sobota, 23 sierpnia 2014

Pocztówka z ....Brugii




Zostaliśmy słomianymi rodzicami na jeden weekend i przetoczył się taki dialog

m- to co robimy w weekend, jedziemy gdzieś ??   (mój mąż proponuje- niesamowite!!!)
a- no pewnie !!!!!!!!! youpi!!!!
m-masz pomysł gdzie ???
a- no pewnie
m-???
a- może gdzieś dalej ???  (w promieniu 250km od Luxa większość zobaczona )
m- ok
a- Koblencja, Fryburg, może w końcu Szwajcaria - Bazylea, Colmar, Paryż,Troys, Brugia, Antwerpia, Gandawa ??? jednym tchem...
m- decyduj :)
a- poczekaj sprawdzę pogodę
m- i
a- Brugia
m- dlaczego ?
a- bo tam tylko 27 stopni ,a np. w Colmar czy Bazylei aż 34.....
m- Brugia !!!!!!!!!




Tak, nasza tolerancja upałów jest dość ograniczona, m cieszy się ,że chodzi do pracy ,bo ma klimatyzację :) a chodzenie, choćby po najpiękniejszym mieście w skwarze nie jest taką przyjemnością :)
Brugia natomiast na mojej liście "must to visit" była od dawna .....




określana Wenecją północy w pełni zasługuje na to miano








Kanały i typowo Fladnryjska zabudowa ....powoduje ,że naprawdę warto tam pojechać ....



na moich stopach Birkenstocki sprawdziły się doskonale :)








i mały bonusik






i dalej w drogę






myślicie ,że to już koniec ???





Brugia leży 20 km od morza, więc te podróż skończyliśmy jeszcze bardziej romantycznie.....

78 komentarzy:

  1. i też mają wiatraki na nabrzeżu :)))
    uwielbiam wiatraki!

    wspaniałe miejsce, wspaniałe widoki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , Fladria jest bardzo .... Holenderska :):) nawet w tym elemencie .

      Usuń
  2. zazdroszczę tylu miejsc do zwiedzania w okolicy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Olu ja wychodzę z założenia ze w każdej jest :)
    Ale jak sie mieszka w państwie 100 km/50 km to o zagraniczne wojaże nietrudno ;););)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne miejsce! Cuuudne fotki, radosne, energetyczne. No widzisz Aniu, jak ten top ładnie z białą kiecuszką wygląda, a chciałaś się go pozbyć. Ze sTworkiem Sivkowym świetnie się dopasował. Ja w ubiegłym tygodniu kupiłam sobie podobny... A bonusik baaardzo romantyczny. Buziaki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu , spódnice rozwazalam , top był wtedy funkel - nówka , kupiony pod kolorystyke potwornej spódnicy , zeby ja trochę podrasować ;)
      Takie topy i pomarańczowy ja bardzo lubie ...
      A Brugia , tak , niesamowita !

      Usuń
  5. Kolejne piękne i ciekawe miejsce nam pokazałaś. Może kiedyś też go zobaczę na własne oczy i Luksemburg. Rozmarzyłam się :) Piękna pomarańczowa bluzka. Biel lubi takie mocne połączenia. No i sandały na wycieczkę idealne. Muszę sobie takie sprawić. Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi,że znalazła Brugia i stylizacja uznanie :):)
      Ja lubie biel , jest doskonała w każdym połączeniu :)

      Usuń
  6. no i kolejne ciekawe miejsce poznałam dzięki tej wirtualnej podróży - wielkie dzięki
    i bardzo ładnie Ci w pomarańczu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nie ostatnia taka podróż :)
      Dziekuje :)

      Usuń
  7. Kurcze a czemu nic nie wspominasz o spódniczce? Doskonale w niej wyglądasz a tu żadnej wzmianki ;-(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo juz .. Była ???!!!??!! Rzadko podpisuje ciuchy w pocztowkowych postach ... Prawie nikt nie zwraca uwagi co mam na sobie ;)

      Usuń
  8. o Wy bezwstydnicy !!!
    przystojny ten Twój wyklęty ;)
    fajne zdjęcie :)) i reszta zdjęć tez :) i miasteczko tez,klimatyczne.
    też uważam,że w okolicy zawsze jest co zwiedzać,trzeba tylko chcieć :))
    najgorsze,że większośc tak jak piszesz już zwiedzona :)
    Co do pomarańczowego,to dokładnie przed chwilą przymierzałam moje dwa nowe kocyczki pomarańczowe,na mój pomarańczowy wypoczynek....wchodze do Ciebie ,a tu tez pomaranczowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm ... Wtedy planuje sie dłuższe weekendy ;) albo ma dzieci .. To poszerza ofertę lokalną o place zabaw czy parki rozrywki ;);)
      Pomarańczowy lubie od zawsze , w Pl taki był Moj salon , w kolorze paprykarza wg wyklętego ... Więc cieszę sie niezmiernie ze teraz w ofercie wiecej ciuchów w tym kolorze :)

      Usuń
    2. ale paprykarza szczecińskiego czy jakiejś innej firmy ?
      :))

      Usuń
    3. Szczecińskiego ;) szczecińskiego ;)

      Usuń
  9. Taa od czego by tu zacząć... :)) ano wyglądasz ślicznie, bycie sam na sam z M widać, że Ci służy :)) i ten romantyczny pocałunek albo byłaś zaskoczona albo niewinnie speszona ;) Wszystko co masz na sobie dla mnie super, spódnica ciekawe ma wykończenie... a Brugia to naprawdę urokliwie urocze miejsce, wiem, że jakby tam była również zachwycona bym wracała i fakt Wenecję przypomina choć inna jest architektura... cudownie jest tam u Ciebie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):):):)
      A wiesz że Moj M ani spódnicy ani torby specjalnie nie lubi ;);) ale ja lubie ;);) bardzo :)
      Brugia fajna na weekend :)

      Usuń
  10. świetne zdjęcie,śliczna Ty i pogoda widać dopisała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) zdjecia z lipcowych upałów :):)

      Usuń
  11. Witaj Aniu :)) spodobało mi się u Ciebie z miejsca :))
    zdjęcia świetne, piękne miasto i Ty na nim :)
    na pewno do Ciebie wrócę i już sobie zapisuje, by jzu Cie nei zgubić... bo widze moje klimaty :))
    zapraszam tez Cię w wolnej chwilli do mnie, może Ci się spodoba? :)
    pozdrawiam!!!
    aldia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie mi miło , czytać takie słowa :):) zapraszam jak najbardziej , zapraszam na wszystkie moje wędrówki i podróże , metamorfozy i rozterki . Z cała pewnoscia zajrze ... Po ... Wakacjach :)
      Pozdrowienia z Hiszpanii

      Usuń
  12. Piękne miasto, ma swój klimat !
    Kojarzy mi się z jakąś bajką, w której kot mieszkał w domu piekarza (?) i to rysunkowe miasto, które było w tej bajce skojarzyło mi się z tym na Twoich zdjeciach- beznadziejne porównanie, ale musiałam to napisać ! :) (może Twoje dziewczynki będą wiedzieć co to za bajka )
    Zdjęcie z mężem bardzo romantyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie kojarzę wogole , a dziewczynki nie bajkowe ... A w każdym razie poza Mause Katti niewiele oglądają . Jak sobie przypomnisz to daj znać :€ chętnie zajrze :)

      Usuń
  13. Już kiedyś pisałam ale się powtórzę,bardzo lubię Twoje pocztówki:)))tym razem też jest pięknie:)))ostatnie zdjęcie jak z filmu:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tych pocztówek to w najbliższym czasie bedzie sporo , także Reniu kochana zapraszam jak najserdeczniej

      Usuń
  14. No bonus w postaci starego dobrego małżeństwa bezcenny, ale miło się robi :)

    Wytrzymaj upały w Szcz w siedmiometrowym pokoiku, nasłonecznionym od 13.00 do 19.50...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takiej ... Kompatybilności moja Alu Wam życzę ;);)
      Taaa urlop w 42 stopniach tez nie jest łatwy ;);)

      Usuń
  15. doprawdy, widoczki bajeczne! fajna jest u Was ten spontan i ta pasja zwiedzania! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba bardziej moja niż nasza ... Ale czym skorupka ....nasiaknie ... Tym po 10 latach ;);) ...

      Usuń
  16. o znajome klimaty! Krążymy koło siebie :) pięknie ci w tych pomarańczkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co gorsza nie mozemy na siebie wpaść :(

      Usuń
  17. Ja uwielbiam upały, dla mnie mogą istniec cały rok;)
    Miejsce urocze!
    Cudownie Ci w tym wydaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wole wcześno - jesienne temperatury , słońce i wiatr ...
      Dziekuje :€

      Usuń
  18. Ale tam pięknie!
    O podróży do Brugii marzę od czasu kiedy zobaczyłam film "Najpierw strzelaj, potem uciekaj"
    (tytuł jak i sam film jest delikatnie mówiąc średni, ale Brugia w nim zachwyca).
    Piękne zdjęcia i wnioskuję po nich, że było bardzo romantycznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O filmu nie znam ...ale w Brugii byłam świeżo po lekturze o Annie z Brugii , mityczce średniowiecznej ;)

      Usuń
  19. Świetna wycieczka :-))) Oj i mi przydałaby mi się jakaś zmiana otoczenia....niestety, wszystkie moje plany ostatnio biorą w łeb. Pewnie potrzebuję dużo więcej czasu niż przypuszczałam, żeby dojść do siebie... Dziękuję, że mogę u Ciebie natchnąć się tak dużą dozą pozytywności i szczęścia (bo widać to na każdym zdjęciu...). Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w takich momentach pakowałam torbę i jechałam .... Nurkowac .... Tydzień w Egipcie i człowiek wraca z świeżą głowa ;)

      Usuń
  20. cudowne zdjecia! promieniejesz kochana!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Juz od dawna sie wybieramy do Brugii i jakos ciagle nam nie po drodze :) widze ze wycieczka sie udala :) pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż dziw bierze , ze Wy jeszcze nie byliście .. To kamieniem rzucić ;)
      A warto :)

      Usuń
  22. zawsze zazdroszczę wam tych wycieczek! Z całego serca ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez je lubie i cieszę sie ze tyle mi zycie przyniosło ...

      Usuń
  23. Z ogromna przyjemnością oglądam te Wasze wyjazdowe posty. W tej części Europy nie miałam okazji być, więc tym bardziej są one dla mnie interesujące.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to taka mało urlopowa destynacja ... Ale niemniej ciekawa ... Gdyby ode mnie zależało ... To jezdzilibysmy głownie na północ i wschód ... Rosja i Skandynawia , Szkocja to coś o czym niezmiennie marzę

      Usuń
  24. Aniu, bardzo mnie zaciekawiłaś tym miejscem, klimatyczne i to jak. Zaraz sobie sprawdzę, gdzie ta Brugia dokladnie się znajduje. Widzę na stopach zajebiste sandały!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O sandaly najlepsze z najlepszych ;)

      Usuń
  25. ulalal jaki romantyczny weekend! fajnego masz męża :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny , ale najważniejsze Ze to dobry człowiek :)

      Usuń
  26. Fajne miejsce!!! Pozwiedzałabym z chęcią zwłaszcza że morze niedaleko:) Wyprawa 2w1;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uuuuuulala, ależ mi się marzy taki romantyczny wyjazd tylko we dwoje :D!!! Przepiękne miasto, piękna Ty!!! Fantastyczne zdjęcia :) Zazdroszczę!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doczekasz sie Doczekasz ;);)
      Od 6 lat to dopiero drugi taki weekend ;)
      Dzięki za komplementy :)

      Usuń
  28. I na Was przyszła "słomiana" pora:)))?
    Oooo, nie, zwiedzanie w 34°C, dziękuje:))
    Też wybrałabym chłodniejsze "klimaty", bardzo urokliwe miejsce:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz :):)
      Ale TAK !!!!!!!!!
      Obawiam sie ze nasz urlop to juz nie chlodniejsze klimaty ;);)

      Usuń
  29. Pozwiedzałam z Wami!! :D
    Piękne zdjęcia!! :)
    __________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. No no no czasami trzech to juz tłum ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodziło o to ,że oglądając zdjęcia zwiedzałam ;)...

      Usuń
    2. Haha wiem ... Ja przeczytałam pozwiedzałabym ;)
      Ale po 1700 km podróży mogę mieć zwidy ;)
      Pozdrawiam Śliczna !

      Usuń
  31. Fajnie , fajnie .Podoba mi się :) Ogarniam zaległości , podążam dalej ...;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Rzeczywiście urocze miejsce - a nie znałam w ogóle do tej pory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) to cieszę sie ,że poznałaś ... Może kiedyś i pojedziesz :)

      Usuń
  33. Piekne miejsce, moz ekiedys tam zawitam, bo do tej pory jakos nie mialam okazji...
    A Tobie zazdroszcze, ze czasami masz "wolne" od maluchow i masz okazje gdzies pojechac z M. sam na sam;);)
    No i wygladasz pieknie, jak taki stylowy podroznik;)
    Buziaki. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te czasami to drugi raz w ciągu 6 lat , więc nie przesadzajmy ;);) nawet podczas wizyt w Pl nie mamy wolnych wieczorów :(:(
      Fakt od ciebie to znacznie dalej ;) pozdrawiam Aniu :)

      Usuń
  34. Tylko 27 stopni! Kurcze a ja nad morzem nawet 20 nie miałam :( Urocze miejsce. I ten pocałunek, bardzo romantyczny. Wiem, co to wolne od dzieci. Doceniam bardzo, bo w 21 letnim stażu nie było tego dużo. Pieknie wyglądasz, Aniu.
    Buziaczki :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):):) oj dziś bym wiele dała za te Twoje 20 stopni , po trzech dniach urlopu w 41 st marzę o deszczu , chłodzie i kaloszach

      Usuń
  35. kiedyś byłam całkiem niedaleko Brugii i strasznie chciałam tam podjechać na mały rekonesans, ale się nie udało. Kiedy patrzę na te zdjęcia, tym bardziej żałuję.
    Fajna spódnica.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj żałuj , czasem takie okazje pojawiają sie dopiero za wiele wiele lat. Czasem wogole :)

      Usuń
  36. Jak widze wszyscy turysci obowiązkowo fotografuja się w identycznych miejscach w Brugii :) Tez mam gdzieś stamtąd fotki, nawet pozę identyczną przyjęłam na tym mostku :) Przepiękne zdjęcie znad morza - bardzo romantyczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo w końcu Brugia aż taka duża nie jest i aż tylu kanałów jak w Wenecji czy Amsterdamie nie ma ;)

      Usuń
  37. Wszystko piękne ale najpiękniejszy to ...bonusik...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń