sobota, 28 czerwca 2014

Tydzień z Anną #1






Idea jest taka
Skoro blog powstał w celu budowania wizerunku ,a nie tylko z powodu mojego chwalipięctwa to musiałam znaleźć satysfakcjonującą mnie formułę uzasadniającą istnienie bloga.
I znalazłam, a właściwie podpatrzyłam.... i ....uznałam ,że to strzał w 10 !
Raz w miesiącu publikować codzienne zestawy ,takie dzień po dniu, z jednego tygodnia. Do pracy, na plac zabaw ,czy do siedzenia w domu. Tak jak ubieram się na co dzień. Ja i cała ja :)
We wszystkim co pojawiło się na blogu chodzę, chodziłam albo szukam okazji ,żeby wyjść, ale nie odzwierciedla do końca rzeczywistości....

Metamorfozy z cyklu Anna i Anna, choć lubiane wraz ze zmianami w szafie musiały stracić na aktualności...więc ....
Tydzień z Anną



Premiera


#1


tydzień to specyficzny, bo długo-weekendowy :)


więc ten tydzień to sporo luzu i jeansów, które odkrywam na nowo.


Piątek

luz- blues
 w piątki nie pracuję

lubię siebie w jeansach







Sobota

w sobotę festyn - polonijny dzień dziecka,
o tej imprezie pisałam Wam już w ubiegłym roku-
impreza cykliczna , tyle ,że w tym roku zaangażowałam się jako wolontariusz przy organizacji

aktywiści społeczni na start

więc ubrałam się tak





a chodziłam tak :)

 
 
 
o koszulkach ,a tym bardziej ich kolorze nie wiedziałam wcześniej , taki soczyste połączenie koloru zupełnie mnie zaskoczyło :) przeżyłam :))

a jak wspaniale się zorganizować i bawić potrafi się Polonia, zapraszam do zobacznia  tutaj w Heisdorfie




Niedziela


tę piękną niedzielę Wam jeszcze przybliżę w następnym poście



Poniedziałek
to było Święto Narodowe w Luksemburgu, hucznie i fajerwerkami obchodzone urodziny Grand Duke'a . Dla dzieciaków z tej okazji mnóstwo atrakcji. W naszej gminie- WasserSpillMat.
 Strój więc na upał i ryzyko zmoczenia :)




Wtorek
do pracy rodacy
z dużą przyjemnością wróciłam do szpilek



Środa

nic dodać nic ująć
sukienka , buty , torebka minimum biżuterii




Czwartek

uff... weekend czas zacząć





to tyle w tym tygodniu

 coś co wydawało się proste, jedna fotka dziennie ---łatwizna ...
wcale takie łatwe nie jest,  wymaga jednak dyscypliny .....
ale dość ciekawe doświadczenie, spróbujcie.
Przyglądając się sobie - nie jest tak monochromatycznie jak myślałam, albo dopiero teraz dotarła do mnie fala koloru :) i jest....dużo...różowego ??!!

polubicie ?? co myślicie ??

104 komentarze:

  1. Czwartkowa spódnica-piękna; szkoda;że nie połączyłaś jej z niedzielną białą bluzką i piątkowa bluzeczka-moje tip topy ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) dziękuje :):)
      Do pracy nie chodzę z gołymi ramionami ;);) trochę przyzwoitości musi byc ;)

      Usuń
    2. :-) no to trochę jest bo brzuch przykryty ;-);zawsze możesz ramonka okryć szalem pasującym kolorystycznie do spódnicy ;-).

      Usuń
  2. sobotni zestaw i ten wtorkowy - moi faworyci, Aniu :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No sobotę to minę po kilku godzinach fizycznej pracy miałam nietęgą ;);) Hahaha

      Usuń
    2. ja mam nietegą po kilku godzinach mojej, która jest raczej stano - siedząca ;P

      Usuń
    3. Dla mnie to było 12 h bez chwili na siedzenie , i w hałasie biegajacych dzieci ;);)
      Ale w gruncie rzeczy te uśmiechnięte buzie są tego warte ;)

      Usuń
  3. tydzień z Anną - fajnie brzmi i świetnie wygląda :) choć najbardziej moje zmysły zmąciła poniedziałkowa bluzeczka i środowa sukienka mini

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):):) po cichutko powiem Ci ,ze tak rzadko chodzę w szortach ,ze tez mi sie podoba ;);)

      Usuń
  4. Ale bombowy pomysl, moze podpatrze hihi;) Lubie Cie bardzo w tym poniedzialkowym zestawie! We wtorkowym wygladasz mega pociagajaco!! No a kolor koszulki wolontariusza az mnie porazil hehe;);)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najtrudniej ubrać mi sie tak na co dzień . Więc tym bardzie cieszy mnie Twoj komplement Śliczna :)

      Usuń
  5. Bardzo fajny pomysł:)))możesz napisać tydzień z elegantką,bo tak jest:)))trudno wybrać ten najlepsze bo wszystkie są z klasą,ale poniedziałkowa i piątkowa bluzka moje faworytki:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo Ty Reniu lubisz kolory :):)
      Mnie bardziej ciągnie do monochromatycznych , ale jak widać .. Nie tylko

      Usuń
  6. Mi najbardziej podoba się niedziela ,środa i czwartek:) te trzy dni na pierwszym miejscu i zdania nie zmienię :))
    i widzę,że jestem tu odosobniona w swych typowaniach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) Gosieńko , ale to tylko pokazuje jak jestesmy rożne ;);) i chyba tylko z niedziela jesteś odosobniona :)

      Usuń
    2. no i chyba nikt nie wymienił czwartku jako faworyta,a dla mnie super!!!!!

      Usuń
  7. Poniedziałej, wtorek i środa... dla mnie najlepsze ! Super post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No moja droga to Twoj ukłon w kierunku elegancji ;)

      Usuń
  8. Fantastyczny pomysł przez który widać różnorodność Twojej garderoby. Podoba mi się wszystko, a najbardziej: poniedziałek ( boska bluzeczka i świetne spodenki. Tylko butów nie widać :-), wtorek ( elegancko, torebka ehhhhh) i czwartek ( plisowana spódnica i czarna koszulka) - wszystko cudnie :-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po poniedziałkowej zabawie z woda na trawniku ... Racze sie nie nadawały do pokazywania ;);) Hahaha

      Usuń
  9. Fajny pomysł :) Podoba mi się Twój tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł i piękne zestawy. Wszystko mi się podoba, a najbardziej te jasne sukieneczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wrażenie ze są różnorodne , ale czy maja znamiona jakiegokolwiek stylu :(:(

      Usuń
  11. Bardzo podoba mi się zestaw poniedziałkowy oraz sukienki z wtorku i środy

    OdpowiedzUsuń
  12. niedziela i poniedziałek-moi faworyci:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To najbardziej wakacyjne stroje , Ty świeżo po urlopie to sie nie dziwie ;);)

      Usuń
  13. Podoba mi się ten "Tydzień z Anną" - z przyjemnością będę czekała na kolejne :-)) Twój wtorek i środa - boskie! A ta spódniczka z czwartku....już ją uwielbiam :-))) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc o Ironio stawiasz na elegancję ;)

      Usuń
  14. Biel, nie wiem czy to dlatego, że kocham biel czy tak Ci pasuje, ale stylizacje z tym 'kolorem' są genialne i świetnie wyglądasz. Szczególnie piękna suknia wtorkowa z czerwonymi szpilkami, mega i ta torebka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AleŻ ja tez stawiam na biel :):):) uwielbiam ::)

      Usuń
  15. Poniedziałek!!!! Szczena mi opadła! Ta bluzeczka jest jak z bajki! Wtorek i czwartek, to moi następni faworyci:D
    W sobotę było oczo....j...nie, ale milusio:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):):) a wiesz jak ja sie czułam tak żarzac ;);) nie lubie , tak wyszło ... Ale co tam :)

