niedziela, 23 marca 2014

Patent Stary jak Świat











Skórzana kurtka i zwiewna sukienka to już klasyk ....nie jest ani odkrywczy ani kontrowersyjny.
Ale zawsze się sprawdza.....








Skórzane kurtki od zawsze kojarzyły mi się z motocyklami i heavy metalową stylistyką długowłosych i wytatuowanych facetów..... wiem, jakim obiektem westchnień była takowa...ile się oszczędzało żeby kupić i jak pielęgnowało smarując kremem NIVEA.
no cóż ma się starszego brata :))

Może i nie jestem trendsetterką ani super-hiper-modnie czy specjalnie oryginalnie  ubierającą się osobą, ale też nie lubię wyglądać jak klon i w porywie ,że wszyscy noszą to ja też chcę......


więc długo opierałam się takiemu zakupowi...zwłaszcza ,że wiszące w każdej sieciówce pseudo-skórzane mnie odpychały.....wogóle siebie w takiej stylistyce nie widziałam.
Kurtki skórzane owszem- brązowe ,irchowe, czy nawet ostatnio bordową miewałam....ale zawsze z prawdziwej skóry.......dość impulsywnie przymierzyłam i ramoneskę...
ot, z ciekawości.....przepadłam.........
więc na nowo odkrywam zawartość mojej szafy, mierząc to cudo z jagnięcej skóry , powielając klasyki i ....dobrze mi z tym.
Kocham tę kurtkę.
Kropka.








a sukienka na blogu się już pojawiła w tym poście , też w towarzystwie czerni . Jeden ciuch , a inny charakter :)



PS. a jeżeli myślicie ,że pozowanie na balkonie jest łatwe ....to się mylicie




próba druga




ufff...połowiczny sukces




i jednak w innych okolicznościach





pozdrawiamy serdecznie!!! dla nas karnawał nadal trwa :))

108 komentarzy:

  1. Jakie księżniczki - świetne dziewczyny, szkoda, że się tak zasłaniały :)
    Twój zestaw bardzo fajny, sprawdzi się przy wielu okazjach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda , ale dzieci nie cierpią w imię ładnych zdjęć :) al słońce było ostre :))
      Dziękuje !

      Usuń
  2. Jakie piękne sukienki!
    Twoja stylizacja, bardzo mi przypadła do gustu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to bardzo ! Pozdrawiam !

      Usuń
  3. Księżniczki masz piękne!
    Wyglądasz fantastycznie!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zestawienie :) PIĘKNA SUKIENKA, PIĘKNA KURTECZKA ...CAŁOŚĆ PORYWAJĄCA :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny zestaw ! normalnie zauroczył mnie na maxa ... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niby dynamitu nie odkryłam , ale jest naprawdę fajnie :):);)

      Usuń
  6. Aniu; w tej stylizacji udało Ci się ze mną zrobić coś nietypowego-to;że pięknie wyglądasz; że wszystko jest dopasowane idealnie-to jak oglądałem te zdjęcia to to nie było ważne. Po raz pierwszy patrząc się na Twoje fotki poczułem coś co dawno w sercu nie miałem-zew wolności;swobody; banalne porównanie to będzie takie;że aż chciałbym mieć teraz harrego; podjechać po Ciebie; mrugnąć okiem i zabrać w siną dal;ale...w tej stylizacji jest jakiś nonszalancki ale jednocześnie bardzo kobiecy magnetyzm; coś co każe rzucić wszystko w diabła i podążyć Szlakiem....
    Z córeczkami zaś aż mnie krew zalewa z zazdrości-fajnie byłoby mieć chociaż taką jedną pchełkę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swojego czasu marzyło mi sie przemierzyć na Harley'u Amerykę ... Te bezdroża ....
      Epokę temu ;);)

      Usuń
  7. Mega dziewczęco i aż trudno uwierzyć, że jesteś Mamą tych dwóch dużych Pannic !

