wtorek, 19 sierpnia 2014

Zapomniana elegancja






Żyję w klimacie urlopowym, na totalnym luzie, korzystam z lata. O dziwo często chodzę w szortach, wygodnych butach, bawełnianych podkoszulkach. Dobrze mi z tym. Planuje kolejny wyjazd na wakacje, pakuje walizki.....
to nie sprzyja szpilkom i elegancji....




Dzisiejsza propozycja to zestaw na imprezę :) po luksembursku . W środę , po pracy, do 22.00 , w krawatach i na obcasach. Popularne After Work Party na wzgórzu Clausen, imprezowej dzielnicy Luksemburga. TAK, istnieje w statecznym i nobliwym Luksemburgu dzielnica rozrywki :)
 Ja rzadko na After Work  bywam, po pracy jak na skrzydłach biegnę  do moich dziewczynek ....ale .....czasem ??!!






 
 
Zakupując te sukienkę miała  być bardziej elegancka, niż odważna...a jest odważna.....więc do pracy raczej nie, ale na imprezę?? Myślę ,że  ok .
A wy ??
 
Sukienka BonPrix
Torebka -Orsay
Buty- Next
 

98 komentarzy:

  1. Aniu ja dla mnie to sukienka i do pracy i na imprezę.
    Na imprezę w wydaniu takim jak nam prezentujesz idealna, a do pracy żakiecik do niej, klasyczne czółenka i już:))
    Ty wiesz że ja jestem zachwycona?:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak Ty Aguś jesteś zachwycona to ... Wiecej mi nie trzeba . Jestes dla mnie kwintesencją elegancji i kobiecości :)

      Usuń
    2. Zgadzam się a Agnieszką !!!Sukienka świetna i na pewno sprawdzi się na wiele okazji ! :)
      AAAA TY w niej WOW!!!! Bajecznie wyglądasz! KLASA !!!!Uwielbiam tego typu zestawy ! :)
      Pozdrawiam Aniu :*

      Usuń
    3. Dziekuje Beatko ! W sumie tak , Ty kojarzysz mi sie z B&W :)
      Ale Entuzjazm sprawił mi ogromną przyjemność :)

      Usuń
    4. Przyszłam popatrzec jeszcze hahaha:)
      Cieszę się Aniu :*
      Buziaki :*

      Usuń
  2. Ooo, takie Twoje imprezowe wydanie bardzo mi się podoba :)
    Pierwsze zdjęcie fantastyczne! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha a wiesz ze zdjecia zrobiła moja 6-cioletnia córka :)

      Usuń
  3. Moim zdaniem do pracy sukienka nadaje się jak najbardziej !
    Odważna ... chyba nie :))
    Torebka super !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ZAlezy jaka praca i ile lat ma właścicielka ;);) Hahaha
      Z żakietem jeszcze sobie ją wyobrażam ;) albo pod fartuch ;) solo i na obcasach raczej wzbudzałabym sensacje :)

      Usuń
  4. Przepiękna sukienka! Bardzo mi sie podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie mi miło . Jest oryginalna w tej czerni i bieli :)

      Usuń
  5. Bardzo ciekawy strój :)
    Sukienka jest śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sukienka!!!! :),wszystko bardzo dobrze dobrane!!! mmmmmm i torebka!!! :)
    _________________________________-
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torebka kupowana do tej sukienki , miała byc biało - czarna i w kwadracie , myśle ,ze wyszło :)

      Usuń
  7. Z marynarką to Ja bym to pracy założyła :)
    A bez - super propozycja na party. Bardzo ładnie Ci w tej sukience.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od początku widziałam ja z ... Żółtą narynarką . Kupiłam ... Tyle ze chyba przeszła mi faza na żółty albo nie ten odcień :/

      Usuń
  8. Aniu WOW !!! rewelacja, podpisuję się pod Agnieszką :)))) do pracy spoko możesz ją zakładać :)))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjna sukienka! Do pracy też, z marynarką, jak najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Bardzo mi się podoba i sukienka i cały zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę;że możesz ją spokojnie założyć do pracy ale pod jednym warunkiem-że nie pracujesz z samymi mężczyznami-bo co tu dużo mówić-wyglądasz tak ślicznie;że się będą w Ciebie wpatrywali a nie pracowali ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. W większości to jednak kobiety :)

      Usuń
  12. Wyglądasz elegancko i moim zdaniem możesz do pracy też założyć tę sukienkę:))))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sie w niej czuje trochę zbyt imprezowo ;) ale ...

