środa, 23 lipca 2014

Na wakacje




Jedziemy. Czeka mnie tydzień bez cywilizacji. Bez telewizji, bez internetu, bez blogów, nawet bez telefonu, jako, że i telefonia komórkowa ma słaby zasięg.
Zabieram z sobą dobrą książkę i jedyne co będę robić to oddawać się błogiemu lenistwu...ba nawet śniadania i obiady będą się w magiczny sposób pojawiać na stole :)



więc z tej okazji kilka ogłoszeń


1. Nie będzie mnie u WAS ....
                                            przez ten tydzień z hakiem . Nic ani pół komentarza nie popełnię :))


2. Dla Was za to przygotowałam ...dwa posty, które ukażą się z automatu

jedna to wycieczka do jednego z najpiękniejszych miast Francji, z dużymi polskimi konotacjami.
Jeden z najpiękniejszych placów Europy nazywa się Place Stanilaw na cześć polskiego króla - Stanisława Leszczyńskiego , jednocześnie księcia Lotaryngii i ojca  królowej Francji  Marii  Leszczyńskiej

wycieczka ciekawa  także z tego powodu, że ...jestem na nim sprzed wielkiej metamorfozy....:) czasem dobrze popatrzyć co się zmieniło, i ile za mną

a drugi post to aż 7 stylizacji ,czyli tydzień z Anną :)





3. Mam nadzieję , że choć mnie nie będzie u was, to  mam nadzieję że.....wy zajrzycie do mnie :)


pozdrawiam , całuje



64 komentarze:

  1. Aniu, życzę Ci wspaniałych rodzinnych wakacji. Pozdrawiam bardzo mocno!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje odpocząć , złapać do wszystkiego dystans i harmonię .
      Myślami będę blisko Ciebie Basiu i napisze zaraz po powrocie!

      Usuń
    2. Odpoczywaj Aniu. Wiem... i dziękuję za to...

      Usuń
  2. No i nie odezwałaś się z Lublinem...:-(.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie wyjechałam , i jeszcze nie wiem czy wogole, a jak tak to kiedy pojedziemy ;) telefon zanotowałam . Dzień lub dwa przed sie odezwę ()

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę udanego wypoczynku, ładnej pogody i miłych chwil z rodzinką.
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Aniu zażywaj wolności ile się da, oddychaj pięknem miejsca, w którym będziesz i ciesz się najukochańszymi bliskimi :)

      Usuń
    2. Mam zamiar :)
      Dzięki :):)

      Usuń
  6. odpoczywaj, urlopuj, leń się (jak tylko będziesz mogła sobie na to pozwolić ;P) i zdaj nam potem relację z tego, jak było ;)

    ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie ! Nie wszystko na sprzedaż ;);)
      No chyba ze sie jakaś wycieczka po okolicy trafi ;);)

      Usuń
  7. O, to jestem ciekawa tej wycieczki, bo o S.Leszczynskim oglądałam ciekawy program niedawno. Wypoczynkowego wypoczywania, łap te chwile ("ulotne jak ulotka") :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam więc nadzieje ze Cie nie rozczaruje :)

      Usuń
  8. świetne zdjęcia :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpoczynek to wspaniała sprawa. Wiem coś o tym :-)) Pozdrawiam i udanego pobytu:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. hehe...będę zaglądać!!! Ania wypoczywaj i ładuj bateryjki! Cudownego wywczasu**

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie też długo na blogu nie będzie, tylko u mnie inne powody :-)
    Jestem ciekawa miejsca błogiego lenistwa gdzie w magiczny sposob bedzie podawane jedzenie:-) Więc z niecierpliwością na relację. Miłego odpoczynku Aniu, ogromnego błogiego lenistwa :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3 km przed tą wsią jest tabliczka koniec świata ;) a przynajmniej w moim odczuciu powinna być ;);)

      Usuń
  12. Bardzo podoba mi się sukienka :)
    obserwujemy ? Daj znać u mnie w komentarzu.
    Wiciafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za komPlement ,
      Z propozycji obserwacji nie skorzystam :)

      Usuń
  13. O nie...ale mi będzie Cię brakowało!!!!! Ale dam radę! Wyczymam!;)))
    Odpoczywaj ile wlezie!!!!
    Ciekawa jestem, gdzie się zadekujesz:D

    OdpowiedzUsuń
  14. ja już czekam na te dwa posty i ciekawa jestem Ciebie sprzed metamorfozy !!
    i ten tydzień z Anną,super,ale nam przygotowałas atrakcji :))

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam taki czas offline! Wypocznij ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. a więc czekam na kolejne posty :) zwłaszcza na tydzień z Anną :) Miłego wypoczynku !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałych, udanych i spędzonych w wymarzony sposób, wakacji:)))
    A zaglądać, oczywiście że będę:)))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu cudownego wypoczynku !!!! Nie myśl o niczym dosłownie !:)
    No i wracaj do Nas z całym wspaniałym bagażem wspomnień :)))
    Uściski :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Miłego wypoczynku Aniu, pozdrawiam cieplutko...buziaki...wow! ale plecy...

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie cudne etno! Jednak dzieci wymiatają, urocze.

    OdpowiedzUsuń
  21. Relaksuj się, oddawaj błogiemu lenistwu , i rób to na co masz ochotę .
    Pozdrawiam i życzę wspaniałych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oczywiście że zajrzymy:)))bawcie się dobrze:)))Pozdrawiam i miłego wypoczynku życzę:))))

    OdpowiedzUsuń
  23. Baw się i odpoczywaj, ile wlezie!
    Będę zaglądać!

    OdpowiedzUsuń
  24. wspaniale, odpoczywaj kochana!
    ♥ ♥ ♥

    pozdrawiam :*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Aniu, od wszystkiego trzeba odpocząć :) Miłego wakacjowania :*

    OdpowiedzUsuń
  26. No to... Baw sie dobrze, odpoczywaj, ciesz sie wolnoscia i blogim nicnierobieniem;) buziaki urlopowe! Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nicnoerobienie w nadmiarze Niekras aż takie atrakcyjne , ale odrobiną zawsze należy sie podelektowac !

      Usuń
  27. Wypocznij i wracaj z nowym zapałem :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Miłego wypoczynku :) Baw się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) będę i co ciekawe w Twoich okolicach :)

      Usuń
  29. Dzięki za Wszyskie odwiedziny i miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń