środa, 13 sierpnia 2014

Potwory z Szafy #3




Właściwie nie wiem czy potwory :)

Kolejny mocno wiekowy ciuch z dna szafy. Sukienka-uwodzicielka. Za każdym razem jak miałam ją na sobie zbierałam mnóstwo dowodów męskiej adoracji. Od niewybrednych gwizdów ,po naprawdę sympatyczne oznaki zainteresowania w stylu- jeżeli nieznajomy mężczyzna podaruje Ci kwiaty ,to musi to być....ta sukienka. Owszem zdarzyło się :)
Dojrzałość i stały związek powoduje ,że nie muszę się uciekać do takich "chwytów" :)



wyciągnięcie jej z szafy to


 konfrontacja z tym, że upodobanie do bieli latem towarzyszy mi od zawsze





i że maxi to nie wymysł ostatnich sezonów





jak i to , że przestałam mieć kompleksy na punkcie swojej figury



 
 
 
i tylko nie wiem czy pakować do wakacyjnej walizki
czy jednak jej czas w mojej szafie definitywnie przeminął.....
czy może wysłać ją właśnie Tobie :)
 
pamiętacie
A ?
B?
C ?

66 komentarzy:

  1. Jak dla mnie zdecydowane, duże B, dlaczego?, a dlatego co napisałaś:))))
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko Ty zawsze dla mnie taka łaskawa :):)

      Usuń
  2. Ale ,że maxi wymysł sezonów to nie:) Zawsze było mini, midi i maxi :) A sukienka akurat strasznie mi się podoba, mam takie dwie w szafie, jedna nawet całkiem niedawno kupiłam :) Pozdrawiam Aniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , dlatego jakos te must to havy sezonu takie odgrzewane ;);) dla mnie raczej tylko na wakacje ;)

      Usuń
  3. Sukienka w połączeniu z kamizelką wygląda super, solo już trochę mniej mi się podoba, także nosić, ale z jeansem :) A na tych zdjęciach to wyglądasz jak studentka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie na żywo solo bardziej sie podoba niż solo na zdjęciach ;) dzięki :):) za tą studentkę :):)

      Usuń
  4. Aniu przecież takie sukienki białe, kolorowe, z nadrukiem pojawiły się także w tym roku w sklepach, więc dlaczego miałabyś jej nie spakować na wakacje. Figurka super... Ja pewnie dodałabym jakiś dłuższy, kolorowy wisiorek... jak mnie znasz - to pewnie turkusowy... Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wisiorem masz racje , choć mnie sie wspomniałem ,ze kiedyś właśnie nosiłam z tysiącem rzemyków na szyi i nadgarstkach ;);) więc chyba stad wybór ;);)
      Dzięki Basiu !

      Usuń
  5. pakować na pewno, ale moim zdaniem w wersji bez nakrycia wierzchniego na "górę" wygląda średnio.
    to znaczy - na plażę: spoko.
    ale jakoś mi się te ramiączka nie podobają.
    natomiast wszystko od ramiączek w dół wygląda na Tobie tu super :)
    także - noś ją bez wstydu, ale zdecydowanie fajniejsza jest z kurteczką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te ramiączka to takie od stanika , te naście lat temu specjalnie je wybrałam , chyba takie "trendy" były ;););) Jeju ona naprawde pamięta liceum ...

      Usuń
  6. Zostawić; bo-wyglądasz w niej bardzo Kobieco ;-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie no,sukienka całkiem spoko,przeciez takie wciąż są w sieciówkach do kupienia.No i Ty wygladasz w niej fajnie i do tego biała,więc to żaden potworek :)) Ma wiele możliwości,bo można ją łaczyć z różnymi dodatkami,także noś na zdrowie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pewnie pojedzie ze mną pojedzie ... Do słonecznej Hiszpanii ...

      Usuń
    2. Zazdroszczę Hiszpanii ,oj zazdroszczę :))
      Tez miałam taki pierwszy plan na wakacje z córą,przed Chorwacja,ale nie lubię latać,także nie wiem jak ja tam dotrę kiedykolwiek :))

      Usuń
    3. My jedziemy samochodem . Od nas to "tylko " 1700 km ;);)
      Ale w ten rejon niewiele lata , od nas ...

      Usuń
  8. Masz taaaką figurę, że powinnaś ją zostawić, wyglądasz seksi ;) i poza tym spełnia resztę Twoich wymogów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz Marzenko , że tak ostatnio jak wyciągam te "potwory" to myśle ,to do glanów nosiłam , to też ... Na martensy nie było mnie stać , i teraz czasem jak nie chce zbyt pańciowacio , to sobie myśle ... Do Martensow ... Chyba w końcu sobie sprawie ;)

      Usuń
    2. tak, tak zachęcam i polecam :))))))))

      Usuń
  9. Aniu z tą kamizelką bardzo podoba mi sie ta sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostawić, zostawić. Ale zgadzam się z Mar - te ramiączka jej odejmują uroku, za to przykryte są ok. Z dżinsem wygląda bardzo dobrze. Fajnie tak przypomnieć sobie czasy liceum!

    ps. Bornholm na rowerze to ideał. My jeździliśmy autobusami po całej wyspie i dużo spacerowaliśmy. Będzie więcej postów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez sie zgadzam ;)

      Ps . Juz sie cieszę na kolejną ucztę dla oczu ...

