sobota, 16 sierpnia 2014

Pochwała Birkenstoków



Wiedziałam, wiedziałam....że jak już kupię -to przepadłam. Będę mi pasować do wszystkiego i zawsze . I w łeb weźmie moja koncepcja eleganckiej kobiety. W łeb, bo w tej elegancji jestem mało ekstrawagancka....no chyba, że do tych wszystkich zwiewnych ,letnich sukienek będę ubierać ortopedyczne sandały.




Moja miłość do tego typu sandał  datuje się na lat 15-20 ??!! bo skórzane ,wyprofilowane buty to żadna w sumie nowość, w tym sezonie dostały tylko metkę i nazwę ...
ja kupowałam parę, eksploatowałam od wiosny do jesieni przez kilka sezonów i kupowałam kolejną parę....poprzednią wyrzuciłam jak założyłam bloga....
ok należało im się ze względu na stan zużycia :)

Moje są oryginalne, ale tylko dlatego ,że szalona promocja była i obok bezfirmowe kosztowały tyle samo :)
w każdym razie poprzez nie wygrywa sportowy styl ....i w moich kolorach :) nieco już jesiennych :))










i mega torba

 
wystąpili
 
buty -Birkenstock
Bluzka- CRL ( maleńka firemka krakowska szyjąca ubrania z naturalnych tkanin , nieco w stylu folk wystawiają się m. in. na Targach Rzeczy Ładnych)
spódnia - C&A
torba H&M

76 komentarzy:

  1. Pal licho elegancję, wygrywa wygoda (i zdrowie)! Nie pogardziłabym tymi klapochami, ale zdaje się, że mam za wąską stopę do nich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , wąska stopa może byc problemem :)

      Usuń
  2. Twoje są najładniejsze. Takie jeszcze mogę tolerować :P
    A torba super, tylko zastanawiam się jak ja bym w takiej dużej torbie cokolwiek znalazła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za tolerancję ;);)

      W tej tobie mieści sie np koc piknikowy , 3 kurtki i parasol , książka , woda mineralną i kilka przekąsek ... Jak sie ma dzieci rozmiar ma znaczenie ;) i inny wymiar ;)

      Usuń
  3. Długo kusiły mnie birkenstocki,ale córka ZABRONIŁA mi je kupować. No więc, jeżeli krytyczna, lecz o dziwo aprobująca mnie nastolatka tak mówi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znaczy nigdy nie miała ich na stopach .... To jak mercedes wsród butów :):)

      Usuń
  4. Ja mam bezfirmówki, ale drugich i tak już nie kupię. Łażę najczęściej w nich po domu i nie są w najlepszej już formie. Mam inne wygodne buty. Cały zestaw ciuchowy mi się podoba :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam presji firmy , niestety czesto jakość wcale nie jest wystarczajaco uzasadniająca cenę. Ale tym raz różnicy w cenie nie było :) nowy sklep , promocje itp ... Więc zaszalałam , zobaczę czy jak poprzedniczki wytrzymają w dobrej formie 3-4 sezony ;);)

      Usuń
  5. nie mam firmówek , ale chciałabym , bo te niefirmowe się mi rozwaliły po dwóch miesiącach :) Piękna torba Aniu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po miesiącu są w idealnej formie ;) Torbę lubie , tez za .... Rozmiar :)

      Usuń
  6. birkenstocki to chyba jedyne błogosławieństwo, jakie moda mogła nam zesłać!
    wygoda, wygoda i jeszcze raz wygoda!

    pozdrawiam cieplutko!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Elegancja ważna,ale upodobania i wygoda wygrywają:)))poza tym sandały są równie eleganckie jak inne buciki:)))świetne kolory masz dzisiaj na sobie i bardzo mi się podoba bluzka:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bluzka prawie handmade , można powiedzieć ze z manufaktury :)
      Masz racje , trochę upodobania wygrywają :) pozdrawiam

      Usuń
  8. Mnie zachwyca torba - duża, pojemna i do tego bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie , torba to strzał w 10 :)

      Usuń
  9. no i ta mega torba podoba mi się najbardziej, uwielbiam takie wielgachne torbiska
    a wygodne buty to podstwa, choć ta wygoda dla każddego oznacza coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie idealnie byłoby gdyby elegancję i super- wygodę dało sie połączyć ;)

      Usuń
  10. Czasami trzeba postawić na wygodę ale ja się dzisiaj zakochałam w Twojej mega torebce...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje :) i moją olbrzymkę też lubie :)