      Usuń
  13. Sukienka cudowna ;) Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  14. nie wiem, jaką masz pracę, ale jak dla mnie, to ona jest na tyle elegancka, że ja bym ją z czółenkami i klasyczną, czarną marynarką do pracy założyła ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie obowiązuje w niej Dress Code , faceci są w koszulach , czasem w krawacie , i nie chodzę na obcasach ;) mam obuwie zamienne ;);) Alę elegancja mile widziana :)

      Usuń
  15. Wow, wyglądasz jak milion dolarów w tej eleganckiej wersji :) A sukienka mnie zachwyciła!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie zrozumiałam czy Ty byłaś w niej w środę,czy dopiero się wybierasz i nam pokazujesz....bo nie wiem,czy ci faceci już oszaleli czy dopiero będą sobie rwać włosy z głowy :))
    Ja nie lubię imprez z pracy,więcej obgadywania i komentarzy potem niż życzliwej zabawy :) no chyba,że w naszym wąskim gronie 10 osób i koniec :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam , byłam ....
      Doskonale rozumiem , w Pl tez nie lubiłam imprez pracowniczych , tu jest to trochę inaczej ;) nie plotkuje sie o pracy , raczej .... Tańczy ;)

      Usuń
  17. ja myślę, że z ciemną marynarką i zakrytymi butami jesienią nada się i do pracy! Pięknie w niej wyglądasz, cudownie komponuje się z torebką!A wgl masz cudowne buty, obłędnie wyglądają na stópce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy , czy z ciemną marynarką . Torebka kupowana specjalnie pod sukienke i dużym wydatkiem energetycznym ;)
      Buty - wysokie jak szczudła i idealnie wygodne ;)

      Usuń
  18. Doskonale przemyslany zestaw, wszystko idealnie dobrane, a czerwona pomadka - wisienka na torcie! A sukienka jest genialna, bo laczy w sobie kilka cech, ktore lubie: kolorystyke, uniwersalnosc, klase i szyk, nowoczesnosc i wygode. No jest w moje ukochane ostatnio wzory;);)
    Pozdrawiam Aniu!!
    Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak czytałam Twoj biało - czarny post to z uśmiechem na ustach , juz wiesz czemu :)
      Cieszę sie , ze Ci sie podoba !

      Usuń
  19. WOW, Kochana wyglądasz znakomicie! Świetna sukienka ;) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  20. U la la! Fiu fiu! Myślę, że zależy też, w jakiej długości czujesz się swobodnie w pracy. Wyglądasz czadersko, tylko czy nie będziesz się bała siadając, że możesz pokazać niechcący bieliznę? Ja tak mam czasem, że wcisnę się w coś krótszego, a potem cały czas spędzam w pracy na myśleniu o tym jak siadam :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przesądzajmy aż taka krótka to nie jest ... W gruncie rzeczy rozmawiam przez biurko ;)

      Usuń
  21. Ja do fartucha założyłabym chętnie!

    I do tego crocsy... :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz, do pracy z żakietem myślę, że może być. Ja czasami mogłabym taka założyć, zresztą mąż mi sprawił, tylko całą w kwadraty właśnie B&W.
    A Ty widzę cały czas odpoczywasz, non stop wyjazdy na wczasy :) zaczynam zazdrościć :)))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie pokaz swoje mężowskie B&W !!!
      Cóż ... W Lux na minimalny 2 tygodniowy urlop pod koniec sierpnia wyrzucają kogo sie da . Oficjalna ustawa ;) takie związki zawodowe ;) jak mus to mus będziem urlopowac ;)

      Plus tydzień w Pl to zaledwie 15 z 35 dniowego urlopu ... Taaa ....

      Usuń
  23. Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze to wygląda wszystko razem :) Ciekawe obuwie widzę, szał:D

      Usuń
  24. ale sympatyczna krateczka, pasowałaby do moich nowych butów :P wyglądasz z klasą i pięknie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idąc za trendom łączenia wzorów geometrycNych to tez twoja pasiasta torebka ;)

      Usuń
  25. Ona jest jak najbardziej do pracy .! :)
    Pozdrawiam
    http://tendies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie odrobine wzywający ;) ale może dlatego że sie odzwyczaiłam :)

      Usuń
  26. B&W w najlepszym wydaniu. Elegancko i zgrabie. Piękna torebka. Ja bym poszła do pracy w tej sukience. Żalozyłabym żakiecik i bez też :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to czytać , naprawde. Od Ciebie to spory komplement :)

      Usuń
  27. B&W THE BEST!! To zawsze idealne połączenie

    Pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez tak twierdze :)
      Pozdrawiam Olu !

