki żółte ... Samą mnie to dziwi i zastanawia i dziwi .... I dlatego tak jakoś nie ulegam .. Chwilowym nastrojom na żółty ...

      Usuń
  25. Piękny i bardzo twarzowy odcień żółtego, z brązem wygląda pięknie. Pozdrawiam Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. kochana! super. Cudowny pozytywny kolor się wdarł!

    z pozdrowieniami:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Żółty to ładny kolor ale ja jakoś go omijam...Ty w nim wyglądasz super....u mnie po zimie, wczoraj deszczowo a dzisiaj piękne słonko...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam nadzieję ,że piękna pogoda oznacza wczesną wiosnę .... Ach ... Słońca i ciepełka mi siè chce ...

    OdpowiedzUsuń
  29. Widzę Aniu że też miałaś ochotę na trochę słonecznego koloru, mi też cię chce słońca i ciepełka , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak .... Choć w tym roku akurat nie możemy narzekać na chłody i mrozy ....

      Usuń
  30. Bardzo ładnie Ci w żółtym. Mnie tez próbowałaś namówić :) Pamiętam, że jako nastolatka, pod koniec podstawówki lubiłam ten kolor. miałam taka zaje... żółtą bluzę, spodnie w czarno-kolorowe kwiaty i żółte botki. Widać mnie było na kilometr.
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NO widzisz ... ;)) bo mi ten żółty do czerni i do czerni z bielą bardzo się komponuje ;))

      Usuń
  31. Tez miewam fazy na żółty, może to psychika podpowiada, bo zawsze chwytam się żółtego jak ostatniej deski ratunku, gdy za oknem pada przez kolejne dni. luksemburska zima... belgijska zima... Pieknie wyglądasz, energetycznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie nowość ;) taki kolor ... Choć racja w tym ze energetyczny

      Usuń
  32. Przyznam, że i ja nie miałam serca do żółci dopóki nie upolowałam w sh żółtej marynary :D
    Bardzo Ci do twarzy w takim kolorze :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ... A ja nie wiem czemu ... Mam juz sukienke ;)

      Usuń