      Usuń
    2. Oj tam...czasami można sobie pożarzyć:D

      Usuń
  16. Świetny tydzień, ja i moje zdecydowanie względem Ciebie:):)
    Ale tym razem będę konkretna, aaaaaaa... piątek i poniedziałek, chętnie dopisałabym jeszcze wtorek, no poszło konkretnie:):):):):)?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko Ty luzaki ???!
      Powiem szczerze o wiele łatwiej mi ubrać sie w szpilki niż coś "zwykłego " na mniej przewidywalne okoliczności :)

      Usuń
  17. Poniedzialek i wtorek, absolutnie!!!!!
    Poniedzialek, bo genialnie Ci w spodenkach (masz doskonale nogi), a bluzka ma fantastyczne kolory i kroj!!!!
    Wtorek wiadomo - klasyka, elegancja, kobiecosc, swietna kolorystyka, szpile..;);)
    Swietny post Aniu!!!
    Buziaki. ANka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anka dzięki za tyle miłych słów :):)
      Nigdy sie nie zastanawiałam jakie mam nogi ;) ot były ... Zawsze moja mama dostawała mnóstwo komplementow dotyczących nóg , więc to chyba w genach ;) zostało . Masz racje , to i moje typy ;) ale wiadomo , chodzę w wszystkim :)

      Usuń
  18. Mega look,poniedzialek i czwartek....
    Pozdrawiam i zapraszam na bloga 50latki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz zaglądam , lubie blogi dojrzałych kobiet !
      Macie moje drogie panie swój styl i klasę . Niezmiernie podziwiam

      Usuń
  19. Super stylizacje ;) Najbardziej podoba mi się wtorkowy do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piątek, poniedziałek i wtorek to moje typy, oo dziwo najbardziej czwartek to chyba plisowana spódnica mnie zaczarowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny ten poniedziałkowy top! A do niego widziałabym jeansy i buty z piątku.
    Wtorek-bardzo ładny! W sam raz do pracy.
    A "soczyste" połączenie barw z soboty podoba mi się od dawna :) Tylko nie w stroju "roboczym" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez zawsze zastanawiam sie co potem robić z takimi koszulkami ?!?!
      Z racji mundialu mogę jeszcze pokibicowac
      " mojej " drużynie , ale poza tym ?!?!

      Usuń
  22. Świetny post kochana i cudowne stylizacje! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie lubię poniedziałków ale Twój poniedziałek mi jak najbardziej odpowiada .Środa też super , świetna sukienka :)
    Tak się cofnęłam jeszcze do wtorku , dobrze jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Aaa i dodam ,że to super pomysł tą tygodniówką ;) chętnie bym zaczerpnęła ale nie będę taka .. wrrr ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerp czerp , ja sama ten pomysł podpatrzylam :)

      Usuń
  25. Aniu, elegantka z Ciebie w każdego dnia. Muszę się zmobilizować, bo mam takie dni, kiedy zostaję w domu i paraduję w starych jeansach i rozwleczonym t-shircie bez makijażu i nie jest to widok miły dla oka:P
    Środową sukienkę chętnie przygarnę:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja w ten piątek miałam wywiadówke w szkole młodszej ;) i jak juz sie ubiore .... o 12-13 .... ;);) hahah

      Usuń
  26. Świetny pomysł, żal mi, że nie wpadłam na taki ha!ha! Podobasz mi się w każdej odsłonie a wtorkowy zestaw super, torebka wpadła mi w oko. Masz racje, to nie takie proste, jedna fotka dziennie ale ...no właśnie, na jednej się nie skończy bo może się nie uda i trzeba mieć wiele dyscypliny, żeby ją zrobić ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj , to daje na siebie nowe spojrzenie ...

      Usuń
    2. Spróbuję, może się uda focić każdego dnia ha!ha! Nie wiem co na to mój fotograf!

