poniedziałek, 9 czerwca 2014

Na TOTALu



 Wracam.
W wielkim stylu ;) hahahaa
A w każdym razie zgodnie z  moim poczuciem  estetyki i tego co mnie w ostatnich trendach kręci najbardziej, czyli total white look.


 .......i choć biel kojarzy  mi się ze spacerami brzegiem morza ,to coraz chętniej i częściej wybieram ją do swoich codziennych stylizacji ...białe spodnie- to przecież musiało się pojawić ;););)





Prawie Total White - prawie, bo białych szpilek nie mam zamiaru kupować ;) wieki temu miałam i nie zamierzam powtarzać eksperymentu
a i torebka , chyba pierwsza moja biała od czasów komunii świętej , z odrobiną czerni.... Ale co tam.....
Jest biało, jest lato, dobrze jest ;);)


Spodnie Esprit
Bluzka - H&M - nie sądziłam ,ze jeszcze coś kupię w rozmiarze 42 ;)
Torebka- Orsey
Bizu -Orsey
Buty-Siemens

82 komentarze:

  1. Mnie też coś korci wbić się w total white look :-) Szukam narazie inspiracji :-) A Ty kochana widac ,że czujesz sie w tym ubranku jak ryba w wodzie ! Pięknie :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha tak !
      Bo ja jestem po jasnej stronie mocy ;);)

      Usuń
  2. Wiesz co? Uwielbiam Twój total white look!! Białe spodnie już zawsze będą mi się z Tobą kojarzyć, zresztą najzwyczajniej w świecie do Ciebie pasują:) Torebka skradła moje serducho;) Sama marzę o takiej stylizacji ale nie mogę trafić nic białego w czym dobrze bym się czuła.Spodnie odpadają bo zaburzają u mnie proporcje, może jakaś kiecka;)
    Co do Twojego komentarza u mnie. Ja uwielbiam do Ciebie zaglądać, jesteś taka szczera i prawdziwa i to bardzo bardzo cenię i te Twoje krejzolskie wyczynowe zajawki może byśmy się dogadały:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja ostatnio na biało prawie cały czas biegam , tak i w spodniczkach , sukienkach .... Jeszcze bedzie :):)
      Plantofelku , bardzo mi miło :):) myśle ze na pewno ;);)

      Usuń
  3. KOCHANA SUPER!! TOTAL LOOK IN WHITE!!! DLA MNIE BOMBA!

    pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo wakacyjnie, to lubię!
    I świetna torebka:).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja za wersjami "total" - white, black itd nie przepadam. Ale już tak mam - lubię kolory i ich mieszanie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniałą masz tę bluzkę! i torebkę! bardzo stylowo wyglądasz! oko cieszysz :)

    ściskam poniedziałkowo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :):):)
      I za bluzkę i za torebkę i za całość :):)

      Usuń
  7. Lubię całe białe, bardzo nawet lubię!

    OdpowiedzUsuń
  8. Biała Dama. Tak mi się skojarzyło ze słowem białe, bo Ty wyglądasz jak fajna babka(znaczy kobieta, nie że posiadaczka wnucząt), przystępna, ubrana a nie przebrana itd. Lubię total looki, ale to wbrew pozorom nie taka prosta sprawa - bo odcienie lubią się nie zgadzać, o czym przekonałam się dopiero prowadząc bloga i robiąc zdjęcia. Wcześniej nie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale tu jest ok ?!?! Torebka i spodnie tak , bluzka jest szyfonowa i prześwituje ;)

      A z Biała Dama to ... Miałam ochotę na białe Maxi i na ogrodzieniec , ale cena zabiła Moj zapał stylistyczny ;)
      Ogrodzieniec mam nadzieje bedzie , i byc może w Maxi ... Ale nie na Biała Dame ;)

      Usuń
    2. A kiedy planujesz odwiedzić Ogrodzieniec :D??? W prawdzie dziewczynki wysysają ze mnie energię wszelaką (Hania dosłownie :)), no ale włóczyć to ja się nie przestanę :)!!! Tylko na razie na wiosce jestem uwięziona!!!
      P.S. Fajnie Ci to białe wyszło :D

      Usuń
    3. Środa czwartek lub piątek ... Moj bratanek z narzeczoną ma nam zorganizować wycieczkę ;)

      Usuń
    4. Hm!!! Szkoda... tzn. bawcie się dobrze :D

      Usuń
    5. Oj Ruda o taka energię CiE nie podejrzewałam ;) szkoda , szkoda .... Moj bratanek urlop z tej okazji bierze , zeby ciocie na wycieczkę zabrać ...
      Zawsze ja go zabierałam .... T
      Teraz dorosły człowiek chce sie wykazać i narzeczoną pochwalić :)

      Usuń
  9. OOOO super !!!Też lubię i to bardzo szczególnie latem :))
    AAA białą torebkę trza miec haah:)) Twoja jest fajna :) Będzie też pasowac do wielu innych zestawów !:)
    Uściski i Miłego Dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślenia sie wpisuje w te moje letnie biele ;) idealnie
      Pozdrawiam cieplutko !!!

      Usuń
  10. Do tej pory nie odważyłam się wystąpić cała w bieli :) ale patrząc na Ciebie, zastanawiam się dlaczego... chyba najbardziej boję się małych, brudnych rączek na moich białych ubraniach :)

    buźka
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z małymi rączkami nie jest tak źle ... Ale ja mam dziewczynki ;);)

      Usuń
  11. O bardzo fajnie, super torebka-proszę o zbliżenie następnym razem ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Da sie zrobic ;) ale nie tak następnym razem :)

      Usuń
  12. Świetne tło zdjęć i dobrze dobrane do tematu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Biel jest magiczna latem i total, i z innym kolorem... Jest piękna, bo jak mówił Miłosz: wszystkie barwy w sobie ma... I Ty Aniu w bieli też prezentujesz się pięknie. Bluzeczka ma bardzo ciekawy fason a torebka - rewelacyjna! Pozdrawiam ciepło. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo ! Biel to kOlor lata :) nieprawdaz ?!?! Brakuje mi tylko takiego tła jak u ciebie :) jezioro , żagle ....

      Usuń
  14. rozmiar 42? a to mnie zaskoczyłaś !
    mi biel się kojarzy z pracą :)) ale bardzo lubię,a nawet to jeden z bardziej ulubionych moich kolorów
    No i obowiązkowy latem...a i nie tylko
    Fajnie Ci w tym modnym teraz fasonie bluzki,ja to bym chyba jak sierota wyglądała :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 42 zeby było oversizowo ;) tak jak chciałam ;)

      Usuń
  15. Bluzka-bezdyskusyjnie; wisior-bezdyskusyjnie ;-); tylko co do dołu to liczę;że w końcu zobaczę Cię w końcu w haremkach ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem o tym przekonana czy zobaczysz ;);)

      Usuń
  16. Biel latem wygląda cudnie:)))Ty prezentujesz się pięknie:)))torebkę podbieram:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu "total" bardzo, bardzo na tak, świetnie wyglądasz:)
    Uuuuuuwielbiam biel!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i jeszcze granat, czerń, popiel i...........:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I najlepiej w połączeniu z bielą ;)

      Usuń
  18. dobrze dopasowany dół i luźna góra - uwielbiam! Piękne masz nogi, w tych białych spodniach wyglądają cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowna torba! Coś pięknego :)
    Zapraszam Cię na rozdanie! Do wygrania limitowana kolekcja kosmetyków Oriflame z serii Floral :)
    http://www.stylonada.pl/2014/06/rozdanie-limitowana-edycja-kosmetykow.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzisiaj moje serca podbija torebka.Cudna. Spodnie dobrze leżą, sprawiają wrażenie, że mają wyższy stan ( a może tak jest). Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , tak jest Grazynko :)
      Dobrze to robi mojej talii :)

      Usuń
  21. Lato ,biel ,elegancja!!!:),idealnie!!! :)
    ____________________________________________
    http://stylowo40.blogspot.com/2014/06/czerwcowe-spacery.html

    OdpowiedzUsuń
  22. ja tam uwielbiam kolorowe elementy, ale wiadomo, że każdy nosi to, co mu się najbardziej podoba. A białe szpilki chciałabym mieć w swojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) kolorowo czy biało zależy od nastroju ....

      Usuń
  23. Biel - idealna na lato. Zgrabna figurka dodaje uroku całości:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bialy kolor zawsze akceptuje, szpilki w tym kolorze tez sa na moim wyposazeniu:-P
    Kupuje Cie w calosci a torebke ODDAWAJ!!!! , bo jestem smutna, dotarlo do mnie, ze w takim kolorze nie mam torebki:-(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Co Ty ?! Nie oddam u nas Orseya nie ma ;) masz bliżej ;);)
      Ja mam baleriny ;) białe , ale wole w obcasach chodzić ;)
      Pozdrawiam Eluniu !!

      Usuń
  25. Biel, jak i czerń to jest to:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Anus, to wiesz, ze to co tu dzis pokazujesz to to, co tygryski lubia najbardziej;););) Bosko po prostu!!! I powiem Ci, ze naprawde "w wielkim stylu"..... Biel wygrywa i tyle. Torba genialna.
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anka Anka z tym wielkim stylem była ironia ;);) ot , taka ja ... Mało kolorowa ostatnio ;)
      Dzięki Za przychylność :)

      Usuń
  27. Dokładnie, jest biało, jest lato, dobrze jest! :) I wspaniale wyglądasz kochana, bo kiedy nosić te biele jak nie właśnie teraz :) Można z nimi świetnie poeksperymentować :) A torebka jest fantastyczna :) miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Biel jest hot i tyle :) gdyby jeszcze plener morski był , byłoby fantastycznie

      Usuń
  28. fajny letni zestaw:)) pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń
  29. Też mi taki zestaw total white po głowie chodzi, ale jeszcze jakoś go nie zestawiłam, Tobie wyszło cudnie!
    Bardzo ładnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ,
      To mam nadzieje ze Ciebie wkrótce zobaczymy w bieli :)

      Usuń
  30. Lubię taki biały look:) Torebka jest śliczna<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez :) dziękuje bardzo i pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  31. szkoda ze nie ma jakiegos przyblizenia na naszyjnik :( zapowiada sie bardzo ladnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest . Postaram sie następnym razem ;)

      Usuń
  32. hehehe,uświniłabym się cała w takiej bieli:D ale bardzo lubię - na kimś! Ania, u Ciebie te białe spodnie jak u mnie czerwone! muszą się pojawić:D
    Mogłabyś postraszyć ze mną na tym zamku...Ty w bieli, ja w czerwieni...;))))

    OdpowiedzUsuń
  33. No dokładnie , każdy ma jakaś fiksacje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha
      Czerwonych nie mam ale ostatni mam fazę na różowe ;)

      Usuń
  34. Biała dama! :) Ja mam w ogóle jakąś awersję do białych butów i oprócz pary sandałków, nie mam chyba żadnych białych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez , więc nie planuje nabytku ;) biało beżowe baleriny wystarczą ;)

      Usuń
  35. Biała dama z Ciebie, bardzo mi się podoba ten twój total look.
    Biel jest urocza, zwłaszcza na lato / biały jest wspaniały/.
    Ja lubię białe buty i torebki też. Nie wyobrażam sobie lata bez białej torebki.
    Twoja torebka jest świetna /baardzo ciekawa /.
    Spodnie leżą idealnie. Pozdrawiam serdecznie po dłuższej przerwie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Basiu za tyle ciepłych słów :)

      Usuń