    OdpowiedzUsuń
  8. Córeczki w tych sukniach wyglądają prześliczne :) Świetny zestaw - śliczna sukienka i super kurtka. Pozdrawiam Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, teraz dzieci mają takie bajkowe kolory i światy ..... Aż sama czasem chciałbym mieć znów 5 lat :):):)
      Dzięki Jolu :)

      Usuń
  9. Niby nic odkrywczego… ale.. ale jest pieknie! Po Twojemu, kobieco, z obowiazkowymi karmelowymi dodatkami. Kurtka ma doskonaly kroj, uwielbiam ramoneski!
    A Ksiezniczki… wspaniale dziewczyny masz, mozesz byc dumna!
    Pozdrawiam Was wszystkie! Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem Aniu , jestem :):):)

      I to prawda , kurtka jest świetnie skrojona :)

      Usuń
  10. Może patent stary ale Ty wyglądasz świetnie:))piękna sukienka:))a Twoje księżniczki cudne:)))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pionierem mody nie jestem i pewnie nigdy nie będę :):):) więc "starość " tego patentu mi nie przeszkadza :)

      Usuń
  11. Chyba czas zakupić jakaś zwiewną sukienke na lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znaczy ,że ja ??!! Mam iść kupić inną ??!!
      ;););)
      Tak , chętnie zobaczę i Ciebie Marylko lekko i zwiewnie :):):)

      Usuń
  12. Pięknie i jakie księżniczki cudowne :)
    PS. Niestety pastele nie są wskazane kiedy całe dnie spędza się po za domem w komunikacji miejskiej, pkp i na uczelni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) ani przy dwójce małych , jakby nie było dzieci :)

      Usuń
  13. Hmmm, wszystkie trzy księżniczki wyglądacie fantastycznie:):)
    Młodsze dwie, ksieżniczkowato, jak im przystało, a Ty kobieco i dziewczęco zarazem:):)
    Obłęd, oczu od Was oderwać nie można:):)
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Aguś Aguś ...piękny Twój komplement :)

      Usuń
  14. Aniu, Twoje Księżniczki są rozbrajające. Patrzę na Nie i od razu mam banan na buzi. Sukienka z ramoneską - bardzo udany duet. Pięknie witasz wiosenkę. Pozdrawiam Cię ciepło. A u nas dzisiaj deszcz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Nie ?!?! Mnie tez zachwycają i ... Rozbrajają bo do tego są rozkoszne gaduły ciekawe świata :):):)

      Usuń
  15. No i niech żyje ten klasyk! Tez nieraz tak walcze i walcze ze soba, i sie poddaję:) ten zestaw zawsze intuicyjnie czułam, uwielbiałam! krotka skórzana kurtka, sukienka w kwiatki lub jakas inna zwiewna, botki... Aniu, dlaczego do tej pory nie wrzuciłam podbnego zestawu na bloga? hmmm. Jak dobrze miec koleżanki - blogerki modowe, ktore dostarczają nam wielu inspiracji! dzięki! A dziewczyny sa urocze, rozbeajajace, kochane, kobietki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inspiruj sie Inspiruj :) lubisz sukienki , to rozwiazanie idealne na wiosnę :)

      Usuń
  16. ja uwielbia zwiewne kwieciste sukienki z zestawieniach ze skórą lub ciepłymi swetrami, zawsze mam do nich słabość! Wyglądasz rewelacjnie w tej sukience! Chociaż w tej różowej z Twoją małą księżniczką jeszcze piękniej - nie wiem czy to zasługa różu czy tej pięknej damy, która dodaje Ci uroku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z całą pewnością młodej damy ;);)

      Usuń
  17. Księżniczki prześliczne ale nie dziwię się :) taki zestaw i ja lubię choć jest powszechny ale jakże wygodny i łatwy do noszenia :) kurtka bajeczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio nawet przegladają polskie media natchnęłam sie na zdjęcie Kożuchowskiej w takim zestawie :) na salonach ;) cóż .... Nie żyje populizm ;)

      Usuń
  18. Jakie piękne " balkonowe" wróżki. :-))
    Jeśli chodzi o kurtkę, to wiem co masz na myśli. Ja łapię się na tym, że do wszystkiego ją noszę, dosłownie na okrągło :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To właśnie ;) to juz 3 zestaw prawie pod rząd z jej wykorzystaniem ;) z przerwa na marynarkę w podobnym kroju ;) cóż .... Może to jednak jest wszechstronny ciuch :):);)

      Usuń
  19. Fajnie :)
    Ja jednak dalej opieram się ramonesce :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dokońca to prawda Małgosiu ;););) baby blue tez sie liczy ;););)