      Usuń
  11. to jeden ze zgrabniejszych modeli Birkentstocków, jakie miałam okazję widzieć - czy na żywo, czy na zdjęciach ;)
    a torba pasuje do nich idealnie :)

    podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam ... Dla mnie wszystkie , no prawie , są rewelacyjne :)

      Usuń
  12. Śliczne te sandałki i na pewno bardzo wygodne. Super torebka i cały zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Jolu :) miło Cie widzieć po urlopie :)

      Usuń
  13. ja w tym roku zastanawiałam się nad zakupem podobnych, jednak odpuściłam. Żałuję troszkę, bo większość jednak na dłuższą metę jest beznadziejna.. są tak sobie wyprofilowane, więc przy upałach stopa się jeszcze bardziej męczy.. Super zestaw, bluzeczka mnie zachwyciła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie . Może na dłuższa metę jest różnica pomiędzy oryginalnymi a nie , ale te ... Przeszły miasto , bruk , spacer w terenie , upał 36 st i brodzenie po kostki w wodzie i błocie .... I naprawde spory kilometraż .... I nadal twierdze ,ze to mercedes wsród butów. Jezeli o mnie chodzi to mogliby wymyślić wersje zimową :)

      Usuń
  14. Elegancja, elegancja, ale w letnie dni takie buty sprawdzają się najlepiej!!! Misio kupił mi ostatnio mega wypasione szpile i ... leżą w szafie, czekając na lepsze czasy :D!!!
    Zestaw wykombinowałaś elegancki (w sumie :D)!!! Bluzeczka jest przepiękna!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda . Może dlatego szpilek na obcasie nawet nie kupuje ... Bo wiem ,ze i tak nie miały by szans :)
      Dziekuje

      Usuń
  15. Wyglądają na wygodne, podobają mi się wizualnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wizualnosc to rzecz względna , a wygodne są NIESAMOWICIE

      Usuń
  16. Powiem szczerze;że z z fason obejmującym tak duży palec u nogi spotykam się pierwszy raz. Nie uwiera ani nie razi toto? ;-).

    OdpowiedzUsuń
  17. Trendy dopasowując się do mnie, czyli do starszej pani z dolegliwościami kręgosłupa:P. Mam podobne buty, tyle , ze firma kilka lewelow niżej. Potwierdzam, sa mega wygodne.
    Aniu, po stylizacji kipiacej. erotyzmem, oczywiście mam na myśli biała maksi, obecny look jest spokojniejszy i bardziej sportowy. Ale.....kobieta musi mieć cos z czarodziejki, zmieniać się i zaskakiwać, aby nie było nudy.
    Buziole.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapędziłaś się Elu z tą starszą panią ;);)
      Ja póki co zaskakuje samą siebie .... I oby ten trend sie utrzymał .
      Sexi bedzie nastepny post ;)

      Usuń
  18. Pewnie dziwne Ci się to wyda, ale miałam kiedyś jakieś takie wyprofilowane sandałki i strasznie mnie obcierały w pięty... szybko wyrzuciłam... ale wiem, OK, moje nogi są dziwne skoro wszystkim takie buty rewelacyjnie służą. No i bardzo ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jezeli obcierała sie podeszwa w pięty to znaczy że miałaś je o pól numeru za małe ,albo o cały numer . One muszą leżeć ! Ja zawsze kupuje rozmiar większe niż inne buty ;);) a nie są to pierwsze ;);)

      Usuń
  19. Buty faktycznie skradły serca, jak piszesz właśnie dlatego że są wygodne i do wszystkie pasują. Są w mojej ukochanej bieli dzięki czemu dobrze wyglądają i wciąż mają śladowe ilości elegancji. Najpiękniejszy jest top! Zasłużył na wystawianie na targu rzeczy ładnych :D

    Aniu, przepraszam za nieporozumienie na moim blogu. Wyjaśniłem Ci sytuację i mój motyw w odpowiedzi, przeczytaj proszę w wolnej chwili bo nie chcę byś miała jakiś żal ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) choć raz moda złożyła ukłon w kierunku zdrowia i wygody ;);) dobrze jest mieć alternatywę do niesmiertelnych i najpiękniejszych szpilek .
      Ja tez lubie te bluzkę , za oryginalność , wykonanie , niepowtarzalnosc - Karolina uszyła ich tylko 10 ;) i to jeszcze każda z inna koronką czy innymi guzikami :)
      pS . Ja dyskutuje , nie chowam urazy :) A ciebie jako bloggera wyjątkowo szanuje

      Usuń
  20. Bardzo fajne sandałki i torebka!

    OdpowiedzUsuń
  21. I ja też trafiłam na mega promocję i teraz chodzę w nich po domu i poza domem. A te Twoje naprawdę super! Nie są takie 'dziadowate' jak moje.
    I torbiszcze piękne! Wzdycham.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trafilo sie jak ślepej kurze Ziarno , jedyne białe ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  22. Sandałki świetne ! Buty wygodne to podstawa, ja z wiekiem stawiam przede wszystkim właśnie na to abym miła komfort w trakcie ich noszenia !Szczególnie gdy cały dzień na nogach !
    Top genialny i moje kolory brązy, beże i biel :))
    Pozdrawiam Aniu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) ja tez lubie kolorystyke jesieni , zanużam sie w jej barwach i czerpie co najlepsze - brązy , Beże , Rudosci i czerwienie ...

      Usuń
  23. choc moja wizytówka sa obcasy takze lubie pomykac w sandałkach czy klapersach :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och ja tez uwielbiam... Choć nie na taki nasz wakacyjny kilometraż :)

      Usuń
  24. Ja za sandałami nie przepadam, tak wiem wygoda - jasne na wycieczki najlepsze.
    Zas do codziennego użytku, jak spacery z dziewcznkami wolę klapki.
    Ja poprostu nie lubię płaskiego obuwia, który ma pasek wokół kostki ;(
    Wieć szukam sandałów z paskiem na skos stopy, ale z takie trudno znaleźć, mam jedne, już trochę zużyte ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to w takim razie nie są to sandaly dla ciebie ;) choć ja nie zamieniłabym na żadne inne .

      Usuń
  25. A ja takie sandalki mam od zawsze w szafie. Jedna pare obowiazkowa zawsze zabieram na wakacje, bo tam wygoda najwazniejsza. A biale to juz w ogole rewelka, pasuja do wszystkiego :) torbe tez superowa :) pozdrowionka z deszczowej Holandii...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W gruncie rzeczy do "czasów " bloga to były jedyne sandaly których potrzebowałam ;);)
      Lux tez zimny i zalany deszczem .

      Usuń
  26. sandałki prezentują sie ładnie i wyglądają na wygodne! ale to torba skradła moje serce! i bluzeczka tez niczego sobie :)
    buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mega torba jest eksploatowana do maximum :)

      Usuń
  27. Aniu, całość jest perfekcyjna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) tez sie odnajduje w tej stylistyce :)

      Usuń
  28. Akurat tym sandałkom osobiście nie mogę nic zarzucić :-) Bluzeczka podoba mi się bardzo :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak zawsze pieknie modnie i wygodnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy zawsze , ale chciałabym :)

      Usuń
  30. Buty świetne tez takie lubię !!!:) bardzo do gustu przypadła mi bluzeczka!!! genialna !!! :)
    _______________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Dobre połączenie na co dzień!
    Przesyłam wielkie buziaki z Gdyni:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja z jednych dzięki wąskiej stopie już w tym sezonie wyjechałam haha;) Ale u Ciebie fajnie wyglądają i trzymają się dzielnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha pamietam twoja kolekcje :) i która para "praniu " najlepsza ??!!

      Usuń
  33. Anula...taka torba dla mnie to już bagażowa hahahaha
    ale fajna :)
    buciki extra,wiadomo,tez lubię coś w ten deseń,ale tej firmy to chyba nie znam,ciemnota ze mnie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana a czego ja tam nie noszę ;);) toć to bagaż podręczny;)
      Ja tez dopiero w tym roku oświecona choć od 20 lat pomykam w ortopedycznych sandalach ... Za mało Internety czytasz skoro pod koniec sezonu jeszcze sie nie wyedukowałaś ;)

      Usuń
  34. bardzo fajna torba,uwielbiam pojemne torebki

    http://aneczkaa123.blogspot.com/2014/08/powiew-jesieni-czyli-kilka-propozycji.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiekne sandały i przepiękna stylizacja! od A do Z!

    OdpowiedzUsuń
  36. Też stawiam na wygodę. Co z tego, jak buty piękne jak nie da się w nich chodzić. Zachwyciłam się torbą, jest genialna!!!
    Buziaczki :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A te ... To zdecydowanie nJwygodniejsze ... Ever ;)

      Usuń