      Usuń
    3. No fotograf ;)
      Da radę ;);)

      Usuń
  27. Właśnie sobie myślałam, żeby spróbować po raz kolejny strzelić sobie taką tygodniówkę, ale przyznam, że bałabym się zapowiadać jej jako stały punkt programu, bo ja właśnie zaczynam wakacje i będę pewnie łazić po domu w powyciąganym podkoszulku.
    Dla mnie niedziela the best, bo niezmiennie zazdroszczę topu bez ramiączek. A sukienek tyle sama noszę, że na innych blogach z przyjemnością oglądam coś odwrotnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ubieram sukienki jak .... Kompletnie nie wiem co na siebie włożyć .... ;)
      Tak teraz myśle ,ze to wyzwanie ;) ale
      Kto powiedział , ze co miesiąc ... Kto mnie rozliczy ?!?!?! Hahahaha ja tu rządzę i ustaleń reguły ;)

      Usuń
  28. Aniu ale Ty to się widzę przyłożyłaś do tego podsumowania:), ja to jedna fotka w lustrze i dzień 'odbębniony':).
    Bardzo podoba mi się poniedziałek, środa i czwartek:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jezeli zdjecia na balkonie , albo we własnym ogródku uznać z przyłożenie sie ;)
      Dziękuje :)

      Usuń
  29. W poniedziałek i czwartek wyglądałaś świetnie, tzn zawsze wyglądasz bardzo fajnie, ale te zestawy są teraz najbliższe mojemu sercu, więc są moimi faworytkami :) Super pomysł z tymi postami, zawsze to jakieś urozmaicenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):)
      i żmudna praca :):)

      Dzięki :€

      Usuń
  30. Widać ,że lubisz bezpieczne zestawy, poszalej trochę :-) Mój faworyt to poniedziałek :-*
    Widać ,że jesteś bardzo pogodną osobą z fajnym poczuciem humoru Aniu :-)
    Ściskam :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda , ale coraz bardziej niż do szaleństwa ciągnie mnie w minimalizm .
      Jestem optymistka , choć nie z natury ;);) po prostu uwierzyłam , ze wtedy zycie jest łatwiejsze ....

      Usuń
  31. Pomysł naprawdę genialne. Zestawy idealne <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Swietny pomysl kochana, ale faktycznie tak jak mówisz, wymaga dyscypliny. U mnie by nie przeszło :) poza tym musielibyście mnie przez prawie cały tydzien ogladać w dresach :) no moze poza wyjazdami do klientow :) ale jak siedze w domu i obrabiam fotki, to raczej nie byloby co fotografowac :) a ostatnie stylizacje podobaja mi sie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swojego czasu przeczytałam artykuł o fashion moments i to zmieniło moje nastawienie . Nie sztuka odpicować sie na event , ale sztuka jest mieć "fason " na co dzień . I dlatego niezależnie od tego czy wychodzę do pracy czy zostaje w domu staram sie " wyglądać " tak by jak zadzwoni listonosz czy sąsiad nie byc zażenowaną swoim strojem . Choć czesto są to jeansy ... I komfort , ale rozwleczonym dresom mówię nie !

      Usuń
  33. No, te krótkie gatki z bluzką, którą pamiętam z zeszłego lata, ale NAJ NAJ to wtorek i środa :) :)
    Pomysł super, ale u mnie nie przejdzie, chociaż czasem o tym pomyslę. Ale nie bedę cykała fot przed blokiem, fotografowie tez nie maja czasu dla mnie. Tak więc nici w moim przypadku. a szkoda, bo wtedy dopiero widać prawdziwe styl osoby....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie , ze wtedy widać styl czy bezstyl osoby .
      Mnie jakos marazm życia przygniata ostatnio i mam wrażenie ,ze ten tydzień nie był idealny , reprezentatywny ani szczególnie atrakcyjny ...
      Ja i tak strzelam un selfie we własnym ogródku... Fotograf ?!?! Plener ?!?!? Marzenie ;);)

      Usuń
  34. Bardzo ciekawy pomysł!!!:),może i sama tak spróbuję....tylko fakt!!! samodyscyplina a u mnie z tym różnie lub po prostu brak czasu!!! :)
    Wyglądasz jak zawsze świetnie!! :)
    Święto Narodowe w Luksemburgu- genialnie!!!
    Pozdrawiam :)
    __________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) spróbuj jestem Ciekawa efektów :)

