sobota, 12 lipca 2014

Niekonsekwentna






Taka właśnie jestem.
Gnają mnie tak sprzeczne emocje ,że wszelka konsekwencja ....
ale po kolei
miała być konsekwentnie budowana szafa, przeczytałam mnóstwo porad , blogów i sugestii co i jak kupować , co wybierać ....ba nawet taką listę sobie wydrukowałam i choć wiele punktów z niej odhaczyłam, i te rzeczy, które kupuję z TEJ listy są zawsze najlepszej jakości, konsekwentnie  stawiam na dobry krój i jakość, nawet za cenę :) wyższego kosztu.




Ale czasem mam pod górkę, bo w ciągu roku kilkukrotnie zmieniłam rozmiar, bo dzięki niespodziankom w kieszeniach coś się zafarbowało w praniu :0 w kółko więc kupuję te same ciuchy.....
Ale też nie potrafię posłuchać rad stylistek, że wszystko to co nie jest zgodne z stylem wyrzucamy, bo to lubię, bo mam wobec tego ciucha jakiś nadmierny sentyment, bo moda wraca, bo niezniszczone....
Ale ...

 
 




ale czasem też dlatego ,że ...jestem niekonsekwentna....i nie uczę się na błędach :)

To moje trzecie podejście do tematu wzorzystych spodni.


Pierwsze okazało się totalną porażką- zobacz tutaj
 - ubrałam je dwa razy - do zdjęć i do parku , tak się rozciągały i wypychały na kolanach, że więcej nie ubrałam, a na dodatek ...cóż ...42 rozmiaru już nie noszę. . więc bez skrupułów wylądowały na zbiórce odzieży

Drugie - tutaj

zakup internetowy, impulsywny i ..nietrafiony

Skąd więc pomysł na kolejne ??!!

bo do trzech razy sztuka :))
te lubię i noszę


czy tym razem źle wyszłam na tej niekonsekwencji ??







Wystąpili
Spodnie - Esprit
Bluzka H&M
Torebka- Orsey
Biżu -Orsey
Buty - były już tyle razy


106 komentarzy:

  1. Myślę, że jak się czegoś szuka, mimo nieudaności dalej się brnie w temat, to znaczy, że jednak korci by to mieć :) Dla mnie portki te tutaj są zajebiste, świetnie leżą, fason bardzo bardzo. W ogóle całość taka udana, dopracowana, przemyślana. Kurdebalans - mogłabym tak się ubrać! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo mi sie podobały ... Na kimś ... Na mnie zbyt krzyczące były :) te nie są ...
      Teraz bedzie ze gadam ze swoimi ciuchami ;);)
      Kurdebalans - to komplement :)

      Usuń
  2. Myślę, że te listy, o których piszesz to bardzo indywidualna sprawa. No bo np. każdy pisze, że koniecznie trzeba mieć białą koszulę, że to podstawa garderoby itd. A ja jakoś mogę się bez niej obyć :)
    Jesteś konsekwentna w wybieraniu co raz lepszych modeli. Ten ostatni zdecydowanie najkorzystniejszy. Ale te drugie spodnie tez były bardzo fajne. Mam te pierwsze. To był mój impulsywny zakup i tez nieudany, bo szybko straciły kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No , moje listy mocno sie spersonalizowały , ale białe koszule i dobre jeansy lubie ;) i wciąż nie mam małej czarnej , więc nie trzymam sie ślepo te listy . Rzeczywiście , pamietam Cie w tych spodniach :)
      Dzięki , lubie twoje opinie :)

      Usuń
  3. Hmmm.., pierwsze rzeczywiście, marny wybór, drugie mi się podobały, a trzecimi jestem zachwycona:))
    I medal dla Ciebie za niekonsekwencję:))
    Cały zestaw jak dla mnie jest idealny, zazdraszczam Ci portek!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie , pierwsze były fajne ... Przez moment , do wypchania kolan , i do szczuplejszej osoby ;)
      Ale te to strzał w 10 , tak czuje :)

      Usuń
  4. nie bądź konsekwentna - bądź sobą ;P
    ja wychodzę z założenia, że w kupowaniu ciuchów najważniejsza jest intuicja: po co wyrzucać coś z szafy, skoro coś tam, gdzieś tam podpowiada, że tak lubisz daną rzecz, że będziesz za nią tęskniła ;)?

    kilka razy tak zrobiłam - potem był tylko ryk! ;P

    Na swojej niekonsekwencji wyszłaś... świetnie! Bardzo mi się podobasz w tych spodniach, ale pisząc tak nie piszę całej prawdy ;) Bo Ty mi się tu podobasz w całości! Bluzka pasuje tu idealnie!
    Naszyjnik i torebka - też!

