czwartek, 8 maja 2014

Śmietelnie nudne






Czy nieśmiertelne ??!!

Black & White ??







i tak mam TE torebkę i nie zawaham się jej użyć :)




Spódnica z kieszeniami MOHITO
Koszulka -stragan
Szpilki Vendetta
Torebki - Allegro, H&M



PS. jeżeli ostatnio bywałam rzadziej u was, mniej komentowałam, bądź jakiś post opuściłam.....wybaczcie, miałam tzw zakręt życiowy i to spory, urzędy , biurokracja, licencje itp....
ale dziś już luz, dziś zamknęłam ten niepewny i warunkowy etap życia :))
pewnie znając mnie i tak zafunduję sobie jakieś wyzwanie, egzaminy czy cóś ale do przodu :)

94 komentarze:

  1. jestem za zestawem z różową torebką:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A jak poszło? Rozumiem, że wszystko pozdawane:).

    A wyglądasz super, uwielbiam proste połączenia, wiec trafiłaś w mój gust idealnie. A ta torba to już wisienka na torcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak !!!!!
      Ja tez coraz bardziej jestem przekonana do prostych , nieprzekombinowanych stylizacji :)

      Usuń
  3. jakie nudne? świetne! spódnica wspaniała! ja to takie zestawy lubię bardzo, jak wiesz ;P
    a wszystkich pozdawanych rzeczy gratuluję raz jeszcze i ściskam mocno :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też zachwyciła :)
      Dzięki !!! I pamietam - jutro trzymać kciuki :)!!!

      Usuń
    2. pomogło - zdane na 5, więc egzamin też na pięć zaliczony :)
      teraz afazją będą się zajmowała tylko w pracy magisterskiej i mam nadzieję w prywatnej praktyce, ale będę mogła już czytać o niej ze zrozumieniem, a nie zakuwać słowo w słowo z podręczników - na pałę - po to, żeby ktoś mnie z przecinków w złym lub dobrym miejscu postawionych rozliczał ;P

      Usuń
    3. Gratuluje ...
      A
      Ja nawet nie wiedziałam ,że tak szybko będę potrzebować specjalisty od afazji ... Po udarze :(:(:(

      Usuń
    4. Ty chorowałaś? Naprawdę?

      Usuń
    5. Ja nie ..... Ale ktoś mi najbliższy na świecie :(:(:(

      Usuń
  4. Jeśli ożywiasz black&white intensywnym kolorem to nuda chowa się hennn dalekooo ! Choruję na to amarantowe cudo, ale muszę dać na wstrzymanie z zakupami ... Fajnie wyglądasz, nie ma co !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ! To amarantowe cudo jest naprawde fajne i pewnie nie raz bedzie sie pokazywać ;)

      Usuń
  5. Ech te zakręty. Ale w sumie po to są, żeby je pokonywać. Żeby nie było nudno (nawiązując do tytułu).
    Czerń i biel, razem i osobno, zawsze! Nie dlatego, że bezpiecznie, czy z innych trikowomodowych powodów. Ze względu na nastroje (jak zawsze). :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem było to bardziej wyzwanie niż zakręt ;) a te są po to zeby je podejmować ....
      Biało - czarne nastroje .... Hmmmm teraz to powinna feria barw wystrzelic;)

      Usuń
  6. Każda z Nas ma lub jest obecnie na jakimś zakręcie, także luz Kochana ;) Zakręty są potrzebne coby na trasie nudno nie było hahha :))

    A b&w nigdy nudne nie jest i nie będzie :)))Ja klasykę uwielbiam i Twój zestaw także, zarówno z jedną jak i z drugą torebką:)) I wystarczy zmienic jakis dodatek tak jak u Ciebie i mamy fajny i zupełnie inny zestaw !:)

    Miłego Dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje Beatko , jak dokonczyłam myśl ... Sama sobie wyznaczam cele i wyzwania ... Choć ilośc poświęconych im nerw ;) duża o za każdym raze mówię sobie to juz ostatni ... Test , egzamin , zmiana , wyzwanie .... Po czym ... Znajduje inne ;);)
      Ja tez lubie B&W , choć bardzie W niż B ;)

      Usuń
  7. Każda z Nas ma czasem zakręt do pokonania, albo po prostu zarobiona jest. Ja się cieszę że wracasz do swojej "zwykłej" aktywności;) Będą foty, będą posty:) Skoro piszesz że do przodu tzn. że wszystko ok i mogę gratulować:) A jeśli chodzi o wyzwania to wychodzę z założenia że bez nich życie traci smak.
    I czy tylko ja nie mam tej torebki???;) B&W zawsze na tak!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha wiesz zakręt pokonany , teraz będę tylko zarobiona ;) hahhha

      To biegni do H&M bo jest ... Naprawde fajna ;)

      Usuń
  8. Czyli teraz już do przodu :)
    Co do zestawu-to bardzo takie lubię, spódnica jest rewelacyjna i sama chciałam ją juz wcześniej kupić, tylko w sklepie stacjonarnym już jej nie było i chyba zakupię przez internet - czy Twoja to ten model? - http://www.mohito.com/pl/pl/collection/all/skirts-1/kb885-00x/skirt-with-pockets

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nie mam możliwości stacjonarnie , zamawiałam przez internet i choć zdziwiłam sie materiałem - jest ... Inny niż sie spodziewałam ... Zaraz sprawdze czy to ta ;)

      Usuń
    2. Tak, dokładnie ta :)

      Usuń
    3. :) A dlaczego zdziwiłaś się materiałem? Jesteś zadowolona?

      Usuń
    4. bo latem oglądałam białe spódniczki w Mohito i miały taki mięsisty ,miękki materiał...ten jest inny, faktura w wężową skórę i jest sztywniejszy, jakby przędziony z metalową nitką.....jest też na podszewce. Ale moje wątpliwości zniknęły po założeniu. Dzięki temu naprawdę fajnie się układa, nie spływa po ciele. TAk, jestem zadowolona !

      Usuń
    5. Dzięki.
      Naprawdę fajnie w niej wyglądasz, ładnie się układa :)

      Usuń
    6. :):) mam nadzieje ze rozwiałam twoje wątpliwości i ... Ze sie skusisz! Zwłaszcza ze Lubisz taki fason i doskonale w nim wyglądasz !

      Usuń
  9. Jakkolwiek je nie nazwiemy są super:))zestawy czarno białe nigdy się nie nudzą:)))Twój jest bardzo ładny z różową torebką wygląda świetnie:)))w życiu czasem są zakręty,najważniejsze żeby z nich wyjść obronną ręką:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. ;-). Ja cię ;-). Nawet bez torebki wyglądasz oszałamiająco;cóż, masz w sobie dużo wdzięku i seksapilu i...widać;że nie wahasz się go użyć ;-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubie twOje komplementy.
    Nr zanotowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie nigdy nie nudna, a nieśmiertelna zawsze!:D
    Ale cieszę się, że tej torebki nie zawahałaś się użyć! Bo z nią wyszło niebanalnie! I już wiesz, że Ci jej zazdroszczę:)) I kiecki! To w Mohito takie cuś jest, a ja o tym nie wiem?! Pewnie dlatego, że nie pamiętam kiedy na zakupach byłam...Poważny grzech;))
    Naprawdę super wyglądasz!:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio kompulsywnie w internecie ;) zakupy robię . Niestety w 50% jestem niezadowolona z jakości materiału ... Tym razem na szczęście jest git ! Zadowolenie 90% , 10% za za duzo luzu w talii ;)

      Usuń
    2. Luz w talii jak najbardziej wskazany:D
      Ja też buszuję... po allegro najczęściej, ale takie zakupy, to niestety ryzyko..
      Trzymaj się tej talii:D Ja też zgubiłam ciut....bo nie uwierzysz - odchudzałam się;))

      Usuń
  13. B&W czy W&B - już Sonieczka nam pokazuje, że nie ma prawa być nudno... Bardzo elegancki zestaw, ostatnie zdjęcie - super, aleś Aniu zgrabiuchna jesteś, ja sobie po zimie trochę przytyłam i teraz z tym, co niepotrzebne - walczę... Gratuluję tego, co udało Ci się pokonać... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda , kreatywność Soni w tej bazie kolorystycznej jest ogromna , mam nadzieje ze zajrzy i do mnie i ze jej sie spodoba , ta moja ;)
      Polecam dietę South Beach - smacznie , zdrowo, skutecznie i na całe życie ... Bo to styl życia , nie dieta !

