piątek, 21 lutego 2014

Przyleciały żurawie




w Lutym !!!

tego najstarsi ardeńscy górale nie pamiętają!!!

Żurawie bardziej niż kwitnące od dwóch tygodni krokusy, zawilce czy przebiśniegi zwiastują początek wiosny !!!



Łagodna, krótka i bardzo słoneczna zima to coś co mnie niezmiernie cieszy  ,a nadchodząca wiosna otwiera problem


NIE MAM SIĘ W CO UBRAĆ!!!!

i nie ma w tym wiele przesady, nawet moje ulubione , ukochane, niezastąpione  białe spodnie ....
trzeba zamienić ...mniejszą parą :)















taaa...pogoda właśnie taka.....szaro i ponuro a za chwilę wychodzi słońce i prześwietla zdjęcia....
przywilej przedwiośnia :))

i cóż ,nie zawsze "stylówa" taka jak w poprzednim poście,
 dziękuję WAM wszystkim za tak pozytywny odbiór mojej walentynkowej kreacji :) sama uważam ją za jedną z bardziej udanych :)i każdy komplement był miodem na moje serce :)
 a tymczasem to taki zwyklaczek , na spacer po parku, na zakupy czy odprowadzanie dziewczynek do szkoły :)


a przedwiośnie pięknie ukwieciło też mój las.....




choć kwiatkom to ja mniej ufam :) raz już żonkile kwitły w moim ogródku w styczniu, a w lutym przyszedł mróz..... żurawie są,pod tym względem, bardziej godne zaufania :)
i tym optymistycznym komentarzem kończę post i wybieram się na zakupy :)

82 komentarze:

  1. U mnie kilka dni temu przed domem pojawił się paź królowej, syn go od razu zauważył. A, że motylek był trochę jeszcze zaspany i mało ruchliwy, to Kuba mógł go obejrzeć sobie z bliskiej odległości. Mam nadzieję, że zima już nie wróci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wróci ;) nawet jak chwile będzie chlodniej , to juz nie zimowo :):)
      Zurawiom ufam :)

      Usuń
  2. świetny strój, wszystko idealnie dobrane, baaaardzo mi się podoba, super

    www.magadish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja się trzymam tych żurawi!!! Tez chcę juz wiosnę! W tamtym roku była taka długa zima, że w tym powinna już się skończyć!
    A taki problem, to mamy wszystkie, choć Twój powód (mniejszy rozmiar) wiele dziewczyn chciałoby mieć;))
    Przyznaję, te już się tak na pupie nie układają...coś czuję, że maskują jej zgrabność:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapopmnialam dodać,że do Pl to z reguły 2 tygodnie spóźnienia :) choć w tym roku ... Inaczej ?!
      Ja z wszystkim tak mam ..... O ile sukienki luźne to spodnie .... Dwa rozmiary , to widać ;) stety

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że szybciej dolecą, szczególnie, że u nas teraz też ciepło:D
      Co do spodni - ciesz się i kupuj nowe;))

      Usuń
    3. Juz kupiłam ... Turkusowe ;);)

      Usuń
  4. Świetnie wyglądasz! Prosty, ale bardzo trafiony zestaw.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealnie jak lubię , jeszcze tylko spodnie 2 rozmiary mniejsze;) i będzie cacy

      Usuń
  5. No ja też mam nadzieję ,że zima już nie wróci :-) Do tego miałam chwilowe przesilenie ale przechodzi :)
    A takie proste zestawy zawsze są fajne na co dzień, zreszta przy takiej figurce zawsze będzie dobrze , nieprawdaż ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) figurka to całkiem nowy nabytek ;);) Hahaha tym bardziej takie uwagi mnie cieszą :)

      Usuń
  6. Cieszą mnie te Żurawie! Bardzo, tak jak wiosna! ;)
    Piękna kolorystyka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zazwyczaj białe spodnie,to zakładam dopiero latem.Ale faktycznie masz rację,czemu nie już wiosną ?
    Zdjęcie z żurawiami jest przepiękne i do tego podziwiam,że tak się na ptactwie znasz,ja nie odrózniam za bardzo ,haha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zimą też są fajne , jak nie ma pluchy ;)
      Żurawie rezydują przelotnie na tej łące co ją widać z mojego balkonu ;) tez byś sie nauczyła ;)

      Usuń
  8. Większość babińca narzeka po zimie, że ma za małe ciuchy, a tu proszę, za duże, szczęściaro Ty :) :) Luz jaki lubię (taki w portkach też, bo podobaja mi się zwisy, serio serio).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapracowałam ;)
      Większość babińca nie spędza 60 km tygodniowo w adidaskach w lesie ;)
      Mają swój urok ;) Zawisy ... Gorzej jak zwisa np podbródek ;) albo brzuch ;)

      Usuń
    2. No to pełen szacun ... 60 km tygodniowo???? Naprawdę jestem pełna podziwu.

      Usuń
  9. Fajny jest ten luz w Twoich białych portkach :) Świetna ta bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba Twój zwyklaczek, fajne kolorki, tęsknię już za wiosną okrutnie:):)
    Klucz żurawi, fantastyczny ale i tak nic nie pobije Twoich dziewczynek w lesie i między kwiatkami, te zdjęcia są cudowne:):):)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Agnieszko ,
      Dziewczynek nic nie przebije , chocbym stawała na głowie ;)

      Usuń
    2. Przepraszam Cię:), oczywiście Ty piękna, ale ja to taka "matka polka" i dzieciaczki zawsze u mnie na pierwszym miejscu:):):)

      Usuń
    3. Aguś , ja nam tak samo ;) trudno czasem mi sie wogole złapać na fotkę ;) ;);)

      Usuń
    4. Wiesz co, tak pomyślałam, że z taką konkurencją to sama radość przegrywać:):):)

      Usuń
    5. :) dokładnie :)
      Agnieszko , bez fałszywej skromnosci o dziewczynkach mogę powiedzieć ,że są ślicznie i co oczywiste jak każda matka jeste z nich bardzo , bardzo dumna . Konkurować ?! No co Ty ,z radością oddaje palmę pierwszeństwa :):):)

      Usuń
  11. No ba! czekamy tej wiosny a potem panika- nie ma sie w co ubrać, no i akcja gmeralistyczna w zaułkach szafy :))!
    serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akcja gmeralistyczna mnie urzekla :)

      Usuń
  12. No to gratuluję zmiany garderoby i samej siebie :))
    Co do żurawii i wiosny......
    kiedy pisałam maturę spadło mnóstwo sniegu, pamietam, jak szukałam kozaków w maju........
    Może jeszcze nie kraczmy z ta wiosna....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;);) w Luksemburgu tak czy owak śnieg jest rzadkością ;) może być zimno u deszczowo , ale śnieżnie nie sądzę ;)

      Usuń
  13. Wyglądasz fantastycznie :) Ten zestaw bardzo do ciebie pasuje :) Zdecydowanie urzekły mnie dodatki :)

    Jesli znajdziesz wolną chwilię to zapraszam Cię do wzięcia udziału w konkursie na naszym blogu
    TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) tak dodatki rządzą ;)
      Konkursy Nie dla mnie ;) i tak nie chcecie wysyłać za granice ;)

      Usuń
    2. Zapraszam do mnie, ja wysyłam :)

      Usuń
  14. Bardzo mnie cieszą te żurawie:)))mimo łagodnej zimy grypa poniewiera mną od dwóch tygodni:(((bardzo ładnie wyglądasz a las najbardziej ukwieciły Twoje dziewczynki:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu to zdrowka życzę i po grypie proszę mi sie nie forsować !!! To zdradzieckie świństwo ... Wymaga drugie tyle na regenerację ! Pozdrawiam serdecznie !