      Usuń
  20. prawdziwe księżniczki !!! :)
    skórzana kurtka jest przede wszystkim wygodna i świetnie się w niej wygląda tak jak Ty :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ! Nic dodać nic ująć ;););)

      Usuń
  21. Sprawdzone patenty są najlepsze! :) Wygladasz rewelacyjnie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Twoich "ust" to spory komplement ;)

      Usuń
  22. No tak,to połaczenie to klasyk,tez tak sądzę. Aczkolwiek nigdy nie ciągnęło mnie do tego typu kurtek,całkiem możliwe,że dlatego ,że nie miałam na sobie :)
    Córeczki są przeurocze,cukiereczki słodkie!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta sukienka świetnie wygląda z kozaczkami, a kurtka do wszystkiego będzie pasować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie nigdy nie nosiłam jej inaczej niż do kOzaków :)

      Usuń
  24. Ooooooooooo zachwycił mnie Twój klasyk!! Wyglądasz w nim rewelacyjnie!! Dziewczynki urocze!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Tak, ja tez uwielbiam połączenie ciężkiej skóry z lekką, zwiewną sukienką. Twoja kurtka jest boska ! I jeszcze z mięciutkiej skórki, mmmm miodzio. To zakup na lata. Sukieneczka bardzo mi się podoba; idealnie łączy czerń kurtki z brązem kozaków.
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem warto wyłuskać nieco wiecej grosiwa ;)
      Szkoda że nie zajrzałaś do poprzedniego postu ;) B&W i kroplą żółtego , do czego i ciebie namawiałam ;)

      Usuń
  26. Ja jestem wlasnie na etapie poszukiwania nowej bikerki długiej do bioder :) A z sukienką kwiecista faktycznie stary motyw ale jaki cudowny !! pieknie kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stary ale jary
      Na
      Mnie nowy więc mam fun :)

      Usuń
  27. Piękna ta Twoja kurtka, ale zerkając na towarzystwo, musiałaś uciec z innej bajki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahahah ale na kinderbal ubralam sie w róże pod kolor ;););)

      Usuń
  28. Kurtka Aniu świetna, z sukienka w kwiaty super, nie dziwie się, że zapałałaś do niej taką miłością.
    Sukienka w poprzedniej wersji też mi się podoba.
    Co pozowania na balkonie to ja wiem jak to jest ha!ha!
    Dziewczynki ślicznie wyglądają...pozdrawiam Was serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubie jà , choć nie sote ....przygaszam te kwiaty czernią :):):)
      Tak , moja balkonowa siostro :):);)
      Pozdrawiam Basiu serdecznie !!!

      Usuń
  29. Faktycznie się sprawdza, bo wyglądasz ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. wspaniale wygladasz kochana!
    pozdrawiam serdecznie:*:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Super kurteczka, Aniu! Lubię skórę:) A połączona ze zwiewną sukienką, sprawdza się idealnie!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  32. Dawniej również skórzane kurtki kojarzyłam z... metalówa :P Teraz śmiało może w nich wychodzić kto chce i gdzie chce :)
    Szkoda ze wypadł tak słabo, słyszałam o nim bardzo dobre opinie i prawie sie skusiłam.:(
    Zapraszam do mnie na konkurs!. Do wgraniaa kosmetyki, bransoletki i nie tylko :)
    http://mypaintedmugs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-) Aniu to wygląda na wklejanie tego samego "komcia" jak leci ;-).

      Usuń
    2. Bądźmy dobrej myśli , początek dotyczył mojego posta , więc może po prostu z kimś zostałam pomylona :);):)
      Zawsze należy widzieć w ludziach dobro ;)

      Usuń
  33. Maludy wyglądają słodko, jak elfy! Ale chyba przydałyby im się okularki przeciwsłoneczne:) Co do kurtki też bym przepadła! No i stylizacja love:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rigth ,ale nawet nie wiesz ile juz ich nałamały ;);) podobnie jak opasek i koron :):):)
      Ja też love

      Usuń
  34. Klasyka zawsze się sprawdza, świetnie Ci w tym połączeniu, a skąd to cudo bo mi również kurtka przypadła do gustu a nie mogłam się doszukać gdzie kupiona? Księżniczki jak zawsze przeurocze !!

