wtorek, 1 lipca 2014

Pocztówka znad ....Mozeli



To  było godne powitanie lata :)
Słonecznie, ciepło i rodzinnie,
 Przedstawiając Wam Luksemburg nie można zapomnieć o dolinie Mozeli, na brzegach której rozciągają się winnice , a nurt której dzieli ją od naszych wschodnich sąsiadów - Niemców, i nurtem której możemy dotrzeć do Francji, naszego południowo-zachodniej sąsiadki.
Po Mozeli dotąd pływa Marie Astrid ,statek na pokładzie którego nieopodal Schengen podpisano traktat, z którego ja tak chętnie korzystam, a i Wam na pewno się zdarzyło :) bezpaszportowego przemieszczania się po prawie całej Europie :)
My wybraliśmy się w rejs, ale nie na ekskluzywnej Marie Astrid, ale "Czerwonym Lwem"-
Roud Leiw , bo czerwony lew jest godłem Luksemburga, a to prawie rejs w Święto Narodowe, niech więc zostanie w patriotycznym klimacie :)










po rejsie był jeszcze spacer wśród winnic



jak się weszło trzeba jeszcze zejść




a tam, niech będzie - nasze zdjęcie rodzinne, tych w gruncie rzeczy mamy najmniej :)


78 komentarzy:

  1. fantastyczny dzień !!! piękne widoki i świetnie wyglądasz, spódniczka urocza :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzeczka przepiękna;córencji to już tradycyjnie zazdroszczę ;-). Mam tylko wątpliwość co do jednego-po winnicach to był "tylko" spacer? ;-). Bez żadnych zakupów na miejscu? ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moj Drogi w czerwcu nawet beaujolais nie kupisz ;);) wina kupuje sie jesienią . Post o luksemburskich winach bedzie jesienią

      Usuń
  3. Ale Twoje córeczki mają śliczne sukienki.
    Piękne widoki! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna wycieczka Aniu, piękne widoki, śliczne ostatnie zdjęcie rodzinne, super te Twoje dziewczynki, prawdziwe modelki /jak mamusia/, śliczna spódniczka, uroczo w niej wyglądasz i w balerinkach też, nie ma to jak wygoda...pozdrawiam całą rodzinkę.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był naprawde piękny dzień , wspaniale sie wtedy bawilismy :) letnio , radośnie , rodzinnie ... Czego chcieć od życia wiecej

      Usuń
  5. Rodzinne zdjęcie cudne:)))dziewczynki jak mama niezwykłe elegantki:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziewczynki bardzo wrażliwe w kwestii chodzenia w
      Spodniczkach :) i sukienkach

      Usuń
  6. O, mój strój faworyt z poprzedniego postu! U nas, niestety, brak lata, więc zazdroszczę. Co do zdjęć w komplecie familijnym, to też nie mamy ich wiele. Miło wiedzieć jakiego masz męża ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) Luksemburg jest jest zazwyczaj bardziej deszczowy , więc korzystamy i sie do słońca uśmiechamy :)

      Usuń
  7. aż pozazdrościłam, bo od kiedy wróciłam z Grecji pogoda u nas marna, oj marna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas piękne lato , nic tylko korzystać :)

      Usuń
  8. Piękne zdjęcia ;) Pogoda wręcz cudowna :) Wszyscy bardzo elegancko wyglądacie, aż miło popatrzeć. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi miło ,ze patrzycie ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Jak pięknie, ciepełko, woda i najbliżsi ....CUDNIE!
    Widoki zapierają dech ...;)
    Pozdrawiam Wspaniałą rodzinkę i już życzę pięknych wakacyjnych wojaży :)

    OdpowiedzUsuń
  10. sliczne zdjecia Aniu, a Wy jako rodzine tworzycie swietny zespol i sympatycznie glada sie Wasze zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rodzina to największe szczęście , uskrzydla i pozwala dosiegac gwiazd :)

      Usuń
  11. o jest !!!! mój zestaw niedzielny,który wygrał :))
    uwielbiam biały kolor,do tego ta długość spódnicy i jej fason-idealnie!
    Fajna wycieczka musiała być,a zdjęcie rodzinne najsłodsze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy wygrał ?! Nie wiem . Ale niewątpliwie wygrał cudowną wycieczkę i pięknie spędzony cZas . Pozdrawiam Gosiu !

      Usuń
    2. no dla mnie osobiście wygrał !

      Usuń
    3. ;) podwójny zwycięzca :):)

      Usuń
  12. Piękne rodzinne zdjęcie, fajna wycieczka i wspaniałe widoki. Pozdrawiam Aniu :)


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , taki dziś album rodzinny ;)

      Usuń
  13. Ale piękny dzień!!! Jej nawet nie wiesz jak bym chciała się tak wyletnić i pospacerować wśród winnic:) Zdjęcie rodzinne fajne, zgrany z Was team!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas cudne lato , a dziewczynki jadą do Pl na wakacje ... Zmiana na ... Gorsza pogodę ?!?! :/

      Usuń
  14. moj komentarz sie nieukazal? cos bloger wariowal po polduniu. wiec napisze jeszcze raz... piekne tereny a Wasze rodzine zdjecia - swietne :) tworzycie mega sympatyczna rodzinke :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ukazał ukazał ;)
      Dzięki Agatko

      Usuń
  15. a ukazal sie, ja jestem slepa :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu, pięknie razem wyglądacie. Świetna rodzinna wyprawa. Dziewczynki są przeurocze, a Ty widzę w zestawie, który oznaczyłam jako nr 1. Mąż - przystojny, że ach... Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basienko , bo Ty tez jak ja lubisz takie letnie klimaty ;);)
      Wyprawa cudowna ...

      Usuń
  17. Ale macie pogodę! A u nas szkoda gadać:( Dzieci od 2 dni siedzą w domu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Widac Aniu, ze swietnie sie bawiliscie..pogoda i plenery dopisaly - wspaniale rodzinne chwile! Zdjecie waszej czworki wspaniale!
    Co do stylizacji: pislam ostatnio o Twoich fantastycznych nogach - dzisiejszy zestaw to potwiedza - wygladasz wspaniale w dlugosci za kolano i... plaskich butakch! Zadnego skrocenia sylwetki - tylko pozazdroscic, ja bym sie nie odwazyla... Pozdrawiam. ANka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki rodzinie , mojej własnej jestem naprawde szczęśliwa ... Co mam nadzieje widać na zdjęciach ...
      Anka - jak tak piszesz , o tych nogach , butach itp ... To naprawde tak myślisz ?!? Nie ma w tym sugestii , ze jednak coś nie tak ?!?! Nie to Ze sie czepiam , pewnie mając w planach statek i wzgórze niszczeje bym nie wybrała ... Ale ...

      Usuń
  19. Trzecie zdjecie od dołu przepiekne! Zazdroszczę widoków ach ..:-) To prawda figurę masz idealną , bo przy takiej spódniczki to faktycznie różnie bywa:-* Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ?!?!?! Rok temu sie w nią nie wbijałam ... Teraz jest za luźna w talii . Hmmm ...

      Usuń
  20. Piękne rodzinne zdjęcia. Ja też ubolewam, że mam mało wspólnych zdjęć. Syn dorosły to nie chce się fotografować, a mąż może i by chciał tylko nam swpólnie nie ma kto zrobić :-))Może na wakacjach nadrobimy:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie . Przed Erą bloga nie mam nawet zbyt duzo moich zdjec , bo zazwyczaj ja je robiłam ;);)

      Usuń
  21. Ależ pięknie!!! A Wy jakie piękne!!! Dziewczyny jak maliny :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te młodsze poprAwiły by Ci że jak truskaweczki ;)

      Olinka - malinka ,
      Mamo truskaweczka
      Ok , Oleczka - Truskaweczka :)
      Ja tez
      Aleczka Truskaweczka :):) dobrze ?!
      Tak ;);)

      Usuń
  22. Aniu, ale Ty jestes już opalona.!!!! Swietna z Was rodzinka, piękne zdjęcia. Twój look bardzo mi się podoba, spódnica o kroju, który lubię. Zauważyłam też fajne baleriny, ostatnio polubiłam te buty za wygodę a zarazem ładny wygląd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) rzeczy wiecie trochè juz tak :) place Zabaw, festyny , wieczory na tarasie...
      Miło , ze tak nas odbierasz .
      Ja nie lubie butów na płaskim obcasie , ale niekiedy z góry wiadomo ,ze obcas to ... Przegięcie ;)

      Usuń
  23. Jaka świetna rodzinka!! :),cudne zdjęcia!!,stylizacja bardzo przypadła mi do gustu!!:)
    ________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stylizacja wakacyjna- dzień wakacyjny . Lato , lato w końcu :):)

      Usuń
  24. Bajkowe widoczki!! Cudna z Was rodzinka!! Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jejjj jak tam pięknie!!!! bajeczne miejsce i Wy tacy radośni! aż miło popatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie i bez nadmiaru cywilizacji ..

      Usuń
  26. Jejjj jak tam pięknie!!!! bajeczne miejsce i Wy tacy radośni! aż miło popatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wystarcza zeby odpocząć i pocelebrowac zycie i ... Rodzine :)

      Usuń
  27. Pieknie letnie klimaty, a tereny jeszcze przeze mnie nie odkryte:) Najbardziej zauroczyły mnie trzy panieneczki przy burcie :) i twoja spódniczka bardzo smakowita, taka letnia, delikatna, nie narzucająca sie, taka mimochodem... ukazująca swój wdzięk :) bardzo kobieca... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) tez lubie te zdjęcie :):)
      Spodniczka ... Uuiuuuuuu ... Lata swoje ma ... Pamięta koniec studiów i praktyki wakacyjne ...

      Usuń
  28. Oj, z rodzinnymi zdjęciami to chyba każdy tak ma :(, ale w końcu zawsze potrzebny jest jakiś fotograf i ktoś musi się poświecić..., a Wy super razem wyglądacie i zazdroszczę takich beztroskich chwil...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak , sprawę pogarsza fakt , ze lustrzanką przypadkowy przechodzień i tak nie zrobi dobrego jakościowo zdjecia ...
      To był w 100% rodzinnie wykorzystany długi weekend:)

      Usuń
  29. Wspaniałe rodzinne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  30. życie jak w Madrycie, ciągle gdzieś jeździsz, zaczynam być zazdrosna :D zdjęcie w winogronach cudowne no i te roześmiane dzieciaczki :D idealnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) hahah wiesz wojaże zagraniczne ... Normalnie na co dzien jezdzimy do Francji po ciuchy , do Niemiec po chemiè ... Hahaha to przecież aż 30-40 km ;););)
      Ale brzmi nieźle ;);)

      Usuń
  31. Ależ fajny pomysł na spędzenie dnia - szkoda, że u mnie w pobliżu nie ma po czym popływać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) tak miasta przez które przeplywaja wielkie rzeki , są jeziora maja sporo uroku ..

      Usuń
  32. Tego rodzaju atrakcje są rzadkie, fajny wypad rodzinny, ładną jesteście rodzinką :) widać, że szczęśliwa...ładnie wyglądasz :) spódniczka ciekawa..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny :):)
      Ja
      Każdego dnia staram sie o tym pamiętać :)

      Usuń
  33. Bardzo ładne rodzinne zdjęcie! ja też takich zdjęć mam najmniej. Piękne widoki !!! Stylizacja super, spódnica jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale tam pięknie!!! Pochłonęłam widoki!!!!
    Tą spódnicą idealnie wpasowałaś się w winnice:))) W uszach powinnaś mieć gronowe kolczyki;)))
    Fotka rodzinna jak najbardziej wskazana! Fajnie zobaczyć taką szczęśliwą rodzinkę:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak ;) poszukam winogronowych kolczyków, jak będę pisać posta o winach z tych winnic bedzie jak znalazł ;);)

      Usuń
  35. Zawsze marzył mi się spacer wzdłuż winnic, mam dziwne wyobrażenie, że jest to jedno z bardziej romantycznych miejsc.. a na pewno pięknych, cudowne widoki!! ;)
    Musisz mi wybaczyć, ale od kiedy publikujesz zdjęcia swoich pięknych córek nie mogę od nich oderwać wzroku by skupić się na zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo chyba tak jest ... Wino to tradycja :)
      My zalowalismy ze butelki Białego nie wzięliśmy z sobą na te wzgórze ;);)
      :):)

      Usuń
  36. No prosze jak rodzinnie :) super, i nie wiedzialam ze w Luxemburgu winnice tez maja...swoja droga musze sie tam kiedys wybrac, w koncu to za miedza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy mamy i kilka gatunków dobrych białych win i crement ( czyli szampanow nie z szampanii ;);)

      Usuń
  37. Piękne zdjęcie rodzinne. Widać jacy jesteście szczęśliwi.
    Wspaniała wycieczka. Cudne widoki. Pięknie wyglądasz, Aniu. Ciekawa spódnica, cudne butki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):):) cóż rzec :):) jestesmy :):)

      Usuń
  38. W tym poście (wybacz Aniu) dziewczynki są bezkonkurencyjne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba żadnej matce nie przeszkadza taka konkurencja ;)

      Usuń