niedziela, 9 marca 2014

Trudna miłość








Tak najprościej mogę określić mój stosunek do tej spódniczki.







 Kupiłam w pełnym zachwycie i nagłej sympatii do koloru różowego, materiał, jej lekkość i zwiewność uwielbiam najszczerzej jak się da.
W moich córkach wzbudza jeszcze większe uwielbienie- z oczami utkwionymi w jej różowość słyszę " jak urosnę chcę być taką mamą jak Ty" , "czy mogę ją ponosić " jak urosnę to dasz mi ją ?!" "jest taka piękna" i muszę się kręcić, przy pełnym aplauzie  w kółko ,żeby patrzyły jak faluje .........
Czemu więc .....
Nie czuję się w niej tak pięknie,jak w oczach moich dziewczynek.....









To trzecie podejście. Chyba najbardziej udane. A Było  już tak i tak........







78 komentarzy:

  1. Piękna jest,mimo,że trudna do noszenia.Zdecydowanie do wysokich obcasów i koszulka do środka.Widzę ją jeszcze z z kozakami w porze zimowej.Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, kozaczki były by super, ale tylko na szpilce . Myślałam o tym juz wcześniej, Ekonomia tej zimy wygrała .

      Usuń
  2. przyjemny zestaw, kolor spódnicy jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może i trudna do noszenia ale mnie się podoba, chyba masz rację, że to najlepsze podejście ale nr.2 też super...świetnie Aniu wyglądasz i dziewczynki maja racje, że się zachwycają, z kurtką świetnie bo kurtka świetna...
    Ja lubię róż więc się zachwycam...pozdrawiam Ciebie i zauroczone mamą dziewczynki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Basiu , ja sama nie wiem o co chodzi - kolor, długość , krój ....
      Na żywo tej sporo komplementow zbieram ;)

      Usuń
    2. ...bo czasami tak jest, że na zdjęciach widzimy "za dużo i za dokładnie" a w realu jest o wiele lepiej i wszystkim się podoba...

      Usuń
  4. Coś wiem o tym. W mojej szafie od ok. 1,5 roku wisi różowa sukienka. Prawie identyczna jak Twoja spódnica, plisowana , zwiewna. Skusiłam się na nią bo na wieszaku pięknie się prezentowała i już oczami wyobraźni widziałam ją na sobie. Niestety jakoś po założeniu na siebie znika jej urok:-(.

    Twoja dzisiejsza propozycja z ramoneską podoba mi się najbardziej. Czarny kolor stonował mocny kolor, a połączenie zwiewnej spódniczki ze skórą jest świetne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) to tez taki zakup przez Allegro . Ale myśle ze i tak bym sie skusiła ....

      Usuń
  5. Jest naprawdę piękna! Bo długość ma idealną i te pliski, i pas, no i kolor! Róż nie jest majtkowy, tylko taki konkretny jak lubię:D
    Ten zestaw rewelka! Z czernią wygląda najlepiej! Choć ten z dżinsową koszulą nie był najgorszy i ten w wersji z samym topem.
    Ten zestaw jest po prostu najbardziej elegancki - taka klasa i szyk z pazurem:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):):) tyle ze robi sie coraz ciepłej ... Szkoda żeby coś co tak wpisuje sie w lansowane trendy ... Wisiało w szafie ;)

      Usuń
  6. Cudnie wyglądasz w tej plisowance. Uwielbiam ten krój i długość a kolor jest bardzo radosny:)Dziewczynki mają rację:)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna jest! i naprawdę dobrze wygląda :)
    ale gdybyś kiedyś chciała ją wyrzucić, odezwij się :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok , będziesz pierwsza w kolejce :):):)

      Usuń
  8. To jest faktycznie najlepsze z tych trzech a nawet w ogóle bardzo dobre :):)
    Bardzo kobiecy fason spódnicy. Myślę, że z białymi ciuchami też będzie świetna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)
      Spróbuje :) i z bielą

      Usuń
  9. W tym zestawie kupuję ją w 100%. Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  10. Plisy mają być bardzo modne tej wiosny więc taka spódnica jak znalazł! :) To połączenie zdecydowanie najlepsze z tych trzech, ale myślę, że może jeszcze bardziej interesująco wyglądać z jasnymi odcieniami, np, bielą :) ps. bardzo bardzo dziękuję za wszystkie ciepłe słowa :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko to wiem , więc Moj dylemat tym większy :)
      Och , moja droga wszelkie Komplementy Zasłużone :):)

      Usuń
  11. Moim zdaniem to połączenie jest bardzo dobre!! Pięknie wyglądasz, kolor czarny nadaje pazura całej stylizacji:) Ale może ta spódniczka to po prostu nie Twój styl. Czasem jakiś ciuszek jest piękny i olśniewający, ładnie w tym wyglądamy a się nie czujemy...no i dla nas samych brak komfortu przekłada się na brak zadowolenia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podzielam entuzjazm Twoich dziewczynek!!! Spódnica jest śliczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie się podoba zwłaszcza w tej wersji:)))to co piękne powstaje z trudem:)))))))))))))))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) niektóre związki sie ciężkie ...:):)