      Usuń
  15. Oj ja też kwiatkom nie ufam ale masz rację żurawie to co innego!!;) Kurka kurka jak zmieniasz spodnie na mniejsze to jest super sprawa! Faktycznie "na dupce" Ci wiszą:) To udanych zakupów. Zaraz oblookam tą kreację walentynkową!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oblukaj ;) będzie Ci sie podobało :):)
      Białych w sklepach nie było :(( jeszcze ... Były .... Turkusowe ;)

      Usuń
  16. Jak żurawie przyleciały, to już musi być wiosna :). Zima nie zima w tym roku, mogło by tak już zostać na zawsze :D!!! Ciuchowo mam problem wręcz odwrotny, jedynie w ciążowe spodnie jeszcze jakoś się wcisnę, a tak to legginsy i rajtolki mi pozostają!!! Oby do wiosny (porodu)!!!
    P.S. Ania, pomimo ciąży, zaraziłaś mnie fascynacją do biegania!!! Generalnie lubię ten sport, ale nigdy nie myślałam o tym, żeby wziąć udział w maratonie!!! Nie wiem, może to tylko ciążowa fanaberia, ale chciałabym spróbować!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No musi !!!
      Patrząc na Twoje objętości wkrótce nie tylko ciążowe rajtolki wrzucisz :):):)
      No mam nadzieje ze nie tylko ciążowa fanaberia ;););) bieganie to moc , endorfiny , energia po porannym biegu ( w tygodniu biegam o 5-6 rano ;) lifestyle, relaks , najlepsza dieta świata - znika dodatkowo celulitis , na amen ;) forma i wogole ludzie którzy dzieła twoja pasje !!!

      Usuń
  17. Czuć już wiosnę w powietrzu ;)
    Wyglądasz rewelacyjnie!
    Biel spodni idealnie komponuje się z resztą zestawu ;)
    Buziaki!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Dziewczyny !
      Biel spodni zawsze ratuje w najtrudniejszych momentach - kiedy - nie mam sie w co ubrać !!!

      Usuń
  18. Aniu, znając Twoją kreatywność, jeszcze nieraz pokażesz nam na pewno nowe ze starego w szafie, ale oczywiście, jak to większość kobiet, pragniemy mieć cosik nowego na wiosnę. Zawsze zachwycam się zdjęciami Twoich córek, a Twoja figurka, ho, ho godna pozazdroszczenia. My od 2 tygodni spacerki z kijkami ( mąż nie może biegać - serducho już nie takie). Ja też już czekam na wiosnę, uwielbiam patrzeć jak wszystko wokół się zmienia. Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym .....;);)
      Dziękuje :)
      I powiem Ci - kije są świetne ! Przy prawidłowej technice pracuje naprawdę całe ciało , i forma tez rośnie . U nas tez jest to bardzo popularne i często rożne biegowe eventy maja sekcje - nordic walkingowców .... Sama kiedyś o tym myślałam .... Ale wygrało bieganie

      Usuń
  19. bardzo ładnie wyglądasz, ale rzeczywiście spodnie są za duże :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) prawda ?! Uzasadnia to moją potrzebę kupienia nowych ;);) hahah

      Usuń
  20. Czekam na prawdziwa wiosnę z utęsknieniem ale na taki lekki strój muszę jeszcze poczekać. ..
    Jesteś szczęściarą, schudłaś, ja cały czas nad tym pracuje...
    Pozdrawiam Aniu serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żurawie są zapowiedzią wiosny , i obietnicą ze mrozy i śniegi nie wrócą . A ze temperatury jeszcze nie wysokie .... Cierpliwości :):)
      Basiu to nie szczeście , to naprawde morderczy trening - 3 razy w tygodniu pobudka o 5 rano - bieg 10-15 km , raz w tygodniu wybieganie - 20-30km , 2-3 razy w tygodniu silównia - na siłę mięśniową i body Shape tych partii które pracują mniej ... To nie szczęście ;)

      Usuń
  21. a ja juz nie czekam na wiosne,,, u nas juz jest, jeszcze taka bladziutka, chudziutka i niesmiala ale jest. Zostanie, chociaz dziaiaj tylko 2 stopnie, ale niebo piekne blekitne... A spodnie koniecznie mniejsze, troche mi szkoda Twoich bardziej babskich ksztaltow Anno, bo kobieta musi na czyms rzetelnym siedziec i czyms rzetelnym oddychac, jak mowlo sie kiedys, zanim nastal trend wieszkowy, to nie o Tobie bron Boze. Zurawie musialam przeoczyc... buzka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izuś kształt babski jest nadal, tyle że w mniejszym rozmiarze , i jedrność niewątpliwie większa :)
      A brak zadyszki i wyrzut endorfin poprawiają samopoczucie :):)
      Trening jest świetnym antydepresantem i eliksirem młodości ....

      Usuń
  22. A czemu nie chwalisz się tym pięknym sweterkiem? ;-).

    OdpowiedzUsuń
  23. Super piszesz, az sie chce czytac. :) I super look bloga, zawsze zwracam na to uwage, bardzo delikatny i estetyczny. Dla blogerek mam znizki do jednego sklepu w moim najnowszym poscie, jesli chcesz, zapraszam. I zachecam tez do wspolnej obserwacji. Miloby bylo bywac tu czesciej. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ucieszyłaś mnie tymi żurawiami :) Zestaw bardzo ładny a efekty treningu doskonałe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :)
      Hahaha tak jakoś spójne trochę z postem na Twoim blogu Jolu :)

      Usuń
  25. U mnie zawsze też pełno ubrań i nie ma w co się ubrać :)
    Pozdrawiam / photoopassion ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Proste zestawy są najlepsze, a białe spodnie zawsze hot. Aniu już nie chudnij, bo wpadnę w depresję, moja waga ciągle pokazuje 60 kg, może się zepsuła haha.
    Wygladasz jak nastolatka w tej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja też ;);) chyba nie wiem ... Nie ważę sie zbyt często ....
      Za to mogę podać czas i dystans ostatniego biegu ;);) Hahaha

      Usuń
    2. Chcesz mnie chyba wpedzic w depresje, bo ja ostatnio zaniedbalam siebie o bieganiu zapomnialam, siadam w autko i malo chodze na nogach.

      Usuń
    3. Elu zmotywować ! Wiosna za oknem , To w weekend zabieraj Kingę i autekiem do parku ! Spacer o tej porze roku to sama przyjemność !

      Usuń
  27. Odpowiedzi
    1. Dziękuje , lubie takie powłóczystosci w bezkolorze

      Usuń
  28. Mam nadzieję, że wiosna zawita już na dobre...Ktoś tu wspomniał o bieganiu?...mam taką ochotę, ale muszę jeszcze trochę poczekać z moją nogą.
    Bluzka i jej kolor bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko powoli i do tego dojdziesz ! Będę motywować :)

      Usuń
  29. Ha, pierwsza rzecz, jaka mi przyszła do głowy (zanim przeczytałam, że spodnie za duże) - schudłaś!!! A spodnie to rzeczywiście Ci wiszą, szczególnie z tyłu, ale to chyba powód do dumy. Bluzka jest świetna i zwyklak jak najbardziej niezwykle wygląda.
    Nie no, wyglądasz, jakbyś ze mną na roku była :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zmarchy sprawdza sie botox :) ale ciiii

      Usuń
  30. Wow schudłas!!! Ja tez tak chce;) swietnie wyglądasz nawet w tych przyluznych spodniach i mnie cieszy wiosenka juz, zimie mowię dowidzenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic prostszego - treningi !
      Albo nic trudniejszego - regularne treningi

      Usuń
  31. A bardzo ładnie wyglądasz:) I jakie słoneczne zdjęcia!
    http://fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby tego słońca byli jak najwiecej !

      Usuń
  32. wyglądasz super :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam ochotę na białe jeansy! Uwielbiam połączenie bieli z beżem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wyobrażam sobie bez nich swojej wiosenno- letnio - jesiennej szafy :)

      Usuń