    OdpowiedzUsuń
  35. Bo nie popisywałam , skoro pojawia sie po raz trzeci ,prawie po kolei ;)
    Guess, zimowe wyprzedaże :):):)

    OdpowiedzUsuń
  36. Księżniczki przeurocze!!! :D Mama - romantyczka z charakterkiem - podoba mi się bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tam ... Chyba Ruda jesteś stronnicza (););)

      Usuń
  37. Kurtka wyśmienita!! idealna i zawsze będzie modna!!!
    Świetnie piszesz-bardzo dobrze się Ciebie czyta !!:)
    Będę częstym gościem :D

    W wolnej chwili zapraszam :)
    ___________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo ! Bądź ! Jak najczęściej :):)

      Usuń
  38. oj, lubię takie połączenie, kwiecista romantyczna sukienka ze skórzaną kurtką, czuję, że jest w tym rock n roll. Pięknie, po prostu pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak .... Myśle , że to bardzo tak w twoim kierunku ;);)
      Dzięki Wielkie :):)

      Usuń
  39. Sukienka w kwiatki jest prześliczna i wyglądasz w niej bardzo dziewczęco. Skórzana kurtka jest ponadczasowa i będzie służyła na lata oraz pasowała do wielu stylizacji.
    Świetny zestaw <3 Księżniczki są przeurocze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez tak myśle :):):)
      Dzięki wielkie za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie !

      Usuń
  40. Ja kocham skórzane kurtki, czas wyciągnąć swoją!
    A do kwiecistej zwiewnej sukienki, wręcz uwielbiam! Pięknie Ci w niej ;)
    Dziewczyny zaś są nie do podrobienia, fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  41. Look genialny, wszystko mi się bardzo podoba !
    Sukienka cudna <3

    Pozdrawiam, Paula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo , jest mi ogromnie miło !
      Pozdrawiam

      Usuń
  42. Masz rację klasyk, to klasyk i nic go nie zastąpi. Uwielbiam takie kontrowersyjne połączenia. Dziewczynki śliczne. Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu bardzo sie cieszę , kiedy moje propozycje znajdują Twoje uznanie :):):)

      Usuń
  43. Trzy księżniczki!!! Dlatego pragnęłam mieć córeczkę! Żeby ją stroić i przebierać...a tu mi się chłopaczysko trafiło;))
    Kurtka superancka!!! Nic nie poradzimy, trza mieć taką w szafie! No właśnie! Ja nie mam!;))
    A takie połączenia delikatno-drapieżne, to lubię... i ładnie Ci w nich:)))
    Buziole! Dla wszystkich księżniczek!!!:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Edyta nie wiesz co mówisz ;););)
      Fakt jak nikt inny komplementuja sukienki wysokie obcasy , ale ich potrzeby .... Zwłaszcza mojej 4 latki - uwielbia zakupy i co najgorsze wyszukuje sobie ubrania i z pełnym przekonaniem perroruje - mamo kup , bo przecież potrzebuje , takiej koszulki /sukienki / butów jeszcze nie ma :( i musi koniecznie mieć !!! Nie mówić ze lissta życzeń na urodziny to ... Zestaw do makijażu , buty na obcasie dla dzieci , najlepiej złote i z kokardą , sukienka roszpunki do ziemi itp ....
      Starsza uważa ze nowy rower i kurs pływania ja satysfakcjonuje ;) resztę pożyczy od Oli ;););)

      Usuń
  44. pozujace panienki najlepsze hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) taaaa ale bloga z moda dziecięcą nie mam zamiaru prowadzić ;);(;)

      Usuń
  45. kurtka rzeczywiście świetna ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Beautiful dress! You look so good...

    http://finddyourway.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  47. Kurtka ponadczasowa, jednak królewny zdeklasowały wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  48. Uwielbiam połączenie takich sukienek z ramoneską:)

    OdpowiedzUsuń
  49. jak wiosennie, uwielbiam kwiatowe printy, super wyglądasz, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosennie ?! Będzie ! Jak w końcu sie we mnie kolory obudza i jasności w miejsce czerni :):):)

      Usuń
  50. Piękne połączenie sukienki i skórzanej kurtki, sama lubię tak czasem chodzić ubrana :))
    pozdrowienia dla was

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) to udany związek delikatności i siły :):) pozdrawiam

      Usuń
  51. świetny blog i wspaniałe masz córy : )

    a co do biegania masz rację, biegać każdy może, a dzieci, praca to typowe wymówki .....

    OdpowiedzUsuń