      Usuń
  11. fajny ten potworek, wersja z kurteczką podoba mi się bardziej :)
    zabieraj do Hiszpanii, dużo miejsca Ci nie zajmie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak najbardziej zostawiłabym sukienkę, a z kamizelką wygląda bardzo fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała ta sukienka!!

    pozdrawiam,
    Ola:*
    FASHIONDOLL.PL

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja, bardzo podoba mi się kamizelka. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda ze trochę za duża ... Juz ;)

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. No to juz trochę przesadzone ;) ale dziekuje ;)

      Usuń
  16. Aniu!
    Mi sie podoba ze wzgledu na kolor i dlugosc. "Gora" nieco...hmmm, retro..;);) Ale ma swoj urok, na hiszpanskie upaly bedzie swietna! No i cos mi sie wydaje, ze jeszcze niejedno meskie spojrzenie w niej przyciagniesz!
    Usciski. Anka

    OdpowiedzUsuń
  17. Identyczną szarą sukienkę miałam w czasach liceum! Wtedy bardzo ją lubiłam, mimo że figura moja była gorsza niż obecnie. Teraz popieram dziewczyny twierdzące, że te ramiączka dobrze byłoby czymś "okrasić" czyli przykryć. Ja swojej sukienki już nie mam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) to przykryłam ... Instynkownie ;)

      Usuń
  18. Zostaw. Skróć może na trochę mniej maxi ... ten fason lekko likwiduje figurę, pozornie tylko ją pokazując.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To była moja pierwsza myśl ... Ale ... Do tego materiały trzeba mieć specjalną maszynę , dać zrobic w lux to ... Cóż przekracza wielokrotnie wartość tej sukienki :)

      Usuń
  19. Dla mnie to normalne że kiecki mają 3 długośći...;) Takie długie to w liceum do glanów nosiłam haha;)) Miałam taką niebieską w róże strasznie obcisłą i jeszcze czarną z takim rozcięciem jak Twoja i różyczkami wyhaftowanymi z rok temu "puściłam ją na allegro" ale nie żałuję bo niektórych kotletów to się nie da odgrzewać i w tamtej bym już nie chodziła ale ładna była:) Ta Twoja też fajna no i biała to już wogóle szał !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja ?! Mam te kotlety podgrzewać czy nie ??!!!

      Usuń
  20. Ten kucyk z tą kamizelką gra idealnie, bo sam kucyk bez kamizelki już jest beee. Bez kamizelki rozpuść włosy, będzie kipieć seksem... :) Zostaw sukienkę w spokoju, nic w niej nie zmieniaj, bo wyglądasz w niej świetnie, może takie chwyty już Ci niepotrzebne na mieście, ale nie powiesz, że nie czujesz się wtedy bardziej seksownie i kobieco gdy ktoś podaruje kwiat... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz ... To jest myśl ! Hmmmm .... I szal... Jak juz spalę sobie ramiona ;) bedzie jak znalazł ;);)

      Usuń
    2. Szal to bardzo dobry pomysł.

      Usuń
  21. Oczywiście, że B - gładka, prosta - jeszcze coś z niej będzie :) Ma potencjał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Tak ma potencjał spędzenia ze mną urlopu ;);)

      Usuń
  22. Zostaw, z kamizelką wygląda rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  23. A mnie nadal kusi skrócenie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Sukienka jest super i pakuj do walizki:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  25. Dla mnie B, podobasz mi się a wiec pakuj i już...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo w końcu gdzie jak nie nad morzem nosić takie sukienki :)

      Usuń
    2. Tak, one najlepiej sprawdzają się na urlopach i właśnie nad morzem, będzie dużo spacerów i wszystko "na spokojnie", nie tak jak w codziennym życiu. To jeszcze dodam, że długość jest dobra, do kostki dzięki temu nie będziesz się w niej plątać...buziaki Aniu posyłam...

      Usuń
  26. Sukienkę bym spakowała:) Z kamizelką wygląda ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Sukienka jest w porządku, a w wersji jaką pokazałaś (z kamizelą i czerwonymi dodatkami) wygląda świetnie!!!
    P.S. Widzę, że skusiłaś się na białe buciczki :D Super!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje zarzekanie sie ze nie , dotyczyło białych szpilek ;)

      Usuń
  28. Mnie się podoba :) Świetny fason, długość i kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do długości mam wątpliwości ;) ale poza tym ok :)

      Usuń
  29. mam białą maxi w swojej szafie (inny krój co prawda) i czuje się w niej świetnie ! Najlepsza sukienka jaką miałam :) Jeżeli Tobie odpowiada, to zostawiłabym ją w szafie i cieszyła nią w każdy wakacyjny dzień ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wiem czy wogole w Maxi sie swietnie czuje . Dojrzewam do tego zeby ja obciąć , nieco ...

      Usuń
  30. Ponownie biel <3 do tego sukienka i to długa. I chociaż nie jest elegancka to może taką być przy doborze odpowiednich dodatków, biżuterii. Twoej stylizacje są luźne i faktycznie stawiają na celebrowanie lata, oraz słusznej pewności siebie. Gratuluję Ci pozbycia się kompleksów, nie masz wszelkich powdów by je mieć ;) A sukienka? Można ją wykorzystać na milion sposobów i uwierz, że nie tylko latem (chociaż zimą też nie). Nie skreślaj jej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mienie skreśle , w wakacyjnej walizce znalazła juz miejsce :)
      Z elegancją raczej trudno , taka bawełna nigdy tres chic nie bedzie ... Ale może odrobina ... Na pewno :)

      Usuń
  31. No nie dziwie się, wyglądasz bosko! wiesz, że nie lubię jeansu, więc jak dla mnie tylko solo lub z cienkim rozpinanym sweterkiem. W każdym razie zdecydowanie NOŚ!
    Buziaczki :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ... W hiszpańskie temperatury raczej trudno byłoby z jeansem .... Uffff ;)

      Usuń