czwartek, 27 marca 2014

Pocztówka z La Roche en Ardenne






Pogoda taka ,że grzech nie korzystać!
Tym razem wycieczkowe szlaki zawiodły mnie do uroczego, dość ustronnego miasteczka w Belgi.
La Roche en Ardenne, pewnie o nim  nie słyszeliście. Ja w sumie też nie :)





ale jest położone w cieniu ruin XII w zamku, wystarczający powód by pojechać :)




Pogoda tak ostatnio nas porozpieszczała, że ...na poranek w górach, jakby nie było ubrałam się za lekko....i szybko kupiłam ciepły polarek




o w tym sklepiku pod czerwonymi markizami :) stąd kaptur wystający spod kurki




:)) później było już znacznie lepiej









uwielbiam takie zagubione, z dala od cywilizacji i wielkomiejskiego życia miasteczka :) w jego uliczkach mogłabym błądzić w nieskończoność.
Ba...zamarzyła mi się taka kamieniczka nad rzeką....




może kiedyś..... może zaszyję się i będę pisać .....


Ach ...no i zamek








i pisałam już , że pogoda później była znacznie lepsza









La Roche en Ardenne może jako atrakcja turystyczna nie wygrywa rankingów popularności, ale mój poranek 11 marca spędziłam naprawdę przyjemnie

90 komentarzy:

  1. Belgia coraz bardziej mnie kusi i zachwyca! Myślę, że bez problemu tam bym się odnalazła - a rzadko tak sądzę o innych krajach! Zestaw jest doskonały! Biała sukienka z brązami i jeansem - uwielbiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest ciekawa , lubie jej architekturę z cegły i kamienia ... Małe ogródki .. I carbonadę de flamande :)

      Usuń
  2. Zameczek bardzo fajny;ale..Twoje nogi w tej spódniczce i tych kozaczkach-fajniejsze. :-).
    Ale widzę;że nie tylko ja czuję wenę do pisania; chociaż ja będę dopiero debiutował w tej branży ;-),

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej jego ruiny , wykute w skale przejścia :)
      Mariusz to trzymam kciuki :):):)

      Usuń
  3. Nadrabiam zaległości w blogowaniu i dotarłam wreszcie do Ciebie. Przeglądam zaległe posty i na pierwszy plan wysuwa się jedna myśl....z każdym wpisem jestes szczuplejsza. Anulka, żebym ja nie musiała wyciągac Cię z anoreksjii:-) Oczywiście żartuję, pięknie wyglądasz, figura nastolatki a nie matki dwójki pięknych księżniczek. Jestem fanką białych sukienek i jeansowych kurtek, więc napisze którko, Aniu ślicznie wyglądasz :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W dużej mierze masz racje Elu, choć to juz akurat jest uciążliwe , bo spodnie kupione 2-3 msc temu są ... Za szerokie ...to wina pokreconego metabolizmu ;) bo jem ostatnio maxa ;) oczywiście zdrowo :):):)

      Usuń
  4. Kolejna fajna wycieczka. Lubię takie małe miasteczka z historyczną zabudową. Twój zestaw jest piękny - połączenie bieli z dżinsem wygląda znakomicie. Świetne dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dopiero początek sezonu na wycieczki :):):) lubie odnajdywac takie miejsca poza głównymi szlakami ... Wtedy jest pięknie , jak jeszcze pogoda dopisuje ...
      Dziękuje za komplement stylizacyjny :)

      Usuń
  5. Anka! Jak możesz mnie tak dręczyć! Ja tak dawno na żadnej wycieczce nie byłam! A Ty mi tu takie cudeńko pokazujesz!!!
    Ja tam chce!!! Połazić po tych uliczkach, wleżć na ten zamek, przejść się nad rzeką...i przenieść się w czasie...
    PRZEPIĘKNE !!!!!!!!!!!!!!!
    A Tobie za karę nie powiem, że fajowo wyglądałaś! I o! Taka zemsta!:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam oj tam złośnico .,.. Ja czasem tez bywam uziemiona ;) to korzystam jak sie da :):):)
      Wycieczka w środku tygodnia z okazji odwiedzin znajomych :);)
      I ... Dziękuje :):):)

      Usuń
    2. Korzystaj na maxa! Za mnie też:D
      :*

      Usuń
    3. Ok , pod warunkiem że będziesz ze mną potem oglądać zdjecia :):)

      Usuń
  6. piękne zdjęcia, ładna sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne widoki. Uwielbiamy zwiedzać stare zamki, oczywiście jak czas nam na to pozwala.
    A Ty pięknie wyglądasz. Zazdroszczę, że udało Ci się tyle schudnąć, ja po ciąży przytyłam i już niestety nie udało mi się wrócić do dawnej wagi :(. Chociaż nie próbowałam takich metod jak Twoja. Podziwiam za wytrwałość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez lubie ,zwłaszcza ruiny :):):)
      To nie wytrwałość , to nowy styl życia :) a poza tym , dopiero co podziwiałam Twoja figurę ... Więc ... Tego akurat nie musisz zazdrościć :):)

      Usuń
  8. Ależ tam pięknie:)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Może dobrze że nie wygrywa rankingów popularności, ja nie lubię tłoku w takich miejscach, jak już zwiedzam to chcę się napawać pięknem zwiedzanego miejsca a nie przepychać pomiędzy ludźmi, dlatego tym bardziej mi się tam podoba:)
    A Ty wyglądasz nieziemsko pięknie:):)
    Piękniejesz z posta na post:):) ( hmm.., nie wiem czy to poprawnie napisane, tzn. za każdym razem kiedy Cię widzę, piękniejsza:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Agnieszko :):):)
      Ogromnie mi miło , ze widać ;);) moją prace nad sobą :):)
      A w la Roche cisza ... Po kilku godzinach nas mieszkańców miast męczyła ... Ale myśle ze mogłabym przywyknąć ...

      Usuń
    2. Cisza jest cudna Aniu :-); idąc na szlak właśnie za to kocham Góry; za tą ciszę i spokój; gwar miasteczek...;nie to już nie dla mnie a już całkiem podziwiam mieszkańców Wielkich Miast za to;że się w tym gwarze odnajdują. Ja pomijając Kraków nie potrafiłbym już żyć w Dużym Mieście...:-);ale..rozumiem Cię; skoro ktoś przywykł do gwaru wielkomiejskiego temu cisza i spokój może się wydać czymś wręcz..dziwnym ;-).

      Usuń
    3. Mariusz Luksemburg jest małym miastem - jakieś 200 tys mieszkańców , przy milionowym Krakowie to prowincja , ja mieszkam w miasteczku gdzie mieszkańców jest 6 tys. 200 m od dużego lasu ...A za oknem mam łąki ... Tyle ze gwar zapewniają mi ... Dwie małe , bardzo ruchliwe i gadatliwe dziewczynki ... To kilka godzin w ciszy .... Tak jest dziwne ;)

      Usuń
  9. wow jakie cudowne miasteczko zazdroszczę :-) A Ty cudownie z nim harmonizujesz <3Piękna sukieneczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):):) Jenny do You Like my Dress ?!?! ;););)
      Pozdrawiam Kochana !

      Usuń
  10. Samo miasto mnie tak nie oczarowalo, bo mieszkam nad Renem i pelno tutaj takich miasteczek, ja Ty !!!! Calkowicie nie wygladasz na matke dwoch slicznych dziewczynek, raczej na ich starsza siostre....Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda , ja co prawda bardziej znam rejon Mozeli i Zagłębia Sarry ... Ale zgadzam sie ! Choć klimat ceglastych domów belgijskich jest inny i bardzo klimatyczny :)

      Usuń
  11. Nie sądziłam, że Belgia może być tak pięknym państwem. Pokazujesz, że i owszem :) Specyficzny klimat, ma w sobie to "coś" :)
    Sukienka obłędna, sama chcę sobie kupić coś podobnego, także dla mnie rewelacja !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest klimatyczna , a jeszcze nie pokazywałam Gandawy czy Bruggi ();) sukienka jest Cudna .... Tylko robi sie za duża ... :(:(:(