      Usuń
  14. Zgadzam się ze zdaniem dziewczynek, nie wiem co Ty chcesz od tej spódniczki:)
    Wyglądasz w niej obłędnie w tym i w zestawie z koszulą dżinsową, kolor jak dla mnie cudowny, długość fajna, i nosić można cały rok, bo i latem i zimą fajna, tak że ja jestem zachwycona:):):):)
    Latem biały top, baleriny i zestaw gotowy:):):)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O do balerin to chyba bym sie bała :):):) lato przed nami ;) zobaczymy :(:):)

      Usuń
  15. spódniczka jest bardzo fajna, musisz jeszcze z nią poeksperymentować, np z kremowym swetrem? Ten zestaw jest bardzo dobry, możesz zamiast czarnej koszulki włożyć jasno różową, wyeksponuje szalik i doda trochę lekkości :)
    Pozdrawiam:

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Magdaleno , dziękuje za wszelkie wskazówki :):):)
      Poeksperymentujemy :):):)

      Usuń
  16. A czy ktoś tu kiedyś nie mówił,że nie założy ramoneski? :):)
    Dla mnie zestaw jest wielce ok, z ramneską jest idealnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AleŻ tak . Jam to mówiła :):):)
      I moje pierwsze razy z ramoneską też nie były miłością od pierwszego założenia :):):)

      Usuń
  17. Aniu dotarłam... Widzę, że dyskusja owocna. Podzielam zdania poprzedniczek, że z ramoneską genialnie. A jak przyjdą upały, to jak nie z czernią, to właśnie z ecru, bielą czy pudrowym różem. W życiu nie pozbywaj się tej kiecki, chyba że Twoje księżniczki ja kiedyś przygarną. Ja lubię róże, więc baaaaaaaaaardzo mi się kolor podoba. Mnie tez ostatnio ciągnie do różu. Zapraszam. Buziole!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha na mnie tez robi wrażenie ....
      Wiem , widziałam , w nadmiarze nie miałam czasu skomentować ... Jeszcze ....
      Ale na pewno nadrobie !

      Usuń
  18. Wyglądasz obłędnie! <3
    Fantastyczna kieca, a w połączeniu z ramoneską to już w ogóle rewelacja :]]
    Bardzo lubię takie mixy, sama jestem posiadaczką trzech plisowanek o długości 3/4 i najchętniej noszę takowe ze skórzanymi kurteczkami. Ech, aż nabrałam ochoty żeby wskoczyć w taki secik :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och Ada takie sety total Twoja druga skóra :):):)

      Usuń
  19. plisówka jest boska, chociaż całe zestawienie tym razem średnio mi się podoba, to i tak wyglądasz pięknie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Masz do tego prawo ;););)
      Dzięki za szczerą opinie !

      Usuń
  20. Aniu kochana ja Ty pieknie w niej sie prezentujesz, o rany cudnosci, ile mozliwosci kombinacji na spokojnie z bezem jasnym, na zadziornie z pomaranczem, czern juz masz w lecie masz w niej do sklepu tez biegacz podkoszlkiem np, lekko pdartym,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;););) pomarańczowy to dobry trop :) lubie takie zestawienie :) pozdrawiam Izuś

      Usuń
  21. Anka! Ogarnij się Kobieto! ;-) Twoje Córki wiedzą czasami lepiej niż Ty! Spódnica jest booooska i wyglądasz w niej super - ładnie Ci w takim fasonie. Może cały zestaw taki trochę smutny (za ciemny?), ale spódnica jak najbardziej na TAK. Chociaż....może niby ciemny, ale jednak jaki elegancki! W sumie....podoba mi się :-)))

    P.S. Może za ostro się wyraziłam, ale tylko dlatego, że bardzo Cię lubię :-) (no i takie mam dziwne poczucie humoru ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkowicie trafiasz w moje poczucie humoru ;)
      Z czernią czuje tę spódnice najlepiej :) i tak jest ..... Różowa ....?!?!

      Usuń
  22. Zestaw cudowny! Wyglądasz rewelacyjnie!

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. No to Co powiem, ze Cie rozumiem, bo tez tak czasem mam, ze sa takie ciuchy, ktore podobaja mi sie na kims badz na wieszaku, wszystkim innym podobaja sie na mnie, a mi na mnie - nie! No ale ja teraz jestem z boku Ciebie i widze obiektywnie, ze w tej spodniczce jest Ci naprawde dobrze! Podejrzalam pozostale stylizacje z jej udzialem i ta dzisiejsza podoba mi sie najbardziej! Mysle, ze duza tu zasluga tego, ze zalozylas do niej ramoneske. Dzieki niej zupelnie nie ma efektu cukierkowatosci - jest za to odjechana stylowka! Dla mnie bomba:)
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz to nawet nie podobanie , a o czucie chodzi :) mnie tez wydaje się że z ramoneską dobre jej , bo nie jestem w niej taka lala ;)
      Dzięki Aniu !

