niedziela, 22 czerwca 2014

Pocztówka z ...Śląskiego Wesołego Miasteczka


Post ,którego miało nie być....ale patrząc na nasze wakacyjne zdjęcia pomyślałam, że ta bluzka z białymi spodniami wygląda jeszcze lepiej niż z czarnymi, a Ala postanowiła zrobić mamie zdjęcia, twierdząc, że sama ma już tyyyle zdjęć ,a mama niewiele.
Także dziś moim fotografem była 6-cioletnia Ala, jej tajemnicą zostanie jak udźwignęła obiektyw lustrzanki :)
albo zawsze mogę zatytułować post inaczej- widziana oczyma dziecka :)







więc kilka foteczek





jeżeli dawno nie byliście
                      albo wydaje wam się to drogą imprezą
                                                 to zapewniam, że wręcz przeciwnie
                                                                         bilet całodzienny obejmuje wszystkie atrakcje
                                                                                                                             a tych jest sporo

ale co najważniejsze są naprawdę w dobrym stanie technicznym
                                                                      my w każdym razie bawiłyśmy się świetnie





i spełniłam swoje marzenie, żeby moje nogi były do nieba



choć jak widać ważne są i proporcje



po latach zrozumiałam też lęk mojej mamy na dużych samolotach




one latają naprawdę wysoko :)



ale koniec końców na koniec zawsze lody muszą być , w rozmiarze XXL :)


wystąpili
Bluzka -BonPrix
Spodnie- Esprit
Buty -Salamander
Torebka-nn wiem, kolor nie pasuje, ale spróbujcie wszystko spakować w mały bagaż lotniczy
Okulary -Road 66


Alicja- panna, ma ogromne życzenie modowego zaistnienia na blogu :)
Bluzka -H&M
Spodnie- Levi's z łatami DIY by mama
Buty -Ecco
Swetrek - Tchibo

70 komentarzy:

  1. Ale super! Pewnie się wybawiłyście za wszystkie czasy :) Widzę, że córa i wspaniała modelka i bardzo dobry fotograf. :) Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja, taka prostota, wygodnie, a bardzo ładnie. :) Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo . Tak czuje sie najlepiej :)

      Usuń
  2. Już nie mogę się doczekać, by moje dzieciaki były na tyle duże, by zaliczyć takie atrakcje.
    Póki co wybieramy się do zoo, a i tak się wybrać nie możemy. Może w przyszły weekend (lub kolejny) w końcu się uda.

    A wyglądasz super, sama zastanawiałam się nad tą bluzką:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , ze starszakami , a najlepiej z jednym ;) takie wyprawy udają się najlepiej :):)
      Dzięki Ewuś , jezeli jeszcze sie wahasz , to nie wahaj , bluzka jest świetna gatunkowo, dość oryginalna , a paski w pionie maja dodatkową "moc" ;)
      Pozdrawiam Śliczna !

      Usuń
  3. Moje strony. Prawdziwa frajda dla dzieci, a mama jak modelka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dla dzieciaków wielka . fajnie , ze mimo wielu perturbacji park trwa :)

      Usuń
  4. Jak ja tam dawno byłam....w tych lustrach też mi się podobało, do dziś pamiętam ile się uśmiałam...
    Zdjęcia świetne, rośnie Ci znakomity fotograf. Super wyglądasz Aniu, super bluzeczka, w sam raz na taki wypad...
    Pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , trochę na luzie zeby było wygodnie .
      Basiu , koniecznie zabierz tam wnuki :)

      Usuń
    2. Aniu, one już były ni to nie jeden raz ale nie ze mna tylko z rodzicami....

      Usuń
    3. Niewatpie ;)
      Ale chyba nie odmówili by kolejnego razu ;);)

      Usuń
  5. kochana, rośnie Ci fantastyczny fotograf !!! to talent !!! a ta bluzeczka z białymi spodniami to rewelacyjny zestaw. I chętnie bym zabrała swoje córeczki do wesołego miasteczka ale chyba zrobię to już z wnukami :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Magdaleno , czasem wygoda priorytet , fajnie jak jeszcze sie uda dobrze wygladac . To dla mnie większe wyzwanie niż wysokie obcasy.
      Myśle,.ze i młodzież znalazła by tam atrakcje . Wszędzie tam gdzie minimalny wiek 12 lat i 140 cm wzrostu

      Usuń
  6. Bluzka pięknie pasuje do spodni. W Boże Ciało byłam w Zoo, bardzo przyjemnie spędzony dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękna pogoda i rodzina , i pomysł na dzień :):)
      To musi sie udać !

      Usuń
  7. Widać że fajnie Wam tam jest:)))mała dama czarująca i świetny fotograf:)))mama jak zwykle elegancka:)))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurcze! uwielbiamy jeździć do Chorzowa,chociaż to jakieś 40 min do godziny jazdy samochodem :))
    Lubimy to wesołe miasteczko,ile ja się tam najeździłam jak dzieci były małe :) No i lubimy ten park obok i Zoo :))
    I nie pytaj mnie jak się bałam jak wsadziłam córkę do tego samolotu...
    A w krzywych lustrach to był dopiero ubaw! wierze,że się dobrze bawiłaś,nie mogło być inaczej!
    Ładnie wyglądasz w obiektywie córki,bo takimi kochającymi oczkami fotografowana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co to 40 minut jak frajdy tyle .... I jak za darmo.
      We moich rejonach to tyle samo tylko w Euro ;)
      Ja za karuzelami nie przepadam , juž ;) ... Ale czego sie nie robi dla dzieci ;)

      Usuń
    2. Zerknęłam na cennik w necie i powiem Ci,że to nie jest mało dla polskiej rodziny,typu 2+2
      Ja karuzel też nie lubię,najchętniej to bym tam w te autka wsiadła,chociaz jak ostatnio w Zakopanym wsiadłam,a zaczęło się iskrzyć na suficie to uciekałam ,gdzie pieprz rośnie :)

      Usuń
    3. Wiesz , nasz przedział wiekowy to 35 pln , nadal uważam ze to niewiele , jak na ilośc atrakcji i brak limitu.
      Pamietam , ze kiedyś płaciło sie za każdą atrakcje i rachunek imprezy był nieprzewidywalny i o wiele większy .
      Można wziąć z sobą jedzenie i picie .... Moje do tych bud z gadżetami nigdy nie ciągną .... Lody i tyle ... 2+2 to nadal 150 pln ( z lodami )

      Usuń
  9. Spodniom mówię tak;
    Córeczce powiem po dwakroć tak;
    Diabelskiemu Kołu w tle-zdecydowanie mówię NIE!!!! ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dlatego;że mam lęk wysokości i widok takich urządzeń doprowadza mnie do stanu przedzawałowego ;-).

      Usuń
    2. Ja tez , ale to tylko lęk , jest w głowie . I to ja nim rządzę nie on mną :) ... Zawsze i niezmiennie stawiam moim lękom czoło .

      Usuń
  10. eeeej, w Łodzi też mamy coś takiego :D tyle, że oficjalnie nazywa się to lunaparkiem i większość "sprzętu" jest w opłakanym stanie :D
    ale podsunęłaś mi pomysł na plener zdjęciowy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śląskie Wesołe Miasteczko istnieje z 40 lat , jeszcze z dzieciństwa pamietam jakim marzeniem było ... Zeby iść . Nagroda za dobre świadectwo ;);) Hahaha i na śmierć sie obrazilam na rodziców jak przeprowadziliśmy sie do Krakowa ;)

      Usuń
  11. Widzę,że świetna zabawa była!!!:),z Małej dobry fotograf się zapowiada!!! :)
    Bardzo fajna ,wygodna stylizacja!!:)
    Pozdrawiam :)
    ________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. black&white zawsze na plus :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Byłam kiedyś w Chorzowie! Jako nastolatka pojechałam z koleżanką z wycieczką rencistek:D
    Z moją babcią m.in.:D Największy ubaw miałyśmy prowadząc te wszystkie babcie własnie do tych luster! Ale żeśmy się uśmiały:D
    Za karuzelami nie przepadam;))
    A Ty oczami dziecka wyglądasz odjazdowo!!!! Białe portki w Twoim wydaniu podobają mi się bardzo, szczególnie z dłuuuugimi nogami:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emerytka z temperamentem to musiał byc ubaw ;);)
      My miałyśmy tem jeden problem , z perspekywy 120 czesto nie było efektów , to albo oglądałyśmy na zdjęciu albo dziwgałam ;)

      Usuń
  14. No i popatrz, jakie udane foty robi Twoje dziecię :)
    Rośnie talent fotograficzny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , a te zaangażowanie :):)

      100% przeciwieństwo mojego męża :)

      Usuń
  15. fajny dom luster i świetny zestaw na spacerki :)) śliczną masz córcię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przypomniałaś mi daaawne czasy :) Jeździłam kiedyś do Parku Śląskiego w Chorzowie na obozy sportowe i doskonale pamiętam to wesołe miasteczko. Bardzo mi się podobało :) Fajny zestaw, zdjęcia i wycieczka. Pozdrawiam Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) jezeli tylko miłe te wspomnienia to wartość tego postu wzrasta :):) wszak to miejsca stworzone do beztroski :)

      Usuń
  17. ale ja dawno nie byłam i chętnie bym poszła:D Bardzo sympatycznie spędzacie czas, tak trzymać kochana <3 Ślicznie wyglądasz :-*