      Usuń
  12. Też jestem fanką takich małych spokojnych miasteczek. Jeśli jeszcze posiadają wąskie uliczki i urocze kamienice to już jestem w niebie;)) To miasteczko ma w sobie dużo uroku.
    A Ty wyglądasz ślicznie. Lubię połączenie białych sukienek z jeansem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myśle Śliczna że w takim razie spodobałoby Ci sie tam :):);) ja lubie biel z jeansem i ten motyw u mnie wraca często :):)
      Zreszta zobaczysz :):)

      Usuń
  13. Wycieczka świetna,miasteczko urocze.
    Ja tak jak Tara dawno nie byłam na żadnej wycieczce.
    Tak się składa, że niedziele zajęte były ale teraz na wiosnę to zmieniam, myślę o sobie a nie tylko o innych.
    Cudnie wyglądasz, jeansowa kurtka super, mam i mam zamiar chodzić ale u mnie jeszcze za zimno a wiec cierpliwie czeka na odpowiedni czas.
    Pozdrawiam Aniu i miłego dnia Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My tez jakos tak mamy mnóstwo rzeczy zaplanowanych na weekendy, na szczęście są to tez wycieczki :) choć w terminach niezależnie od pogody ;) więc nie zawsze będzie aż tak letnio i pięknie :):)
      Pamietam , z kobaltową sukienką :):):)

      Usuń
  14. Śliczna sukieneczka i fantastyczne zdjęcia:)
    PS. Bardzo dziękuje za tak miły komentarz :) Bałam się, że stylizacja nie przypadnie Wam do gustu - moi fotografowie stwierdzili, że wolą kobiety w ogrodniczkach i trampkach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest czas ogrodniczek i czas wysokich obcasów ! Wszelkie komplementy bardzo zasłużone :)

      Usuń
  15. Nie dość, że wycieczka fajna, to jeszcze Ty obłędnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki komplement od Ciebie ?!?!?! Zaszczyt :):):)

      Usuń
  16. Ależ tam pięknie ! Zazdroszczę miłej wycieczki !
    Sukieneczka śliczna,tez takie lubię,wyglądasz tu jak nastolatka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Gosiu z tą nastolatką to juz przesadziłas ;););)

      Usuń
  17. Zdjęcia piękne:))śliczna sukienka i bardzo fajnie wygląda z kurteczką:))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepięknie tam jest, chciałabym zobaczyć to wszystko na żywo :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. ślicznie wyglądasz, całość bardzo przemyślana :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię takie niepozorne, małe miasteczka - zawsze można coś z nich odkryć.

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne miejsce, takie lubię najbardziej. Ciche, zagubione gdzieś wśród gór, z dala od tłumów turystów. Romantyczne ruiny zamku i stare kamieniczki są niezwykle urokliwe!!! La Roche en Ardenne kojarzy mi się trochę z Międzygórzem w Kotlinie Kłodzkiej :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana znasz Miedzygorze ?!?! Uwielbiam , choć tam domy z drewna ... A raczej korzeni :) niedaleko spedzalam każde wakacje i zimowiska ... Mieszkała tam moja prababcia ..... Z drugiej strony Śnieżnika :)

      Usuń
  22. To już letni strój! :)
    Bardzo malownicze miasteczko! Kamieniczki nad rzeką przypomniały mi Granadę i podobny pejzaż na rzeką Darro. Tez miałam ochotę tam kiedyś zamieszkać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Temperatury tez takie letnie 20-24 st ;);)
      Myślę że Granada byłaby bardziej ciekawa pogodowo, Belgia jest bardziej kapryśna !

      Usuń
  23. Miejsce z klimatem, naprawde mi sie podoba.. ten kraj jest mi zupelnie nieznany, z przyjemnoscia polazilabym po takich miasteczkach - zachecasz!
    Prostota stroju mnie urzekla - biala kiecka i dzins. Lubie tak:) Lubie Ciebie tak;)
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) my w tym roku tez jakos tak powoli odkrywamy Belgię , wcześniej ciągnęło mnie do Francji ... Ale okolice do 300 km spenetrowane ;) a powyżej 300 to juz nie wycieczka na jeden dzień ;)
      Miło mi ,że Ci sie podoba :):)
      Pozdrawiam Aniu !