      Usuń
  24. Hej Anusia:)
    Mega cudowne to trzecie podejście! Dla mnie, tak jak dla Twoich córek, ta spódnica jest super:) Ma piękny kolor!!! Świetnie zestawiona!
    Buziaki i ciepłego, słonecznego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
  25. przepiękna jest ta spódnica, zachwycający ma kolor! I idealnie komponuje się z ramoneską! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładna spódnica - świetny odcień i fason. Podzielam zdanie poprzedniczek. Z ramoneską wygląda idealnie. Pozdrawiam Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. piekny kolor spódnicy !
    zapraszam do mnie i do obserwacji jeśli Ci się spodoba :*
    http://fashionkludi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Bosze bosze plisa jest cudowna ajj z ramoneska, moje serce zabiło mocniej :D To Ty wyglądasz tak ,że miauuu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bosze no plisa....różowa ;););)
      Ze spódnica obłędna to sie zgadzam :) ale juz wiem ... Chodzi o to ze nie czuje sie w rozkloszowanych ....Mimo , ze w sumie chyba dobrze wyglądam :)

      Usuń
  29. Wow, wiosenne trendy - plisowana spódnica!!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. wspaniała spódnica!

    z całusami:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. No i wlasnie ten zachwyt w oczach dziecka jest dla kazdej mamy najpiekniejsza nagroda! I taka cie zapamietaja, czyz to nie cudne? :) uwielbiam plisowanki bez wzgledu na zawirowania mody, ale rozowej to ja jeszcze nie mialam! jest slodka i przyciaga wzrok! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Agnieszko. Ja najbardziej pamietam koszule nocną mojej babci w kolorowe słoniki , bo dla mnie była do ziemi i mogłam sie w niej bawić w księżniczkę ;)

      Usuń
  32. Bo to jest trudna spódnica, mocny wyrazisty kolor, plisowany materiał zakrawa o starą babcię, a długość też pozostawia wiele do dyskusji, w końcu to mini nie jest. A no i zdecydowanie wygląda lepiej w ruchu niż na zdjęciach. Dlatego ja czuję się w niej pewnie w obcasach i powiem, że ukradłaś mi stylizację, ale bardzo się cieszę, bo masz kochać te spódnicę :D

    Ja jej na pewno się nie pozbędę, póki mam nogi ładne i jakiś obcasik pod ręką , więc i Ty nie masz powodu, by się jej pozbywać, a córki na spadek już czekają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak jest wyzwaniem . Z ramoneską i w kozaczkach na szpilce to było moje drugie skojarzenie z tą spódniczką :)
      Ale o Ile ramoneska jest użyteczna, to .... Kozaki na szpilce .... ;);) chyba tylko do zdjęć :)
      Cieszę sie ze Ci sie podoba :)

      Usuń
  33. Tak, dziewczynki najprościej to kwitują. Jest piękna i ich posłuchaj ;)
    Ten ostry róż z ramoneską, wygląda genialnie! Masz tak chodzić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MOże to dziwne ;) ale Chodzę :):):)

      Usuń
  34. Aniu kupiłaś ramoneskę :) pamiętam jak się zastanawiałaś czy będzie pasować do Ciebie i Twojej szafy, no i super że się zdecydowałaś bo daje takiego fajnego luzu do dziennych zestawów :) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , bardzo długo sie zastanawiałam , zwłaszcza, ze
      Jednak zdecydowałam sie na taką z naturalnej , cielęcej skóry ... Więc nie był to wydatek dla kaprysu :)
      Na szczęście póki co sprawdza sie idealnie , w naprawdę wielu kombinacjach :)

      Usuń
  35. WOW! Super! Strasznie mi się podoba. Czarne rajstopy i czarne buty, bomba! Tak, w tym zestawieniu najbardziej wyeksponowałaś te spódniczkę. Jest extra!!!
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) dzięki Soniu , dokładnie tak miało być :):):) fajnie ze tez to zauważyłas !
      Pozdrawiam serdecznie !

      Usuń
  36. Piekielnie ladnie ale ja też widzę Ciebie w tej spodniczce bialej bluzeczce w kwiatowy wzór i balerinkach.wlosy związane w konski ogon i spiete spinka z szyfonowa kokarda.i mamy makowa sliczna panienke.
    Przepraszam za literowki piszę ze smartfona na postoju.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha z końskim ogonem będzie raczej trudno ;)
      Makowa panienka ;)

      Usuń
  37. Mnie zachwyciła ta stylizacja , na prawdę .Uwielbiam łączenie plisowanej spódnicy z ramoneską . )))

    OdpowiedzUsuń