piątek, 6 czerwca 2014

W sieci 10








Tak więc 


Kończąc serię " jubileuszową" chciałam się z Wami podzielić jeszcze inną dziesiątką :)
10 -cioma miejscami w sieci ,które odwiedzam najchętniej , którymi się inspiruje, które są dla mnie ważne. Kolejność przypadkowa uporządkowana

1 Blog Ali -konturek

Piękny ,kolorowy motyl - jest ze mną najdłużej. Sama stylizacjami inspiruje , ale pisząc komentarze jest bezpośrednia :) i szczera, ostatnio mało jej ,ale nieobecność to usprawiedliwiona ;);) mam tylko nadzieję ,że z dyplomem w kieszeni pokaże nam jeszcze niejedną stylizację.

2. Blog  Pauliny -SimpleChill
Niestety , Paulina zdecydowała sie zakończyć przygodę z bloggerem, ale nie usunęła tego co już w sieci się pojawiło, dzięki temu nadal możemy podziwiać i inspirować się jej przepięknymi propozycjami

3. Blog  Małgorzaty -Pinot Noir Fashion
Piękna, o wyrafinowanym guście, mega kobieca. Jak można nie lubić jej stylu. Ja pokochałam.

4. Blog Marylki -Addicted to passion
Ach....najpiękniejsza, zdetronizowała swoją urodą mój dotychczasowy ideał- Julianne Moore.
Ale jest nie tylko przepiękną kobietą, serwuje nam przepiękne stylizacje w jeszcze piękniejszej oprawie.....nieziemskie zdjęcia w wypraw nieraz egzotycznych, uwodzą.....

5. Blog Eli-  UBRANA NIE PRZEBRANA
do podziwiania...kobiecość, eteryczność, wlasny styl.....po prostu ach

6. Blog Anki W poszukiwaniu zaginionego stylu
Anka to dziewczyna z własnym stylem, nieco rockowym, nieco męskim, nieraz okraszonym szpilkami . uwielbiam jak interpretuje aktualne trendy, bez ślepego naśladownictwa.
A wiele miejsc ,ktore nam pokazuje notuję, może moje ścieżki poprowadzą tamtędy...to w końcu tak blisko....

7.Blog Sylwi  U Sivuchy

Kobieta niezależnej myśli , inteligentna, twórcza, śmiała.... intrygująca.
całkowite zaprzeczenie tego, że tylko pustaki chwalą się swoimi ciuchami w sieci.

8. Blog Agnieszki La violetee

lekkie pioro zapisywania, rzeczywistości, teksty społeczne przeplatane z opowieściami o Belgii, nie zawsze się zgadzamy, ale lubimy podyskutować.....

8. Blog Justyny Ruda Paskuda
Nie wiem czemu nazwała go Ruda Paskuda, bo jest dziewczyną wyjątkowej urody. Ja tak po prostu czuję do niej miętę i porozumienie ....cóż na podobnym wózku ,podwójnego, księżniczkowego macierzyństwa jedziemy

9..Blog Edyty zapiski roztrzepane
 Roztrzepana i rozesmiana to jej drugie imie.....uwielbiam za temperament, rozwiany włos i za to ze ma w nosie krytykę i zlosciwosci , i tyle dystansu do siebie ,ze powinna go sprzedawac, swiat bylby lepszy

10. Blog Twój
,jezeli na nim bywam regularnie, wymieniam komentarze , dyskutuje ...to znaczy ,ze chętnie do ciebie zaglądam ......bo nie trwonię czasu na puste slogany i oglądanie zdjęć ..bo nie dbam o super popularność i nie potrzebuje 200 sweet komci i 1200 obserwatorow,ale lubie madre kobiety i madrych ludzi ...bo dla mnie blogger to platforma do poznania .....waszego spojrzenie na swiat










W końcu blogger pokazuje na liczniku post nr 150  .Ale to ...właściwie 151 post przeze mnie opublikowany. Mój wydawca zalecił mi usunięcie wpisu dotyczącego ebooka, w końcu nie po to napisałam pod pseudonimem ,aby w ten sposób się demaskować. Co racja to racja.   
więc w poście 150/151 chciałabym się podzielić z Wami

86 komentarzy:

  1. Nie wszystkie blogi znam, ale blog Marylki, Anki i Ali uwielbiam, szkoda że Ala ostatnio przestała blogować mam nadzieję że do nas powróci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może więc znajdziesz i coś inspirujacego dla ciebie :)
      Tak , ze mam nadzieje ,ze Ala wróci do nas :)

      Usuń
  2. Ty, Ubrana ma na imię Ela :D też uwielbiam Elę! jej blog jest takim innym miejscem w sieci, kocham ją!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz , wiedziałam ze mnie pamięć zakłamuje ... Juz poprawiam
      . Dzięki !

      Usuń
    2. Jak zwykle czujna Mar ;) Bardzo bardzo dziękuję Aniu za wyróżnienie! :))))

      Usuń
    3. To ja Ci dziękuje , za tyle liryzmu który wnosisz ...

      Usuń
  3. Myślę że należę do dziesiątki:)))jesteś u mnie piszesz i bardzo to sobie cenię,mimo że wiele nas różni to ja również lubię do Ciebie zaglądać:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AleŻ oczywiście ze jesteś .... Lubie Twoje ciepło i taka sielską atmosfeere !

      Usuń
  4. Dziękuję! Że jestem na Twojej liście :)
    Niezwykle bardzo mi miło :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię jak ktoś poleca ciekawe blogi,uwielbiam to ! zawsze jest szansa,że nie ominę jakiegoś ciekawego :)
    z tego co tam wymieniłaś to parę znam oczywiście :) do reszty zajrzę po powrocie z biegania :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie denerwuj ... Boli kolano :(:(:(

      Usuń
    2. jak mogłabym denerwować mojego guru,przecież ja czerpię z Ciebie inspiracje :))
      będzie dobrze!

      Usuń
    3. :) a ja ostatnio z ... Justyny Kowalczyk . Jejku jak mi ta dziewczyna imponuje !

      Usuń
    4. ją to uwielbia mój facet :)
      ostatnio własnie sprzeczaliśmy się co do jej zachowania w związku z niby tą jej depresją,o której rozpisuje się prasa.Ja nie uznaję depresji,różnie bywa,ale trzeba iść do przodu.
      Aczkolwiek ,może to media mieszają..

      Usuń
    5. Ja zawodowo zajmuje sie leczeniem depresji ;)
      Ale ... Mnie wydaje sie niesmaczne takie upublicznienie takich historii , bo dziennikarze to hieny , ale kibice - teraz współczuje , ale za jakos czas błotem obrzucą ....
      Ale mimo wszystko woli walki i hartu dusza ma za trzech

      Usuń
    6. oj....to widzę ,że zawodowo masz nie łatwy orzech do zgryzienia :)
      ja się 'boję' psychicznie ,nerwowo i emocjonalnie niezrównoważonych ludzi :)

      Usuń
    7. No ... Dodaj do tego znierownowazomych po francusku ;)

      Usuń
  6. Najbardziej podoba mi się 10-ta pozycja. Fajnie to napisałaś. Nie wszystkie dziewczyny znam ale zajrzę. W 100% zgadzam się z pozycja Edyty na Twojej liście; gdyby było więcej takich ludzi, świt byłby piękniejszy.
    Acha, są dwie "ósemki".
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ci ....
      Bo wyjdzie że przemyciłam jedenaście ;);)
      Nieświadomie , ale jednak :)

      Usuń
  7. Aj kochana strasznie mi milo :) ja bede kiedys w tym Luxemburgu to koniecznie musimy sie spotkac na jakiejs kawce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ania, Ty człowieku jeden, aleś mnie podsumowała... Piękne dzięki :* :* :* Chyba sobie wydrukuję i będę powtarzać w chwilach zwątpienia blogowego(i nie tylko):D Pierwszych czterech nie znałam, zaraz poodwiedzam. A Ty dalej bloguj i wnoś to co wnosisz. I w ogóle świetny pomysł na podsumowującą 10tkę! :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sivka wiesz że Cie uwielbiam za całokształt ;)

      Usuń
  9. Znam prawie wszystkie i zgadzam siez Tobą, są fantastyczne i jak Ty lubię je odwiedzać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja odwiedzam coraz mniej i bardzIej selektywnie ... Ale za to ze sporym zaangażowaniem ... Ot , ja ...

      Usuń
    2. A ja cieszę się, że do mnie wciaż zaglądasz ;)

      Usuń
    3. Bo Cie lubie :)
      Tak ... Po prostu :):)

      Usuń
  10. Ooo wiekszosc znam i tez bardzo lubie:):) Wychodzi na to ze tez mam szanse sie na ta dziesiatke zalapac;) Ladnie napisalas ale to u Ciebie norma. Milego weekendowania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju ... Pierwsze co pomyślałam jak zobaczyłam Twoj komentarz , to ze ... Zapomniałam o tobie na tej liście . toc ja
      Cie kocham za radość , spontaniczność i powiew szaleństwa !!!!!! Moja Ty śliczna !!!!

      Usuń
    2. Jejku dzieki:) Ania nawet nie wiesz jakie to kochane!! Buziak wielki dla Ciebie i dziewczynek***

      Usuń
  11. Znam, znam, wybrałaś fantastyczne blogi, nie znałam jedynie SimpleChill, wpadłam tam w odwiedziny, fantastyczna dziewczyna, szkoda że zakończyła blogowanie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , szkoda . Aguś Twoja elegancję tez uwielbiam, tle ze jest za dojrzala ... Nieco ... Dla mnie;)

      Usuń
  12. Muszę przyznać z zawstydzeniem, że nie wszystkie blogi wymienione przez Ciebie znam i muszę koniecznie nadrobić zaległości, bo pięknie o nich napisałaś :) Chyba też mieszczę się w dziesiątce :) Odwiedzasz mnie - z czego bardzo się cieszę :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu , jest wiele wiele blogow wartych uwagi ... Choć ja cenie te, gdzie nawiązuje relacje .. Takie opinie cenie. Czekam na nie . I chętnie bywam . Oczywiście , z eTwoj blog lubie odwiedzać ! I czytać !

      Usuń
  13. :D Ania przekochana jesteś :) Dzięki!!!
    P.S. Ledwo żyję i padam dziś na twarz. Jak znajdę chwilę to zajrzę na nieznane mi blogi z Twojej listy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnimi czasy jak przemierzałam komunikacją miejska Sosnowiec , Będzin i Czeladź wyglądałam kolorowego Rudzielca ....

      Usuń
    2. Ojoj :) Ja mało ostatnimi czasy się szwendałam. Jedna traska z domu na plac zabaw i z powrotem :) Tylko w weekendy gdzieś uda się wyrwać :) A teraz do końca czerwca wczasuję się z dziwczynkami świętokrzyskim na daczy :D

      Usuń
  14. Matko, znalazlam sie w tak doborowym towarzystwie! co za niespodzianka mnie spotkała u progu weekendu! dzieki Aniu! To prawda, spieramy się nieraz, ale z mądrym wyrazistym czlowiekiem to miło i inspirująco jest sie różnić konstruktywnie! A jak pieknie napisałas w 10 punkcie. Az wzruszenie schwycilo mnie za gardło. Ujęłaś wnim całą istotę blogowania. Również mego.:) Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Aguś oczywiście że jesteś !!! Jakże by inaczej ! Lubie mądre kobiety !!!

      Usuń
  15. no coz mnie nie wymienilas, ale bywasz u mnie zawsze i to mnie taaaak bardzo cieszy, bo swiadczy o tym ze nie naleze to tuzinkowych blogow... Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izuś takie jest ryzyko zestawień tego typu ,że kogoś ważnego sie pominie . Oczywiście , że jesteś dla mnie ważna i zawsze z dużą przyjemnością wchodzę oglądać Twoje szyciowe kreacje . Lubie Cie tez dlatego , ze ... Słuchasz .... Ze ma znaczenie to , co sie pisze pod każdym postem !

      Usuń
  16. Też większość z wymienionych blogów znam. Jedne bardzo, inne mniej bardzo... do pozostałych zerknę... I też mam nieśmiałą nadzieję, że gdzieś tam w szarym ogonku jestem w 10 - tce. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu , nie , nie jesteś .. Na szarym końcu . Jesteś bardzo blisko mojego serca ... Bo Twoja otwartość w kontakcie osobistym i ciepło jest czymś co wychodzi poza bloggera :):)

      Usuń
  17. Świetne zestawienie :) Szkoda też, że wiele ciekawych blogów nagle znika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak . Masz racje .... Ja czasem czuje sie jakby porzucał mnie przyjaciel ....

      Usuń
  18. Aniu! Nawet nie wiesz ile znaczy dla mnie tych kilka slow o moim blogu i Twoje wyroznienie w 10 ulubionych! Jest mi naprawde niezmiernie milo - szczegolnie teraz, gdy zapalu brakuje... to podzialalo jak ogromny zastrzyk pozytywnej energii!!!
    Dzieki Aniu jeszcze raz!
    Wiekszosc pozostalych znam, nieznane - z checia poznam - po takiej rekomendacji...:)
    Buziaki. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):):) prosze bardzo !!!
      Jezeli ma to dodatkowy wymiar to cieszy mnie podwójnie !!!

      Usuń
  19. co tam u ciebie? mam nadzieję,ze dajesz radę, mam ogr dostęp na kompa - jestem w Paryzu, trzymam kciuki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele . I na pewno nie na bloga :/
      Maila napisze !

      Usuń
  20. MIłosię zagląda do Ciebie i równie miło jest czytać Twoj komentarze na moim blogu :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Grazynko :):):)
      Bez wątpienia Twoje stylizacje niejednokrotnie kradną moje serce , ale rownież to co piszesz u mnie , jest ... Skierowane do mnie , nie kopiuj - wklej . I chyba to ma znaczenia ! Dla mnie , dla ciebie ....

      Usuń
  21. Ojj,,,z tej dziesiątki były faktycznie blogi gdzie zaglądaliśmy;ale z większością "siadły" relacje a po zaliczeniu kilku kryzysów w blogosferze-odkryliśmy nowe; do kilku utraciliśmy serce...Wiesz Aniu; inna sprawa;że uczciwie mówiąc przez kilka lat blogosfery okazało się w ilu przypadkach zainspirowaliśmy się czyjąś stylizacją to lekko się zdziwiliśmy...
    Ale masz rację; szkoda jest;że klikając na bloga po jakimś czasie okazuje się;że go nie ma...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kluczem jest autentyczność, ale tez gotowość na przyjęcie krytyki ... Jezeli ktoś jest wyłącznie zainteresowany zasada wzajemności to .... Poza sweet komciami nic sie nie dzieje .... Dlatego ja choć podgladam blogi , to ... Zaledwie z mała grupą sie " przyjaźnie " coś wnoszą ...
      A to jak w życiu ... Czasem ktoś odchodzi ... Czasem relacje sie rozluźniają ... Czasem pojawia sie konflikt i uraza .... Ot temat dla psychologów społecznych ;)

      Usuń
  22. Aniu mnie osobiście zniechęcają najbardziej dwie rzeczy-brak pola wyszukiwania;bo jeżeli jakiś blog zaciekawi mnie chcę wyszukać na nim coś konkretnego a tu klops:-(; a nie mam ochoty przewijać całego roku na blogu wstecz; i.."namiętne" pisanie tytułów postów in "inglisz"; kurcze czy naprawdę "white skirt" brzmi lepiej od "biała spódnica"?
    Ot,może mała czepliwość ale..tak mam. Ze słit komciami i wzajemną obserwacją-masz rację-ja dodałbym jeszcze wklejanie 500 takich samych komentarzy do wszystkich; z obowiązkowym dopiskiem "obserwujemy?"; względnie "co powiesz na wzajemną obserwację? Daj znać na moim blogu"...W swoim czasie blogger miał podobno wyłączyć opcję obserwatorów...i szkoda;że tego nie zrobił..Dlatego ostatnio jeżeli jakieś blogi mnie zainteresują-owszem; obserwuje ale..anonimowo.
    Popatrzyłem jeszcze raz na tą listę..po prawdzie to pomijając Agę (z którą co mnie cieszy mam podobnie jak z Tobą kontakt mailowy; bo nie wszystko można opisać w komentarzach) zachodziłem do Pauliny. Świetny blog; szkoda;że zawieszony..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez nie mam pola wyszukiwania ;)

      Poza tym zgadzam sie w 100%

      Usuń
  23. Masz ;-)))). W lewym górnym rogu przy favikonie. A na sporej ilości blogów jest wyłączony i trzeba szukać przez przewijanie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Niektóre z wymienionych blogow znam dobrze, inne słabiej, a jeszcze innych wcale, dlatego chętnie tam zerknę.
    Tez jednym z aspektów, które najbardziej w blogowaniu lubię i cenię jest wymiana myśli i spostrzeżeń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje ,ze to to tez jeden z powodów , dla których zaglądasz i do mnie !
      Pozdrawiam serdecznie !

      Usuń
  25. bardzo fajny post Aniu, znam wiekszosc Dziewczyn ale nie czytam regulrnie, z braku czasu. Ja sie bardzo ciesze, ze do mnie tez zagladasz :) buziak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zeby ktoś cieszył sie ze do niego zaglądam .....

      Oczywiście Agata , lubie Twoja ekstrawagancję !

      Usuń
  26. chetnie zerkne na podane przez Ciebie blogi. Super pomysl z tym ostatnim blogiem, w ktorych kazdy moze wstawic swoj wlasny. Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo te wymienione to inspiracje i westchmienia .... W punkcie 10 jest wiele tych które są moimi przyjaźniami :) i sympatiami :)

      Usuń
  27. Hehehe, podsunęłaś mi pomysł na biznes:D Dystans w butelkach lub słoiczkach...ewentualnie na paseczkach, myślę nad ceną...:D
    Wielkie dzięki Aniu! Ja też umieściłabym Twój blog w swych najbardziej ulubionych (i to żadne słodzenie!)!
    Trochę mnie nie było...Życie w realu zbyt mnie wciągnęło, trochę choróbska plus szczypta problemów...Ale już jestem!
    Buziole!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętaj w tym biznesie trzeba mi dywidendy odpalić ;);)
      No przeca Ci pisałam , zes mi jak siostra :)

      Usuń
  28. ooo Anke Słomke odwiedzam lubie bardzo to jeden z pierwszych ulubionych blogów a nr 10 napisane bez dwoch zdań idealnie ;) najlepszy jest jeden taki w sieci na M jak go weźmie na zbieranie komci hahah to odpowiadajac na komentarze trafiam na co 2gim blogu jego komentarz okraszony jednym i tym samym słowem w zaleznosci od fali slowo jest zmienne hahah a najczesciej to wow hahaha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;);) tak , tez mnie to bawi ...
      Choć w gruncie rzeczy obraza moja inteligencję .
      A zasadę wzajemności - ja tobie ty mnie - olewam .

      Usuń
  29. ciekawe blogi, zaraz sobie je wszystkie odwiedzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fantastyczna lista, niektóre z nich również odwiedzam. Przeczołgałem się również po wpisie z matczynymi wzruszeniami - naprawdę uroczy był to wpis :)


    Pozdrawiam serdecznie,
    Kamil

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ktoś pisze , że sie przeczołgał to sobie myśle jaki miał ugór ;)

      Usuń
  31. Odpowiedzi
    1. Wogole mam wrażenie , ze sporo osób które lubie w sieci , bywa tam gdzie ja ...
      Może to świadczy o wspólnym poczuciu estetyki i sympatii :)

      Usuń
  32. Bardzo dziękuję za listę tych blogów - znalazłam i dla siebie miejsca, w których będę bywać częściej.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ojej, dopiero dziś wlazłam w internet, ale pierwszy raz miałam do czynienia z taką miłą niespodzianką z Twojej strony. Już nie będę biadolić, jak bardzo jest ciężko, ale muszę przyznać, że jakaś forma pomocy psychologicznej by mi się przydała, także w lipcu zasypię Ciebie mailami i opowiem, jak mi te trzy miesiące minęły.
    Dziękuję za Twoje słowa, ja jestem szczera wobec tych, na których mi zależy, a na Tobie bardzo, mimo że nie mamy ze sobą bliższych kontaktów, to tę znajomość traktuję poważnie i czuję bliższą więź z kimś, kto przeszedł to, co ja :) Reszcie świata odpuszczam, inaczej bym zwariowała :D

    PS W sobotę chirurgia, a w środę... PSYCHIATRIA!!!

    Buziaki, idę się uczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na maile więc :):)
      Masz racje , relacja z Tobą jest szczególna :) i nie ma to znaczenia ze mailowo - komentarzowa:)

      Trzymam kciuki !!!
      Prosze mi tu wstydu na psychiatrii nie robić ;);)
      Hahaha do testów polecam portal edukacjamedyczna.pl

      Usuń
  34. Pardon, forma pomocy raczej psychiatrycznej ;)

    OdpowiedzUsuń