niedziela, 20 lipca 2014

Potwory z szafy #2











Ta biała plisowana spódniczka jest chyba najstarszym ciuchem w mojej szafie. Dostałam ją od cioci z Niemiec jak miałam 14 lat. Wzbudzała zachwyt dorosłej części rodziny, mnie nie uszczęśliwiła.
Właściwie nosiłam ją tylko na wakacyjnych praktykach jako odzież służbową.

Lubię biel, bardziej niż kiedyś. Plisy na topie..









moja wariacja na jej temat mam nadzieję,że nie bardzo na dzidzię piernik :) stąd balerinki :)





nosić ???
czy wyprosić ???

pamiętacie ???
A- koszmar
B- noś
C- przygarnę

bo zobaczcie co znalazłam ....post u Cury



90 komentarzy:

  1. Ej no co Ty chcesz od tej spódniczki!!? Dziś będę jej bronić jak lew!!:) I bardzo mi się podoba cały look:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) nigdy specjalnie jej nie lubiłam ... Przez te Plisy i grzeczny wygląd ;)

      Usuń
  2. A panią z bloga to ja znam i podziwiam jej klasę i nutę szaleństwa oraz oryginalność zestawów! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez !!!
      Choć ... Jej biała plisowaną spódnice oglądałam juz po zrobieniu tych zdjec , i ... Doszłam jednak do wniosku , ze wtedy kiedy noszę sandaly i gołe nogi to nie ma miejsca na plasZcz , nawet tak piękny ... I choć to stylizacja piękna dla oka , dla mnie nie do noszenia ... Gołe nogi = ciepło , za ciepło nawet na cienki plasZcz :)

      Usuń
  3. B. Aczkolwiek tu widzę tą spódniczkę na wierzchu ;bez przysłaniającej jej bluzeczki; no i do stylizacji wakacyjnej coś trzeba by zrobić z tą apaszką-opaską; bo zakłóca mi ciut harmonię zestawu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No górę czy do środka to kwestia proporcji sylwetki , ja jakos nie lubie u siebie talii w talii ;) mam wrażenie ze ma
      Za długie nogi do reszty tułowia ;);)
      Co do chusty we włosach - to aktualne trendy na szale , chusty i turbany ,który kupuje w 100% ... Bardzo mi sie podobają i ... Kiedyś juz tak chodziłam .... I jeszcze będę ;)
      Ale to kwestia gustu , może wydawać sie ciężkie na lato , ale jest praktyczne ;) jak .... Kapelusz ;)

      Usuń
  4. spódnica ok, ale do czegoś bardziej nowoczesnego na górze:)
    słowem-nosić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz ze mi sie podoba ten lekko szkolny look ?!?!
      Ale oczywiście poszukam tez bardziej letnich i nowoczesniwjszych rozwiązań :)

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znów nie przełączyłam konta, wybacz, zrobiłam to samo co u Rudej :-)
      A spódniczka plisowana jest śliczna , ja uwielbiam , ale ile ona ma lat ??? :-)

      Usuń
    2. Masz drugiego bloga ?!?! To sie chwal!!!
      Uwierz mi - spódnica jest juz pełnoletnia :)

      Usuń
  6. Noś, można na wiele sposobów, coś wymyślisz. Widzę świetną torbę...pozdrawiam Aniu i znikam, u mnie straszny upał...buziaki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dzięki :)
      Torba fajna - a jaka pojemna :):)

      Usuń
  7. Spódniczka jest jak najbardziej ok, ale myślę, że nie w takim zestawieniu;) Bo wyszło rzeczywiście coś jak dla 14-stolatki:D
    Właśnie szpile byłyby dla niej idealne, bo przełamałyby jej "grzeczność"!
    Nad górą pokombinuj;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reszta była do białych , krótkich spodenek ;)
      Ale do pracy sie nie nadawało ;)

      Usuń
    2. Jestem za B. I za Tarą, żeby szpilki do niej i coś z pazurem.

      Usuń
    3. Bo ta reszta, do spodenek lepiej pasowała - krótkie spodenki nie są grzeczne;))
      Do kiecki szpile i nawet prosty top:D

      Usuń
  8. Spódniczka super, absolutnie nie wyrzucaj ! :)
    Miał być potwór a jest ślicznotka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem czy Ślicznotka , ale najwyraźniej nadaje sie do noszenia :)

      Usuń
  9. B - zdecydowanie B.
    Raz, że fason na topie, dwa - a to najważniejsze, w sumie - dobrze ci i w takiej długości, i w bieli, i w plisach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za tak wyczerpujące wyjaśnienie )

      Usuń
  10. BBBB!!!!
    Swietna ta spodniczka! I to zestawienie tez mi sie podoba:) pozdrawiam:)anka

    OdpowiedzUsuń
  11. W tym zestawie wygląda naprawdę fajnie. Ja bym jej jeszcze nie wyrzucała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No dzisiaj to kokietujesz. Spódniczka jest świetna! Zestaw bardzo mi się podoba, genialna torba !!! Spódniczka daje wiele możliwości; krótsza bluzka, może top, szpileczki.
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z białymi szpilkami to juz nosiłam ;) jako 17 -sto latka ;) zeby babci zrobic przyjemność ;) i inna bluzka ;)
      Ale ze fajna to wcale tak nie czułam ;)

      Usuń
  13. Bardzo ładna spódniczka - szczególnie na trzecim zdjęciu to widać, jak ją bardziej odsłoniłaś robiąc coś takiego fajnego z tą bluzką. Świetne połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) może nabiorę wiecej odwagi do niej :)

      Usuń
  14. Zdecydowanie nosić:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam ten blog! :)
    A spódnicę zostawić i zakładać (bo nie mówi się nosić, bo nosić to można dziecko na rękach :D). Może i jest grzeczna, ale każdy ciuch najbardziej grzeczny można jakoś zniegrzecznić, jeśli taka wola. Tylko że do Ciebie niegrzeczność ubraniowa nie pasuje, a w każdym bądź razie nie kojarzy się... Ja mam jeszcze bardziej grzeczną i słodkowatą białą kiecunię (mini, z falbanek maleńkich ponaszywanych dziwnie jakoś) i ubieram do niej zwykłe podkoszulki, takie bardziej przy ciele i nie za długie. I tak bym widziała tą plisowankę Twoją :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niegrzecznie to tez seksownie , do szpilek naprzyklad ;) bo niegrzecznosc w glanach zostawiłam za sobą wraz w wyborem studiów ;)
      W kiecuni z falbankami sobie Ciebie nie wyobrażam :):) ale chętnie zobaczę :D :D

      Usuń
    2. Niegrzecznie to seksownie? No patrz, mnie się tak nie kojarzy :D Seksownie to seksownie, a glany to też nie niegrzeczność - przynajmniej nie dla mnie, nigdy nie były i nie są. A jeśli o moje falbankowatości, to już były, rok temu z Krymu nadawałam :D

      Usuń
    3. Hmmmm ... To ja juz nie wiem o jakiej niegrzecznosci Ty mówisz ;);) bo dla mnie albo prowokująco - seksownie , albo nonkonformistycznie ;);)
      Aż zajrze na Twoj Krym , bo jakos mnie sie nie kojarzy ...

      Usuń
    4. O zwykłej, zadziornej, pyskatej, niegodzącej się na to i owo. Typowa klasyczna nieujarzmiona niegrzeczność :D

      Usuń
    5. Aaaaaa.... No toż pisze nonkomformistyczna :):) jak Ty :):)

      Usuń
  16. Bardzo ładna spódnica;)

    pozdrawiam,

    www.vixenfashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. nie,no !
    spódnica jest extra,do wakacyjnych stylizacji jak znalazł :))
    chociażby właśnie spójrz na tę starszą damę ,coś świetnego!
    spódnicę-zostawić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie . Jak zobaczyłam Cure w białej plisowance oniemiałam .. Ja wogole nie mam pomysłu jak ją nosić ;)
      Pomijając fakt ze uważam ze Plisy pogrubiają ;)

      Usuń
    2. plisy pogrubiają,ale nie Ciebie przecież :))

      Usuń
    3. Przecież mnie też ;);)
      Ostatnio walczę z wagą ... Bez intensywnych treningów .... Wiecej jem :/

      Usuń
  18. Pewnie, że nosić, te pliski dodają jej niesamowitego uroku, na dodatek jest biała, więc pasuje niemalże do wszystkiego :) Idealna na lato :) Świetna jest! :) jak będziesz się pozbywała, to stoję pierwsza w kolejce ;) hehe pozdrowionka kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie wykombinuje 3 wersji to .... Będę pamiętać :) jestes pierwsza w kolejce :):)

      Usuń
  19. wspaniale kochana
    Pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  20. Ooooo, kochana, do dzidzi piernik, to Ci jeszcze weeeele brak, po pierwsze nie te lata, a po drugie nie ten styl:))))), Tobie "to" nie grozi:)
    A co do spódniczki to B, B, B, B, B, B, B, B, jak najbardziej B!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ale ostateczna decyzja jak zawsze Twoja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba byc czujnym , z wiekiem jestesmy dla siebie mniej krytyczni :) byle tylko nie poszło w bezkrytycyzm ;);)

      Usuń
  21. Bo to jest tak - bez względu na liczbę naszych zachwytów, jeżeli nie lubisz tej spódniczki to nie będziesz jej nosić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak i nie ...
      Z części wyrastamy , do części Dojrzewamy ;)

      Usuń
  22. Ta spódniczka jest ok :D. Takie białe plisowanki są ponadczasowe. Na ostatnim zdjęciu fajnie wsadziłaś bluzkę w spódnicę. Tak ten zestaw wygląda o wiele lepiej!!! Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze mogę "uszczesliwić " Alę jak bedzie nastolatką ;);)
      Hahaha z drugiej strony , zauważyłaś ze nastolatki są ... Okropne . Juz nie nasze Śliczne dzieci , a jeszcze nie piękne kobiety ...

      Usuń
  23. I ja jak reszta jestem za :) żeby została w Twojej szafie ..ma odpowiednia długość i do tego plisy rządzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładnie, szczególnie torebka mi się podoba. :-)
    Pozdrawiam i zapraszam do udziału w konkursie. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe słowa , a w konkursach z zasady nie biorę udziału :)

      Usuń
  25. Przedłużona talia, plisy, opaska - trochę jak lata 20. Poszłabym jeszcze bardziej w tę stronę.
    Lub całkiem inaczej-zestawilabym ją z czarną ramoneską i czarnymi kryjacymi rajstopami.
    Najważniejsze jednak czy wtedy poczulabys się w niej dobrze. Jesli nie-to najlepiej oddaj ją w dobre ręce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kryjace czarne rajstopy to nie moja bajka , więc nie tędy droga ;)
      Zobaczymy ;)

      Usuń
  26. Jasne,że "B" jest świetna!!! :) Bardzo fajny zestaw!! nie przesadzony!!:) wszystko jak trzeba !!!:)
    Pozdrawiam :)
    _________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) kolorystycznie minimalizm , a bluzkę i ten odcień granatu uwielbiam ...

      Usuń
  27. Piękna ta plisowana spódnica!
    Pozdrawiam,

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochana zestaw z bluzką w spódnicy najlepszy :) Ta pliska jest fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ... Pomyślałam ... Taka trochę w twoim stylu jest ... Lekka :)

      Usuń
  29. Dzis stawiam na B :) Plisowanki sa teraz na topie, a i kolorek fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie dziwy i topowe rzeczy można znaleść u siebie ;)

      Usuń
  30. Biel i granat kojarzą mi się ze stylem marynarskim (zbieg okoliczności?).. a takowy uwielbiam :) szczególnie latem.. nie ma mowy o żadnej dzidzi. Jest lekko i kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie natchnęłaś mnie , że w granatową bluzka w paski , tak juz typowo po marynarsku powinno wyglądać super i może ... Jeszcze z biało- czerwonymi paskami ??!!
      Dzięki podwójnie :):)

      Usuń
  31. Myślałam ,że ja przesadzam z chomikowaniem ubrań ;)
    a spódniczkę nosić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz ??!!??!! 20 lat ... Jak nic ;)

      Usuń
  32. Aniu, biel można łączyć właściwie z wszystkim, więc na pewno, jeśli przekonasz się do spódniczki, to ją z jakąś letnią bluzeczką fajnie zestawisz... Curra - uwielbiam Jej blog i jestem u Niej regularnie. Pięknie pisze i jest cudowną kobietą... Ostatnio porządkując szafę mamy, znalazłam spódnicę plisowaną w bordowym kolorze. Mama oczywiście powiedziała, że mogę ją sobie zabrać. No i teraz zastanawiam się, z czym ją zestawić... Kiedyś tam...
    Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz ... Ona przyszła do mnie w okresie kiedy nastolatki wcale nie chcą wyglądać grzecznie i schludnie ;) potem ... Jakos nie było okresu na Plisy , a i długość pozostawiała wiele do życzenia .... Choć teraz dzięki wam " urodziło " mi sie w głowie kilka pomysłów ;)

      Usuń
  33. całkiem fajna ta plisowanka!!!
    szacunek dla ciebie ze spódniczka ciągle pasuje oraz dla kobiety z Hiszpani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze to był okres kiedy nie pasowała ;) ale na szczęście to juz za mną ;)

      Usuń
  34. Zostaw koniecznie! Pewnie masz taki uraz jak ja, bo mnie też wciskano w plisowanki w dzieciństwie. Ale ta spódniczka jest super, nie bądź głupia, nie oddawaj! Przecież taka spódniczka to bardzo uniwersalna jest, na pewno wymyślisz nie jedną z nią stylizację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie po tym poście , spojrzałem na nią inaczej i kilka pomysłów juz mam :)

      Usuń
  35. no nie, tyle lat w szafie a wyglada genialnie! piekne zestawienie z granatem i duza torba. jestem na tak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) Moja Droga z twoich ust to niesamowity komplement :)

      Usuń
  36. Nie oddawaj ani za darmo , ani za żadne skarby:-) Jest śliczna i będziesz mogła z nią robić wiele fajnych zestawień. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  37. Super stylizacja ktòra przemawia do mojego dzisiejszego posta na blogu,musisz zobaczyc
    http://bastonidifashion.blogspot.it/2014/07/turbante-bandane-metti-un-foulard-in.html

    OdpowiedzUsuń
  38. dla mnie B, zwłaszcza, że plisy do łask wróciły i modna jest biel ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostaje zostaje :)
      Kilka pomysłów sie "urodziło " w mojej głowie

      Usuń