piątek, 14 lutego 2014

Warto mówić - KOCHAM







Można je krytykować, mówić ,że to totalna komercha ( a czy inne święta aktualnie takie nie są?!) ,że naleciałość amerykańska.....
Że Kocham należy mówić codziennie, i jak najczęściej swoim bliskim.......

Ale troszkę te Walentynki pocelebrować ....sama przyjemność :):):)

Zwłaszcza kiedy rano znajduje się takie serducho od córek








 I małe co nie co od męża :)






Nawet pamięta jaki kolor róż lubię najbardziej

i "co nie co" zapakowane jak matrioszka



Raz




Dwa





Trzy





Cztery



i voilà ......






Wam Moi Drodzy życzę z okazji Walentynek tego co w życiu najważniejsze

KOCHAĆ I BYĆ KOCHANYM 






76 komentarzy:

  1. :-)))) (uśmiecham się tylko bo nic mądrego aktualnie nie przychodzi mi do głowy... Na razie cieszę się szczęściem i miłością innych, może kiedyś i mnie Ktoś zaczaruje ;-)) ) Serdeczności Moja Droga!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ja się wobec tego do CIEBIE uśmiecham.....

      miłość nie jedno ma oblicze....są jeszcze rodzice, siostrzeńcy, bratankowie, babcie...którym ,też warto mówić kocham......
      co nie zmienia faktu, że Ktosia też CI życzę , jeśli tylko chcesz
      a ode mnie masz wielkie LUBIE CIE

      Usuń
  2. Komercja, nie komercja, wszystkie święta, które zbliżają ludzi są ważne:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkowicie sie z Tobą zgadzam :)

      Usuń
    2. Nic dodać nic ująć. :)

      Usuń
    3. Ewunia ma racje... Kochajmy się:)
      Ja walentynkopodobnych nie celebruje, ale fakt, czasami milo jest dostać kwiatki i jakas blyskotke od Ukochanego, a ten dzień jest swietna ku temu okazja!:)
      Buziaki i wyrazy głębokiej sympatii Anus<3 <3 <3

      Usuń
    4. Dziękuje .... Ja w tym roku .... Cóż rano byłam na tyle niespodzianek trochę nieprzygotowana ;)
      Tym większa niespodzianka :):):)

      Usuń
  3. Jak nie lubię komercji, tak zgadzam się, że każda okazja dobra. Nawet Dzień kobiet :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny prezent! Udanych Walentynek <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Też bym taki prezencik chciała, ale nie mam serca narażać naszego budżetu rodzinnego więc udaję, że nie lubię Walentynek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prezent całkiem słuszny ;)
      Choć mnie i tak najbardziej wzruszyło przejęcie moich córek , i ich zaangażowanie :) w budowę serca ... Ja tylko dzielnie piłam kawę w łóżku i udawałam , że nie widzę i nie słyszę co robią ;))

      Usuń
  6. piekne swieto przyznam, my jakos specjalnie nie celebrujemy Walentynek, bo mamy je caly rok, a moj maz nie uznaje dawania prezentow wtedy jak sie je powinno dawac, jestem wiec obdarowywana calkiem niespodziewanie. Dla Ciebie Aniu jednak ode mnie walentykowe zyczenia, duzo duzo milosci na codzien, kochajmy sie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) my traktujemy z przymrużeniem oka ... Tym bardziej mnie zdziwił dzisiejszy poranek :):):)
      Ale miło poczuć sie wyjątkowo ...

      Usuń
  7. Wspaniałe niespodzianki.. I właśnie tak pojmuję ten dzień, każdy może je spędzać jak chce. A kochać, szanować się nawzajem cały rok i kolejne lata. Naszyjnik prześliczny a serducho słodkie, bo od słodkich istotek. Ostatnio już mdli mnie od złych informacji w mediach, więc niech będzie choć trochę walentynkowo... tak zwyczajnie, po ludzku... Pozdrawiam Cię bardzo ciepło Aniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tego sie Basiu trzymamy !
      Wiele miłych chwil Ci życzę !

      Usuń
  8. Cudowne masz córki :)
    śliczny naszyjnik od męża , udanych walentynek : )
    ja ich niestety nie obchodzę:(

    http://www.urodzona2lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Każdy dzień jest dobry aby powiedzieć kocham i dzisiejszy też:)))Piękne niespodzianki:))Pozdrawiam i miłego świętowania życzę:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)
      Każdy dobry , i na co dzień
      Mówię :):);)

      Usuń
  10. A ja się lubię nabijać, z walentynek też, ale jakieś walentynkowe piwko z mężem wypiję z przyjemnością. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) i o to trochę chodzi ;) mieć dystans do komerchy i robić to po swojemu :)
      Mnie udało sie dziś totalnie zaskoczyć ... Bo nie szczególnie obchodzimy święta wogole ;)

      Usuń
  11. Hey beauty ,nice blog :) would you like if we follow each other on gfc and blog? let me know what do you think ? Regards from Bosnia ♥
    http://obsessionwithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thx , with pleasure I' ll look at your blog ;)

      Usuń
  12. No prosze jak pieknie :)
    Mnie obudzil dzis przepiekny, ogromy bukiet kwiatow i ulubione czekoladki :)
    Tak niewiele a ile radosci :)
    Milego walentynkowego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje zdanie jest takie samo -
      Komercha komerchą , ale być porozpieszczaną przez ukochanego - sama przyjemność :)

      Usuń
  13. No to Walenty się spisał :-)) Kochajmy się każdego dnia....

    OdpowiedzUsuń
  14. OOOO tak ważne by dostrzegac to co istotne na co dzień!!! Dzięki miłości jesteśmy spełnieni, mamy siłę po to by kontynuowac ten ziemski maraton !:)) Miłośc jest wielką siłą nieważne jaka,ważne by była w Naszym życiu, bo gdy jej brak usychamy jak kwiaty bez wody ! ;)

    Dzieło Twoich córek sprawiło iż Ja łezkę ronię, to najpiękniejszy prezent, nic oczywiście nie ujmując Twojemu wspaniałemu mężowi :))
    Uściski :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba robię sie sentymentalną na starość , bo rownież sie wzruszyłam :) ich dziełem i zaangażowaniem :):):)
      No ... Miał w nim udziel i Moj mąż ;)) ale ciiiiiiii
      To od dziewczynek :):)

      Usuń
  15. Serducho robi wrażenie! Prezent od męża śliczny!
    Pozdrawiam,

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałaś cudowny dzień, serducho od dzieciaków, fantastyczne, ale i mąż się spisał:)
    Pozdrawiam walentynkowo:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ! I dość ... Niespodziewany :):);)

      Usuń
  17. jak się dostaje takie prezenty to trudno nie lubić takiego święta :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak warto pocelebrować ten dzień;)
    Piękny prezent Aniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) tak , może nie tandetnymi serduszkami , ale okazaniem sobie czułości i troski .... Zawsze !
      Pozdrawiam Olu !

      Usuń
  19. Masz faceta z gustem, który Cię kocha.

    OdpowiedzUsuń
  20. Co tu dużo mówić, miałaś cudowny dzień, a Twoi bliscy pokazali Ci, jak wiele dla nich znaczysz - prezenty to też sposób okazania miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mąż cudowny jak i dzieci, serducho pierwsza klasa <3 A święto mi nie przeszkadza a kochać mówić warto <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak są cudowni i wyjątkowi !!!
      Pamietam o tym zawsze :):):)

      Usuń
  22. oj warto, choć to czasem bywa trudne... pięknie celebrowałaś ten dzień :) a serducho z kamieni to mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też uważam, że warto mówić kocham, warto przypominać bliskim, ze są ważni. I warto (nawet jeśli każdy z nad pamięta na co dzień by traktować partnera wyjątkowo) by pomyśleć czasem o wyjątkowym dniu, by przełamać rutynę i spędzić czas inaczej, może troszkę wolniej niż zawsze? I nawet jeśli nie z partnerem to innymi bliskimi osobami. Ja podzieliłam swoje walentynki. Usiadła z tatkiem, gdy wrócił z pracy i zamiast 15 minut rozmowy przed jego kąpielą posiedzieliśmy godzinkę przy babeczkach rozmawiając.Z moim P. zamiast zjeść szybką kolację posiedzieliśmy przy niej prawie półtorej godziny rozmawiając i śmiejąc się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie czujesz tak samo jak ja to "święto " a
      Prezenty ?! Nie są najważniejsze ! Nigdy nie są !!!! Ważne są relacje i to żeby czasem docenić w jakiś wyjątkowy sposób naszych najbliższych !!!

      Usuń
  24. Tak Aniu, warto celebrować, choć troszkę, serduszko od dziewczynek cudne...kocham mówmy na co dzień i to jak najwięcej....i cudeńko od męża....a róże to mój faworyt wśród kwiatów....pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Basiu !
      Właściwie juz wszystko co myśle o Walentynkach napisałam :)

      Usuń
  25. Piękny prezent ! Zawsze warto mówić Kocham !

    OdpowiedzUsuń
  26. Trzeba mówić swoim bliskim o tym, że się ich kocha ale najważniejsze to czuć i okazywać to gestem, słowem , spojrzeniem. Czym byłoby życie bez miłości? retoryczne pytanie na które każdy zna odpowiedź:-)
    Aniu, prezent od męża śliczny a serducho od dziewczynek wzruszyło mnie, buziaki kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znamy odpowiedz :) znamy :):)
      Dziękuje Elu :)

      Usuń
  27. Ja też bardzo lubię ten dzień i tez go obchodzimy.Myślę,ze tylko ponurasy,negatywnie nastawieni do życia krytykują to święto.Niech będzie zabawą,po co się wzbraniać ??
    Piękne masz prezenty a serce od dzieci-super!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczynki mnie wzruszyły wyjątkowo !
      Kochamy sie na co dzień , ale pretekst żeby sobie podogadzać każdy dobry :):):)

      Usuń
  28. I ja też uważam, że warto mówić kocham, więc nie bojkotuję tego święta :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowne prezenty Aniu! Fajnie kochać i być kochanym, to największy skarb:)))
    Buziaki i miłego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja w ciągu jednego dnia mówię tysiące razy "kocham Cie" i bardzo dobrze mi z tym. :-)

    Śliczne prezenciki. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  31. mega <3
    obserwujemy
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/02/elegancki-szyk.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Wzruszyłam się, rozpłynęłam widząc to serducho!... I to jest właściwe podejście do tematu:0 My z moimi chlopakami naduzywamy slowa : kocham, ale ono ciśnie nam się na usta spontanicznie bez zadnej okazji. Walentynek jakos specjalnie nie celebrujemy, moze tylko symbolicznie jeszcze więcej cułości, wspominamy to święto, ale bez prezentow. Kazdy obchodzi jak lubi, ważne by nie zatracić istoty swięta pod zalewem konsumpcjonalizmu. Ale w XXI wieku wszystkie święta sa zagrożone przrostem formy nad treścią, ale to nie znaczy, że mamy ich nie świętować czy celebrować, prawda, pozdrawiam cieplutko, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My tez często "nadużywamy" ale i czasem , nie tylko w Walentynki celebrujemy ... Kolacją przy świecach , śniadaniem do łóżka , czy kwiatami ... A Walentynki , ot dodatkowa okazja ;)

      Usuń
  33. Jacie, jacie no niesamowity prezent. Uwielbiam czytać jak piszesz, naprawdę. Pozdrawiam Ciebie Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  34. Serducho mnie rozłożyło :))
    Lubię i obchodzę Walentynki, dla mnie to takie 'urodziny miłości' - bo chociaż okazujemy sobie uczucia na co dzień, to 14 luty jest fajną okazją do świętowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serducho wzruszyło mnie najbardziej :);)

      Usuń
  35. Szczęściara z Ciebie! Serducho od dziewczynek urocze. Mąż ma świetny gust. I gest. Przyznam ci cichutko, ze tez jestem szczęściara bo czuję się kochana i mam kogo kochać.
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I te kochanie jest najważniejsze ... Reszta to dodatek i oprawa :):)
      Pozdrawiam serdecznie Soniu !

      Usuń