czwartek, 10 kwietnia 2014

Kwiecień plecień









W lutym triumfalnie ogłosiłam początek wiosny.
W marcu było...jak w garcu , termometr wariował , pokazywał wręcz letnie temperatury -26-28st. krótkie rękawki, posiłki w ogrodzie, nieśmiertelnie leżak na tarasie , a wokół przyroda ,która wręcz wystrzeliła z dnia na dzień- forsycje, migdały, magnolie, ale też tulipany i żonkile .....wszysko to w słońcu marcowym i bardzo ciepłym.
W kwietniu na polach zaczął kwitnąć rzepak......
Ale w myśl polskich przysłów...kwiecień plecień ...tak przeplata trochę zimy, trochę lata.
Lato już było, czas na zimę .... Tak ....obudziłam się rano - biała od szronu trawa, niebo szare, deszcz wisi w powietrzu, a na termometrze 2 st......










 
 

 Cóż....moja kwiecista koszula musi poczekać na swoją premierę blogową, dziś jeszcze wersja zimowa....w swetrze ,z szalem i ...płaszczykiem ....

 
 
 

 
 
 
 
 
 
 






 Na szczęście i słonko nie zapomniało o Luksemburgu i prognozy pogody na nadchodzący weekend znacznie lepsze....




 
 
 
Tylko w weekend nie będzie mnie w Luksemburgu...będę jeszcze bardziej na północ.....w niedziele trzymajcie kciuki ;)

 

63 komentarze:

  1. ten kwiecień faktycznie dziwny ciągle chodzę przeziębiona :-) Ciąglę chce się wyletniać a nie można !! Wyglądasz bajecznie jak zawsze ,piękny wisior !:-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myśmy się bezkarnie wyletniali, jeszcze przedwczoraj moje córki i ich koleżanki biegały z gołymi nogami i w krótkich rękawkach ... A rano było 2 st , temperatura maksymalna 6 st ... Na szczęście będzie ciepłej , choć nie letnio :)
      Dziękuje !

      Usuń
  2. Ok, trzymanie kciuków masz już załatwione ;-) A Twój dzisiejszy zestaw jest taki 'mój' - chętnie bym w niego skoczyła (niestety, jestem chora, więc Twoje ubrania mogą jeszcze spać spokojnie w Twojej szafie ;-)) ) Pozdrawiam ciepło...z tez zimnego i pochmurnego - Lublina :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana !!!!
      Trzymaj mocno :):):)
      Ot , zestaw na poranną panikę - w co sie ubrać w takie zimno ;)

      Usuń
  3. Bardzo mi się podoba (zestaw nie pogoda). Świetne buty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Na szczęście znów jest słonecznie ...

      Usuń
  4. U nas też zawitała ta wczesno zimowa / późno jesienna aura, niestety. Pięknie wyglądasz! Sweter jest boski, buty śliczne, a całość w zestawieniu z płaszczem mnie zachwyca ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje , no nIestety :) taka bywa wiosna ... Choc trudno juz mówić wczesna :)

      Usuń
  5. uwielbiam takie swetry, są rewelacyjne!!! spodnie i płaszczy - super! bardzo mi sie podobasz w tej całości :)
    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Magdaleno , czasem codziennie i zwyczajnie , więc dlatego sie cieszę ,ze dość atrakcyjnie :)

      Usuń
  6. No ze skrajności w skrajność. Przedwczoraj ponad 20C w cieniu wczoraj ledwo 5C i deszcz z wiatrem i słońcem na przemian:( Fajny masz płaszczyk, czekam na kwiecistą koszulę:) No i trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 15 st różnicy to sie odczuwa boleśnie ;) nasze 22 st jeszcze bardziej !!! Dzięki wielkie ! Trzym trzym !!!

      Usuń
  7. U mnie aż tak zimno nie jest, ale za to burza wisi w powietrzu. Od rana pada, choć słońce się przebijało, a teraz ciemno i tylko czekam aż błyśnie...
    Świetny płaszcz, piękny ma kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś juz ciepłej , ale przede wszystkim słonecznie :):)

      Usuń
  8. trzymamy kciuki wiec!
    u nas teraz sie brzydko zrobilo. piekna pogoda zrobila sobie wolne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U nas straszą zimnym weekendem... i pewnie junior będzie rogów w domu dostawał.
    Świetny sweterek - taki klasyk, ale bardzo mi się one podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swetry są moja piętą achillesową , więc tym bardziej sie cieszę ze Ci sie podoba :) to nowy nabytek :)

      Usuń
  10. U mnie Aniu też chłodno, wprawdzie śniegiem nie powiało ale dzisiaj od rana deszcze, teraz się uspokoiło.
    Chłodno więc chodzę w płaszczach i kurtkach ale w poniedziałek to było prawie lato 20 st., zdradliwa ta pogoda...
    Sweterek super i śliczny kolor płaszczyka, świetnie wyglądasz...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):):) ten płaszczyk to jak widać była dobra inwestycja . TeraZ pewnie kupilabym bardziej klasyczny ;)
      Karmel ... Hmmm ...
      Dla mnie może być chłodno , byle świeciło słońce :):)

