niedziela, 4 maja 2014

komu ??? komu ???




jak miewa się moda na wzorzyste spodnie ??!!



 
 
 
 

patrząc na ofertę sieciówek całkiem dobrze
skusiłam się i ja....po raz kolejny robiąc podchody do wzorzystych spodni. Te skusiły mnie kolorystyką i wzorem arabskiej arabeski






choć szczerze mówiąc......sama nie wiem...

są fajne, dobrze odszyte, ale wiem, że się w nich nie będę dobrze czuć, więc jak ktoś nosi rozmiar 38 i ma ochotę to nie da znać, w czerwcu będę w Pl to za kwotę symboliczną się dogadamy.....
kupiłam zimą ,przeleżały do wiosny, za późno na zwroty :(



wystąpili
bluzka Camailliu
spodnie _BonPrix


ja jak już mam spakować się do PL to jeszcze chętnie odsprzedałabym

Koszulę jeansową rozmiar 40- Promod do obejrzenia tutaj lub tutaj 
Koszulę w krate rozmiar 38- taka
albo sukienkę w koniki rozmiar 40 -fajna ,ale na mnie za duża już o taka








95 komentarzy:

  1. piękne są te spodnie i naprawdę dobrze w nich wyglądasz! nie rób tego! nie pozbywaj się ich :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie są piękne . Ale znam siebie , głownie będą zalegac w szufladzie , zeby od czasu do czasu dla zabicia wyrzutów sumienia ubrać ...

      Usuń
    2. zakładaj je często :( super są!

      Usuń
  2. Ja bym nie zwracała ani nie sprzedawała. Jestem fanką wzorzystych spodni i choć mam ich kilka par to zawsze w sklepie mnie kuszą. Staram się opanować ale bywa to trudne. Inną sprawą jest to, że jeśli " nie czujemy" jakiegoś ciucha, to na siłę szkoda zakładać. Niemniej jednak podtrzymuję to co napisałam na początku NOŚ :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem , Grazynko ! Ja uwielbiam Ciebie we wzorzystych spodniach ...

      Usuń
  3. Kurcze co Ty od nich chcesz? :-). Są fajne i dobrze w nich wyglądasz;chociaż jak na arabeskę to są za mało luźne ;-). Natomiast co do czerwca-hmmm który wekkend mam zarezerwować na oprowadzenie Ciebie po Lublinie? ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wzór nie fason arabeski ;)
      Na czerwiec mam wiecej planów niż dni będę w Pl . Poza tym w okolicach Lublina dopiero końcem lipca ;)

      Usuń
    2. I wystarczy ;-).bo my bedziemy do początku sieronia a dokładnie mówiąc do drugiego w lublinie.

      Usuń
    3. Będziemy na "taczu" jak to sie u nas mówi ;)

      Usuń
  4. No na mnie niestety za małe, ale fajne są, przemyśl jeszcze ich sprzedaż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co Ty Ewa?! Na ciebie za małe ?!?!

      Usuń
  5. Tak patrzę i wydaje się niższa- a spodnie pierwsza klasa, tylko u mnie 36 .
    Super na Tobie leżą... Rozumię Cię bo ja jak w się w czymś nie czuję to za diabła...
    Pozdrawiam
    http://eksperyment-przemijania.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czasem z poczucia winy ;) noszę ...

      Usuń
  6. Swietne sa i super w nich wygladasz!! Napewno chcesz odsprzedac? Wiesz czasem sie zaluje takich decyzji;) Dobrze wiedziec ze bedziesz w PL. Moze cos w kwiaty dorwe do tego czasu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo sie przywiązuje do ubrań , i na etapie mierzenia wiem czy pokocham czy pożałuje ... Ale taki urok zakupów internetowych ... Że przed zamierzeniem sie płaci .... Potem w szufladach leży ....

      Usuń
  7. Komu, komu...bo ide do domu :)
    Fajne te spodnie, ciekawy wzorek...przemysl jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha to właśnie z tego powiedzenia ;)
      Nad nimi to juz myśle od stycznia ;)

      Usuń
  8. Witaj Aniu. Spodnie są naprawdę świetne i świetnie na Tobie leżą, decyzję o sprzedaży, wiadomo - podejmiesz sama... Napiszę na priv w najbliższym czasie. Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) czekam Basiu ! Cieszę sie ze jednak wyjechaliscie !!!
      Pozdrawiam !