      Usuń
    2. Aniu, jest PIĘKNIE!!! Zawsze, jak zobaczę u kogoś zestaw B&W to serce mocniej mi bije:) Przepiękna spódnica!!! Jak to ta, co myślę, to ma jeszcze super materiał. Ja oczywiście jestem za zestawem z czarna kopertówką.
      Pozdrawiam cieplutko :):):)

      Usuń
    3. Mnie sie tez jakby trochę bardziej z czarna podobał , ale różowa bardziej praktyczna ;) i poza tym dobrze mieć alternatywę ;)

      Usuń
  14. Nuuuuuda! :)
    Poprosze wiecej takich nudnych zestawow :) Slicznie ci w tej spodniczce, i z rozowa torebka tez mi sie bardziej podoba :) Nawet mialam ja dzis w rece :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) szczerze to trochę prowokacja z tą nudą , bo mnie samej wyjątkowo bardzo sie podoba ten zestaw , lekko i Dziewczęco , a i wygodnie ;);)
      Hahaha wiesz , ze kupiłam , zanim zobaczyłam na jakimkolwiek blogu i kupując zastanawiałem sie czy stanie sie ona wszechobecna na blogach ..... Przeczucie mnie nie myliło ;);)

      Usuń
  15. Gratuluję:):)
    A czerń z bielą uwielbiam, i nudna na pewno nie jest, klasyka a nie nuda, u Ciebie klasyka w świetnym wydaniu:):)
    Torebkę również używam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samochwała ze mnie , ale mnie sie wyjątkowo podoba :):)
      I dobrze , fajna jest !!!

      Usuń
  16. Jak zaczęłam oglądac zdjęcia,to bardzo mi się spodobało.Nawet przypomniałam sobie,że widziałam ostatnio taki sklepić w Opolu,gdzie wszystko było albo białe ,albo czarne.
    Ale jak zobaczyłam zdjęcie z torebką to dopiero się zachwyciłam,jak wisienką na torcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wisienka niedojrzała jeszcze bo różowa nie bordowa ;);)
      Chętnie poszlabym do takiego sklepu ;);)

      Usuń
  17. Ja też lubię TE torebkę ;)
    Takie proste zestawy są najpiękniejsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):):) tak !
      Zreszta Olu jesteś w nich mistrzynią :)

      Usuń
  18. fajnie Ci w takim stajlingu :) Ja osobiście nie lubię tej długości spódnic, lepiej się czuję w trochę krótszych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje , taka długość chyba przychodzi z wiekiem ;)

      Usuń
  19. Świetna stylizacja taka świeża, wiosenna i dziewczęca:D
    Gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje , fajnie to ujęłaś w słowa . Te ją tak postrzegam :)

      Usuń
  20. Fajne połaczenie marszczonej spódnicy ( uwielbiam ten fason) i prostej bluzki. Kolor torebki idealnie ożywił całość. Załozyłabym wszystko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Grazynko , od Ciebie to najpiękniejszy komplement !

      Usuń
  21. Oj Aniu, znajac Ciebie i Twoj zyciowy "niepokoj" pewnie niedlugo znowu obierzesz jakis cel i bedziesz do niego dazyc.. powodzenia!
    Polaczenie biale&czarne nigdy mi sie chyba nie znudzi, jest klasyczne i ponadczasowe. Twoj zestaw ma te dodatkowa zalete, ze fajnie komponuje sie fasonami - spodniczka jest super! No i wiadomo, torebke taka ma juz prawie caly modowo-blogerski swiat (mam i ja) i coz… mi sie ona strasznie podoba, bo genialnie ozywia kazdy stroj!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A conajmniej połowa ;) i mnie tez to jakos nie specjalnie przeszkadza ;);)
      Dzieki Anka za wizytę :)

      Usuń
  22. w końcu zdecydowałaś się za zakupy w Mohito, super wyglądasz, mam nadzieję, że polubisz tę firmę jak samo mocno jak ja :)

    www.magadish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) ma na to spore szanse ;););) zwłaszcza że za miesiąc będę w Pl a mam juz kilka rzeczy upatrzonych !!