      Usuń
  24. Oj, przypomniałaś mi, że pora wyruszyć gdzieś za miasto. Dawno nigdzie nie byliśmy. Piękna wycieczka. Wspaniałe widoki. sukienki co prawda nie pokazałaś na zbliżeniu ale dostrzegłam, że jest boska ! Uwielbiam kozaczki do koronkowej sukienki.
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyruszaj! Jest tyle ciekawych miejsc do zobaczenia dookoła nas !
      Bo ta sukienka juz kilkukrotnie była , była nawet z kurtka jeansową ;) taka ze mnie blogerką ;)

      Usuń
  25. ekstra widoczki, aż chce się wyjść i oddychać świeżym powietrzem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rześkim i górskim :) to prawda :)

      Usuń
  26. piekne tereny! uwielbiam wycieczki!

    OdpowiedzUsuń
  27. Aniu, wreszcie dotarłam. znów nie mam Internetu... masakra!!! Pooglądałam szybciutko, bo siedzę u znajomej. Uwielbiam takie miejscowości, a Ty kochana cudnie w tej białej sukience i kozakach tam sobie śmigałaś. Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają sporo uroku niezależnie od szerokości geograficznej ! Nieprawdaż ?!
      Dziękuje i pozdrawiam

      Usuń
  28. rzeczywiście pogoda cudna, świetne zdjęcie - to miejsce jest niezwykle urokliwe :-)
    cudna sukienka :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudownie !

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Urokliwe miejsce, bardzo takie lubię, takie miasteczka maja swój niepowtarzalny klimat :) no i Ty jak nastolatka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawie prawda ;) prawie bo z tą nastolatką trochę na wyrost :)

      Usuń
  31. Ale malownicze miejsce!! Cudowna wycieczka!! Wyglądasz rewelacyjnie, sukienkę masz super!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne miejsce, cudownie zarejestrowałaś je na zdjeciach i pokazałaś te najpiękniejsze zakątki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Senne miasteczko o poranku - fotograficznie łatwo . Jeszcze z kolega- który biegał z aparatem ;))

      Usuń
  33. Pięknie . Jak widać rankingi nie są wyznacznikiem atrakcyjności :)
    Nie wiem które miejsce w rankingu zajmuje twoja sukienka ale mi się podoba bardzo .Aaa i wolę tą wersję bez kaptura :)
    http://karuzelka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez wole bez kaptura , ale lubie nie trześć sie z zimna ;););) był chwilowo :)
      A miejsce piękne , to prawda ! Pozdrawiam !

      Usuń
  34. Jak tam ciepło, jak ładnie! No i jaka śliczna Ty! :)

    naczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. super zdjecia i wspaniale widoki :))

    życzę miłego dnia ;*
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Stylizacja nie do końca jest w moim stylu, ale wszystko jest bardzo dobrze dobrane, poza tym świetnie prezentuje się ta suknia, w mym ulubionym białym kolorze ;)
    Zdjęcia z miejscowości... brak słów, pięknie ;)
    Pozdrawiam, Nabil ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale w moim , a o to chodzi najbardziej , nieprawdaż :):):)
      Ja tez uwielbiam biel i wraz z wiosna będzie jej coraz wiecej !
      Tak , tam jest ślicznie ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  37. Bardzo fajna sukienka:) i urokliwe zakątki;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne miejsce! Warte odwiedzenia, choc na pierwszy rzut oka wydalo mi się bardzo znajome! Przepięknie wygladasz w tej sukience, juz ja gdzies kiedyś widziałam (nie w Brukseli przypadkiem?) wtedy też zachwyciłam się nią od razu. Cała tzw stylizacja na wielki plus! Pieknie , lekko wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Agnieszko bystre oko !
      Taka ze mnie blogerką jak z kociej d ...
      Zamiast rzucić sie do sklepów nowa kupować , chodzę w kółko w tych samych ;) ale lubie więc co zrobić :)

      Usuń
  39. Jakie piękne miejsce i Ty w tej sukience genialnie, ale w zdjęciach można się zakochać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę sie że udało sie w takim razie uchwycić moment :):) i ten zachwyt jaki we mnie wzbudziło La Roche :)

      Usuń