środa, 21 maja 2014

To się zdziwicie!




Róż i to w towarzystwie intensywnej żółci ...to może być pewnym zaskoczeniem.


nie czy różowo mi czy właśnie zagościł w sercu maj........

ale żeby kupić te spodnie musiałam ......

przemyśleć
upewnić się, że nie jest to chwilowy kaprys
upewnić się, na pewno chce mieć różowe spodnie
i że wyjdę w nich więcej niż raz......










całą zimę myślałam
na wiosnę nadal dojrzewałam......
aż .....
zdecydowałam......




Wystąpili
spodnie PUNT ROMA
 body koszulowe Vero Moda
Torba - 5th Avenue
Pasek -Adler
Szpilki .....Siemens



PS. jeżeli jeszcze nie zauważyliście to trzeci post z automatu....
miało być mnie więcej ,jest mniej .....
przez chwilę jeszcze tak będzie.....
zgodnie z zasadami chaosu
jak jeden element układanki w końcu pasuje
coś innego się posypało
i nie jest tak różowo

wrócę

80 komentarzy:

  1. a ja lubię takie połączenie, pod warunkiem, że jeden z tych kolorów jest dodatkiem jak tutaj ;) Spodnie są świetne! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez , choć nigdy nie próbowałam na sobie ;)

      Usuń
  2. Ja także lubię takie połączenie. I doskonale rozumiem to, co piszesz między wierszami. Wiem, że w różowym wcale nie musi być różowo... Odpisałam... Ściskam Cię mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty tak , nawet w odwazniejszych sie nam pokazywałaś ;) wieczorem zadzwonie , Buziaki

      Usuń
  3. Dobry wybór. Świetne spodnie. Dają wiele możliwości. Super wyglądasz!
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mam na nie kilka pomysłów ;)
      Dzięki Soniu !

      Usuń
  4. Wow ! Powiem Ci, że mogło wyjść "bazarowo" - żółty i różowy ... Ale wyszło bardzo fajnie i myślę, ze to zasługa białej, koszulowej bluzki, która zrównoważyła te papuzie barwy :) Nice !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje , reszta miała być stonowana, bedzie jeszcze z granatem

      Usuń
  5. tez uwazam ze dobrze zrobilas kupujac te spodnie, takie dlugie zastanawianie sie nad kupnem czegos jest u mnie niemozliwe!!!! albo nachymiast, albo wogole, to penie nawyk z PRL-u jeszcze jak sie czegos nie kupilo od razu to przepadla szansa. A sposob polaczenia kolorow jest bardzo fajny. Sciskam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie te to inne ;) ja zastanawiałam sie nad kolorem ... Taki nie Moj ;)

      Usuń
  6. A ja zdziwiona nie jestem wcale, no może tylko troszeczkę tym jak długo myślałaś o tych spodniach, bo przecież wyglądasz w nich przepięknie, ale rozumiem że do niektórych rzeczy musimy "dojrzeć", "przespać się" z nimi:):):)
    Połączenie kolorystyczne idealne, Aniu dla mnie zestaw doskonały:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Agnieszko , gdybyś wiedziała ile razy pisałam ,że róż to nie , nie fajny , nie Moj , nie lubie ;) to byś była jednak zdziwiona ;)

      Usuń
    2. Wiem że tak pisałaś, ale kobieta zmienną jest, coś o tym wiem:), i mam podobnie:)

      Usuń
    3. ;);) ale to akurat mocno utrudnia mi zycie ...

      Usuń
  7. No, samo życie. Co by nie było, to daj radę. Trzymam kciuki i wysyłam moc pozytywów prosto z serca.
    Spodnie mi sie podobają, chce mi sie takich juz któryś rok, ale nie trafiam, a jak trafiam, to stweirdzam, że niee. Jednak paska bym się pozbyła, albo dała cieniuśki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem , Siveczko kochana .
      Masz racje , cienki żółty to był mój typ. Ale za leniwa jestem , nie chciało mi sie po sklepach chodzić ;) a ten w jednym sklepie ze spodniami ;)

      Usuń
  8. Jest słońce, jest świetna pogoda, to i kolory fajne, takie energetyczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjecia sprzed 3 tygodni , ale fakt pogoda zgrała się z publikacją postu , pozdrawiam

      Usuń
  9. Wow no i to jest jedna z Twoich lepszych stylizacji. Wiosenna, niebanalna i przede wszystkim wszystko genialnie do siebie pasuje kolorystycznie. Jest świeżo i ze smakiem. Już nie znikasz w tłumie, a chyba o to chodzi żeby na blogu pokazać coś innym czym mogą się zainspirować prawda? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ;)
      Dzięki za tyle
      Entuzjazmu :):)

      Usuń
  10. Ja Aniu taki róż uwielbiam, wprawdzie nie w spodniach ale w innych częściach garderoby. Z białą koszulą /ale czytam, że to body, kiedyś uwielbiałam chodzić w body/ świetnie i ten dodatek żółci, pasuje Ci i myślę, że te spodnie zobaczymy u Ciebie jeszcze nie raz. Pozdrawiam Cię cieplutko...buziaki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blogger oczywiście trochę przekłamuje kolor , to taka Fuksja Fuksja ;) body koszulowe to świetne rozwiązanie , nigdy sie nie podwija ;)

      Usuń
    2. Wiem, że takie body to super sprawa ale koszulowego jeszcze nie widziałam a chętnie bym zakupiła...
      ...i właśnie taka fuksja jest piękna...

      Usuń
  11. jak się popsuło,to się naprawi,nie martw się,trzeba dać czasowi czas :)
    jak mogłaś zastanawiać się nad różowymi spodniami??
    a róż z żółtym mnie nie dziwi ,dla mnie od dawna idealne połączenie,podobnie jak róż z czerwonym czy pomarańczowym,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby ...
      Bo róż to nie Moj kolor , i pewnie gdyby nie córki to wogole dającej bym sie krzywiła

      Usuń
    2. ja jak byłam nastolatką i pisałam pamiętniki,mam ich może 7 zeszytów,do dziś...to miałam takie motto zawsze na początku każdego z nich "wszystko jest trudne nim stanie się proste "
      takie nastolatkowe aforyzmy....ale sprawdza się do dziś :))

      Usuń
  12. kolor spodni absolutna rewelacja :D

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam róż, bardzo dobrze w nim wglądasz, fason spodni jest jednym z moich ulubionych. Super

    www.magadish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz , a ja nie ... Ale jakos tak częściej i chętniej spoglądam łaskawym okiem

      Usuń
  14. Spodnie fantastyczne i wbrew pozorom mogą być uniwersalne!

    OdpowiedzUsuń
  15. No proszę jakie zaskoczenie :) piękny różowy !!! Inny różowy niż wszystkie :)Pięknie Ci w kolorach!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie ?!?! Ja sama sie jeszcze sobie dziwię , a mina męż bezcenna ;)

      Usuń
  16. ojoj - ale nic strasznego się nie dzieje?
    spodnie są super, dobrześ zrobiła, żeś kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mar jak Sama Takie kupisz ,albo w innym szalonym kolorze niezgodnym z Twoją paletą barw to ... Zobaczysz jak to jest ;);) prawdziwa rewolucja ;);)

      Usuń
  17. Ja też mam takie spodnie i mogłabym w nich chodzić na okrągło. Kolorystka jak najbardziej mi pasuje, to moje klimaty:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wątpię Grażynko , ale Ty i mocne kolory to jedność ;);)

      Usuń
  18. Nie ma jak przemyslane zakupy. Ja też czesto chodzę koło jakiegos ciucha dłuższy czas i dopiero jak go 3 razy przymierzę i uznam ze jest mi "potrzebny" to kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokrewna dusza ;)
      A jak zniknie z półek , to żałuje i tłumaczę sobie - widocznie nie było mi pisane ;)

      Usuń
  19. Piękne kolory i świetnie do siebie pasują. Dla mnie super!

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu, ja tez nie jestem fanka rozu, fuksji czy tego typu pochodnych kolorow. Nie moj styl. Ale… ale umiejetnie zestawiony z reszta stroju moze byc niebanalnie. Okazuje sie, ze z zoltym jest bardzo oryginalnie! Swietnie, ze pojawila sie tu biala, klasyczna koszula - to zrownowazylo calosc i powstala fajna energetyczno-elegancka mieszanka. Taka fuksje to ja lubie:)
    No i trzymam kciuki za pomyslne ulozenie zyciowej ukladanki! Buziaki. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha tak pamiętam Ciebie w różowych spodniach, niemałym zaskoczeniem to dla mnie było.
      ale przekonałam się, że można :) i rockowo w różu wygladać.
      Dzieki Anka za ciepłe słowa

      Usuń
  21. No zdziwiłam się przyznaję, ale spodnie fantastyczne. Może niekoniecznie zestawiłabym je z żółtym, ale żółty to w ogóle nie mój kolor dlatego zwykle go nie biorę pod uwagę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy mój ten żółty ,nie wiem. Ciągnie mnie do niego od jakiegoś półtora roku, najchętniej w dodatkach i połączeniach B&W. ale kolorystycznie jestem fazowa....co niestety utrudnia czasem życie i nieźle miesza w szafie

      Usuń
  22. To wracaj szybko!!!:) Chcę podziękować za słowa otuchy, takie szczere słowa działają najlepiej na smutki więc dzięki Ania*** Teraz ja trzymam za Ciebie kciuki!! No i zestaw...spodnie bardzo mi się podobają, szalenie i fajnie że się na nie zdecydowałaś bo to taki konkret w garderobie:) Z koszulą super tylko pasek bym na cieńszy zmieniła, przepraszam że się czepiam;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No są trochę szalone ;)
      Nie Ty jedna , Sivka rownież ;) a ja miałam tez takiego nosa , ale zbyt duzo lenia w sobie ;) - to dotyczy paska .
      I dziękuje za wsparcie :)

      Usuń
  23. Tak zdziwiłam się, ale Aniu, my kobiety szybko zmieniamy zdanie, a jeszcze szybciej jeśli chodzi o zawartość naszej szafy. Ale jestem ciekawa, czy spodnie będą tylko raz założone, czy więcej ;)
    Zaglądam do Ciebie zawsze, więc mam szanse to sprawdzić ;)
    Mimo wszystko, ten kolor dodaje uroku, wyglądaz naprawdę fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lato przed nami ;) może bedzie wiecej ;)

      Usuń
  24. piękne połączenie kontrastowych barw:-) Ja tez powoli wprowadzam kolory może nie takie intensywne ale kolory :-) Pozdrawiam Cię ciepło i jak zawsze mega pięknie , kobieco i wybornie :-**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana tak to z tymi kolorami sie zaczyna ;)

      Usuń
  25. Ja różowe spodnie również posiadam, a kiedyś też nie tolerowałam tego koloru :)
    u ciebie bardzo oryginalne połączenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) to mnie doskonale rozumiesz w tym względzie :)

      Usuń
  26. Różowe i inne nieszablonowe kolory spodni potrafią odmienić strój. Fajne to połączenie z żółtym !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , masz racje .... Powoli sie z taaaakim kolorem Oswajam , może bedą inne :)

      Usuń
  27. uwielbiam kolory i twoją energię
    ♥ super kochana!!
    pozdrawiam z Gdyni
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Olu - kolor i Ty to jedność :)

      Usuń
  28. ciekawe połączenie;)pasuje do Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha jak juz kupiłam to musi ;)

      Usuń
  29. Niezłe są ;-); ja bym tylko proponował dodanie ściągaczy na dole nogawek. Ale tak czy siak-kolorek obłędny ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) eeee nie ... W takich ze ściągaczem to Twoja żona chodzi ;)

      Usuń
  30. zdecydownaie nie unikaj tego koloru i badz jego pewna <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Lubie eksperymentowac z intensywnymi kolorami. Niektore pojawiaja sie goscinnie tylko raz i nigdy wiecej, inne zostaja na dluzej... zdecydowanie wyszedl ci na dobre ten zakup, ale nie moglo byc inaczej, skoro byl tak starannie zaplanowany :) jestem pewna, ze jeszcze nie raz pokazesz nam sie w nim, swietnie wygladasz! Energetycznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja boje się moich pochopnych decyzji , i nigdy nie byłam zakupoholiczką ;) 2 pary jeansow ekspoatowałam na zmianę i źle mi nie było ;)
      Ok , źle było , ale nigdy nie wydawałam aż tyle na ciuchy jak teraz ... I nadal staram sie robić to przemyślanie ...

      Usuń
    2. ja też, dokładnie jak ty, wczesniej nawet nie sądziłam ( i nie miałam za bardzo takiej potrzeby), ze na ciuchy mozna tyle wydawać. Ale podobnie jak ty, staram się zachowac równowage i nie popaść w zakupoholizm, poki co, chyba mi się udaje... ale ... fajnie jednak byc kobieta! :)

      Usuń
    3. Haha ja mam poki co świetną wymówkę ;) nie mam sie w co ubrać ;)
      Naprawde nie mam.... Bo ..... To z ubieglego roku jest 3 rozmiary za duze ......

      Usuń
  32. Spodnie są chyba najlepszym elementem całego zestawu - bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Dziękuje , to o nich post ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. To świetne, że powstał taki blog. Kobieta zawsze jest młoda, jeśli tylko chce kochać życie i cieszyć się nim. Osobiście nie lubię różu, więc nie kupiłabym takich spodni, ale nie wątpię, że mogą być ładne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja skomentuje to tak , do niedawna tez tak mówiłam , ze nie lubie i never- Ever ;)

      Usuń
  35. Ależ kolorki, tylko pozazdrościć takich fantastycznych spodenek :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie dziwię się lecz podziwiam :D Bosko!!!! Uwielbiam takie połączenia!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem wiem ... Ale ja w takich połączeniach to ... Rzadkość ;)

      Usuń
  37. piękne połączenie! świetne spodnie

    OdpowiedzUsuń