środa, 27 sierpnia 2014

Pocztówka z ...Kortrijk



Tym razem belgijski off- road :)
 Miasteczko, o którym nigdy wcześniej nie słyszałam, a tym bardziej nie planowałam zwiedzania.
To kaprys i okoliczności nas tutaj sprowadziły i.....bardzo dobrze :)
Uroczy poranny spacer, w uroczym miasteczku, z dala od gwaru miasta i szlaków pełnych turystów....





to dalsza część naszej podróży po Flandrii zachodniej, ukazującej nam inne oblicze Belgii.....




gdzie w przeciwieństwie do Walonii moglibyśmy żyć







68 komentarzy:

  1. Masz rację Aniu, uroczy spacer, baaardzo:)), takie nieplanowane wychodzą zazwyczaj najfajniej.
    Pospacerowałam z Wami, dzięki:*
    Aaaach, zapomniałabym, bluzeczkę masz prześliczną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to bym chętnie spakowala plecak i w drodze spędziła zycie ....

      Usuń
  2. Piękne miejsce. ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. O, równie pięknie jak w Brugii :) A jak nie ma turystów to jeszcze piękniej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stety w te najpiękniejsze miejsca turyści zawsze dotrą :/

      Usuń
  4. Uwielbiam zwiedzać i poznawać nowe, ciekawe miejsca.
    Pięknie tam, a Ty wyglądasz ślicznie. Taka wyluzowana i radosna. Super.
    Niesamowicie lubię takie haftowane bluzeczki. Mam bardzo podobną do Twojej w kolorze żółtym.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak , ja tez :):)
      Dziekuje Magdo :)

      Usuń
  5. Tak pusto i tak fajnie. Trzeba wszędzie wybierać się rano, bo inaczej można się nieźle nadenerwować tłumami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pusto , pusto ... Bo i poranek i mało turystyczna miejscowość ;)

      Usuń
  6. Fantastyczne miejsca!! Piękną masz bluzeczkę!! Pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne miejsce!!! I jakie pustki na ulicach!!! Tak to ja lubię odpoczywać :) Śliczna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakos nie wydawało mi sie ze aż tak pusto :) dzięki :)

      Usuń
  8. Piękne miejsce ;-). Tylko w pierwszej chwili pomyślałem;że faktycznie gdzieś zabierzesz nas terenówką ;-0. Co zaś do miejscówki-kurcze jak ja Ci zazdroszczę tej ciszy i spokoju w nim i tego braku tłumów........

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na taki prawdziwy offroad mam kiedyś nadzieje w Australii , ale jeszcze nie teraz ... Za dwa .. Trzy lata . Jak dziewczynki podrosną

      Usuń
    2. Nieźle. Ja póki co myślę o quasi terenowym samochodzie; bo mam dość regularnego walenia podwoziem w krawężniki. ;-).

      Usuń
    3. Wiesz to takie marzenie ..... Ale czasem trzeba po nie sięgać , bo zycie krótkie ;);)
      Masz racje , w Pl krawężniki i ... Dziury na drogach ....

      Usuń
    4. Taa..a jednocześnie "samochodami marzeń" w Polsce są Audi które mają ok 11 cm podwozie od ziemi-po ludzku mówiąc-łupanie w krawężniki zagwarantowane...ja się wyleczyłem z czegoś takiego-szukam w miarę rozsądnego ale wyższego wozu.

      Usuń
  9. Uwielbiam poznawać nowe miejsca, np. takie piękne i spokojne miasteczka. Pozdrawiam Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , czasem warto zajrzeć gdzies poza tym co proponują przewodniki :)

      Usuń
  10. Znów piękny post:)))masz śliczną bluzkę:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , dziekuje taki lekki folklorystyczny motyw :)

      Usuń
  11. O jaka Ty radosna i swawolna :) urocze miejsce, też lubiłabym podróże... przypomniałaś mi o mojej bluzeczce podobnej do Twoje, wyglądasz jak dziewczę nastoletnie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu lubiłabym ??!! Lub !!! To esencja życia :):)
      Moja Marzenko , naście to było wiele wiele , za wiele lat temu ;);)

