wtorek, 4 lutego 2014

After Work Party




Z pewną dozą nieśmiałości na nowo odkrywam długość mini.
Nie wszędzie i nie codziennie, ale od czasu do czasu.....







Jak za czasów studenckich impreza w czwartek , bo w piątek Luksemburg pustoszeje , 100 000 ludzi rozjeżdża się do domów we Francji, Niemiec , Belgii ,ale w czwartkową noc wzgórze Clausen tętni nocnym życiem .....
Karnawał trwa....



 Dla mnie knajpka z muzyką bluesową na żywo, to jak za starych lat, kiedy jeździłam do Tychów, "Pod jesiony " na Dżem-Sesion do rana ;)
Swoją drogą, czy ktoś się orientuje czy nad Paprocańskim jeziorem odbywa się jeszcze Tyska Jesień Bluesowa im Ryśka Riedla ??!!!

PS z ostatniej chwili



wiosna idzie ...wiosna :))

80 komentarzy:

  1. Aneczko! Widze, ze powoli otwierasz sie na nowe wyzwania;);) Mini zdecydowanie to dlugosc dla Ciebie! Piekne, dlugie nogi az sie prosza, zeby od czasu do czasu odslonic:) W elegancji czerni i takim kroju spodniczki wygladasz olsniewajaco! Uwaga Luxemburgu - Ania nadchodzi!!!!
    Baw sie dobrze! Usciski. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha wiosna to może i nadchodzi ;))
      Dziękuje Aneczko , zawsze znajdujesz słowa , które trafiają do mnie w jakiś szczególny sposób :)) dzięki wielkie !

      Usuń
  2. WOW!! Z takimi nogami nie powinnaś nosić innej długości jak mini!! Ależ ty masz piękne nogi!! Wygladasz szałowo w tej spódnicy!! Aaaaa cała jesteś cudna!! ;-) Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):):):):)
      Dziękuje Anula pięknie i za nogi i za entuzjazm :)

      Usuń
  3. Świetna długość spódnicy! Pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna spódniczka i idealna dla Ciebie! Wyglądasz megazgrabnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja zawsze unikałam rozkloszowanych spodnic ... Obawiałam się że pogrubiają :)

      Usuń
  5. Wow! Jak mogłaś skrywać takie nogi??? Wyglądasz mega seksownie. Śliczna torebusia.
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kochana... Przyzwoitość mi podpowiadala , ze mini to dla nastolatek ;)

      Usuń
  6. O! O kurde! Zatkało kakało :D Jak ja to lubię - taka kolorystyka, szałowy minimalizm. Pięknaś :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) mnie w skromnej oprawie tez dobrze ;) dziękuje Kochana !

      Usuń
  7. Nogi do samej.....szyi:) Smukłe, zgrabne, do pokazywania:)
    Mini to idealna długość dla Ciebie, spódniczka ma śliczną fakturę materiału.
    Wyglądasz obłędnie:)!!!, kobieco, elegancko i seksownie:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) dobrze wiedzieć :))
      Wieczoru nie mogę się doczekać :))

      Usuń
  8. Już nie mogę doczekać się wiosny!!;))
    Co do Twojej mini to Kochana powinnaś częściej zakładać,wyglądasz mega!!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje Śliczna !
      A ja się zastanawiałem czy wogole publikować te zdjecia

      Usuń
  9. obłędnie wyglądasz! I jak zgrabnie! Jestem zauroczona! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze, że odkrywasz, super zgrabnie Aniu...pięknie wyglądasz....pozdrawiam cieplutko...u mnie też już cieplej...czekam na wiosnę....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Basiu ... Wiosną pachnie w powietrzu ... Choć to dopiero luty ...

      Usuń
  11. Aniu noś mini, noś... bo zgrabnie i ładnie... Mój mąż jest fanem Ryśka Riedla. Zna wszystkie utwory Dżemu, tamtego Dżemu. Zresztą kiedyś też miał kapelę i długie włosy... Obecnie odbywają się festiwale w Tychach imieniem Riedla - Ku przestrodze. Na każdej wycieczce autokarowej mąż wyśpiewuje: "Czerwony jak cegła" i inne wspaniałe hity i ... nawet mu to wychodzi całkiem dobrze. Dinozaur... Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moj tato chodził do szkoły z Beno Otrębą , więc na Dżemie się wychowałam , do dziś lubie klimat i autentyczność .... Masz racje , tak nazywały się te koncerty Ku przestrodze , byłam na pierwszym .... I potem jeszcze parę razy .... Cudowne emocje ....