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjęcia swietnie wyszły. Zaangażowany i chętny do współpracy fotograf to skarb :)
    Torebka jest kontrastowa, więc pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy to Chorzów?
    My się tam wybierzemy w sierpniu ;)
    Ale jest fantastycznym fotografem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Chorzów :) jedyne i niepowtarzalne ;)

      Usuń
  20. Ala jest fantatsycznym fotografem, miało być ;)*

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu, Twoja córcia ma bystre oko fotografa. Uroczo razem wyglądacie. Chorzów - dla mnie rzut beretem, więc wiadomo byłam jako dziecko kilka razy a potem z moimi dziećmi też kilka razy. Teraz już dawno nie byłam... Karuzeli nie lubiłam, ale gabinet krzywych luster owszem. Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dziwne , ja jako dziecko uwielbialam. Teraz sie boje i źle czuje . Ale lękiem nie można zarażać ;) więc ... Nawet na dużych samolotach jeździłam :)

      Usuń
    2. Nie lubiłam z powodu choroby lokomocyjnej :(

      Usuń
  22. Od zawsze czułam lęk, może nie przed samym wesołym miasteczkiem ale przed karuzelami . Mam niezbyt fajne wspomnienia..ale krzywe lustra jak najbardziej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gabinet krzywym luster to świetna zabawa :)

      Usuń
  23. Widać, że się dobrze bawiłyście, córka ma zacięcie do fotografowania :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wesołe miasteczko w Chorzowie to idealne miejsce nie tylko dla dzieci. Super tam jest - byłam i polecam gorąco!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie takie samo zdanie :):)

      Usuń
  25. Rosnie Ci swietny maly fotoraf! Zdjecia pierwsza kalsa;)
    No i wiadomo, paski i biel - musi sie sprawdzic - nie ma wyjscia! Ja jakos nie przepadam za wesolymi miasteczkami, staram sie omijac, bo mdli mnie na sam widok karuzeli..;) Ale jako plan zdjeciowy sprawdzaja sie znakomicie;)
    Pozdrawiam Aniu!!!
    Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma wyjścia :):)
      Ja jeździć tez nie lubie , ale lubie ten błysk szczęścia w oku dziewczynek :)

      Usuń
  26. O jacie, ale super te fotki w krzywym zwierciadle :) pamietam jak kiedys bylam w Londynie i tam tez takie byly, napstrykalam sobie wtedy chyba z 20 fotek :)

    OdpowiedzUsuń
  27. No powiem szczerze że Bąbelek się spisał zdjęcia ostre i całkiem ładna kompozycja zdjęcia (tak mi się wydajen i piszę od swoich odczuciach bo się nie znam ale mi się podoba);) No i te nooogi! Uwielbiam krzywe zwierciadła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem zdziwiona . Choć to dziwnie pozować 6 -ciolatce ;)
      Hahaha tak , tez lubie krzywe zwierciadła

      Usuń
  28. Już się nie mogę doczekać, kiedy będę mogła zabrać dziewczynki do Wesołego Miasteczka :) Nie wiem, kto będzie się bardziej cieszył, one, czy ja ;)???
    Ala ma prawdziwy talent fotograficzny!!! A mama, jak zawsze świetnie ubrana!!!
    Pozdrawiam gorąco :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myśle ze Wszyskie trzy :):):)
      Niewątpliwie to spora atrakcja dla dzieciaków :))
      Ach mama cieszy sie z takiej opinii :):)

      Usuń
  29. Ależ Ci zazdroszczę tego szaleństwa. Ale niech tylko junior trochę podrośnie - to i ja sobie odbiję :)

    OdpowiedzUsuń
  30. A junior ma ile lat ?! Może wcale nie trzeba czekać ?!?!

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak byłam dzieckiem Chorzowskie Wesołe Miasteczko i Zoo raz w roku, to było obowiązkowo, potem z dzieciakami swoimi tam jeździłam, a jak zaczęło się im w głowach kręcić to, to do Zoo.
    Z sali luster, zawsze "zapłakini" wychodziliśmy, od śmiechu oczywiście:):):)
    Hmm.. długa przerwę mieliśmy, pora nadrobić:):)
    Fotografka spisała się na medal, piękne masz zdjęcia:), małe rączki a poradziły sobie jak mało które duże.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja cieszę sie ogromnie ze przestało byc takie zaniedbane i drogie . Teraz naprawde można spędzić tam fajnie czas ! Jest sporo dla maluchów , ale duzo tez mocno ekstremalnych atrakcji . Aktualnie chyba wygrywa z Zoo ;);)
      Dzięki , cóż będę musiała od czasu do czasu zaufać mojej małej fotografce ;);)

      Usuń
  32. ale super nogi ci wydłużyło! fajna wyrazista bluzeczka:)

    OdpowiedzUsuń