      Usuń
  12. Uwielbiam te Twoje pocztówki. Rzadko mam czas na podróże zagraniczne, więc dzięki Twoim relacjom czuję się jakbym już zwiedziła miejsca, które przedstawiasz. Zwłaszcza, że często są to miejsca mało znane z przewodników.
    A poza tym bardzo ładnie wyglądasz, na dwóch ostatnich zdjęciach jak nastolatka :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja polubiłam te posty ;) robić . Bo układają mi w głowie tez emocje związane z różnymi miejscami :) wiesz Luksemburg jest tak mały,że do spożywczaka można za granice jeździć ;)
      Ostatnie zdanie to miód na moje serce ;);) bo czasem zbyt dojrzale sie czuje ;)

      Usuń
  13. Aniu, jak Ty sobi epiekni epodrozujesz... lubie zwiedzac z Toba! Piekne miejsce, piekna Ty! Swietna ta biala bluzeczka:)
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje marzenie ... Zycie w podróży ;)

      Usuń
  14. a dziś stylizacja hipisowska, widzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawde masz takie skojarzenie ??!!

      Usuń
  15. Uwielbiam te Wasze wycieczki i trochę zazdroszcze :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grazynko , Ty mieszkasz w pięknym regionie Pl , wiele , wiele miejsc ciekawych ... W Pl i na Ukrainie ... Ja marzę o Bieszczadach z 10 lat ;)

      Usuń
  16. Też lubię takie małe miasteczka, bez tłumów turystów. Dzięki Tobie, Aniu zobaczyłam urocze miejsce.
    Ślicznie wyglądasz, uśmiechnięta, opalona. Śliczna bluzeczka.
    Buziaczki, Aniu:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , w takich naprawde można odpocząć ;)
      DzIekuje Soniu :)

      Usuń
  17. cudowne miasteczko, ma swój urok :-) śliczna bluzeczka

    OdpowiedzUsuń
  18. No widzisz, a ja w zeszłym roku tylko stolycę zwiedziłam. Dzięki Tobie podróż trwa dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja te nieplanowane wycieczki lubię najbardziej! I do miejsc tak odkrytych mam największą słabość ;)

    ps. super połączenie bluzki z czerwienią ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz całkowitą racje , takie sekretne miejsca i wspomnienia ... Są tylko nasze ;)

      Usuń
  20. Na tej trampolinie każdy podskok to dwadzieścia lat mniej, choć stara nie jesteś oczywiście, to muszę przyznać, że na przestrzeni dwóch lat odmłodniałaś. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To od jutra skacze regularnie , obok szkoły dziewczynek jest podobna ;);)

      Usuń
  21. I znowu się powtórzę ....piękne zdjęcia!!! bardzo radosne!!! :) i znów zwiedzałam :)
    _________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mam nadzieje że w niejedna podróż jeszcze sie ze mną Iwonko wybierzesz :)

      Usuń
  22. nie byłam tam nigdy

    _________
    a u mnie? egzotycznie i bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Troche mi teskno za takimi miejscami. Trawa, zielenia i spokojem.
    Ale mimo to chyba nie zamienilabym swojej pustyni ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz od tygodnia na pustyni , w Hiszpanii i juz tęsknię do chłodu ;)

      Usuń
  24. Ostatnio zrobił Ci się z bloga, w którym dominowała moda, blog podróżniczy :) Ale mnie to cieszy, bo widoki pokazujesz cudowne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie , zawsze to szło obok siebie .. Po prostu latem podróżuje sie częściej ;)

      Usuń
  25. Ciekawe miejsce, miasteczko ma swój niepowtarzalny urok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma , choć z cała pewnoscia nie jest najładniejszych miasteczkiem w którym byłam ;)

      Usuń
  26. Ale tam ładnie i Ty ładna i zgrabna!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale masz wakacje, same rewelacyjne podróże. a z Ciebie taka dziewczyneczka (oczywiście z klasą) :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Boże, jak ja uwielbiam takie miejsca, bez tłumów, klimatyczne. Śliczna bluzeczka. Pozdrawiam cieplo!

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuję Ci Aniu za wspaniałą wycieczkę...ale Ty jesteś wesoła, super zdjęcia...buziaki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;)) nie jeżdżę za karę na te wszystkie wycieczki :) one sprawiają mi ogromna radość :)

      Usuń