      Usuń
  23. Gratuluję pokonania kolejnego zakrętu zatem :) Mam tak samo - coś sobie wymyślę, potem sama na siebie psioczę, że sobie dodatkowe rzeczy na głowę biorę, a kiedy to za mną, robię dokładnie to samo :)
    A połączenie fajne, tym lepsze, że trochę je odwróciłaś. Biała bluzka i czarna spódnica byłyby nudne - czarna bluzka z białą spódnicą wygląda ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo !
      Umówmy sie nudniejsze i bardziej szkolne ;) a te czasy mamy juz za sobą ;);)

      Usuń
  24. Absolutnie nieśmiertelne!!!! Black&white jest zawsze na topie, zawsze stylowe, klasyczne :) Pięknie połączyłaś wszystko w tym zestawie, a spódnica, hmm - bajka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooo dzięki wielkie za tyle entuzjazmu !

      Usuń
  25. W pięknym wydaniu ten Twój black and white:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie, ze nie zawahałaś się użyć tej torebki, bo bardzo ożywiła stylizację. Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieprawdaz ?!?! Tez mi sie podoba :):)

      Usuń
  27. prosty ale uroczy zestaw, wyglądasz kwitnąco! też mam w zanadrzu czarno-biały look :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magdo więc czekam na nią ;)
      Mam tez B&W sukienke , całkiem fresh , ale muszę jeszcze pokombinowac z dodatkami :):)

      Usuń
  28. Hi hi mnie też życie funduje zakręt życiowy a może i wiraż kto to wie? zapewne z innych powodów niż Tobie :) ale jak ma się dorosłe dziecko to trzeba się liczyć z tym że prędzej czy później zostanie się teściową :Doooo
    Aniu Twoja stylizacja wcale nie jest nudna, ja tak bardzo lubię. Torebka w kolorze fuksji też pięknie wygląda, gdybym miała wybierać to nie wiem na która bym się zdecydowała. Ślicznie Wyglądasz:) pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak do bycia teściowaą mam jeszcze kilka lat ;);)
      Dziękuje bardzo. Mam tak samo ;) ze wskazaniem na czyste B&W ;)

      Usuń
  29. Nieśmiertelne: biel i czerń, zawsze się sprawdzi, z kolorową torebką super, bardzo ma ładny kolor. Brawo Aniu. Super zgrabnie wyglądasz...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie za miłe komplementy !

      Usuń
  30. Pretty look, love this shirt.

    http://freedmode.blogspot.fr/
    Thanks for your comment.
    See you soon
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  31. :) raczej nieśmiertelnie ciekawy, mnie się podobasz :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Hmmm tak sobię myślę - fajny stój na obronę, chociaż na codzien zupełnie nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale dla mnie ;);)
      Wiesz Minko , zawsze podobała mi sie kobiecość i elegancja ...ale jakos nie pasuje na co dzień dla studentki , aż Uświadomiłam sobie .... Ze ... Osiągnęłam wiek kobiecości ;););) i dobrze mi z tym ;);)

      Usuń
  33. gratuluję, ja jedno z zakończeń przesunęłam na wrzesień, nie chcę kończyć pewnego etapu po łepkach ;d piękna ta spódnica, krój i długość idealna! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Basiu , dwa razy !!!
      Ja zawsze wolałam sprężyć się przed wakacjami ....

      Usuń
  34. Nudno nie jest - bardzo lubię to połączenie. Z różową torebką wygląda bardzo ciekawie. Pozdrawiam Aniu i gratuluję :) U mnie załatwianie spraw w toku. Końca nie widać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety .... Niespodziewanie i u mnie czarne chmury

      Usuń
  35. Ja lubię takie klastyczne zestawienie kolorów, a dodatki podrasowują całość :)

    OdpowiedzUsuń
  36. I bardzo dobrze ,że nie zawahałaś się jej użyć .Stało się absolutnie nie nudno :)

    OdpowiedzUsuń
  37. B&W zawsze na TAK ;-)) Swego czasu, porzuciłam kolory na rzecz właśnie takich połączeń, bardzo lubię
    - a Ty Kochana wyglądasz po prostu świetnie ;-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Ada Ada ... Takie komplementy od mistrzyni stylu .....

      Usuń
  38. polaczenie klasyczne i zdecydowanie lepsze niz widzilam post wyzej :) tu jest kobiecosc :)! i ladna rozowa torebka :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) kobiecość ma wiele twarzy....

      Usuń
  39. Ja bardzo lubię takie 'nudne' zestawy, super:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jakie nudne, co za nudne?? Piekny klasyk! a kopertowke, to oddaj! :)

    OdpowiedzUsuń