      Usuń
  9. Hej Kochana !!!
    Ale TY w tych spodniach wyglądasz świetnie !!!!! Zastanów się jeszcze, bo są naprawdę fajne :)))
    Cudnie wyglądasz, jak zawsze zresztą !

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) e tam nieobiektywne jesteście ;)
      Dzięki za komplementy :)
      I bardzo miło Cie widzieć !

      Usuń
    2. Jesteśmy, jesteśmy :)))A z większością się nie dyskutuje hahha:))) Mi się właśnie bardzo podoba z ciemną górą tak jak jest, z brązami też fajnie, w ogóle i z jasną górą też będzie super, mają potencjał !!!!Także noś i noś te spodnie i ciesz oczy przechodniów !:)

      Buziaki na dobranoc ! :*

      Usuń
  10. Aniu, ja przyłączam się do poprzedniczek, szkoda sprzedawać bo portki naprawdę świetne, spróbuj jeszcze z jasną góra i może wtedy Cię przekonają do siebie?:) A jak nie , to nic na siłę:)
    Mnie podobają się bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jasną tez mierzyłam ;) z brązami to tak po mojemu ;)

      Usuń
  11. Spodnie są obłędne zostaw je a jak nie to ja je chce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dzięki
      OdeZwe sie w sprawie spodni :)

      Usuń
  12. przestań,zostaw sobie te spodnie,dobrze w nich wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chodzi o wygląd ,a o czucie sie ;)

      Usuń
  13. Mnie się takie spodnie podobają i zastanawiam się nad kupnem wzorzystych, ale w kwiaty, z tym, że nie wiem czy do końca dobrze bym się w takich czuła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie , chyba warto jednak przymierzyć przed zakupem ....

      Usuń
  14. Dobrze wyglądasz w tych spodniach, i ja bym ich nie sprzedawała. Sama ostatnio oglądałam wzorzyste chociaż na razie na wystawach, bo nie miałam czasu przymierzyć.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przymierz !!! Mnie tez sie podobają ... Na kimś ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wzorkowe spodnie w modzie chyba maja sie dobrze… zreszta i dobrze - bo fajnie wygladaja, zwlaszcza z gladka gora. Tak jak tu u Ciebie. Piekna kolorystyka i niespotykany wzor - naprawde robia wrazenie!
    Ale znam to uczucie… niby wszyscy mowia, ze ekstra, ale cos na tylku uwiera i cos po prostu nie pasuje do osobistego poczucia modowego smaku… Zrobisz wiec jak uwazasz.
    Buziaki. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonalenie Anka zrozumiałaś .... Buziaki

      Usuń
  17. Cudowne te spodnie kochana!

    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  18. Wróciłam...patrzę,a Ty jeszcze piękniejsza!! Kwitniesz ! :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja tam jestem za tym, żebyś je zostawiła, wyglądasz w nich obłędnie ale decyzja jest Twoja Aniu, zawsze mówię, że trzeba się w stroju dobrze czuć, to podstawa sukcesu....pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie się też podobasz w tych spodniach:))ale to Ty musisz być z nich zadowolona:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu o nie tylko tobie , ja sie okazuje !

      Usuń
  21. spodnie sa absolutnie rewelacyjne Kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha nie ktorzy są znacznie bardziej przebojowi :):)

      Usuń
  22. Nie, no coś Ty nie pozbywaj się ich, jeszcze nie teraz, na wzorzyste jest teraz szał, a poza tym świetnie w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szał szałem a tyłek tyłkiem ;)
      Oj jeszcze raz przymierzę !

      Usuń
  23. A ja już chciałam krzyczeć, że zajebiście zgrany set i Ci w tych portkach wybornie! A Ty chcesz sprzedawać...Nie bawię się tak:(

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny look, genialne spodnie ;) Rozświetlają Twoją osobę i Twoją szafę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi,że tak myślisz :):):)

      Usuń
  25. Wyglądasz bardzo dobrze w tych spodniach i na pewno co druga osoba nie będzie mieć takich - tylko jak dla mnie na lato to z jasnymi bluzkami :)

    OdpowiedzUsuń
  26. 100 % racji !!!
    Tylko brąz miał je nieco stosować .... Biel za bardzo sie odcinała .... Ale w końcu lato dopiero nadchodzi , no nie ???!!

    OdpowiedzUsuń
  27. cuuudnie! genialne spodnie!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. spodnie są świetnie, w połączeniu ze szpilkami wygląda wow

    pozdrawiam cieplutko

    www.magadish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie sprzedawaj ich! Do tej bluzeczki fajnie wyglądają! A Ty masz szczupłe, długie nogi - są jak dla Ciebie!
    Choć ja sama też do wzorzystych portek podchodzę z nieufnością...Na kimś mi się podobają, a na sobie już mniej;)

    Kraków byłby super w czerwcu, ale nie wiem czy da radę:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz ;) tak to trochę jest ;)

      Usuń
  30. Mnie się podobasz w tych spodniach, ale wiadomo - nic na siłę. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):):) dziewczyny sprawiłyście że sama juz nie wiem ;)

      Usuń
  31. Wszędzie widzę printy :-) Szczerze w każdej sieciówce ale najgorsze jest to ,że mi się podobają :) Najbardziej sprawiłabym sobie takie luzne portki bardziej ale print za mną chodzi strasznie :-)Wyglądasz pięknie !!! Bezsensowne wątpliwości !:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najdziniwjsze jest to ze mam ochotę na takie piżamowe w kwiaty ....

      Usuń
  32. Łaaaa, czadowe masz te portasy :]] Pięknaś w tym wszystkim ;-*

    OdpowiedzUsuń
  33. P.s. Ja bym nie sprzedawała :D chociaż wiem, że jak się człowiek w czymś nie czuje dobrze...ale kurczę, naprawdę wyglądasz w nich mega ;]

    OdpowiedzUsuń
  34. Ania!
    Spodnie wzorzyste uwielbiam!
    Już mam na oku dwie pary, oprócz jednych które czekają na cieplejsze dni!
    Do nich trzeba się przekonać, ja to zrobiłam w zeszłym roku ;)
    Zobacz tu http://szafaaleksandry.blogspot.com/2013/07/chorwacja.html
    MOim zdaniem wyglądasz w nich bosko, one sa takie dziewczęce, lekkie, na lato idealne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam je Olu :)
      Bo mi sie podobają ..... Na kimś ... Sama w nich ..... ROsne w swoich oczach i wracają kompleksy wielkiego tyłka , ot tajemnica

      Usuń
    2. Dla mnie wyglądasz w nich super ;)

      Usuń
  35. Moda na wzorzyste spodnie ma się dobrze więc wykorzystaj tą chwilę , bo są świetne i fajnie w ich wyglądasz :) Nie kombinuj .

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystko czego potrzebuje nowoczesna kobieta!

    OdpowiedzUsuń
  37. Wyglądają fajnie :) Podobają mi się takie spodnie - ale u innych. Wydaje mi się, że moje nogi nie będą dobrze wyglądać w takich spodniach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo do nich trzeba mieć naprawde szczupłe uda .... Ja mam sporą masę mięśniową ;)

      Usuń
  38. Ania, fajne te porteczki!!! Nie pozbywaj się ich tak pochopnie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. o tak świetne spodnie..szukam podobnych:)) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bon prix . Z tym ze dla mnie to naprawde dobra cena ;)

      Usuń
  40. Bardzo dobrze Ci w tych spodniach i bardzo podoba mi się cały zestaw. Może dlatego, ze kocham te kolory. Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , i masz znacznie mnie oporów niż ja w noszeniu wzorkow ;)

      Usuń
  41. No coś Ty??!! Nie pozbywaj się tych spodni! Są REWELACYJNE!!! Idealne dla Ciebie, piękne kolory. Bardzo, bardzo ładnie się w nich prezentujesz. Noś jak najczęściej. Ja uwielbiam takie wzorzyste spodnie. Jak tylko pojawią się w B&W i moim rozmiarze musza być moje.
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja kocham wzory na spodniach.. sama wiesz :)
    Dla mnie to bardzo fajna forma przemycenia "dziewczęcego uroku" do swojej stylizacji...
    A twój zestaw jest bardzo udany :) pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze mi wychodzi ,że mentalnie stary Zgred jestem ....
      Może czas to zmienić ;)

      Usuń
  43. O Boze, ale ja mam zaleglosci w twoich postach... swietne spodnie, nie mam odwagi by sobie takie kupic, ale moze sie w koncu odwaze, bo ty wygladasz swietnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja na odwagę kupiłam , ale wcale nie mam przekonania ;)

      Usuń
  44. Nie miałam wtedy okazji skomentować, mam teraz: bluzka biała i będzie super!!! Spodnie pojawią się na pierwszym planie, a biel bluzki stonuje wzór i złapiesz równowagę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupując chciałam nosić do białej marynarki , ale one nie są białe ze wzorem i mi sie nie podoba ... Z bielą ... Jakis ecru może ...

      Usuń