niedziela, 1 czerwca 2014

10 matczynych wzruszeń

10 matczynych wzruszeń




Z okazji Dnia Dziecka post "dziecięcy"
najtrudniejsza kategoria dla matki zakochanej w swoich dzieciach.....bo jak w 10 zdjęciach pokazać 6 lat z życia dwóch małych dziewczynek,
jak z tysięcy  zdjęć ich pięknych buź wybrać kilka .....no jak???





 to moje ukochane zdjęcie z National Geografic :) Alicja tuż po swoich pierwszych urodzinach








 i z wakacji w Chorwacji ...









2 letnia Ala





















Aleksandra -5 miesięcy,Alicja -30 miesięcy



Tu roczna Ola




 3 letnia Ala...




Ola -prawie, i 2 letnia na wakacjach na Majorce






4 letnia Ala


i 2 letnia Ola




Blisko 3 letnia Ola




Ala lat 5



Wakacje w Bretanii , kocham te zdjęcie


Olinka lat 3




jakoś nie chcą mi zapozować razem :)





i kilka strzałów z tego roku -Ala lat bliko 6 i Ola blisko 4 lata












no dobra było więcej....ale kto by liczył :))

i jak się okazało dostęp do zdjęć mam od kiedy Alicja skończyła rok, pominęłam więc zdjęcia niemowlęce, no też prawie :)
i obiecuje, że długo was nie będę męczyć zdjęciami moich księżniczek

60 komentarzy:


  1. Isabella M.1 czerwca 2014 01:04

    Kochana Aniu i kochane nieznane ksiezniczki Ala i Ola w dniu Waszego najwspanialszego swieta na swiecie nieznana ciocia z nieznanym pieskiem sle Wam moc caluskow i usciskow, Laki posyla serdeczne machniecia ogonkiem i mokre caluski a dzisiaj zycze Wam mase fajnych przygod i prezentow. Napiszcie co dzisiaj robilyscie, prosze...
    Aniu ogladajac te zdjecia dostalam gesiej skorki, Twoja milosc do swoich ksiezniczek bila z tych zdjec, bardzo sie wzruszylam. Buziaki i bawcie sie fajnie, czekam na relacje z dnia dziecka
    OdpowiedzUsuń

    Odpowiedzi






    Anna Tym1 czerwca 2014 01:15

    Izuś, pozdrowienia i życzenia i mokre całusy przekazane :)
    My spędzamy ten dzień.....na sportowo :) właśnie zbieramy się na rodzinne bieganie w naszym miasteczku- Stroossen Wibbelt ,potem będzie festyn i wspólna zabawa
    Usuń






    Isabella M.1 czerwca 2014 01:18

    jeszcze raz fajnej zabawy....
    Usuń

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zabawa była fajna ,ale niewiele z niej zdjęć...

      Usuń
  2. Jakie słodkie! Ciesz się maluchami, bo szybko dorosną.
    Moja Ania ma już prawie 14 lat, stopę większą o mojej, a na codzień nie jest ode mnie większa, bo ja noszę obcasy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem ,wiem....mnie te 6 lat minęło w mgnieniu oka....

      Usuń
  3. Dużo wielkich buziaków dla Twoich, Waszych - Księżniczek. Niech rośną zdrowo ku Waszej radości. Cudowne zdjęcia! Moc pozdrowień od cioci i wujka z R. A worek zwierzątek już czeka... Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) dziękuję :)
      hahaha czasem myślę,że moje panny po rosyjsku wychowywane- wszyscy znajomi rodziców to ciocia i wujek, nieznajomi -pan i pani :)

      Usuń
  4. prześliczne masz córki, na piękne kobiety wyrosną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne żeby jeszcze na mądre .... Tak życiowo mądre ...