      Usuń
  11. U mnie na opolszczyźnie tez bardzo zimno :)
    Dziś miałam nawet ochotę na taką zimową zupę rozgrzewającą-gulaszową :)
    Taka uroda kwietnia ,ale już niedługo piękny maj :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No z majem w
      Luksemburgu bywa różnie ;) .... Choć wiosna wyjątkowo słoneczna w tym roku :)

      Usuń
  12. Fajny sweterek i śliczny kolor płaszczyka. Pozdrawiam i trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzymam z całych sił, trochę źle mi się przez to pisze, ale dam rade:):)
    U mnie też przeplata, niestety:)
    A zestaw świetny, takie swetry kocham, ale płaszczyk też nie mniej piękny:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ha w niedziele wystarczy jak będziesz trzymała ;)

      Usuń
  14. Za każdym razem zachwycam się kolorem tego płaszcza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuje :) bardzo :):):)
      Tez bardzo lubie !

      Usuń
  15. Aniu trzymam mocno kciuki. Ja też zachwycam się kobaltowym płaszczykiem. Jutro odpiszę . Bardzo Ci dziękuję kochana. Dzisiaj jestem już padnięta. Dobranoc.

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie też zrobiło się zimowo ;(
    Mam nadzieję, że to chwilowe ;))
    Wyglądasz cudnie w tym swetrze, bardzo mi się on podoba, lubię takie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwilowe . Dziś juz ciepło i słonecznie i 16 st

      Usuń
  17. Ania!!! Trzymam zmarznięte kciuki :D!!! Jeśli nie będę rodzić to w niedziele tez potrzymam ;) Powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O niedziele chodzi , ródź w poniedziałek ;) Buzka !

      Usuń
  18. U mnie, to samo:( W niedzielę było cieplutko, a we wtorek walnął grad;))
    A Twój zestaw przypadł mi do gustu bardzo! Szczególnie płaszczyk, bo ma kolor wspaniały!!!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) ci miał nie przypaść , jak portki masz podobne ;)
      Pozdrawiam słonko !

      Usuń
    2. No właśnie te portki od razu mi się z moimi skojarzyły, więc wszystko mi pasi:D
      Buziole:)))

      Usuń
  19. Dawno mnie tu nie było, ale wiesz, co mi się zbliża...

    Sweterek cuuudnyyyy, ja bym tylko szal zdjęła i wystawiła szyję do słońca, ale sama się jeszcze owijam rano szalikiem albo chustką, także mój argument o usunięciu szala z kadru uznam za odrzucony :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jakie słońce , 2 st było i mrżawka ;)
      Też tęsknię :):)

      Usuń
  20. U nas kwiecień plecie niemiłosiernie albo gorąc albo ziąb:))))a u Ciebie śliczna przeplatanka:))wyglądasz bardzo ładnie a płaszczyk cudny:))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby sie tego spodziewajac nie wszystkie ciepłe ciuchy poszły na strych ;)

      Usuń
  21. z tego czytam to 10kwietnia wszedzie bylo zimno w Bonn rowniez, dzisiaj tylko 7 stopni ale jest fajnie slonecznie. A Ty kochana prezentujesz sie uroczo, jak zwykle przeciez....sweter swietny, Ja tego typu swetry mam juz wkartonach w piwnicy. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W kwietniu to chyba jeszcze za wcześnie zeby tak głęboko pochować ;);)
      Jeszcze sie przydają ;);) oj tak ;)

      Usuń
  22. Dobra stylizacja na wiele okazji - zakupy, czy wieczór ze znajomymi. Podoba mi się szal, płaszcz chociaż nie jestem przekonany do ich wspólnego zestawienia. Reszta to klasyczne, zawsze pasujące kolory więc jest dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz ze mnie sie właśnie to spodobało ?!?!
      Może dlatego ze jest inaczej niż zimą czy na jesień ?!?!?!
      Pozdrawiam

      Usuń
  23. Nie wiem za co, ale trzymam :-))). U mnie też ziąb jak diabli, w nocy będzie zero stopni.

    OdpowiedzUsuń
  24. W zeszłym roku długo w kwietniu był śnieg. Myśmy z moim synem wtedy cytowali to przysłowie w wersji: kwiecień plecień, bo przeplata, trochę zimy, trochę zimy :D :D Fajny sweterek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No na szczęście tego kwietnia wiecej lata .... Pozdrawiam :)

      Usuń
  25. zakochałam się w tym szalikuuuuuu! <3

    OdpowiedzUsuń
  26. A ja pochwalę kurteczkę; kurcze Aniu świetnie wyglądasz w takich mocnych kolorach ;-).

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie! Wszystko mi się podoba; sweterek, spodnie, buty i płaszczyk. Najbardziej spodnie i buty. szkoda, że nie pokazałaś zbliżenia.
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  28. Odpowiedzi
    1. Dzięki :):):) 4:25:15 :):) nowa życiówka :):)

      Usuń