    To taki zestaw w stu procentach w moim stylu - gdybym mogła nagle się w niego ubrać, to bez chwili zastanowienia bym to zrobiła, Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja mam sporo dziwactw w szafie ;) choć tem razem trafiłam idealnie , w ten Czas .. Ale czy ta powiem za rok ?!?!
      Dzięki :) wielkie , także za ostatnie frazy :):)

      Usuń
  5. Hehehe, konsekwencja jest nudna! A jakbyśmy ślepo słuchały stylistek, trendów i wszystkich wokoło, to niebawem nasze blogi i szafy wyglądałyby jednakowo! Siła w naszej osobowości!!!
    A trzecie podejście do portek uważam za trafione w 10-tkę!
    Bluzeczka odsłaniająca delikatnie seksi brzuszek, jak najbardziej im pasuje:D:D:D
    I bądż dalej niekonsekwentna!!!!:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. We mnie to sprzeczność ogromna jest. Nie lubie wyglądać jak klon , ale tez nie lubie ekstrawagandzko .... I dogódz tu takiej ;)

      Usuń
    2. hehehe, no to co?:D trzeba się z tym pogodzić i już:D

      Usuń
    3. Z czym byciem klonem ?!?! nigdy !!!!!
      A ekstrawagancja to nie ja ;);)

      Usuń
  6. Trzeci "raz" trafiony bardzo!!!! :)
    Genialne spodnie i świetnie wyglądasz!!!połączone z bielą ,która bardzo lubisz!!! :)
    Bluzka bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    __________________________________________________
    http://stylowo40.blogspot.com/2014/07/granat.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz , a jak czytam wasze komentarze to bluzka okazała sie kontrowersyjna ;) bo kusa. No kusa , ale ma
      Sie ten kaloryfer ;) to aż chce sie pokazywać ;);) a tak serio ... Jakos w takiej wersji kusosc jest ok :) dla mnie

      Usuń
  7. Droga Anno pokazałaś, że warto być czasem niekonsekwentną :) super wyglądasz w tych spodniach i do tego bluzka świetnie je eksponuje, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mnie w tej formie tez sie bardzo podoba :) z oversizowà ( rozmiar 42 ) bluzka do spodni 36 ;);)

      Usuń
  8. Te spodnie bardzo mi się podobają, mają fajny krój :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny zestaw, zwłaszcza spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O jak ładnie! Spodnie boskie!

    OdpowiedzUsuń
  11. nie słucham rad stylistek a Twój zestaw kocham :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja sie tak pogubiłam w szarym dresie ... Powoli na nowo sie określam ...

      Usuń
  12. Mnie podobałaś się w portkach nr.1, jeszcze bardzie w nr.2 i w tych też ale oczywiście, jak Ty się w nich źle czułaś to już inna sprawa. Wyglądasz Aniu świetnie, jak tylko Ci pasuje to noś i już.
    Co do porad stylistów to ja staram się stosować ale...nie zawsze, mam też swoje zdanie.
    Pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo jakość nie ta , albo zbyt wyraziste .. Może nie ten czas dla mnie ... Teraz jest czas ciszy i ... To wole tak w bieli i czerni ;)

      Usuń
  13. zgadzam się z Tarą, konsekwencja w działaniu ma sowje plusy i minusy - jendym z nich jest to, że nas ogranicza, dzięki tej niekonsekwencji właśnie masz portki, w których wyglądasz świetnie! faktura i fason świetnie współgrają i idealnie do Ciebie pasują , bywaj więc czasem niekonsekwentna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konsekwencja pozwala nam poznać swoje ograniczenia, ale nie pozwala za nie wyjść .
      Niekonsekwncja ma w sobie sporo impulsywnosci ...

      Usuń
  14. Pierwsze nie podobały mi się, zgadzam się. Drugie były piękne, mam nadzieje, ze je zatrzymałaś. Trzecie...są genialne!!! Świetnie w nich wyglądasz. I ten brzuszek zgrabny :) Osobiście uwielbiam wzorzyste spodnie.
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drugie leżą w szafie ... I póki co brak mi tego porywu szaleństwa zeby je nosić ;)
      Te , biało - czarne kocham niezmiernie :)
      Z brzuszka jestem dumna nieprzeciętnie ;) naprawde mięśnie widać ;)

      Usuń
  15. Ładne te spodnie i proszę się ich nie czepiać :))
    Zawsze wzorki ożywiają cały strój, a biało-czarne można fajnie łączyć z innymi elementami garderoby ! Noś to co lubisz, a nie to co każą :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och Tych to sie wogole nie czepiam ;)

      Usuń
  16. obejrzałam wszystkie i te są najlepsze, wręcz rewelacyjne :) i dobrze zrobiłaś, ze tamtych sie pozbyłaś ;)


    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ani, zobaczyłam 1 - fajny miały wzorek, 2 - pamiętam, śmigałabym w takich na wakacjach, ale te 3 - to faktycznie strzał w 10! Cały zestaw - jak z czasopisma modowego - pięknie się prezentujesz. Pozdrawiam serdecznie. Przepraszam, że jeszcze nie odpisałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):):) 2 leżą w mojej szafie jak przestroga przed impulsywnoscia ;)
      3 chodzę i lubie :)
      Nie ukrywam , ze mocno wyglądam maila ...

      Usuń
  18. Bardzo fajne gatki! Zdecydowanie najlepsze z tej trójki, choć mi pozostałe też się podobają:).

    OdpowiedzUsuń
  19. Konsekwencja w modzie ... hmm. Dobrze wyszłaś na niekonsekwencji , bo spodnie są super i bardzo niekonsekwentnie się w nich prezentujesz :)
    Całość jet super .Nie lubię wystawiania ciałka niezależnie od urody owego ciałka , no tak już mam .Ale udaję ze tego nie widzę .Też widać jestem niekonsekwentna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystawiania ciałka z premedytacją tez nie lubie . Tu kończy sie tam gdzie zaczyna reszta , więc jest mniej prowokująco , choć na Zdjęciach wiecej widać niż w
      Realu ;) choć do pracy tak nie poszłam ;)

      Usuń
  20. Ja powiem tak, każda z par była dobrym wyborem.

    Ten zestaw zaś jest najlepszy spośród trzech, bo jest kolorystycznie stonowany i zrównoważony, trudno popełnić tu pomyłkę. Czerń i biel to klasyk klasyków i takie połączenie nie ma prawa się nie udać. A poza tym takie minimalistyczne podejście w połączeniu kolorów świetnie zbalansowałaś tym wzorem, nie jest nudno. Jest tak, jak ja lubię i z chęcią bym Ci podkradła tę parę...

    Ale popełniasz jeden drobny błąd. Dłuższa bluzka. Brzuch oczywiście masz elegancki i w sumie nie mam powodu żeby się przyczepiać, jednak taki wzór spodni zawsze mocno przyciąga uwagę do bioder i czy mamy je wąskie czy szerokie - optycznie je powiększa. Dlatego proponuję dłuższą bluzkę i problem rozwiązany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz ,ze do dłuższej bluzki , ani nawet takiej do środka , mi sie tak nie podoba jak ta kusosc ;);) może duma ze da sie rzeźbę po dzieciach nie będąc Chodakowska , a może powiew młodości - bo kiedyś w jeszcze krótszych chodziłam , a może bezkrytycyzm i demencja starcza mi na te nonszalancje pozwala . Ale tym razem powiem stanowczo , ze mi sie akurat podoba :):)

      Usuń
  21. Nie widać na zdjęciu jakości pierwszych spodni, ale mnie się one podobały. Chyba po prostu im jesteś szczuplejsza, tym lepiej siebie oceniasz, a według mnie we wszystkich trzech prezentowałaś się i prezentujesz dobrze. Dzisiejszy zestaw odważny - odsłonięty brzuszek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ba ... Kiedyś trzeba zaszaleć ;) haha

      Usuń
  22. całkiem dobry zakup, mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi sie podoba bo jest klasycznie czern z biela super ja tylko bym zalozyla dluzsza bluzke. Ale naprawde spodnie sa super :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz właśnie sobie Uświadomiłam , ze z krótka bluzka mi lepiej niż z krótką spodnicą ;)

      Usuń
    2. Bluzka jest świetna, idealna do tych spodni !:)

      Usuń
  24. Twoje zestawienia są najlepsze!!! Wspaniale wygladasz kochana!

    pozdrawiam!!
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądasz w tych spodniach ślicznie:))ja bardzo lubię Twój styl:))))styliście nie zawsze mają we wszystkim rację,do tego trzeba się dobrze czuć w ubraniu:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda , ale wsród ich propozycji zawsze można coś wybrać i dla siebie :)
      Pozdrawiam Reniu

      Usuń
  26. Mmm pierwsze faktycznie "nie powalają" natomiast co do drugich i trzecich..Ideałem byłoby dla mnie połączenie fasonu tych co prezentujesz dziś z wzorem tych poprzednich;arabeskowych. Te mi się bardziej podobają za fason;tamte za nadruk.
    Co zaś do niekonsekwencji-kurcze ile razy ja zmieniałem "raz" podjęta decyzję...:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja chyba jednak wOle dyskretniejszy nadruk ;) niż arabeska :)
      Tak , Ty jestes mistrzem niekonsekwencji , zwłaszcza jezeli idzie o prowadzenie bloga ;););) ja w
      Tym wypadku jestem bardziej maratnoczykiem ... Wytrwale i bez sprintu ;);)

      Usuń
    2. No wiesz mam słabość do Jasmin nic dziwnego;że wolę wzór księżniczki arabskiej ;-).
      A z blogiem wypraszam sobie ;-)); od dłuższego czasu jest prowadzony porządnie;bez numerów i z regularnymi postami :-))));ale..wiem o co Ci chodzi. Afery i problemy z blogiem były związane z tym co omal nie rozwaliło mi małżeństwa i wpędziło w poważne kłopoty finansowe;a..mimo to jeszcze dziś wahałem się czy nie ciągnąć tego dalej...Ale mój czas który spędzam w pewnym etapie życia i pewnej działalności-nieubłaganie zmierza ku końcowi i to rychłemu; teraz może być tylko lepiej.

      Usuń
    3. No tak , teraz jestes wzorem solidnosci ;);)
      Wiesz ze we mnie masz sprzymierzeñca I trzymam Kciuki za wejscie na prostà :)

      Usuń
  27. Wychodzi na to, że czasem dobrze byc niekonsekwentnym i... dążyc do ideału :D. Spodnie są świetne!!! Ładnie leżą i mają fajny wzór. Całośc podoba mi się bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  28. OO te dzisiejsze są jak dla mnie wręcz idealne !!!!:)
    Też ciągle szukam wzorzystych spodni dla siebie, no i szukam dalej hahha:)
    Niekonsekwentna to pewnie większośc z nas jest :)) Jesteś też uparta jak widac i dażysz do celu bez względu za którym razem osiągniesz sukces i słusznie !!!Nie poddajesz się, nie załamujesz i o to chodzi, nie zawsze wszystko wychodzi za pierwszym razem, no i cóz z tego, wyjdzie za trzecim i to jak !!!
    Efekt piorunujący osiągnęłaś !!!!
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko Kochana , mam nadzieje , ze o wszystkich tych przymiotach będę jutro pamiętać w trakcie rozmowy o prace ;)
      I znowu jestes takim dobrym dopingującym duchem :) Buziaki !!!!!

      Usuń
    2. I Jak poszło :))) mam nadzieję że dobrze !
      Buziaki :*

      Usuń
    3. Pójść poszło ;):)
      Ale
      Z jakim rezultatem to tego jeszcze nie wiem .. Myśle ze w dwa tygodnie sie okaże :)

      Usuń
    4. Trzymam kciuki w takim razie :* <3

      Usuń
    5. Trzym trzym ...
      W Imię tej pracy jestem wstanie poświęcić urlop w Hiszpanii ;);)

      Usuń
  29. ja mysle ze niekonsekwencja wyszla Ci na dobre bo wygladasz swietnie, ten krociutki top to strzal w 10!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na temat topie zdania są podzielone. Ale ja i tak bym sie upierala przy tym ;);)

      Usuń
  30. Mnie te spodnie bardzo się podobają i chętnie zobaczyłabym je w mojej szafie. Z tą bluzeczką i torebką wyglądają idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci , ze
      Podzielasz i moja opinie :)

      Usuń
  31. Prosty, ale za to jaki fajny zestaw :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Aniu jak elegancko! Bardzo podoba mi się takie wydanie :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Twoich ust czy spod Twojej klawiatury to ogromny komplement :)
      Dziękuje :)

      Usuń
  33. rewelacyjnie Ci w tych portaskach <3 próba zaliczona :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Hm...ja nie mam takich list, może dlatego że zakupy robię głównie w lumpach i te wszystkie szmatki do mnie "mówią";) Czasem krzyczą żeby je zabrać do domu i dać drugie życie i pewnie dlatego ta moja garderoba taka pomerdana. Jeśli Cię do czegoś ciągnie to znaczy że chcesz spróbować i nie martw się że czasem podejmujesz złą decyzję zwłaszcza że tym razem zestaw od a do z bombowy, zarąbiście Ci w tych portaskach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko ja chciałabym byc bardziej poukładana ... I chciałabym mniej kupować ... Szalejący konsumpcjonizm mnie irytuje , a takiego wymagała moja szafa ... Był juz skrajny minimalizm , i zero własnych potrzeb , do tego tez nie chce wracać

      Usuń
  35. Genialne spodenki, mają prześliczny print <3 Pięknie kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo elegancki zestaw, klasyk :)

    OdpowiedzUsuń
  37. nie,no....spodnie wzorzyste to ja uwielbiam :) i kwieciste przykładowo też :)
    także ja jestem zachwycona,a w dodatku brzuszek pokazujesz-szacun normalnie :)
    tez bym chciała 'budować szafę' dobry pomysł,ale za bardzo nie wiem jak :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wróciłaś juz ???!!!
      Czemu szacun ?!?! Nie najgorszy mam ;)
      Zeby budować szafę czyta sie poradniki albo blogi personal shopperek ;) i wyciąga wnioski ;) w dużej mierze maja racje , jak sie ma dobrą bazę to potem można szaleć ;) pozdrawiam

      Usuń
    2. no właśnie....nie masz najgorszego tego brzucha,czego zazdroszczę bardzo :((((
      dlatego szacuneczek!
      ja to się podłamałam moją figurą oglądając zdjęcia z wakacji,tyle biegania,potu wylanego a zero efektów,brakuje diety :((

      Usuń
    3. Interwały i dieta South Beach :):)

      Usuń
  38. Te są najładniejsze ze wszystkich, które pokazałaś! Cała stylizacja jest świetna! Tylko się ich za kilka tygodni nie pozbywaj w przypływie emocji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie ze są najładniejsze i że najbardziej pasują do ... Mnie .
      Niepozbywam sie , pakuje głęboko do szafy ;)

      Usuń
  39. No te sa zdecydowanie najfajniejsze :) Chciaz drugie tez mi sie podobaja :)
    Pozdrowionka juz z NL :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) tez tak uważam , poniekąd ;);)
      To teraz Marylko czekamy na cudne zdjecia :)

      Usuń
  40. spodnie mają cudny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  41. W tych spodniach wyglądasz genialnie!
    Do wzorzystych trzeba się przekonać, albo znaleźć te odpowiednie ;)
    Ja też czasem jestem niekonsekwentna, jak np z kolorem żółtym ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znaleść odpowiednie ;);)
      To klucz :):)

      Usuń
  42. o Matko! fantastyczny zestaw - idealnie w moim stylu! biorę wszystko <3

    OdpowiedzUsuń
  43. Tym razem idealnie. I jak widzę poprzednie zdjęcia to przeskok jest niesamowity! Tutaj spodnie i cały zestaw są z klasą. Te spodnie mają też taką zaletę, że są w klasycznej kolorystyce, nie w jakiejś pstrokaciźnie, która zwykle wygląda "bazarowo". Do tego sprytnie uspokoiłaś je białym topem i mimo, że wychodzą na pierwszy plan, to nie są przytłaczające. Pięknie to wszystko razem wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci bardzo :):):) to bardzo cenne co piszesz .

      Usuń
  44. E tam, odrobina niekonsekwencji nie zawadzi. Bądź dla siebie dobra... Pieknie wyglądasz. prosty, elegancki look, fajniutki wisior

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszeczkę pewnie zawsze będę ;)
      Dziękuje :)

      Usuń