środa, 28 maja 2014

Białe Spodnie na 10 sposobów





Jeżeli jakaś część garderoby powracała jak bumerang na blogu to były to właśnie białe spodnie.


 po marynarsku



tio idelane- z szarością i brązami






ponownie z jeansem



inny model....letnio i lniano







to trzeci model, w wersji miejskiej




z morską bryzą i znów luźniej




na krańcu Europy, moje ulubione






w podróży też się sprawdzają








na jesień ponownie z nutką elegancji                                                                                                          



 


i ponownie z szarością w podwójnym uderzeniu                                                                              

 

tak pojawiły się na blogu 15 razy , 4 fasony. Mam nadzieję,że nie macie dość, bo ...właśnie kupiłam kolejną parę i mam kilka nowych pomysłów na ich noszenie :)


94 komentarze:

  1. Będzie trochę więcej ocen;bo nie sposób wybrać ulubionych;zatem:
    1. wakacyjne z torebką-cudne białe tło dla tej ferii barw na torbie;
    2.wersja miejska z tym błyszczącym topem;
    3.wariant marynarski-wyróżnienie za pasującą do stylizacji apaszkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):):) ze z bandanką na szyi jakos mnie nie dziwi Twoj wybór ;)

      Usuń
    2. A nie dziwi Ciebie;że coś udało mi się wybrać;mimo;że nie miałem do wyboru haremek? ;-)

      Usuń
    3. Hahaha nie , bo nie raz i na tę cześć garderoby zwracałeś uwagę ;)

      Usuń
  2. Białe spodnie darzę uczuciem stałym i wielkim. Mam chyba z 6 par ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli moje 4 pary nie są żadnym przegięciem ;);)

      Usuń
  3. świetny pomysł na post, białe spodnie można nosić na wiele sposób, warto je mieć w szafie na ciepłe dni:)

    OdpowiedzUsuń
  4. białe spodnie są dla Ciebie stworzone! Ja wychodzę z założenia, że tylko rzeczy, które w 100% czujemy potrafimy pokazać w różnych - tak innych odsłonach! Dla mnie zdomibowały całość zestawienia z marynarkami - piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje Basiu , dla mnie białe spodnie to świetna baza i do eleganckich zestawów i sportowego luzu :)

      Usuń
  5. Uwielbiam białe spodnie, są bardzo uniwersalne.
    Wszystkie zestawy świetne, ale najbardziej podoba mi się ten sticte marynarski i ten ostatni z szarością i karmelem.

    OdpowiedzUsuń
  6. wersja marynarska najbardziej chyba mi się spodobała, ale każda z propozycji wygląda fajnie. Ja akurat mam w szafie jedynie jeansy takie jakby hm... białawe (rozbielony błękit ?) no nie wiem jak to nazwać, w każdym bądź razie całkiem białych spodni u mnie brak.
    Kiedyś muszę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm..., wybierać nie będę, bo Ty wiesz Aniu że względem Ciebie to ja zdecydowana jestem baaardzo:):):)
    A białe spodnie uwielbiam i latem najchętniej tylko w nich bym chodziła, do wszystkiego pasują, zależnie od kroju na każdą okazję, jedyny minus to ten że szybko się brudzą i czasami nawet jednego dnia nie dadzą rady, ale na szczęście wodę i proszek posiadam:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) dokładne :):)
      A czasem żałuje , ze Luksemburg jest dość deszczowej krajem ... Bo mogłabym chodzić cały rok

      Usuń
  8. Według mnie białe spodnie pasują do wszytskiego i na prawie każdą okazję. Elegancki, miejski sportowy w każdym stylu znajdują miejsce dla siebie, co widać zresztą na załaczonych obrazkach :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I chyba właśnie dlatego tak je lubie ;))

      Usuń
  9. Z szarościami:) Mam zamiar sama wyskoczyć w takim połączeniu :D Moje jedyne białe domagają się częstszego wykorzystywania. Tylko, że ciągle to trzeba prać, prasować, prać...wrrrr :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) taaaa z szarosciami lubie bardzo .... Co zresztą widać ;);)
      Białych jeansow nie trzeba pracować ;);)

      Usuń
    2. Ja muszę i dżinsy :D

      Usuń
  10. Tak mi się właśnie kojarzysz:) Białe spodnie to Twój "znak firmowy";) Lubię tą nadmorską stylizację:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):):)
      Wogole to chce mi sie morza ...

      Usuń
  11. Białych spodni nigdy dosyć... 1 propozycja najbardziej wpadła mi w oko, pozostałe również są świetne, szczególnie te wakacyjne... Jezcze raz przejrzałam zdjęcia, wiesz które, banan od razu pojawia się na buzi... Ściskam...

