czwartek, 25 września 2014

Luciola







Słone usta
                    słone włosy
                                             słony wiatr


............................................................................................
................................................................................................. Luciola   Luciola  Luciola




z paskiem czy bez ?







Luciola... bo to, po czym chodzimy to.... czysta sól.....




Zdjęcia zrobione na Salina Rosada (tu klik ) albo tutaj  w Torrevieja,
z daleka te jezioro jest......różowe....zobaczcie to koniecznie podlinkowane i podphotoshopowane :)






74 komentarze:

  1. Ale śliczne! Takie różowe jezioro, to raj dla Barbie:D Naprawdę jest niesamowite! Takie chodzenie po tej soli, to musi być fajne uczucie:D
    A kiecka lepiej bez paska! Jak dla mnie powinna być taka lużniejsza i fruwająca wokół ciała:)))
    Luciolo:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Solanka wzięta na język aż patrzy , ma spore zasolenie, jak w morzu martwym nie można zatonąć ;) w okresie kiedy byliśmy było praktycznie skrystalizowane to zasmuciło dziewczynki do nastawiły się na te efekty specjalne ;););)
      Bardziej płynne jest zimą ;);)

      Usuń
    2. To morze idealne dla mnie! Bo nie umiem pływać:D

      Usuń
    3. Zawsze możesz jak moja ola ze skrzydełkami ;);)

      Usuń
  2. Prawdziwie bajkowe miejsce. Różowe jezioro, coś niesamowitego.

    Sukienka bez paska, tak lepiej:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , zwłaszcza że żyją tam również flamingi :):)
      Moje dziewczyny zastanawiała sie czy flamingi są różowe bo kąpią się w różowym jeziorze czy jezioro jest różowe bo farba spływa z flamingów ;);)

      Usuń
  3. Mnie chyba bardziej podoba się ta sukienka bez paska. W takich okolicznościach przyrody - tylko biel! Mieszkasz w cudownym miejscu. Widziałam różowe jezioro na zdjęciach u Gary Pepper ( nie wiem tylko czy jest to efekt pfotoshopa, czy rzeczywiście są takie miejsca na świecie) - wygląda niesamowicie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są :) z daleka są naprawde różowe :) mieszkam w pięknym miejscu , aczkolwiek nie w Hiszpanii :)

      Usuń
  4. Dla mnie zdecydowanie bez paska, sukienka świetna, typowo letnia, zwiewna, idealna na upały.
    Ach jak tam pięknie:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz , ze właściwie miała sie pojawić jako kolejny potwór , ale przypomniallam sobie , ze kiedyś takie bieliźniane sukienki uwielbialm latem na plażę :) to zabrałam na wakacje :)

      Usuń
  5. Rozowe jezioro - to cos dla Malych Ksiezniczek.... moja Mati bylaby zachwycona! I ta sol pod stopami... ciekawe...
    A ja powiem, ze z paskiem podoba mi sie zdecydowanie bardziej! Pasek przyciaga wzrok, nadaje oryginalnosci, bez niego sukienka jest zwykla, biala letnia kiecka... Fajnie wlasnie, ze tak luzno zapiety, nieco opada - bardzo lubie takie nioczekiwane rozwiazania;)
    Buziaki Aniu!!!
    Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do jeziora nie ma jakos oznaczeń na drodze , tylko do rezerwatu la Mata soliny pełnej flamingów , niestety Moj obiektyw zbyt słaby zeby zrobic zdjecia :(
      Do różowego wogole nie ma pojazdu , jechaliśmy przez plantacje cytryn po wertepach takich ze Moj M juz psioczył że nam samochód ugrzęźnie ... Ale mała księźniczka Ola z tylu kibicowali , tato dasz radę bo ja chce sie kąpać w różowym jeziorku :)

      Usuń
  6. Takie słoności różowości spotkaliśmy na Krymie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No prosze ! Efekt wizualny ciekawy , nieprawdaz ??!!

      Usuń
  7. Powiem tyle....NIESAMOWITE!!! :)
    Obejrzałam wszystko!! :)
    ________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne miejsce. Nie wiedziałam o istnieniu różowego jeziora i teraz marzę żeby zobaczyć na własne oczy! P.S. lepiej bez paska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od marzeń wszystko sie zaczyna :)
      To jak sie okazuje nie jedyne takie , ale wcześniej tez nie miałam pojęcia ze istnieją :)

      Usuń
  9. Bez paska,zdecydowanie,bo masz wakacje,wolność i swoboda ,hulaj dusza piekła nie ma !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) a pasek to co ?! Więzienie ??!!

      Usuń
    2. hahahaa
      no tak,można tak pomyśleć :)

      Usuń
  10. Bez paska. Piękne miejsc,e myślałam ze to śnieg :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku zazdroszczę takiego wyjazdu :) Czekam na przyszły rok jak synek będzie już większy i gdzieś wyruszę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowite miejsce!!! A Twoja sukienunia przepiękna!!! Idealnie wkomponowałaś się w ten słony krajobraz!!!
    P.S. Bez paska sukienka podoba mi się bardziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za sukieniunię dziekuje , miałam wątpliwości czy wogole wypada mi jeszcze takową nosić ;);)

      Usuń
  13. Boże jak pięknie!!! Wymiękłam!! O co pytałaś o sukienusię? Piękna! Bez paska:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdecydowanie kochana bez paska :) Ładniej i zgrabniej prezentuje się cała sylwetka :) Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Bardzo :)
      Pochwałę sie ... Pierwsze zdjęcie , moje ulubione , zrobila moja 6 latka :):)

      Usuń
  15. Ale Ty jesteś opalona, ślicznie!
    Bez paska ;)
    Takie jezioro podobne widziałam w Tunezji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okazalo sie ze szybko sie opalam ;);) choć rzadko ;);)
      Dla
      Mnie to cud natury i pełen zachwyt :)

      Usuń
  16. Wiesz, wydaje mi się, że tu liczy się przede wszystkim wykonanie ręczne, na zamówienie oraz jakość materiałów za które płacimy. Mimo iż nie jest to skóra naturalna jest ona świetnej jakości i ma równie dobrą trwałość :) Więc generalnie wiemy za co płacimy :) + projekt autorski i filozofia marki :) Przyznam, że osobiście jako osoba zajmująca się sztuką cenie sobie oryginalne projekty i uważam, że za nazwisko na które ktoś sobie zapracował również się płaci i nie widzę w tym nic złego :) Ale oczywiście to my decydujemy co i za ile kupujemy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie kochana :) Chociaż przyznam, że kusi mnie ta torebka i chyba czas zacząć oszczędzać :)

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. Wiesz; chyba chodzi o;że można go przeczytać "Panna Anna Manna" ;-).

      Usuń
  18. Ja chcę tam pojechać i się wykapać w takiej wodzie:)
    Pierwsze zdjęcie przepiękne*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiła je piękna 6 -cioletnia dziewczynka :)
      Efekty specjalne mogłyby byc ciekawe

      Usuń
  19. A ja powiem tak-to jezioro przy Twojej urodzie i blasku jaki roztaczasz może ?(i powinno) się schować bo to Ty jesteś tu "najpiękniejsza nad brzegiem bez dwóch zdań..."

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak Wam tam dobrze:)))))))))))))wyglądacie cudnie:)))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ przecudne miejsce, wstyd przyznać ale nie wiedziałam o nim... zdjęcia robią wrażenie, miałam przyjemność być nad morzem martwym ale to zupełnie inna bajka... Ślicznie wyglądacie, a Ty dziewczęco, radośnie ach i och :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja spedzalam wakacje obok i gdyby nie Moj szwagier autochton do wielu miejsc byśmy nigdy nie dotarli . To tzw szlaki miejscowych . Jak fontanna tryskająca winem , jaskinie z opalami , plaża z różowym piaskiem , la Manga z widokiem na dwa morza jednocześnie , czy El Faro z postów wcześniej ..

      Usuń
  22. Takim to dobrze :) Piękne miejsca zwiedziliście :) Pozdrawiam :*

    https://sandina95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dobrze dobrze , zwłaszcza ze moja siostra mieszka tam na stałe :)

      Usuń
  23. ok, pierwsze zdjecie wypiatak bez dwoch zdan, absolutnie magiczne!
    bylam w wielu miejscach ale ta sol i to rozowe jezioro ktore linkujesz to moj nasteny must see. po tym jak moglam sie tylko oblizac na mysl o zobaczeniu rozowej plazy przy komodo (wiesz to zatoniecie lodki) to marzy mi sie rozowa woda i flamingi :D widzialas te flamingi? opowiedz mi troche wiecej o tym miejscu. jaki jest dojazd, duzo ludzi, czy mozna zrobic wycieczke lodka ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama Torrevieja jest kurortem typowo hiszpańskim , piękna plaża i mocno zabudowane wybrzeże , jakieś 20 km jest Santa Pola która jest chyba ciekawsza na pobyt .
      Saliny , w Torrevieja są dwa duże jeziora , jedno różowe , można z gps do niego podjechać ;) przez jakieś osiedle mieszkaniowe , nie ma oznaczeń , bo jest " chronione przed masową turystyką . Można posiedzieć na środku na leżaku i pomoczyć nogi , pływać ... Może zima , z własna przywieziona łódką bo nie ma tam infrastruktury . Drugie jest rezerwatem ptaków i można z wież poobserwowac , także flamingi w ilościach hurtowych ! Wrażenie jak zrywają sie do lotu niesamowite . Natomiast w okolicach Santa Pola tez są Saliny , ale bardziej stawy i tam do dzikich flamingów można prawie podejść na wyciągnięcie ręki . Ciekawa jest tez droga do Guardamar kiedy Solanka wdziera sie na jezdnie !
      Z ciekawych miejsc w okolicy jest półwysp La Manga - 22 km i 100 m szerokości - jedzie sie droga pomiędzy dwoma morzami . Z jednej strony wzburzone morze śródziemne i z drugiego okna spokojne morze mniejsze . Równocześnie !!!
      Upały są sakramenckie , we wrześniu 40 st , ale w grudniu czy styczniu jest tam nadal 30 st lato !

      Usuń
    2. super dziekuje ANiu za ta garsc informacji :D

      Usuń
    3. Prosze bardzo :) my dotarliśmy tam do wielu poza przewodnikowych miejsc , bo moj szwagier Hiszpan mieszka tam i pokazał nam wiele unikatowych miejsc , jak np Jumilia gdzie stoi fontanna tryskająca winem ;)

      Usuń
  24. Piosenkę uwielbiam, zdjęcia cuuudne, jak dla mnie bez paska...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , stary Manam tworzył sztukę , nie popkulture . Dzięki Basiu :)

      Usuń
  25. Niesamowite to jezioro. Moim zdaniem lepiej bez paska. Pozdrawiam serdecznie.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to prawda . Czyli moje czucie było dobre . Bo najpierw Założyłam , potem jak zobaczyłam efekt na zdjęciach , ściągnęłam ;)

      Usuń
  26. Ach piękne zdjęcia :) Chętnie bym pociągnęła z tymi różowymi wodami , piaskami i solą ;) Wygląda na to ,że różowe jest piękne .
    A i bez ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można sie jeszcze poobkładać błotem . Ponoć odmładza ;)

      Usuń
    2. Wiele jest tych ,, ponoć ,, .Można próbować , a czemu nie ;)

      Usuń