poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Pocztówka z Roztocza cz.1




Wow!!!!
 Tyle mogę powiedzieć na temat tych wakacji i tej wycieczki.
WOW!!!!




Dawno żadne miejsce aż tak mnie nie zaskoczyło i nie wprawiło w taki zachwyt.....może właśnie dlatego wolę wycieczki poza głównymi szlakami turystycznymi.....Józefów na Roztoczu. Malowniczy kamieniołom z basztą widokową, ale to jeszcze nie ta przysłowiowa wisienka na torcie....ale po kolei





i ścieżka ginąca w lesie....




by znaleźć ukryty w lesie stary Kirkut, moją wisienkę na torcie :)






opuszczony, zaniedbany ,ale jakże malowniczy........


a tak nawiasem mówiąc Roztocze jest niezwykłym miejscem na urlop, wiele jeszcze do odkrycia i wiele miejsc nie zdeptanych jeszcze przez masową turystykę  ....uwielbiam

83 komentarze:

  1. ale widoki! i te przestrzenie!

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczna wycieczka - o tak chodzenie własnymi szlakami jest najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę dziwię się, że nie widać tam tłumu turystów, ale oczywiście tym lepiej dla Was i tego miejsca, mogliście wędrować w ciszy i spokoju.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to ciagle jeszcze taka Polska kategorii C , kiepskie drogi i same wsie dookoła ... Ale powoli sie to zmienia , coraz wiecej promocji , szlaków i ścieżek rowerowych ... Więc może za kilka lat pewnie tak ustronnie nie bedzie :)

      Usuń
  4. ta baszta jest świetna!
    bardzo fotogeniczna :)

    ja na Roztoczu nigdy nie byłam, ale może kiedyś mi się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto sie wybrać , może właśnie teraz ... Ceny tez mocno konkurencyjne :)

      Usuń
  5. Wow!!! Też się zachwyciłam:) Jak ja uwielbiam takie miejsca! Bez turystów, bez komercji...kilometry do przebycia i jakaś nagroda na koniec:) Może to być nawet dobry obiadek po dłuugiej trasie hihi ale lepiej żeby to były niespodzianki jak na Twoich fotkach:) Ale masz apetyczną opaleniznę!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana to dopiero połowa naszej trasy :) a nagroda ... Przynajmniej w oczach dziewczynek Znacznie bardziej atrakcyjna niż stary leśny żydowski cmentarz ;);)

      Usuń
  6. To są wlasnie uroki takich miejsc. Cisza, spokój i przestrzeń :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie !!! W pięknym regionie mieszkasz :)

      Usuń
  7. Nie byłam jeszcze nigdy na Roztoczu, choć słyszałam wiele pozytywnych opinii o tym miejscu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja droga nastepny post wręcz bedzie Tobie dedykowany :)
      W każdym razie pomyślałam ze jest interesujący dla ... Geologów :):)
      Samo Roztocze polecam ! Jest piękne i ciagle jeszcze bardzo tanie :)

      Usuń
  8. Pięknie, pięknie, pięknie !
    I rodzinka też wygląda pięknie !
    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no tak....masowa turystyka ,to chyba niestety przyszłość turystyki ,ostatnio o tym rozmawialiśmy w domu.Trzeba się jakoś ratować,fajnie,że Wam się udało :))
    Nareszcie wróciłaś :)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę tez tak , ze w tak biednym regionie turystyka to alternatywa . Patrzę przez ostatnie 10 lat jak powstają pensjonaty , agroturystyki i ścieżki rowerowe .... Brak chyba jeszcze dobrej reklamy

      Usuń
  10. Uuuuwielbiam takie miejsca, cisza, spokój, słychać własne myśli, ach marzenie:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. faktycznie miejsce robi wrażenie "WOW"! ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo klimatyczne miejsce,piękne!!!! :)
    ____________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana, ja mam rodzinę w Józefowie!!! Daleko mi do nich, siostra mojej babci, zobaczyłam pierwsze zdjęcie - od razu wiedziałam, że to te kamieniołomy. Tak, tam czuć Polskę, te lasy, pomniki, groby powstańców (u mnie to cmentarze poniemieckie i komuna), cmentarz żydowski, jedyna pozostałość po chyba tysięcznej wiosce. Ale mnie zaskoczyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ojcowizna mojej teściowej ;) no gdzies w okolicach :):)
      No co Ty ! O Szczecinie pisali w Polityce , aż Moj mąż stwierdził ze chyba czas sie tam wybrać ;) sam urodził sie w Miastku k / Szczecinka ;);)

      Usuń
    2. Zapraszam, mam nadzieję, że się spotkamy na szczycie, rozumiem całą rodziną :D

      Usuń
    3. Jak juz sie wybierzemy ;);) u nas wiele jest odkładane na kiedyś ;) a zycie snuje własne szlaki :)
      Ale jezeli ze Szczecina są promy do Finlandii to przyszły lipiec wchodzi w grę ;)

      Usuń
  14. I gigantyczna aleja dębów, nie pamiętam jakiego króla... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alei dębów nie kojarzę , ale ponoć w tym kamieniolomie jest galeria rzeźb , choć z drugiej strony niż my przyjechaliśmy ;) zobaczymy . Może w następnym roku i tam trafimy :€

      Usuń
  15. Piknie piknie, beztłumie ciągle bierze. Jak to jest,ze tak wiele ludzi wyrusza w grogę po to by od ludzi odetchnąć. Wychodzi na to, że większość w tłumie to ci, którzy tego tłumu mają dość. Jakiś taki paradoks. Takich miejsc ciągle w Polsce pełno. Jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miało być "beztłumie ciagle bierze górę" ale mi zezarło, to dopisuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myśle ze nie tylko w Pl .. Jak ktoś chce ... bieszczady ciagle mniej zdeptane niż Tatry , a Sudety mniej niż Beskidy .. Można w Alpy albo w Wogezy ... Wszystko to nasze decyzje i wybory ;)
      Ja lubie bezdroża , marzę o Gruzji zanim stanie sie jak Chorwacja popularna :)

      Usuń
  17. Świetne miejsce. Nigdy nie brałam tamtych rejonów pod uwagę podczas wakacyjnych planów, a widzę, że był to błąd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błąd :) zwłaszcza jak masz małe dziecko . Kąpieliska są rewelacyjnie przygotowane , parkingi , toalety , czysto zadbanie ... Sporo ciekawych rzeczy do zobaczenia od dzikich koni polskich na łąkach Zwierzyńca po forty , podziemia itp ... I ciagle bardzo tanio . Przynajmniej jezeli chodzi o gastronomię, cen kwater nie znam . My mamy własną bazę :)

      Usuń
  18. Piękne miejsce ! Idealne do wypoczynku z rodziną :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Super wycieczka. Miejsca gdzie możemy sami (a nie wśród otaczających turystów) rozkoszować się przyrodą, architekturą to jest właśnie to, co uwielbiam. Warto wstać wcześnie rano, albo poszukać miejsc, których nie ma w przewodnikach. Muszę się tam wybrać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie ! Ja lubie zwłaszcza na koniec sierpnia ... Jest jakaś magia w ciszy i w miękkim świetle konca lata ...

      Usuń
    2. O tak, światło już nie takie ostre i o wiele lepsze do zdjęć niż na początku wakacji ;)

      Usuń
  20. Zabrzmi to dziwnie ale lubię stare cmentarzyska... na pewno i mnie by się tam bardzo spodobało..zdjęcia miejsc fajne i ten spokój zero ludzia... miło na was popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez :) może to ostatnie romantyczne miejsca na ziemi , tak nieskomercjalizowane ....
      Ostatnio myślałam sporo o mojej rodzinie i ... Harmonia to idealne słowo opisujące wszystko .

      Usuń
    2. Tez lubię stare cmentarzyska:D

      Usuń
    3. Ja mam tutaj koleżankę , co roku zapala znicze na wszystkich świętych na jakimś starym cmentarzu , co rOku innym . W końcu tu nie mamy bliskich ....

      Usuń
    4. miły gest z jej strony... to rzadkość teraz...

      Usuń
    5. Każda z nas inaczej przeżywa emigrację ...

      Usuń
  21. nigdy nie byłam, chyba wolę plażing na gorących piaskach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Max dwa dni ;)
      Pierwszy wypoczywam , drugi planuje co by tu robić i co można zobaczyć w okolicy i trzeci ruszamy w teren ;) a najlepiej co drugi dzień ;)

      Usuń
  22. Piękne widoki!
    http://fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  23. Też powiem WOW! Nie byłam, nie widziałam... a chętnie po tych bezdrożach bym powędrowała...A na basztę wlazłaś? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ba ;)
      Ola nawet dwa razy ;)

      Usuń
    2. No! Czyli zaliczone!:D Ola podwójnie! Dzielna!:))

      Usuń
    3. Siostro we mnie nie wierzysz ???!!

      Usuń
  24. ojej bezchmurne niebo, przyroda, rodzinka i Ty czy moze byc lepiej?

    OdpowiedzUsuń
  25. Aniu, piękne tereny, szkoda, ze tam jeszcze nie byłam...
    Dziewczynki Twoje urocze, zdjęcie z rękami w górze super...
    Pozdrawiam całą rodzinkę....
    Już drugi raz pisze, coś bloger się buntuje, nie chce dodawać komentarzy, może teraz się uda...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w sumie mało promowany kierunek ;) ja poza Bieszczadami to byłam dopiero jak sie wżeniłam ;);) w ojcowizne teściowej :)
      Dziekuje Basiu :)

      Usuń
  26. Roztocze jest świetnym miejscem na weekendowy odpoczynek :)
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , zgadzam sie i na wakacje na rowerze :)

      Usuń
  27. Świetne zdjęcia, pozazdrościć!:)
    Zapraszam również do mnie:) http://lovegoodmorningstyle.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam takie wycieczki ;) życze odkrycia wielu wspaniałych miejsc. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest coś co uwielbiam więc dziekuje podwójnie

      Usuń
  29. wow!
    co za wyprawa!
    świetne zdjęcia!
    piękne miejsce.

    pozdrawiam!
    jesuswannatouchme.

    <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubie. A komplement dotyczący zdjec trafia wprost w moje serce :)

      Usuń
  30. Oj chyba wypoczęłaś, pięknie jesteś opalona ;)
    A miejsce zapisałam na przyszłośc, też uwielbiam zwiedzać, oglądać, podziwiać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu Koniecznie powinnaś !!!
      Nawet myślałam o Was będąc tam. Bo .... Tam jest wiele świetnych tras rowerowych , łatwych i umiarkowanie trudnych - idealnych na wyprawę z młodszymi dziećmi ! U nas Ola dopiero sie nauczyła na dwóch kółkach jeździć ( ma 4 lata) ale z Alą jedna 12 km trasę zrobiliśmy w 4h :) myśle ze są dobre na pocZatki :)

      Usuń
  31. No i wtopa-Roztocze mam blisko;ale te zdjęcia które mi podesłałaś-zatkały mnie;nie wiedziałem;że jest tam tak pięknie;ale..mimo;że jestem w górach to..pozostanę na zaś wierny Dolnemu Śląskowi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma ;) i czasem nie wiemy co mamy za miedzą :) mam więc podwójną satysfakcję że pokazałaś Ci coś czego jeszcze nie znałeś :)
      Do Lublina nie dotarliśmy , za daleko - 2 h jazdy w takie upały jak były końcem lipca - to nie najlepszy cZas na takie wycieczki . Byliśmy za to w Zamościu , znacznie bliżej :) tylko 30 minut jazdy :) no 45 ;)

      Usuń
  32. Bylam kiedys na Roztoczu, dawno temu :)

    Pieknie tam, potwierdzam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wracam co roku.....ale z innych niż podróżniczych powodów :)

      Usuń
  33. nie mogę już czytać o waszych wakacjach, wojażach... ja ciągle w biurze siedzę i grzeje tyłek na fotelu....
    może we wrześniu uda mi się wyrwać gdzieś!
    Wy tacy uśmiechnięci, zadowoleni, opaleni - super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje ze masz klimatyzację w biurze :)
      ... Ups ... A to dopiero preludium do wakacji :):) zasadnicze za 2,5 tygodnia ;)

      Usuń
  34. Świetne te zdjęcia - tylko pozazdrościć ;)

    http://perfekcjajestwcenie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Byłam, oj dawne czasy. Piękne okolice... Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Basiu my czesto wydeptujemy te same ścieżki :)

      Usuń