      Usuń
  28. Piękna jest ta sukienka i całość super skomponowana. Sukienka do pracy jak najbardziej, zarzucisz jakąś marynarkę i będzie super !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dość oryginalna , i urocza i .... Wygodna :)

      Usuń
  29. Aniu, wyobraź sobie, że chciałam kiedyś zamówić tę sukienkę, tak mi się podobała i nadal podoba. No i widzę, że świetnie się w niej prezentujesz. Do pracy z żakiecikiem, bo wiem, jaką masz pracę... 1 zdjęcie - cudne!!! Zgrabnaś bardzo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana , ściągnęłam Cie myślami , właśnie skrobie maila :)

      Usuń
  30. Rewelacja!! Dawno Cie nie widzialam :) przepieknie Ci w tej dlugosci wlosow!
    i ta figura
    pieknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och a jak ja dawno Cie nie widziałam ... Włosy krótsze od prawie roku :):)

      Usuń
  31. uwielbiam B&W. Twoje wydanie jest fantastyczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , Ty kojarzysz sie. Minimalizmem kolorów i formy . Mnie mili sie czyta Twoje komplementy :)

      Usuń
  32. Aniu!!! Sukienka jest fantastyczna!!! Uwielbiam, uwielbiam i jeszcze raz uwielbiam!!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dzięki :) dzięki :) dzięki :)
      Poprawiałas mi dziś humor :)
      Jest dobry, ale jestem zmęczona ;)

      Usuń
  33. bardzo podoba mi się twoja torebka i okulary :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje ze sukienka choć odrobine rownież :)

      Usuń
  34. Doskonale Cię rozumiem, bo też dopiero co wróciłam z urlopu i wciąż nie mogę się ogarnąć, wrócić do pracy i szarej rzeczywistości grrrrr :/
    sukienka jest świetna, idealnie skrojona, mega kobieco w niej wyglądasz :) Ale myślę, że jest tak uniwersalna, że nie tylko na imprezę ją założysz... do pracy również, jest zabudowana, ma stonowane kolory i fason nie jest jakiś zbytnio krzykliwy, więc w połączeniu z marynarką do pracy jak znalazł :)
    pozdrawiam :) Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):):) może po prostu mini i do tego wąska ... To dla mnie rzadkość ;)

      Usuń
  35. Wow! Bosko, bosko!
    Takich zestawów w Twoim wydaniu proszę więcej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ... Chyba dopiero po urlopie ;);)

      Usuń
  36. świetna sukienka
    http://aneczkaa123.blogspot.com/2014/08/powiew-jesieni-czyli-kilka-propozycji.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Pieknie przeobraziłas się w miejska elegantkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po cichutku to ci powiem ze czułam sie bardzo .... Wyzywająco

      Usuń
    2. Jak wyzywająco? Elegancko! jeszcze raz tu Aniu wracam cie popodziwiac i połypać zazdrośnie lecz zyczliwie na twoja hiper sukienke i torebkę! Miłej niedzieli.

      Usuń
    3. Oj Aguś Aguś Ty wiesz jak humor poprawić :)

      Usuń
  38. WOW ! WOW ! WOW ! Normalnie zakochałam się! to jest sukienka z bonprixu??? Widać, że wiele zależy od modelki. Aniu, wyglądasz ZJAWISKOWO. Sukienka jest bardzo elegancka ale i na co dzień może być, np z balerinkami, czy sandałkami.
    Buziaczki ):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sonieczko w kwestii bieli i czerni zdecydowanie wiedziałam ze mogę na ciebie liczyć ;);) nie tez sie oba podoba :) i dziekuje ze komplementy :)

      Usuń
  39. Bardzo mi się podobasz w takim wydaniu...super...

    OdpowiedzUsuń
  40. Wow uwielbiam jak zakładasz takie eleganckie sukienki :) BOSKO!

    OdpowiedzUsuń