    OdpowiedzUsuń
  12. Białe spodnie są super i nie ma co gadać :)) ja tez zawsze czuję się w nich dobrze.
    Najmniej podobam się sama sobie w lnianych,ale te Twoje zestawienia o dziwo bardzo mi się podobają.Ja w moich lnianych to chyba już 3 sezony nie chodziłam :))
    Fajną masz torbę tę wakacyjną ,kolorową

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Ci dam o dziwo ;););)
      Torba Sivkowe handmade :)

      Usuń
  13. Fajny pomysł z takim przeglądem różnych wariantów. "Nieśmiertelne" połączenie z granatem i czerwienią jest bardzo efektowne i eleganckie, ale podobają mi się tez wszystkie wersje z szarościami i brązami. Biel dodaje świeżości tym nieco ponurym barwom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak mnie naszło na podsumowania ;) mnie tez sie z szarosciami bardzo podoba ... Ostatnio tez w towarzystwie czekoladowego brązu ...

      Usuń
  14. a niech powracaja i powracaja bo wygladasz w nich super i brawo z doborem rozmiaru nie sa tak obcisłe ze sie oddychac nie da lubie jak lekko układaja sie na tobie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AhHaha z każdym postem były luźniejsze .... Nowe są o 2 rozmiary mniejsze ;)

      Usuń
  15. Też Aniu mam słabość do białych spodni :)

    OdpowiedzUsuń
  16. no i właśnie takie ciuchy lubię, takie, co to je można na miliony sposobów nosić i w szafie się nie kurzą :)!

    OdpowiedzUsuń
  17. O tak, ja tez uwielbiam białe spodnie, szczegolnie latem :)
    A powiedz mi kochana, bo tak sie zastanawiam nad odwiedzeniem Luxemburga, co tam trezba koniecznie zobaczyc i czy wystraczy jeden dzien czy wiecej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Punktem obowiązkowym patrząc od północy - zamek w Vianden , jest niesamowity . Miasteczko średniowieczne i zaciszne tez fajne . A na prowincjonalną stolice zdecydowanie wystarczy jeden dzień ;) i do zobaczenia jest Grund - najstarsza dzielnica z jej czarnymi dachami oglądanymi góry , kazamaty wykute w skałach i dwa mosty ... W samym mieście poza niezbyt okazalym pałacem w stylu mautetańskim niewiele jest :) do oglądania . Można jeszcze stary fort i muzeum Mudam .... I jak będę mogła sie wyrwać kawa i ew lunch w mojej ulubionej restauracji francuskiej - Autentique

      Usuń
    2. Dziekuje ci bardzo :) w razie gdybysmy sie wybierali to na pewno dam znac, poki co luzno sie orientuje, co gdzie i jak...jeszcze mi Brugge w glowie siedzi, bo tez piekne a troszke blizej nas...bylas?

      Usuń
    3. Niestety nie , znaczy wybieraliśmy sie w ubiegłym roku na majówke ... Ale nam sie dziewczynki pochorowały ....
      I niedaleko jest jeszcze Gent , tez wart pojechania :) ... I nas to tak ,ze wszystko co do 250 km to wycieczka jednodniowa , powyżej weekend , a z dwójka dzieci to mała wyprawa ;)
      Myśle ,ze cokolwiek wybierzesz i tak bedzie sie podobać :)

      Usuń
  18. białe spodnie są super!!! kocham białe spodnie!!!

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ostatnia stylizacja najbardziej mi przypadła do gustu.

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I niewątpliwie najładniej wyszłam na zdjęciu ;)

      Usuń
  20. Super pierwsza stylizacja:)
    Pozdrawiam ciepło, Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja mało chodze w białych spodniach, najbardziej jednak lubię je latem ;)Pierwsze zdjęcia fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też bardzo lubię białe spodnie i czasem nawet sięgam po nie zimą, oczywiście, jeśli nie ma pluchy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Luxembourgu nie ma śniegu , ale praktycznie jest non stop plucha :(

      Usuń
  23. U mnie białe spodnie nie zajmują tak ważnego miejsca w szafie - dziwne, prawda ? Twoje perypetie z białymi gatkami bardzo udane - po marynarsku naj naj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dziwne ;);) zwłaszcza ,ze Tobie Magdo pomysłów czasam i kontrowersyjnych nie siebie nie brakuje :):)

      Usuń
  24. Ogólnie lubię biały kolor a co za tym idzie,spodnie też!!!! :)
    Świetne zdjęcia!!! :)
    Pozdrowienia :)
    _______________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez lubie , ze zdziwieniem zauważam ze ... Biel dominuje w mojej szafie :)

      Usuń
  25. Lubię białe spodnie, a Twoje propozycje bardzo mi się podobają. Piękna jest też ta duża, kolorowa torba w paski. Muszę sobie zrobić coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torba Sivkowa - idealna na wakacje :)

      Usuń
  26. Oj, biała kobietko! Na pierwszym zdjęciu wygladasz zjawiskowo! a i nastepne niegorsze! Jakiś czs temu tez bardzo polubiłam białe spodnie, ale musiałam do nich dojrzeć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w wesji letniej chyba zawsze lubiłam..... Mam nadal i nadal nosze takie z pierwszych wakacji z moim mężem.... 10 lat temu ....

      Usuń
    2. to dobrze swiadczy o... twojej sylwetce:) ja ledwie wchodze:) ze dwa rozmiary przybylo od czasow narzeczenskich, ale to bylo ponad 20 lat temu... tak na swoje usprawiedliwienie...

      Usuń
    3. No ... To Moj rozmiar z Czasow Lyceum ;) 20 lat temu ;);)
      Ale to krew , pot i łzy ;) i efekt roku walki z nadwagą ;)

      Usuń
  27. Za każdym razem wyglądasz świetnie:)))białe spodnie zawsze kojarzą mi się z latem a tu jesienna wersja wygląda pięknie:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chętnie nosilabym i zimą , w taki siarczysty mroZik ale plucha luksemburska nie pozwala ...

      Usuń
  28. Rzeczywiście, fajnie na Tobie leżą te białe spodnie. Biały kolor idealny na słoneczne dni, zawsze kojarzy mi się z wakacjami, zwiewnymi kieckami z kwiatami we włosach, taki romantyczny styl.
    Jednak najbardziej podoba mi się pierwsza stylizacja, paski uwielbiam ponad wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Białego bedzie jeszcze sporo w paski i nie tylko :)

      Usuń
  29. Pierwszy i ostatni zestaw najbardziej mi się podobają :) Białe spodnie są ekstra, tylko się szybko brudzą (przynajmniej moje :P))

    OdpowiedzUsuń
  30. Kurcze ja do białych spodni się nie mogę przekonać jak już to tylko lniane , lniane kocham :-) Ale Twoje zestawy jak zawsze zachwycają kochana <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz Jenny ,ze mnie jakos do Twoich mrocznosci by pasowały ?!?! Serio !

      Usuń
    2. hmm pomyślę :-) Miłego weekendu :-***

      Usuń
  31. Białe spodnie w szafie zawsze się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam jedną parę lnianych białych portasków, ale za ciasne jeszcze!!! Trudno, co zrobić ;)
    Piękne stylizacje!!! Ostatnią zgapię jesienną porą :D (jeżeli mi się uda w końcu w spodnie wcisnąć).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na opcje za ciasne kupiłam nowe ... Teraz one są w opcji za duże ;);) i znów kupiłam ....

      Usuń
  33. Ooo tak, biały możne być świetną alternatywą, aby nosić go na wiele różnych sposobów, jets to kolor tak uniwersalny, że pasuje do wszystkiego :) Jednak pierwszy zestaw jest teraz najbliżej mojego serducho, styl marynarski uwielbiam, więc jets zdeycydowanie moim faworytem :) Świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mojej szafie zastępuje czerń , jest o wiele wiecej białego niż czerni ;)
      Dzięki !

      Usuń
  34. kupiłam sobie ostatnio białe spodnie i uwielbiam nosić je po marynarsku i z zielonym topem, wygląda super

    www.magadish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystkie zachwycają, pierwszy idealny, a to link: http://mystylemyeveryday.blogspot.com/2013/05/chodnik-z-botwinki-czyli-litewski.html

    OdpowiedzUsuń
  36. nadrabiam zaleglosci po tym jak przez tydzien ne odwiedzalam blogow, stad przepraszam ze pisze tak pozno :)

    Kochana te spodnie wracajajak bumerang na Twoj blog bo masz piekne, zgrabne dlugie nogi i wygladasz w kazdych bialych spodniach genialnie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha zastanawiam sie czy chodzilabym w białych spodniach gdyby tak nie było ;) ... Są jeszcze luźne fasony , w tych na pewno tak !

      Usuń
  37. Wiesz Aniu,m ze w bialych portkach to ja Cie biore po calosci..;) Ale..ale mam i faworytow - ostatnia fota genialna - bo nie malo ze takas na niej piekna, to jeszcze moje umilowane szarosci!
    No to kupuj nowa pare i dawaj dalej - czekam na kolejne odslony!
    Buziaki. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą będą .....tylko słońca potrzebują ...

      Usuń
  38. 1 dla mnie najlepsze;) narchnelas mnie do zakupu bialych spodni;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Dobrze jest mieć w szafie przynajmniej jedną parę białych spodni :) Można stworzyć dużo ciekawych stylizacji, jak widać to na załączonych obrazkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zaprzeczę ;) bo w 100% sie zgadzam

      Usuń
  40. No nie mam białych spodni , serio serio.Z zakupem tak owych noszę się od dawna i w sumie to nie wiem czemu nadal nie mam . :)
    W każdej twojej odsłonie wyglądają fajnie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja tez nie wiem czemu ;) czas to zmienić , mam nadzieje ze Cie przekonałam

      Usuń
  41. Masz figurę do białych spodni, pierwsze zdjęcie cuuudne ale podobasz mi się w każdym wydaniu.
    Ja unikam ale....jak jest bardzo gorąco a jestem nad wodą to zakładam...
    Pozdrawiam serdecznie...miłego dnia...pisze dopiero teraz ale już widziałam, mam dużo zaległości, tydzień był ciężki....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrząc na to jak wyglądasz Basiu w spodniach .... W odpowiednim fasonie spokojnie mogłabym chodzić , nie tylko nad wodą :)
      Ano dzień dziecka - my spędzamy na sportowo ;);) będzie rodzinne bieganie i festyn :):) w naszym mieście

      Usuń