      Usuń
  35. idea jest świetna! Bardzo mi się podoba! A w piątek, środę i czwartek chętnie bym wskoczyła! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) miło mi ze tak to odbierasz :) dobrze z komuś moje luźne propozycje tez przypadają do gustu :)

      Usuń
  36. Świetny pomysł z tym przeglądem tygodniowym. Moje ulubione dni to wtorek, środa, czwartek!! Jesteś piękną kobieta w każdym wydaniu, a te dni najbardziej mnie urzekły! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo Ty Aniu lubisz elegancję :) dziękuje za wizytę i opinie :)

      Usuń
  37. Aniu pomysł świetny. Może kiedyś, jak nadejdą spokojniejsze dla mnie dni - zgapię, jak pozwolisz, tak chociaż jeden raz. Moje faworyty to: niedziela, poniedziałek, wtorek, ale tak naprawdę, wszystkie mi się podobają. Napisałam Aniu na priv już parę dni temu. Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Basiu za miłe przyjęcie .
      Wiem wiem .... Ale ... Znasz to zycie .... Odpiszę po koniec tygodnia . Buziaki , trzymaj sie Kochana !

      Usuń
  38. Fajny pomysł i fajna z Ciebie babeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Super pomysł, a poniedziałkowa "stylówka" mnie zachwyciła. Pięknie Ci w tym zestawie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo bardzo wakacyjna... Chyba wszyscy juz mamy takie tęsknoty ;)

      Usuń
  40. mnie też poniedziałkowa najbardziej sie podoba, chociaż wtorkowa również jest urzekająca :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo poniedziałkowa bluzka jest najbardziej szalona i kolorowa , jak Ty ;)

      Usuń
  41. Ale wyzwanie! brawo! bardzo lubię twój zestaw z zielona spódniczką, już pisałam wczesniej , jak również zaskakująco dobrze wyglada to połączenie żywych kolorków, kiedys tez to zastosowałam i bardzo do mnie przemówiło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo w sumie jest fajne ... Ale wolałabym w wersji sukienki ?!?!

      Usuń
  42. Moi faworyci to poniedziałek, wtorek i na trzecim miejscu środa :). Fajny pomysł takie "przeglądowe" posty, chociaz ja też kiedyś próbowałam opisywać tydzień mojej pracy i w pewnym monecie poległam, bo obowiązki wzięły górę nad przyjemnością, czyli blogiem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O opisywanie jest chyba znacznie bardziej czasochłonne ;)

      Usuń
  43. Bardzo fajny pomysł :) mnie podobają się Wszystkie Twoje stylizacje. Udowadniasz że kobieta zmienną jest :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko czy w tej zmienności jest jeszcze odrobina własnego stylu :/

      Usuń
  44. Ledwo się przedarłam przez tą lawinę komentarzy. Ale tak to bywa, jak się nie bywa.
    Przyznam, że wole posty, w których pokazywane są pojedyncze stylizacje, ale do Ciebie będę zaglądać nawet jak zmienisz profil bloga na kulinarny. ( oby nie, bo nie lubię gotować )
    To tak:
    Chyba najbardziej podobasz mi się w zestawie poniedziałkowym. Świetna bluzka i pokazałaś zgrabne nóżki.
    Wtorkową i środową sukienkę to proszę poszerzyć, znacznie i wysłać do mnie. Te sukienki są genialne!!!
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Sonieczko :):)
      Ja z kolei bardzo lubię gotować , ale fotografowanie jedzenia jest ponad moje siły . Dodatkowo lubie potrawy mało wyjściowe ;) a w trakcie mam ogromny chaos w kuchni ;) nie będę pokazywać hahajah
      Przyznam sie , ze ja tez lubie ten poniedziałkowy :):)
      A sukienki ?! Cóż w końcu są w twoich kolorach więc nie jestes obiektywna :) Hahaha
      Pozdrawiam Kochana !

      Usuń
  45. Poniedziałek- zestaw w moim stylu! Super bluzka ;))

    OdpowiedzUsuń