      Usuń
  5. piekne aniołki - cudne dzieciaki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczynki sa urocze. Czas szybko leci, za chwile będa chłopaków podrywać :P. Pozdrawiam sedrecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja wtedy inwestować w Botox ;) Hahaha niech ten okres trwa jak najdłużej ;)

      Usuń
  7. Napisałam komentarz i znikł...
    W każdym razie Dziewczynki są cudowne! I widać, że szczęśliwe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem znika ;)
      Są cudowne i mam nadzieję ,że beztroskie dzieciństwo bedzie trwało jak najdłużej :)

      Usuń
  8. Fantastyczne dziewczynki i piękne zdjęcia:)
    Szkoda że te dzieciaczki tak szybko nam rosną, moje jeszcze niedawno takie malutkie a teraz już 15 i 11 lat, zdecydowanie za szybko urosły:):)
    Pozdrawiam, buziaki dla księżniczek:):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez uważam ze zdecydowanie za szybko rosną ;)

      Usuń
  9. Ale to w ogóle nie jest żadne męczenie! Masz przepiękne córeczki!
    Obserwuję, bo czuć tutaj tyyyyyyyle miłości! :)

    zapraszam do nas:
    http://aandafactory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi ...
      Tylko bedzie ,że oglądalność na dzieciach buduje ;);) Hahaha
      Ale jak sie nie chwalić , no jak ... Jak to taka moja najwieksza duma :)

      Usuń
  10. OJJJJ ile radości, uśmiechu :))) Uwielbiam zdjęcia dzieci, są to kadry niesamowite i oddają wszystko co czuje dziecko w danej chwili, można czytac jak z kartki :))) Dzieci są takie naturalne, niczego nie udają, nie można na nich wymuscic uśmiechu, jak jest to jest, a gdy go nie ma to jest inna mina ale zawsze szczera i tak samo kochana przez nas :))) Doskonale Cię rozumiem, też miałam problem z wybraniem fotek, nie da rady tym bardziej że moje starsze i miałabym jeszcze większy problem hahah, w pigułce 16 lat i 11 lat :) Ja to w ogóle Kocham dzieci, oczywiście swoje najbardziej i ponad wszystko, ale Kocham też nie swoje :)

    Twoje dziewczynki są cudowne, wywołały wielki uśmiech i radośc tym samym na mojej buzi w ten paskudny deszczowy, ponury i zimny dzień hahha, od razu cieplej na sercu :)))

    Radości i Uśmiechu życzę Twoim córkom jak najwięcej, takiej dziecięcej beztroski, bo jak pójdą do szkoły to wszystko nabierze innego wymiaru, w dzisiejszych szkołach bynajmniej naszych szybko trzeba dorastac by przetrwac! :)

    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ... Modelki z nich kapryśne , jak nie chcą zdjecia to nie ma siły ;) i wszystkie radości , złości i troski od razu na ich Buziach sie malują .... Kiedy myśle dzieci - myśle milosc .... Nigdy jej tyle nie czułam , jak kiedy zarzucają mi rączki na szyje i sie przytulają ... Jak cała sobą , całym swoim jestestwem .... Niesamowite ....
      Od przytulań zaczynam dzień i na przytulaniu kończę ... Czego chcieć od życia wiecej ...
      No wiesz .... Szkoła .... Moje juz chodzą ;) Ala nawet 3 lata ;);) ale école précoce ma inny wymiar niż w Pl , jest nastawiona na rozwój i naukę języka ... Ja jestem pod wrażeniem tego systemu . Ale fakt , od września Ala poza luksemburska pójdzie tez do sobotniej , polskiej pierwszej klasy .... Sporo zmian przed nami , także w organizacji weekendów
      Pozdrawiam Beatko !!!

      Usuń
  11. Śliczne dziewczyny, a ich uśmiechy rozbrajające-od razu i sam człowiek się uśmiecha. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie ?!?! Powinnam opatentowac i jako antydepresant sprzedawać ;);)
      Ale milosc i uśmiech powinno Sie rozdawać za darmo :):)

      Usuń
  12. Świetne dziewczyny!!!!,duma mamy :)
    Przesyłam moc gorących pozdrowień w raz moją 12-letnią córeczką Anią :)
    ____________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :) także imienniczce :)

      Usuń
  13. Śliczne masz córeczki, Aniu. Szczególnie lubię tę w okularkach, Olę, bo mój synuś tez od maleńkiego nosił okularki. Pewnie miałaś te same problemy, żeby ich nie ściągała i nauczyła się nosić. Dużo zdrówka dla obu dziewczynek.
    Zdjęcia są PIĘKNE !!!
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):)
      Nie , nie mieliśmy . Jak dopasowywalismy to ściągała , potem ale po godzinie juz było ok . Jedynie co to ... Na dwa tygodnie przestała chodzić samodzielnie ( miała wtedy niespełna 10 miesięcy ) jakgdyby perspektywa sie zmieniła i na chwile sie cofnęła . Potem czasem ściągała , jak jej sie w wózku nudzilo - nie miała smoczka nigdy , zamiast niego miała okulary ;)) to je wyrzucała ... Raz musieliśmy odkupować oprawki ;) co nie jest najtańszą imprezą ;);)
      A teraz ... Sama pilnuje ,żeby były ! Dodają je szalenie duzo uroku , nieprawdaz ???!!!

      Usuń
  14. To jest uroczy post:)))możesz zamęczać bo to słodkie męki:))))masz śliczne córeczki,jak tak na nie patrzę to mi trochę żal że moje dzieci tak szybko dorosły:))))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu .... Zawsze dorastają ... Za szybko ...

      Usuń
  15. Tak wzruszajacych i wywolujacych usmiech fotek nigdy za duzo! Mozna oglada i ogladac bez konca! Pieknosci takie...:)
    Pozdrawiam Aniu!
    Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małe dziewczynki są urocze .... To prawda ! Ja mogę bez konca !

      Usuń
  16. cudowne są te Twoje córeczki, jaki śliczne zdjęcia!!! :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ojejku jakie Myszki male :* przekochane te Twoje dzieciaki, ta mniejsza jak siesmieje to sama musialam usmiechac sie do monitora a strasza ma genialne zdjecie z rogalem :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdybyś jeszcze posluchała ich tekstow ... Wymiękam czasami ;)
      Olinka tak ma ;)
      Mnie tym uśmiechem rozbraja nieustannie :)

      Usuń
  18. Przekochane są Twoje córeńki :D. Jak ja się cieszę, że też mam dwie dziewczynki :D Robię im zdjęcia prawie codziennie, więc rozumiem jak trudno było Ci wybrać tych kilka zdjęć!!!
    Pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) Nie zamieniłabym choćby i na 3 chłopców ;)

      Usuń
  19. Twoje dziewczynki są urocze! Te uśmiechy rozbroją każdego!
    Wszystkie zdjęcia - świetne! To z rogalem chyba najbardziej mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) tak urocze modelki to i zdjęcia świetne....choć ...wcale niewspółpracujące :)

      Usuń
  20. WSPANIAŁE DZIEWCZYNY, UŚMIECHNIĘTE I POGODNE! CHCE SIĘ ŻYĆ!
    Z pozdrowieniami:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne masz te córeczki. Też bym chciała jeszcze córeczkę sobie zafundować, ale jak pomyślę, że mógłby wyjść drugi taki łobuz jak mój junior, to zaczynam mieć wątpliwości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każde dziecko inne, ale fakt chłopcy często są bardziej żywiołowi :)

      Usuń



  22. mish-mash-wardrobe2 czerwca 2014 03:34

    co za słodziaki <3

    OdpowiedzUsuń



  23. lusiuniaS3 czerwca 2014 04:01

    Ale mi się piękne buźki wyświetliły. Cudne Te Twoje dziewczynki. MATKA, ile w tym słowie mieści się miłości.
    Aniu, nadrobiłam braki na Twoim blogu, świetnie wyglądasz, trzymasz formę i blask bije z Twojej twarzy.
    Fajnie, Cię znowu widzieć, po mojej przerwie:P
    Sciskam Wasz dziewczyny i tego Pana też co to ukradkiem wkradł się w kadr:DD


    OdpowiedzUsuń

    Odpowiedzi






    Anna Tym3 czerwca 2014 04:05

    dziękuję Elu, że nie zapomniałaś o mnie :)
    mam nadzieję, że nie znikniesz znowu na tak długo ....
    Usuń

    OdpowiedzUsuń







  24. Sylwia Kalinowska1 czerwca 2014 15:45

    Kurcze ale słodziaki, jak przeglądałam zdjęcia miałam uśmiech na twarzy :)

    http://sk-artist.blogspot.com/
    OdpowiedzUsuń

    Odpowiedzi






    Anna Tym3 czerwca 2014 04:04

    :)) cieszy mnie ogromnie, że tę radość rozsyłamy :)
    Usuń

    OdpowiedzUsuń







  25. Fashiondoll.pl1 czerwca 2014 04:54

    wspaniale

    pozdrawiam,
    Ola
    OdpowiedzUsuń

    Odpowiedzi






    Anna Tym3 czerwca 2014 04:04

    thx
    Usuń




    Odpowiedz


    OdpowiedzUsuń
  26. Mama zakochana w córeczka to jest zdrowy objaw :) tez taka byłam !
    a zobaczysz co będzie dalej :))
    chwytaj te chwile,bo szybko mijają....tez w to nie wierzyłam kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja wierze juz teraz ... Jeszcze niedawno byłam w ciąży z Ala teraz ma 6 lat i idzie do szkoły ..... I moje maleństwo Ola juz taka niezależna .... Za szybko za intensywnie jak dla mnie ....

      Usuń
  27. Ola jest podobna do mamy, Ala do taty :) :)
    Mój syn niedawno spytał, czy nie wolałabym mieć córkę. Nie! Jak tylko zachciałam mieć dziecko, wiedziałam, że będę miała syna - jakoś lepiej mi się dogadywało zawsze z facetami. Ale mam całkiem fajne relacje z niektórymi koleżankami mojego syna, tymi fajnymi, nie kozami :D
    Życzę twoim córeczkom, żeby zdrowo rosły i nie marnotrawiły za wcześnie czasu na latanie za chłopakami. Żeby miały swoje pasje i były szczęśliwe :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha miedzy tym co sie chce a co wychodzi jest spora przestrzeń - ja dwa razy twierdzilam ze jestem w ciąży z Mikołajem , nie wyobrażałam sobie byc matka dziewczynki , a co dopiero dwóch ;);)
      Ksiezniczki to z poobijanymi nogami , Bo wychowywujemy je na " normalne "
      Co do podobienstw wszyscu tak twierdza , a ja nie widzę ... No może Ola do mojej mamy ;);)

      Usuń
  28. Piękne zdjęcia Aniu i prześliczne Córeczki. Wszystkiego naaajlepszego dla nich z okazji wczorajszego święta :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ola w tych okularkach wygląda jak kiedyś moje Emilka, też nosiła podobne ;))
    Dziewczyny są fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):):) jeszcze w Polsce miałam sąsiadke - ona miała dzieci dokładnie pól roku starsze od moich , jej młodszy syn miał wadę słuchu i aparat , Ola zaczęła nosić okulary jak miała 9 miesięcy i ... Jednoznacznie stwierdziliśmy ze wada wzroku , nawet tak duża jak Oli zawsze jest lepsza niż mniejsza słuchu .... Ja ją uwielbiam w tych okularkach !!!

      Usuń
  30. Masz piękne księżniczki Aniu /piszę dopiero tera ale choroba mnie dopadła/...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje ze juz wszystko w porządku :)

      Usuń
  31. Piekne, po prostu bajeczne zdjecia, pelne ekspresji i sliczne te twoje krolewny blekitnookie:) Kazde z nich jest bajeczne, nie umialabym wybrac najlepszego, co zdjecie to moim zachwytom nie bylo konca....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No za te błękitnookie to by Ci się dostało od tych dziewczynek ;);)
      Jedna ma Turkusowe ;) ( ta co ma niebieskie ) a druga zielone - jak mama .
      Bo niebieskie są be i niebieskie maja chłopaki ;);)

      Usuń