      Usuń
    2. Nadal jeździ i koncertuje, tylko wiadomo inny już wokalista. Utwory Dżemu często słychać w naszym domu...

      Usuń
    3. Wiem wiem :)
      A ich wokalistę Maćka Balcara kojarzę z Jesus Christ SuperStar :)) chętnie posluchałabym na żywo :))

      Usuń
  12. Mini u Ciebie jak najbardziej:))masz zgrabne nogi,szczupłą figurę idealnie dla mini:))))wyglądasz ślicznie i masz uroczą torebkę:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) tak cekinowa torebka znalazła by tutaj parę srok amatorek ;)

      Usuń
  13. Bardzo korzystny fason i długość!! Podoba mi się tez ciekawa faktura materiału.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Śliczna , ku mojemu całkowitemu zaskoczeniu ;)) ten fason ;))

      Usuń
  14. Aniu noś noś mini bosko w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coraz swobodnej się czuje ;) w mini , więc może mi się jeszcze przydarzy ;)

      Usuń
  15. Ja za ciosem pędzę do ciebie, skoro jeszcze jestem w sieci i od progu krzyczę, że bardzo mi się podoba twój zestaw i czy mi się zdaje, czy panna Anna schudła zimą? zazdraszczam sylwetki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) a to tylko czerń ;) i srebro ...
      Nie , chyba juz nie ;) ale Zmieniłam trening , poza bieganiem chodzę na fitness FAC i magia fasonu robi swoje :) całuje Agnieszko !

      Usuń
  16. śliczna spódniczka i torebka! I Ty świetnie wyglądasz bardzo dziewczęco :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A Ty dziś w czerni Aniu, piękne nasz nóżki musisz stanowczo częściej je pokazywać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) zimą ??!!
      Dobra wiosna idzie , będzie częściej ;)

      Usuń
  18. ale fantastyczny zestaw!!!! prosty, wysmakowany...a ta torebeczka, to taka wisienka na torcie:D
    i nie mów mi, że nie możesz mini nosić!!! wręcz powinnaś! w takim kroju spódniczki wyglądasz rewelka i już!
    Wiosny zazdroszczę, a co do Tychów, to miałam tam ciocię, ale tylko raz ją odwiedziłam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem coś się udaje ;))
      Nie mówię ;) nigdy nie miałam kompleksów z powodu nóg , raczej tak mi w głowie ,że wiek ,że zawód i praca nie na mini ;)
      no ale w końcu po pracy 100 lat nie mam ;))

      Usuń
    2. Nie mówię, żeby w takiej mini do pracy latać, ale jak jest impreza, czy czas wolny, to jak najbardziej:D

      Usuń
    3. No Jeszcze wiek zostaje ;))

      Usuń
    4. Jaki Ty masz wiek, malolatko;-)

      Usuń
    5. ;);) oj Elu , a
      Mówimy o metryce czy mentalu ,
      35 od 16 roku życia :)

      Usuń
  19. Kochana, w Tychach, to ja się urodziłam! Mieszkałam tam prawie 30 lat, dopóki nie przeprowadziłam sie do Skoczowa ;) Ryśka, to ja widywałam na mieście ;))
    Chodziłam do knajpki o nazwie "Dżezowa", teraz to jest chyba Klosterpub, czy coś takiego, a na Paprocanach, kurczę nie wiem nawet czy jest jeszcze Tyska jesień, ale mogę się dowiedzieć ;)) Ale ten świat mały ;) A Ty w mini chodź, ile się da! Wyglądasz bombowo!
    Dżem, to ja do tej pory uwielbiam słuchać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moj bliski przyjaciel tez z Tychów ;)
      Dzem ma w sobie siłę ... Której trudno szukać w tych wypromowanych gwiazdach 1 sezonu ...
      Dzięki :)

      Usuń
    2. No niestety, teraz "każdy może śpiwać" ale różnie z tym bywa.
      A Dzem miał siłę.
      Pamiętam pogrzeb Ryśka i tysiące fanów, zresztą jego grób, jest niedaleko moich dziadków;)

      Usuń
    3. :) to byly czasy ..... Jeśli go nie znałeś to nie żałuj .... Jeśli go nie znałeś to nie żałuj ... Nie
      Bo przyjaciela straciłbyś .....

