poniedziałek, 12 maja 2014

Garnitur Ślubny








Anegdota:

kiedy mój przyszły mąż był popełnił oświadczyny kupiłam ten oto garnitur pełna szczęścia :)
wyobrażałam go sobie z czerwonymi różami i czerwoną gorsetową bluzką....
na to mój niedoszły mąż
wstrzymał oddech i ....
oświadczył, że co jak co on do ślubu w sukience nie pójdzie........









i mimo ,że ślub był nie do końca tradycyjny...bo przed miła panią urzędnik w Dworku Białoprądnickim to jednak w bardzo tradycyjnej sukni :)




z czego po latach ...już siedmiu ...bardzo się cieszę, bo..... wzbudza ona tyle zachwytu w moich księżniczkach ,że choćby po to czasem warto ugiąć się przed tradycją ..........




no dobra pokaże wam jak było ostatecznie :) dokładnie 12 maja siedem lat temu :))


nie, mąż ma inny garnitur, w tamten się nie zmieścił :))

96 komentarzy:

  1. hahaha ;)
    i w tym garniturze wyglądasz bardzo dobrze (ja w takich oficjalnych eleganckościach wyglądam koszmarnie, zazdroszczę) i w swojej sukni ślubnej pięknie wyglądałaś :)
    gdyby gra świateł była inna, to rzeczywiście można by pomyśleć, że mąż w Twoim poszedł do ślubu ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Garnitur nie jedną sesję ma na koncie i to tez te najważniejsze , i niejedne dyplomy ;)

      Usuń
  2. Nie żałuj decyzji.W sukni wyglądałas po prostu przeslicznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Suknia piękna i widzę, że miałaś inny kolor włosów- naprawdę ładny :)) Garnitur do ślubu dla kobiety kojarzy mi się raczej z parami homoseksualnymi, ale... ważne żeby czuć się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba tez był Punkt widzenia mojego męża ;);)

      Usuń
  4. WOW!!!! Ależ pięknie wyglądałaś! Piękna suknia!!! Rude włosy??? Pięknie!!!
    Wszystkiego najlepszego z okazji Rocznicy Ślubu; dużo szczęścia!!!
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brązowe z pomaranczowymi pasemkami ;)
      Dziękuje !

      Usuń
  5. piękna suknia i pięknie wyglądałaś w ten uroczysty dzień!
    garnitury noszę często do pracy, ale chyba nigdy z koszulowymi bluzkami, choć pewnie rodzaj pracy by tego wymagał:) ja jednak pod spód preferuję obcisłe topy i duże dekolty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja do mojej to raczej na dekolty nie mogłabym sobie pozwolić ;):) za to reszta bardziej dowolna ;);)

      Usuń
  6. Pamiętam tą anegdotę, wspominałaś już kiedyś, albo mi się przyśniło :) :)
    Ja też się ugięłam i wystąpiłam w sukni (pięknej :D) ale teraz pobiegłabym w mini, którą sama bym sobie wydziergała :D
    Wszystkiego dobrego, niech Wam się dalej pięknie darzy :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mogła mi sie juz puścić w sieć ;);) np u naszej szwajcarskiej Aneczki ;);)
      A ja chyba bym przy tej pozostała ... Dzięki paniom z salonów ślubnych po raz pierwszy zobaczyłam w sobie kobietę , ba o ładnych biodrach ;) i stad taki fason sukni z perspektywy czasu patrzę i wiem ze miały racje - miałam fajna figurkę ;);)

      Usuń
  7. ślubny nieślubny - garnitur jest super! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I o wiele praktyczniejszy niż jednorazowa suknia ;):)

      Usuń
  8. Pomysł z garniturem do ślubu faktycznie mógł się wydawać lekko kontrowersyjny :)
    Tak mało jest okazji do pobawienia się w królewny!
    Ja też ślubiłam się z moim ukochanym w Dworku Białoporądnickim i w sukience (różowej). W tym roku będzie 9 lat :)


    OdpowiedzUsuń
  9. Super bussinesowy look, wygląda ekstra. Sukienka ślubna nie w moim stylu, ale za to kwiaty bardzo mi się podobają :) pozdrawiam

    www.magadish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z busissnesem niewiele mam wspólnego , ale na egzamin chętnie , po raz kolejny Założyłam . Zawsze przynosił mi szczęście ;)
      A mnie suknia nadal zachwyca ;);)

      Usuń
  10. Co jak co ale na wlasnym slubie dobrze wygladac jak ksiezniczka:) Pireknie wygladalas i kolor wlosow mialas super!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak pomarańczowe pasemka były super ;)

      Usuń
    2. To były pasemka? Wygląda jakbyś miała całość takim kasztanowym odcieniem stonowaną:)

      Usuń
  11. eLEGANCKO!

    pozdrawiam kochana:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  12. Och, wszystkiego najlepszego Moja Droga z okazji 7 rocznicy ślubu :-))) 100 lat Młodej Parze ;-)) Garnitur - bardzo fajny, taki...letni i pozytywny. A Twoja sukienka ślubna...śliczna! Wyglądałaś cudnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje !
      Zgadzam sie !
      Tak , po 7 latach nadal sie zachwycam !

      Usuń
  13. Cudowna sukienka,piękny bukiet i Ty. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy i jeszcze kolejnych takich wzniosych chwil w życiu.
    W garniturze, w takim męskim wydaniu wygladasz bardzo kobieco i elegancko. Bardzo mi się podoba Twoja stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo.
      Pisałam juz , Ze kobiety w męskim garniturze wyglądają ..... Super kobieco ;):)

      Usuń
  14. Wow! na tym ślubnym zdjęciu wyglądasz jak nastolatka.
    Piękna suknia!

    Wszystkiego dobrego z okazji rocznicy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu , Kochana chyba zdublowana nastka ;)

      Usuń
  15. Aniu gratuluję rocznicy i życzę Wam abyście dalej szli przez życie,
    trzymając się mocno za ręce jak na ostatnim zdjęciu:):)
    A garnitur świetny:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AhHaha tylko na tym zdjęciu to ja prowadzę ;);)

      Usuń
    2. Jak, dobrze, to nie jest ważne kto prowadzi:):)

      Usuń
  16. Pięknie wyglądacie:)))wszystkiego najlepszego życzę:))))a w garniturze bardzo elegancka jesteś:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Woow wyglądałaś ślicznie i jaki piękny kolor włosów. Wszystkiego Najlepszego Kochana !

    OdpowiedzUsuń
  18. Dokładnie, popieram Grażynkę, koniecznie musisz wrócić do tamtego koloru włosów, cudownie w nim wyglądałaś :) Życzę kolejnych takich 7 lat, wśród miłości i samych radosnych dni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Droga Czerwonowłosa .... Zgadzam sie ze był świetny. Zwłaszcza ze do niego były pomarańczowe pasemka - tylko takich magicznych fryzjerów jak na lekarstwo ;);)

      Usuń
  19. hahaha
    no nie dziwię się mężowi :))
    suknia piękniejsza 100 razy :)
    widać szczęście na zdjęciu !
    ja pamiętam, że uszyłam sobie na cywilny różową garsonkę i tylko dzięki ówczesnej teściowej zmieniłam na sukienkę
    Nigdy nie miałam typowej sukni ślubnej, ale jak mi się jeszcze trafi cywilny, co nie jest wykluczone, to idę w suknię typowo ślubną i kobiecą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu , bo ja chciałam tAk skromnie w końcu do urzędu tylko Szłam .... Ale ... Suknia podniosła rangę imprezy do klasy S ;):)

      Usuń
  20. Ja też uległam ... Miałam mieć garsonkę w stylu Jackie Kennedy i małe przyjęcie, a skończyło się na sukni w stylu retro i weselu na prawie 100 osób ... Widzę, że garnitur sprzed lat leży na Tobie idealnie - gratuluję utrzymania sylwetki i życzę Wam kolejnych szczęśliwych godów !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nam aż tak sie nie wymknęło spod kontroli ;) 26 razem z fotografem ;)

      Usuń
  21. Aniu, Twoja figurka zachwyca...a zdjęcie ślubne, miodzio:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy, szczęścia Wam życzę:)

      Usuń
    2. Dzięki Ivonko !
      Z figura da sie ;););) sama to wiesz !

      Usuń
  22. Pomysł miałaś fajny ale na ogół tradycja zwycięża i było pięknie, gratuluję i wszystkiego najlepszego :) W gajerku super wyglądasz one bez względu na to kiedy zakupione są ponad czasowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt :):)
      Choć z perspektywy czasu ... Może dobrze ze zwycięża ;)

      Usuń
  23. ahaha tekst małża bezcenny ale garniak pierwsza klasa te spodnie- poroste nogawy w swietnej dlugosci i kolor no klasa - zdjecie slubne - przepiekne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczucie humoru to jedna z lepszych cech ;)
      Dzięki Piękna !

      Usuń
  24. Wyglądałaś przepięknie, a bukiet miałaś przecudny.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ania!!! Zarówno garnitur jak i suknia są przepiękne!!! Choć sama wzgardziłam białą suknią, to zawsze, gdy przechodzę koło sklepu z takowymi, gapie się na wystawę jak urzeczona!!! Baby już tak chyba mają ;)!!!
    Gratuluję i życzę miłości do wieczności :*!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie nigdy nie kręciły ... To inicjatywa męża ... Teraz oglądamy w trójkę - bo mama była księżniczka jak miała ślub

      Usuń
  26. Ostatnie foto chwyciło za serducho - pięknie :-))
    Ja tam mam słabość do damskich garniturów, kiedyś sobie sprawię taki odlotowy <3 :D
    Ty piękna, jak zawsze :-*

    P.s. No i gratki, wiedziałam że dasz radę ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje .... Bo moja sesja ślubna piękna ...
      Mam nadzieje ze słałaś dobre fluidy ;);)

      Usuń
  27. Aniu, gajerek, ze tak powiem - stary ale jary;) Dzis to absolutny hit - meskia garderoba w dodatku w pieknej kolorystycznej tonacji - no w takiej postaci to chyba i ja skusilabym sie na pastele!!!;) Ale wiadomo - na slub musi byc tradycyjna suknia (choc ja mialam prawie-tradycyjna;)). Ty w swojej wygladalas zabojczo!! Sto lat dla Was! Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ecru to pastele ?!?!
      Ja naprawde wtedy nie wyobrażałam sobie ślubu inaczej ..... Wyszło jak wyszło ale wyszło dobrze ... Dziś mogę sie pozachwycac ;)
      Jary i w użyciu i na szczęście w niego wchodzę ;);) .... Po tylu latach znowu ;):)

      Usuń
  28. Ja jeden ślub mam za sobą, może kiedyś z Jurkiem będzie drugi ;))
    Ale to są marzenia młodych kobiet, albo ja już go miałam i teraz mnie nie śpieszno ? ;)
    W garniuturze wyglądasz bardzo kobieco ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nigdy nie miałam ;) konwenanse i chęć połechtania teściów .. Dla nich było to ważne i tak bardzo żałowali ze na wesele nie zaprosiliśmy całej i najdalszej rodziny a zaledwie 20 osób plus dzieci ;) było 26 z fotografem ;) .....

      Usuń
  29. garnitur to akurat ni emoje bajka - tzn taki jakpokatujesz, wole bardziej zwariowane propozycje, ale sukienke mialas przesliczna. my rok starsi stazem od Was, niedlugo bedzie juz 8 :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha tak wiem , jestem absolutnym twoim przeciwieństwem . Może dlatego lubie podziwiać na Tobie taką ferie kolorów i wzorów ...

      Usuń
  30. Piękny garnitur!!,prosty.klasyczny,ponadczasowy!!!:)
    Sukienka z przed siedmiu lat piękna jak i wspomnienie......:)
    Pozdrawiam ciepło!!! :)
    _____________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. 100% racji . Po latach nadal ponadtrendowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. a mi się podoba, że oboje na ślubie byliście ubrani na jasno :3 sama nie przepadam za damskimi garniturami, bo nie umiem ich nosić :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś zawsze chciałam ... Ale
      Jakos nie po drodze ... Na "okazje" bywał ... I tym razem tez z okazji okazji ;)

      Usuń
  33. w garniturze wyglądasz czadersko taka silna babeczka wiedząca czego chce z pałerem i seksownie :) No ale w sukni ślubnej oszałamiająco :-** Ściskam kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez uważam ze jest w garniturach coś niesamowicie kobiecego ...

      Usuń
  34. Wszystkiego NAJj! Wam życzę Aniu...
    Piękne ostatnie zdjęcie...
    W garniturze wyglądasz świetnie, noś ale dobrze, że do ślubu miałaś sukienkę....
    Pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z perspektywy czasu myśle dokładnie tak samo ;)

      Usuń
  35. Dobrze, że się chłop Ci postawił! Co byś córkom pokazywała?! A tak mają mamę księżniczkę:D Śliczną miałaś suknię i bukiet! A mąż widzę w Twoim garniturze?:D Hehehe, żartuję:D Super wyglądaliście!!!!
    Następnych tak szczęśliwych lat Wam życzę!!! Zawsze pełnych miłości i zdrowia!!!!!

    Twój garnitur jest też niczego sobie. Lasko! Super się w nim prezentujesz!!! :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha tak jakis wyszło ;) teraz wiem ze dobrze ;)
      Dzięki Kochana !

      Usuń
    2. Pewnie, że dobrze!
      Buziole!:D

      Usuń
  36. Hahaha :) mnie tez korciły spodnie do slubu, a konkretnie koronkowy kombinezon, ale mezu wybil mi to z glowy siedmiokilowym mlotkiem :)
    Slicznie wygladaliscie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okazuje sie ze to ON jest bardziej konserwatywny ;) i to ON chce tej sukni ;);)
      A mówi sie ze to dziewczynki marzą o welonie ;) haha pozdrawiam !

      Usuń
  37. ŚWIETNA STYLIZACJA. BARDZO LUBIĘ TAKIE POŁĄCZENIA!

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluje rocznicy i życzę wielu kolejnych:) Ech, to połowa mojej i również w maju, jak to szybko zleciało...siódmej już nawet nie pamiętam...tak dawno to było...
    A suknia przepiękna i rzeczywiście wyglądasz na tym zdjęciu jak nastolatka. Ślicznie! Dobrze, że mąż Cie przekonał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba tej rocznicy nie zapomnę ....
      Miło mi sie czyta , ale nastolatka to gruuuuuba przesada ;)

      Usuń
  39. Wszystkiego co najlepsze:)
    Suknia bardzo ładna, miałam podobną, nie lubię bufiastych;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje , ta , ja na bezę tez nie ;)

      Usuń
  40. ja za garniturami nie przepadam i nie mam żadnego w swojej szafie...
    ale za to suknia ślubna obłędna i jeszcze ten bukiet!!! ślicznie

    spóźnione najlepsze życzenia z okazji rocznicy!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo !
      Ja ... Teraz tez nie , ale kiedyś bardzo . Jak widać .

      Usuń
  41. Piękna z Was para! Garnitur fajny, ale w sukni wyglądałaś prześlicznie. Pozdrawiam serdecznie i życzę wielu szczęśliwych rocznic :)

    OdpowiedzUsuń
  42. OOOOjej ostanie foto jest przecudne i dobrze że nie poszłaś w garniturze hahah, mimo iż jest świetny w sukni wyglądasz niebiańsko, mężowi też nic nie brakuje ! Tak warto się ugiąc, tradycja to piękna rzecz :)

    Miłości WAM życzę i drogi cudownej, każdego dnia uśmiechu i radości z bycia RAZEM ! :)))
    Uściski <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ja czasem muszę temperowac swoją naturę buntownika ;)

      Usuń
  43. przede wszystkim najserdeczniejsze życzenia z okazji pięknej rocznicy i niech ten cudny czas trwa i trwa i trwa, wyglądaliście pięknie w ten szczególny dzień!!!
    a garniturek sobie piękny zakupiłaś! cudnie się prezentuje,
    choć przyznam szczerze, że niezwykle moglibyście wyglądać w takiej szalonej wersji - Ty w garniturze, Twój mąż w sukience :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaiste , piękny byłby to duet!
      Dziękujemy !

      Usuń
  44. Aniu dotarłam. Spóźnione ale baaaaaaaaaaaardzo szczere gratulacje dla Was. Nieustannej miłości i wzajemnego szacunku życzę pięknej parze na dalsze lata. Powtórzę za innymi: w garniturze wyglądasz świetnie, ale co suknia to suknia. Zachwycająco w niej prezentujesz. Wielkie buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu wiem ze Twoje życzenia są bardzo szczere , więc tym bardziej dziękuje !

      Usuń
  45. Garnitur świetny! Lubię taki styl.

    OdpowiedzUsuń
  46. No bomba po prostu! Gratulacje!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń