czwartek, 12 czerwca 2014

Passé ?!



W ubiegłym roku paski opanowały ulice, były dosłownie wszędzie. Spoglądały na nas z każdej witryny sklepowej, z każdego butiku, strach było otwierać lodówkę ......
Ja uległam totalnie, z trudem pohamowywując kolejne paskowe zakupy......

W tym roku są passé ?!?! Czy jeszcze je nosimy ?!?! 
W gruncie rzeczy  jakie ma to znaczenie ;);)  i tak będę nosiła dopóki pasiasto mi w duszy grać będzie....
A gra bo jak 
zobaczyłam tę spódnicę na wieszaku w sklepie ,pomyślałam raz kozie śmierć - zmierzę i......
przepadłam..... 
moja 
 paskowa spódnica w wersji eleganckiej.... 
Do pracy 






I na wieczorne babskie plotki 


I jak się nie chwalę to dziś poza spódnica obiektyw na buty, miłość od pierwszego wejrzenia, są najwyższe i na najcieńszej szpilce  jakie kiedykolwiek założyłam ;) 



Spodnica - Zara
Bluzka- Promod,wierzcie na słowo- jest czerwona, choc blogger wie lepiej ;) 
Szpilki - Venezia
Biżu - Orsey
Torebki- Orsey i Allegro

86 komentarzy:

  1. Szpilki od razu zwróciły moją uwagę, są przepiękne!
    A paski to dla mnie wzór zdecydowanie ponadczasowy, nie wyobrażam sobie letniej garderoby bez pasiastych ubrań:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje , o tych trendach z przekorą pisałam , bo akurat paski były , są i będą :)

      Usuń
  2. Wow!! Super wyglądasz, ta spódniczka jest bombowa. Podobają mi się spódniczki/sukienki wiązane w pasie "rękawami" albo szarfami jak u Ciebie. Do tego uważam że czerwień jest najlepszym kompanem dla pasków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)
      Tak , i do pepitki czerwień to numer jeden w dodatkach :)

      Usuń
  3. A no i za przeproszeniem chrzanić trendy! Najważniejsze że Ty się w tym dobrze czujesz no i superowo wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha to dobry tytuł posta
      Chrzanic trendy :)

      Usuń
  4. No nie wiem, nie wiem, ale tak trendy zeszłoroczne???
    Coś Ty, paski są świetne (moim zdaniem), masz rację noś, ja też noszę i nie zastanawiam się trend czy nie trend, a spódniczka jest obłędna, zazdraszczam Ci jej okrutnie, serio:):)
    O butach nie wspomnę, śliczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo ja jestem taka passé ze aż strach ...
      Trudno musicie z tym żyć ;)

      Usuń
  5. Aniu Wyglądasz pięknie więc chrzanić trendy ( cytuę PIANTOFELEK :D ) Kiecka jest świetna a buty poprostu marzenie :) Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu dawno Cie nie było :)
      Fajnie ze wpadasz :)
      Tak ... Chrzanię je ;)

      Usuń
  6. Paski są wieczne! Jak diamenty :)
    Buty piękne! Nie katuj ich w trawie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trawa to nic ... Tylko stałam nie wbijajac ...
      Test był na bruku ;);) to wyzwanie :)

      Usuń
  7. Fiu fiu, aaaaaaale nóżki!!! Spódniczka jest fantastyczna. Nie ogarniam obecnych trendów, ale wyglądasz w niej świetnie, więc ,,chrzanić trendy" :D (Piantofelek będzie miał dużo cytowań ;)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nóżki ;) a takie se ... Takie obcasy robią z nich poezję hahahaha
      Mnie tez sie podoba :)

      Usuń
  8. Przy takiej figurze to możesz nosić wszystkie wzory i fasony i bedziesz wyglądać Przeslicznie. Co zas do bluzki-wierzę ba słowo bo na blogerze w smartfonie jest ona różowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):)
      Lubie moja figurę :)
      Jestem ciekawa jak wyłączyć ich - bloggera autokorektę ... Robi ze zdjęć koszmar ...

      Usuń
  9. Jakie znaczenie ma czy trendy czy nie? :) Szczerze mówiąc, w zeszłym roku jak były wszędzie (szczególnie te pionowe) to już nie mogłam na nie patrzeć ;)
    Bardzo ładna spódnica i w ogóle zestaw baaardzo udany!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytanie retoryczne . Ja noszę co lubię :)
      Dzięki Maggie :)

      Usuń
  10. Taki fason kiecki to mó najulubieńszy (chociaż wersję bez przeszkadzaczy-wiązaczy bym preferowała). Trendy są po to, by wiedzieć co omijać szerokim łukiem, gdy nie chce się być (wyStrojem jak wszyscy). Poza tym bardziej je na blogach widać niż na zwykłych ludziach. Zwykłych w sensie nieszafiarkach :D :D
    Laska jesteś, nie mam pytań!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat paski chyba było widać ... Ale ja wcale nie muszę byc trendy tylko dobrze wyglądać i czuć sie . A to mi sie coraz częściej udaje. Bez fałszywej skromnosci . Dzięki Sivko !

      Usuń
    2. Tu gdzie mieszkam nie ma feszynistek, pasków nie było, chyba że przypadkowych albo na legginsach u gimnazjalistek (jeden i ten sam fason).

      Usuń
    3. :):) za to na blogach było do zarzygania;)

      Usuń
  11. Paski nadal na topie. :) Zresztą jest to wzór ponadczasowy. Fajne są te spódnice wiązane z przodu - sama się nad taką zastanawiałam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kupuj , bo fajnie wyglada , nosi sie i .. Maskuje jak trzeba . A zawsze można łatwo przerobić jak sie znudzi

      Usuń
  12. To jest właśnie zdrowe podejście do mody:)))nosić to co się podoba:)))bardzo fajna spódnica i cudne buty:))))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ja zazwyczaj kieruje sie logika niż trendami

      Usuń
  13. Passe nie passe, kogo to obchodzi, prawda Aniu?;) Ja w tamtym sezonie sie na paski obrazilam, bo wylazily nawet z lodowki;);) Zaczelam nosic jesienia jak szal minal... Ale to uniwersalny wzor, elegancki, ponadczasowy..
    Twoja spodniczka jest genialna!!! Z czerwienia komponuje sie idealnie. Wszystkie kombinacje trafione w 10tke:) A buciki - wrrrr, jakie drapiezne i kobiece, super!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano prawda .
      Właśnie dlatego noszę . Noszę co lubie i lubie co noszę . Mnie sie podoba , jak jeszcze komuś tym lepiej .
      Buty - boskie , prawda ?!

      Usuń
  14. tak to jest jak się tylko ryje w ziemi i widzi tylko własny ogród....to potem nawet nie wiadomo,że paski były wszędzie :))
    ale nawet niechcący wpisałam się w zeszłoroczny trend,bo sobie właśnie sukienkę w paski zakupiłam haha :) szybka jestem!
    no i dzięki za uświadomienie !
    super spódnica,dobrze podkreśla kobiece kształty,lubię ten fason no i długość -wprost dla kobiety z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To będziesz jak ja , nieco zeszłoroczna .. Ale za
      To jaka piękna ;)

      Usuń
  15. Spódnica i buty wow piękne !!! Wyglądasz świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jak kobieco fiu fiu, dopasowana spódnica i te szpile w seksownym kolorze... ach
    a paski no cóż modne niemodne nie ma znaczenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach ... Tez tak o nich myśle :)
      A paski noszę :)

      Usuń
  17. biala torebka to nie moj klimat ale kiecka jest fajna, to wiazanie na brzuchu duzo daje - dzieki temu jest inna niz wiele paskowatych spodniczek w sklepach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem , wiem ... Ale ja Twoje przeciwieństwo jestem ;)
      Tym bardziej cieszę sie jak Ci sie coś podoba :)

      Usuń
  18. Oczywiscie ze nosimy! Jest ich chyba jeszcze wiecej w sklepach niz w ubieglym roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak sie naprodukowali to muszą teraz sprzedać ;)
      Jak sobie nakupowałyśmy to będziemy nosić ;)

      Usuń
  19. Pięknie!
    PS, Niezmiernie mnie to kochana cieszy :) A markę Lanti mogę polecieć z pełną odpowiedzialnością, jedna z najlepszych dostępnych na polskim rynku i rewelacyjna jakość!!

    OdpowiedzUsuń
  20. pięknie i elegancko:*) pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  21. piękna jest! cudownie w niej wyglądasz!
    noś więc paski, noś ile wlezie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nosimy , nosimy , chociaż ja tak bez przesadzania z tym ,, nosimy ,, ,:) Biała torebka - fajna .)))

    OdpowiedzUsuń
  23. To prawda, szpilki boskie! ... ale gdybym ja takie kupiła to bym napisała: to jedne z najniższych szpilek jakie mam :)
    Co do trendów to podobnie jak Ty, nie kieruję się trendami, tylko zakładam to co lubię.
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są bez platformy , chodzę w nich jak baletnica na czubkach ;)
      Moda to dziwna sprawa , dobrze ze nie tylko ja nie ma ochoty zostawiać fashion victim ;)

      Usuń
    2. Ja ostatnio rzadko kupuję bez platformy, bo platforma niweluje wszystkie "niedoskonałości podłoża" :)
      Oj, to prawda, ja też nie :) I to nie tylko w kwestii mody. W swojej pracy też nie lubię proponować tego, co mają/kupują "wszyscy". I denerwuje mnie kiedy idę do jakiegoś salonu i proszę, żeby mi pokazali co maja i podaję jakieś parametry i wtedy słyszę: o to nam się dobrze sprzedaje. A we mnie narasta bunt, bo pewnie, że wszyscy kupują skoro to akurat jest wyeksponowane, a ja szukam czegoś innego, a nie tego co mają wszyscy.

      Usuń
    3. Te były miłością od pierwszego wejrzenia ;);)
      Wszędzie to samo juz w naszej historii było ;) w każdym mieszkaniu ta sama mebloscianka ;) taki sam wypoczynek ;);)
      Masz racje , teraz trzeba szukać nowych rozwiązań :)

      Usuń
  24. Ja myślę, że paski wciąż są na czasie. Ja je lubię i nie zamierzam z nich rezygnować. A Twoja spódnica jest przecudna. A buty już mnie totalnie z nóg zwaliły. Takie piękne i w dodatku czerwone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZiekuje Karolino , doceniam komplementy za moje wybory :)

      Usuń
  25. Aniu dla mnie paski, groszki czy krateczka są zawsze mile widziane. Spódniczka podkreśla Twoją kibić, a czerwień super z paseczkami się prezentuje. Noś tę spódniczkę, bo jest świetna. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę będę i coś czuje ze to bedzie Moj hit tego lata :)

      Usuń
  26. Dla mnie świetny zestaw kolorów, buty też super. Jak takie ma się na nodze to od razu chce się żyć... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , od razu czuje sie 100% kobietą :)

      Usuń
  27. Bardzo ciekawa ta Twoja spódniczka. Paski są ale nie takie oczywiste. Z daleka już ich nie widać. Do tego świetny krój. no a szpilki to już marzenie. Piękne są!
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mama zdjęciach z odległości nieoczywiste , ale fajne :)
      Oj buty tak .... Zakochana jestem w nich :)

      Usuń
  28. Oddawaj kieckę!!!! A to cuś zawiązałabym na tyłku:D Byłaby niby turniura!
    Ja tam paski noszę od zawsze, wolę je od kwiatków i kratki! Do tego takie jak Twoje kojarzą mi się z latem i marynarskim stylem!
    A szpilek też Ci okrutnie zazdroszczę i teraz będę musiała przespać noc z tym bólem;))
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja droga nie cierp ;) nie cierp ! Ciesz sie ze mną ;);)
      Ja i tak mam zbyt okrągły tyłek na dodawanie sobie akurat tam krągłości ;)

      Usuń
    2. Jak Ty masz za okrągły tyłek, to co ja mam powiedzieć! Bo mi naprawdę prawie wszystko w doły idzie:D
      Ale cieszę się twoim szczęściem! Szczerze! Aczkolwiek jak ją dorwę na wyprzedaży, to kupię bez skrupułów!;))

      Usuń
    3. Mam mam ... Ale nie w sensie ze gruby , ale pośladki półkulki od biegania :)
      Kup kup bo jest fajna :)

      Usuń
  29. Zakochałam się po uszy w tej spódnicy.
    Piękna i elegancka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez ! Zwłaszcza ze pogoda sprzyja letnim kreacjom :)

      Usuń
  30. Cudownie!
    Spódnica jest rewelacyjna!
    Pięknie w niej wyglądasz, no i szpile, ich kolor jest fantastczny!

    OdpowiedzUsuń
  31. paski in czy out nie wazne bo ta kiecka jest SZAŁOWA mega chce ja hahaah

    OdpowiedzUsuń
  32. Rasz Tobie byłoby w niej pięknie !

    OdpowiedzUsuń
  33. Spódniczka idealnie podkreśla Twoja figurę, ze szpilkami super /piękne szpilki/, nie ważne, czy pase czy nie, jak lubimy to nośmy /paski nadal są w modzie więc jesteś bardzo modna Aniu/...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie nie wazne , nawet nie próbuje byc modna , to taka trochę prowokacja . Elegancja i klasyka jest zawsze modna i taki jest Moj cel :):) cieszę sie Basiu , ze Ci sie podoba . I miło ze wpadasz tez do zaległych postów :)
      Pozdrawiam ze Śląska :)

      Usuń
  34. Odpowiedzi
    1. Choć nie ona tu bohaterką ;)
      Dzięki :)

      Usuń
  35. Fajne paseczki - chyba już zawsze będą modne. Cudny zestaw i przepiękny odcień czerwieni. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kochana szpilki kocham a już w takiej odsłonie!!!! są idealne! :),spódnica także bardzo przypadła mi do gustu i myślę,że paseczki to też już klasyk i zawsze będą modne!! :),świetnie się prezentujesz!!:)
    Pozdrawiam :)
    ________________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Iwonko , ja tez jestem zadowolona :) nawet patrząc na zdjecia :)

      Usuń
  37. Cudowna jest ta spódniczka, taka oryginalna i nietuzinkowa. Bardzo korzystnie w niej wyglądasz, zgrabnie i kobieco. Świetnie komponuje się z bluzeczką.
    Buty natomiast są obłędne-śliczne!!!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki , znaczy ze efekt osiągnięty :)

      Usuń
  38. Napisze tylko : rewelacyjnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ciekawa ta spódnica i szpilki też smakowite, bardzo smakowite...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tka tym razem zaszalałam obuwniczo ;)

      Usuń