      Usuń
  20. Mmm..a co byś powiedziała na zamotanie pastelowego szalu wokół szyi tak żeby delikatnie wysuwał spod kołnierza przy szyi? :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem była taka konwencja - czerń i srebro ... na co dzień sięgam po kolory ;)

      Usuń
  21. nos nos mini !!!!! masz takie piekne nogi ze chce je czesto ogladac, torebusia kropka nad i w czarnym jestes taka smukla!!! slicznie w tej fryzurce wygladasz. Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magia koloru magia fasonu ;))
      Dziękuje Izuś na taki ciepły odbiór :):)

      Usuń
  22. Gdybym mogła, to bym zaobserwowała Cię drugi raz. Bosko, chcę taką spódniczkę!!! Skąd ją masz? Ta fryzura zdecydowanie Ci służy tak poza tym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):)
      Ze sklepu ;))
      Hahaha po 30 pierwszy raz coś kupiłam w .... Pimkie.... Co zawsze kojarzyło mi się z tandetnymi podfruwajkami ;))

      Usuń
  23. Czy ty się nie możesz gorzej czasem ubrać? No wiesz, żebym mogła prawić Ci różne wywody i czuć, że jestem tu do czegoś potrzebna... ;) Pięknie wyglądasz i nic na to już nie poradzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje ze to szczera prawda .... ;);)

      Usuń
  24. No i jest przepięknie! Tylko tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  25. No moja droga wygladasz, że och...:-) Spódnica jest piękna, świetny krój i przede wszytskim faktura materiału.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och dziękuje ;)
      Właśnie fakturą materiału mnie ujęła ....

      Usuń
  26. oby mróz nie przyszedł, bo szkoda kwiatuszków:) piekna spódnica:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Chcę oglądać Twoje nogi, nogi, nogi, nogi :]]
    Fiu, fiu jest szał <3 Piękna :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Bonito look, la falda es preciosa y el clutch tambien. Besos, si quieres nos seguimos

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne odcienie czerni w Twoim wydaniu!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wydawałoby się że czerń jest tylko jedna ;)

      Usuń
  30. świetny czarny look :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dzięki i pozdrawiam rownież :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny set w Twoim wykonaniu.
    Idealne połączenie. Mysle że zainspiruje sie w moich kolejnych stylizacjach.
    Ciekawie i z klasą.
    Buziaki Sylvia ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) minimalizm rządzi :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  33. Aniu, noś mini bez przerwy, nogi masz boskie. Swietny set.

    OdpowiedzUsuń
  34. OOOO ten set jest cudny !!!Wyglądasz achhhhhh cudnie ! Tak noś mini, bo warto heee:)
    Uściski :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieeeeeki ;) jak niewiele potrzeba ;) nieprawdaz ?!

      Usuń
  35. Pięknie wyglądasz w mini, a na widok kwitnących krokusów, buzia sama mi się uśmiechnęła. Jak ja kocham pierwsze oznaki wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :);) to cieszę się ,że udało mi się Twój uśmiech wywołać :)
      Mnie też taki widok nabawia optymizmu ...

      Usuń
  36. Masz takie piękne nogi (ja jestem przed trzydziestką i nie mam takich - zazdrość wilelka!), że powinnaś chodzić w mini częściej, niż tylko od czasu do czasu :)
    Tychami wzbudziłaś we mnie dużo do Ciebie sympatii - ja jeździłam do Tychów (swoją drogą - poprawna forma to do Tych, próbowano wpoić mi ją na studiach, ale ja się nie dałam: cały Śląsk mówił "Tychów" i tak to we mnie wsiąkło, że zostało :)) przez kilka lat. Miałam tam pierwszego poważnego chłopaka :) Kochałam Tychy! Kochałam Paprocany, kochałam tamtejsze knajpy (Bakakaj i bodajże Belfegora - najbardziej!), kochałam tamtą zieloność i uporządkowanie alfabetyczne osiedli ;P Tęsknię za tym miastem, muszę odwiedzić je ponowni :)

    Pozdrawiam Cię serdecznie i cieszę się, że spodobało Ci się u mnie - zapraszam zarówno do chwalenia, jak i krytykowania, proszę bardzo, sprawi mi ogromną radość każda opinia, która jest szczera i płynie z serca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Tychami mam bardzo wiele dobrych wspomnień ;) Hahaha miedzy innymi pierwszego poważnego adoratora. , który jest teraz jednym z najlepszych moich przyjaciół ....
      Spodobało mi sie u Ciebie bardzo ... Kolory , stylistyka i taka niesztampowosc ....
      Na szczere opinie możesz jak najbardziej liczyć ;)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń