piątek, 4 lipca 2014

Klasycznie i bez polotu



jak żaden inny kolor biel kojarzy się z latem. W połączeniu z błękitem, jest już nie tylko letnio ,ale też wakacyjnie.
 Cóż.... ja jeszcze nie pakuję walizek na urlop, a bieli i błękitu używam ,by przemycić do pracy trochę lata w zamknięte mury ....


 
 
 
tak jest zachowawczo,
jak zawsze kiedy ogarnia mnie niechciemietyzm
kiedy urlop to nie luksus
ale już konieczność
kiedy
staję przed szafą i nie mam się w co ubrać
kiedy
nawet ubrać mi się nie chce
 
 
 



wtedy białe spodnie i klasyka ratują mi te odrobinę wypracowanego stylu



wystąpili
Koszula - Zara
Spodnie -Esprit
Torebka- Orsey
Buty- Siemens
Okulary Road 66
zegarek -tata

ps . tak, często pojawiam się w pracy, jest wygodnie, niedawno u jednej z blogerek widziałam podobną stylizację ( pozdrawiam Anno )
... dementuję, nie naśladuję, zresztą to taka klasyka klasyk :)
i choć moje zdjęcia nie wzbudzą zachwytu , są po prostu.... zdjęciami ....

84 komentarze:

  1. Bardzo lubię taką własnie klasykę!!!jest modnie,jest letnio,jest elegancko!!! :)
    ________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeciez nie na kazdych zdjęciach musimy błyszczeć cekinami i złotymi bucikami:-). Tak jest dobrze :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) nie .. Nie musimy ;);)
      Wazne zeby lubieć co sie nosi . A ja lubie tak .

      Usuń
  3. Bardzo fajny zestaw na co dzień :)
    Pozdrawiam
    www.kayenn.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo jest na co dzień ;) do pracy :)

      Usuń
  4. Powiem tak-jak dla nas charakterystyczne są alladynki tak dla Ciebie-białe spodnie. Zestaw może i klasyczny ale-bardzo miły dla oka ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz w tym racje 100 procentową. Lubie biel i białe spodnie . Powodują ze zawsze jest sie ... Dobrze ubranym ??!!

      Usuń
  5. Co Ty piszesz, do pracy też trzeba wyglądać :) klasyczny letni zestawik, mnie się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie klasyka z polotem właśnie :-* Mi w bieli nie do twarzy niestety :( ale lubię bardzo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):):) nie żartuj ?!?! W bieli wszystkim dobrze tylko trzeba poszukać swojego odcienia ;)

      Usuń
    2. nie nie nawet innych odcieni :-) :*

      Usuń
    3. Niemożliwe . A może masz tak ja ja z total czernià ... Poza wyjątkami wyglądam jak anemiczny wampir z podkrążonymi oczyma .... A na innych jest taka magiczna , jak na Tobie ?! ty jestes mistrzynią !

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. No fajna . Skoro nie stać mnie na Celinè ;)

      Usuń
  8. najważniejsze to czuć się dobrze w ubraniu:) a u Ciebie klasyka sprawdza się doskonale!

    OdpowiedzUsuń
  9. e tam bez polotu - ten zestaw jest bardzo dopracowany, bardzo konsekwentny i - co najważniejsze - ładnie Ci w nim!
    niech Twoje zdjęcia będą sobie jakiekowiek - Ty się zawsze obronisz, Aniu :) i zawsze u Ciebie jest tak "prawdziwie" :)
    właśnie dlatego bardzo Cię lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :):) zwłaszcza za te lubienie ;)

      Usuń
  10. Aniu, klasycznie rzeczywiście jest ale bez polotu ? a ten paseczek/ niby nic a już nie jest bez polotu !!! :) swietna torebka!!! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasek miał nawiązywać do cienkiej czarnej obramówki na torebce . Jezeli zauważyłaś - to punkt dla mnie ;);)

      Usuń
  11. Moim zdaniem idealnie do pracy. Plus letnia kolorystyka i świeżość.
    Tylko zamieniłabym pasek na szerszy, a w każdym razie zasłoniła guzik :) A może w ogóle założyłabym bezowy. Ale rozumiem, że chciałaś nawiązać do torebki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie :) tym razem zabieg celowy ;)
      Wiem , ze niektórzy uważają ze należy zasłonić guzik ... Mi w gruncie rzeczy nie przeszkadza ... ;) w przeciwnym razie pewnie mimo wszystko byłby szerszy ;)

      Usuń
  12. Ania,co to jakoś tak pesymistycznie??? to mi do Ciebie nie podobne !
    Jak to nie chce Ci się ubrać nawet? Anno! przywołuję Cię na właściwe Tobie tory :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo czasem tez bywam zmęczona i zniechęcona . Bywam ze szukam sensu w tym co robię i co sie dzieje wokół i ....
      Daje sobie czas ....
      Potem mija ....

      Usuń
    2. wiem,ze mija ...spoko,wytrzymaj :)
      potrzebujesz może troszkę perspektywy ...jak możesz to oddal się trochę od tego,przy czym teraz masz myśli...
      miłego weekendu kochana

      Usuń
    3. Rzadko smutam , nie mam na to czasu. To przemęczenie.
      Kszy ohydo

      Usuń
  13. O tak to nawet na obronę można iść
    :))
    Chociaż ja strasznie źle się czułam w koszuli, spódnicy, obcasach itd...
    Chyba niegdy nie przywyknę do takiej ekstra elegancji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W wysokie obcasy ja tez nigdy nie wierzyłam . Teraz wiem , ze dobrze wyprofilowane i skórzane są wygodne, i na płaskim boli mnie kręgosłup . A elegacja ... Oj do niej sporo mi jeszcze brakuje ...

      Usuń
  14. A Ja uwielbiam klasykę, Twoją koszulę i Ciebie w niej !!! Bez polotu powiadasz, no nie wiem, nie wiem klasyka zawsze jest super, Ja wręcz kocham takie zestawy !!!Grunt to byc sobą i właśnie czuc się świetnie w tym co się nosi, Ja nigdy nie chodzę w ubraniach w których się nie czuję!
    Mnie zachwycasz ;) !
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest coś w tym co piszesz . Jak jestem zniestosownie ubrana do okoliczności to .. Źle sie czuje :)
      Szpilki na placu zabaw czy Bluza dresowa w " towarzystwie " ;) ..

      Usuń
  15. Tak jak biała sukienka na lato, tak białe spodnie obronią się na pewno. Bardzo świeży zestaw. Aniu ślicznie Ci w błękicie. Pozdrawiam Cię ciepło! Odpiszę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) trafiłaś w sedno :) ja tak lubie . Basieńko pisz pisz ....

      Usuń
  16. Lubię biel i białe spodnie, bez nich nie byłoby lata. Z niebieską klasyczną koszulą nabierają urzędowego charakteru. Idealny zestaw do pracy jak również na wyjście na kawę z koleżanką i na wiele innych okazji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urzędowy .. Ja lubie myśleć bezpretensjonalny

      Usuń
  17. Klasyka w najlepszym wydaniu, mnie bardzo, bardzo, bardzo się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgadzam się innymi ,wyglądasz rewelacyjnie:)))ślicznie jest:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) Renia jak zwykle przychylna :)

      Usuń
  19. Ale mi się ta torebka podoba, byłam nawet w Orsey ale nie było jej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas wogole nie ma Orseya , miałam farta weekendowo- majowo- polskiego ;)

      Usuń
  20. Minimalistyczny polot :) jest znacznie lepszy od każdej przesady!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez wychodzę z takiego założenia

      Usuń
  21. Mnie biel kojarzy się z zimą;) Ale ten błękit już z latem:D
    Klasyk nigdy z mody nie wyjdzie! Hehehe, nie wiem jak można powiedzieć, że kogoś naśladujesz... w takim przypadku równie dobrze on Ciebie:D
    Super wyglądasz!!! I o! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) tylko czy aż takie klasyki są do pokazywanie w necie ?!?!

      Usuń
    2. A gdzie tam... Po prostu jak się ktoś chce do czegoś przyczepić, to zawsze sobie powód znajdzie.. Miej to głęboko w d.... ;)))
      Miłej niedzieli!!! U mnie słońce! Może wycieczka będzie:)))

      Usuń
    3. Generalnie mam ;););)
      Jakos za stara jestem na to by mieć ciśnienie zeby wszystkim sie podobać i zeby mnie wszyscy lubili ;);)
      Taaa to czekam na zdjecia :):)
      Ja dziś ... Jeszcze biegam w ... Piżamie ;);) ten mundial mnie wykończy , oglądać mecze do 1.00 w nocy ... Bo sie Holendrom nie chciało strzelić bramki w 90 minut ;);)

      Usuń
  22. Klasyki są najczęściej najlepszymi rozwiązaniami ;-) Świetnie się Ciebie czyta!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na brak pomysłu i niechęć na pewno :)
      Dziękuje Bardzo :)

      Usuń
  23. torebka mi wpadła w oko! :)


    ps. a u mnie? IDEALNY SET NA LATO!

    OdpowiedzUsuń
  24. Mnie się podoba - klasyka zawsze się sprawdza. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo mi się podoba! Niby zwyczajnie a nadzwyczajnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Avo serdecznie za takie miłe słowa :)

      Usuń
  26. Klasycznie ale gdzie jest napisane ,że klasyka jest bleee.Dobrze jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klasyka nie jest blee , ale
      Jest przewidywana .
      Choć w gruncie rzeczy mi to wogole nie przeszkadza ;)

      Usuń
  27. Aniu!! Jak to bez polotu??? Kasyka nie moze byc bez polotu, choc jest nieskomplikowana to przyciaga wzrok prostota i harmonia. Tu dla mnie istotna role gra dbalosc o szczegoly. Torebka niezmiennie sie zachwycam!
    PS. Jesi chodzi o Twoje nogi - jak najbardziej powaznie - uwazam, ze sa swietne!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to to ... Lubie coraz bardziej prosto i harmonijnie . Jak dojdę do worka pokutnego to dajcie znać ;)
      Ps . Dzięki :)

      Usuń
  28. A mnie się Twoja klasyka podoba!!! Nie musimy się codziennie stroic jak ta lala. W prostocie jest moc!!! Pozdrawiam wakacyjnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) dzięki Kochana !!!
      O wakacje .. Jeszcze trochę muszę poczekać :)

      Usuń
  29. Koszula jest swietna :) bardzo mi sie podoba polaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda ze koszula jest swietnie odszyta i w fajnym kolorze :)

      Usuń
  30. Klasyka wiecznie żywa. Bardzo ładna torebka i pasek w spodniach świetnie się komponuje z nią. Buty tylko tak jakoś nie pasują, choć w sumie nie bardzo je widać to trudno ocenić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;);) a ja naiwnie myślałam ,że klasyczne szpilki nude załatwią sprawę ;) haha
      Założyłam pierwotnie czarne , ale jakos jedyna ciemna rzecz wyglądała jeszcze gorzej :)

      Usuń
  31. bardzo podoba mi się ta stylizacja :) przepięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  32. musze sie zgodzic te dwa kolory jak nic przypominaja lato :) Kochana mysle zeniedlugo bedziesz pakowac swoje walizki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) póki co pakuje .. Ale moich dziewczynek na wakacje u babci ;)

      Usuń
  33. Klasyka jak klasyka, najbardziej przemawia koszula, bardzo lubię takie zestawienie kolorów zwłaszcza latem.

    OdpowiedzUsuń
  34. Moje ukochane zestwienie kolorystyczne!! Ślicznie Tobie!! No i ta torba, moja ulubiona:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Klasyka zawsze się obroni - nawet podczas upalnego lata. Swoją drogą ta koszula ma piękny odcień - muszę poszukać podobnej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje . W Zarze :) ma rzeczywiście piękny kolor :)

      Usuń
  36. Klasyka się zawsze sprawdzi. A połączenie bieli i błękitu to dla mnie też typowo letnie kolorystyczne zestawienie. Bardzo lubię białe spodnie, ale nie lubię jak się szybko brudzą :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie . Hmmm z tym brudzą to lekka przesada ;);)

      Usuń
  37. Świetnie Aniu! Bardzo mi się podoba. Przypomniałaś mi, że kiedyś też chodziłam w takich koszulowych bluzkach. Tylko, że wtedy mogłam włożyć tę bluzkę do spodni a teraz już nie mogę :( Miło popatrzeć na Ciebie :)
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to ja nigdy nie lubiłam ;) bo za poważne ;) a teraz jak druga skóra ;) poważny człowiek ze mnie :) hahaha

      Usuń
  38. I bardzo dobrze! A torbę to bym ci ukradła, perełka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no no no...... żadnych kradzieży :)

      Usuń
  39. Takie zestawy bardzo lubię, ale chyba wybrałabym szerszy pasek :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. :) tym razem zabieg celowy . W nawiązaniu do cienkiej czarnej lamówki na torebce :)

    OdpowiedzUsuń