środa, 3 września 2014

Pełnoletnia





Zdecydowanie jest ta spódniczka. No dobra ja też, od wielu lat :) ale nie o mnie dziś ten post , tylko o pra pra pra premierze białej, plisowanej spódniczki, która wróciła z niebytu na szczyt, stając się jednym z moich letnich hitów. Dziś w wersji oficjalnej ...choć jak czas pozwoli pokaże ją jeszcze w innej odsłonie.
tak jak sugerowaliście do wysokich obcasów ....i koszuli :)




mnie ten zestaw zdecydowanie uwodzi :)
jest lekko, letnio i kobieco




 wystąpili
Spódnica... Potwór nr 2 tu klik
Koszula - Tchibo %
Torebka H&M
Buty Salamander

82 komentarze:

  1. jest świetna! chyba Ci zazdroszczę, że tak ładnie Ci w plisach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co Ty , pogrubia , ale postanowiłam to olać ;)

      Usuń
  2. Jak już kiedyś pisałam jest genialna!!! :)
    Czasem żałuję ,ze pozbywam się niektórych ubrań....
    Zestawienie bardzo trafne!!jest lekko ,jest kobieco!!:),torebka ożywia!! :)
    _______________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choć tyle lat przetrwają tylko ubrania niezbyt chętnie noszone :(

      Usuń
  3. bardzo ładnie, tak szykownie i skromnie, ale przy tym tak świeżo, młodzieńczo :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi , że też tak to widzisz :)

      Usuń
  4. Rewelacja! Ja bym jeszcze dodała jakiś długi naszyjnik/wisiorek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie jestem fanką długich naszyjnikow ... Prędzej zegarek albo delikatną branzoletkę ;)

      Usuń
  5. Bardzo fajnie, swiezo i promiennie. Torebka to swietny akcent!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakos do tego błękitu tez mi sie dobrze komponuje :)

      Usuń
  6. J´aime bien les jupes à tables.
    Je trouve qu´elles sont confortables et en même temps embellisent.
    Ton look est parfait.
    Saluts.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Merci Curra , elles me plaît beaucoup :)

      Usuń
  7. Ślicznie Ci w takich spódniczkach:)))wyglądasz bardzo ładnie a torebka świetnie podkreśla całość:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Love your bag dear :D
    Great color

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  9. No nie wiem, mam wątpliwości co do Twojej pełnoletności:))?
    Wspaniały zestaw, bardzo mi się podoba, dziewczęco, świeżo, jakoś tak rześko:)))
    Super, cudnie!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będę szukać kontrargumentow bo ... Tez mi sie podoba :)

      Usuń
  10. Ja Cię ;-). Ta spódniczka jest widać jak wino-im starsza tym lepsza ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama sie dziwie czemu tyle lat przeleżała , a teraz mi do wszystkiego pasuje ;)

      Usuń
  11. Potwierdza się reguła, że stare nie znaczy,że już złe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jezdem!!!:D
    Rany...ale się stęskniłam!
    Super Aniu wyglądasz w tej pełnoletniej kiecce!
    Miałam kiedyś podobną...Szkoda, że ją wywaliłam:/
    Z tymi szpilkami, to racja;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana moja jestes ... Wszędzie było tylko pełno Twojej nieobecności :)

      Usuń
    2. :*
      Ale ładnie, to napisałaś... Jak wiersz..aż się wzruszyłam...

      Usuń
    3. Bo rp było z wiersza , tylko czyjego ?! Juz nie pamietam

      Usuń
  13. Oooo tak, tak, tak, ja byłam za tą wersją z obcasami :)
    Fantastycznie kochana!!! :) Bardzo dziewczęco, subtelnie i delikatnie :)
    I torebka na którą tak polowałam w H&M, a którą w końcu ktoś zwinął mi sprzed nosa :(
    miłego dnia :) Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz , ze początkowo byłam gotowa pakować i wysyłać Ci te kieckę ???!!!

      Usuń
  14. Trzeba mieć taką figurkę nienaganną ,zeby wsadzić koszulę do środka :))
    podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale wiesz jak trudno bez biegania ja w ryzach utrzymać .... 15 operujmy :/:/

      Usuń
    2. niestety wiem :)))
      od weekendu się biorę ponownie 3x w tygodniu,obym dotrzymała sama sobie słowa :)))
      trzymam kciuki za zabieg,ale do tej pory ,to tu jeszcze wpadniesz ,więc nie błogosławię na drogę jeszcze :))

      Usuń
    3. :) póki co wracam z urlopu opalona , zrelaksowana i .... Z aparatem pełnym zdjec , jeszcze nigdy nie brakło mi pamięci na karcie , a jeszcze nie koniec atrakcji turystycznych ;)

      Usuń
  15. Świetnie wyglądasz :) A torebka (też mam, ale jakoś mało noszę) fajnie tutaj kontrastuje z resztą. Taki lekki i pozytywny ten zestaw bardzo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez rzadko noszę , ale czasem jest tĄ kropka nad i :)

      Usuń
  16. Dziś miałam założyć właśnie taką spódnicę, tylko dużo ciemniejszą w kolorze. Koleżanka bardzo się dziwiła, że dorwałam taką w sh. Podałaś mi właśnie na tacy gotowy zestaw do pracy (o, nawet się rymuje).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To sie Cieszę :) jeszcze kilka zestawów z jej udziałem powinno sie pokazać jesienią na blogu :)

      Usuń
  17. Super ta spodniczka, idealnie do ciebie pasuje. Dalabym ci gora 27 lat :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ciemno biorę te 27 , nawet jak góra :):)

      Usuń
  18. Cudna spódniczka!!!!
    Taka kiecka to wartościowa jest, ma coś czego inne nie mają ....swoją historię, lata i nadal jest w świetnej formie, to tak jak TY hahahh, lata swoje, styl, urok radośc z posiadania niezwykłej kiecki :)
    Pozdrawiam ANIU :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj historie to ma ;):);)
      Hahaha cieszę sie zem i ja w świetnej formie przedemerytalnej ;)

      Usuń
  19. Pięknie!! Spódniczka super!! Bardzo kobieco!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. No mowilam Ci przeciez, ze zaden to potworek, tylko piekna spodniczka z potencjalem;) Swietnie ja zestawilas z ta koszula i kolorowym akcentem w postaci torebki! Fajny zestaw kolorow - sprawia, ze jest swiezo i dziewczeco, a jednoczesnie elegancko i klasycznie. Mi sie bardzo podoba!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę sie ogromnie :):) bo ... Tez mi sie podoba i jest wyjątkowo wdzięczne do noszenia :) tak lubie :)

      Usuń
  21. Podoba mi się połaczenie koszulowej bluzki i plisowanej spódniczki, ale tez podoba mi się kolorystyka. Torebka jest świetnym , żywym akcentem :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. torebka w tym zestawie to taka wiśnienka na torcie :)
    podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  23. Widzisz jak to pochopnie nie można wyzbywać sie starych rzeczy? :) mowię to, a sama mam tendencje do zbyt szybkiego pozbywania sie ubrań :) wspaniałe wyglądasz w tej spódniczce, ale mnie najbardziej urzekły wisienki na tym torcie, czyli kopertówki w niezwykle ciekawym kolorku. Zawsze jak do ciebie wchodzę na bloga to w głowie nuci mi sie piosenka:"Być kobieta, być kobieta marzeń ciagle będąc dzieckiem. Być kobieta bo kobiety są podstępne i zdradzieckie :) " buziaki i miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem typem segrgującym , ale jednocześnie jak coś jest niezniszczone , to szkoda wyrzucić , i tak trwa w mojej szafie sporo takich rzeczy ;)

      Usuń
    2. u mnie ciuchy w ciągłym ruchu... krążą, krążą po rodzinie i obcych... bo ciuch krążyć lubi, ale własnie nieraz zbyt szybko się z czymś rozstaję :)

      Usuń
    3. Ja mam chyba traumę z dzieciństwa , donaszałam rzeczy po bracie i kuzynce , teraz taki recykling nie wchodzi w grę , także Sh mnie nie kręcą ;)
      A z tym ... Byc kobieta ..byc kobieta dokładnie masz racje ;) stad pochodzenie tytułu bloga ... Choć ja
      Dokonczyłam - podróżować , marzyć , snic ;)

      Usuń
  24. W BŁĘKITNEJ koszuli, Ty???? No no no :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błękitna koszula juz była na blogu ;)
      Ale fakt Moj mąż też się zdziwił , i .... Zawiesił w swojej szafie ;);)
      Dobra przyznam sie że kupiłam z listy klasyków , które w szafie znaleść sie powinny ;) ale polubiłam dopiero teraz ;);)

      Usuń
  25. Naprawdę dobrze wygląda, szkoda gdybyś ją wyrzuciła kiedyś tam (...jeżeli miałaś taki zamiar) :)
    Plisowane spódnice chyba nigdy nie będą nudne !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj są okresy kiedy są passée i nosić wtedy to obciach ;)

      Usuń
  26. Dla mnie błękitna koszula jest najbardziej kobiecą rzeczą, a może jedną z najbardziej.. sama nie wiem dlaczego ;) Pięknie komponuje się z tą białą pliską ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam takich skojarzeń , może dlatego ,ze Moj mąż regularnie nosi ;);)
      Dzięki Basiu za dobre słowo :)

      Usuń
  27. Wow, podoba mi się ta spódniczka w połączeniu z grzecznym kołnierzykiem. Jak w sam raz na rozpoczęcie roku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha .... Z tylu liceum z przodu muzeum ;)

      Usuń
  28. Aniu, jak ja widzę błękit, to wymiękam... Jeśli się nie mylę, to chyba Cię w tej koszuli widziałam w K. podczas spotkania. Już wtedy mnie zachwyciła. Błękit i biel razem - uwielbiam. Noś się tak, noś, bo pięknie wyglądasz. A torebusia dopełnia całość. Jutro idę do pracy w bieli i błękicie... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Basiu , dokładnie ta sama , prezent od moich rodziców ;)
      Wiem :) wiem :) Ty mu sie właśnie tak kojarzysz :)
      Pozdrawiam Kochana ! Duzo dobrych myśli wysyłam :)

      Usuń
  29. Widzisz Aniu, jakie skarby można znaleźć w swojej szafie :). Fantastycznie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można ;) a ja nawet w połowie do dna nie dotarłam ;)

      Usuń
  30. piękny zestaw! spódniczka i torebka świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  31. zdecydowanie swietne polaczenie kolorystyczne! :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje , chętnie ... Po wakacjach :)

      Usuń
  32. bardzo udane połączenie kolorystyczne!:-)

    OdpowiedzUsuń
  33. OOOO widzę ,że u Ciebie też plisy :) Uwielbiam plisowanki i kołnierzyki też :* Pieknaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo pomyslam , tyle ze Tys po ciemnej stronie mocy plis ;)

      Usuń
  34. O tak, Ania uwodzi, zdecydowanie :)
    Super, że wszystko przełamałaś torebką.

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow! Aniu bosko, te plisy bardzo mi się podobają, świetny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo dobrze, że pełnoletnia, dobrze się trzyma a Ty w niej wyglądasz super, ta wersja lepiej mi się podoba, tak trzymaj Aniu...pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje , lepiej tez sie w niej czuje :)
      Inne jeszcze bedą :)

      Usuń