piątek, 10 października 2014

Po nitce do kłębka




Najpierw takie połączenie zobaczyłam u Tary klik

ta zaś podpatrzyła je u Vintege Cat o tutaj 

Vintage Cat w swojej propozycji odwoływała się do Dity von Teese....

Skąd ta ostatnia miała pomysł na połączenie panterki z zielenią nie wiem

ale bardzo podziałało na moją wyobraźnie



i choć widziałam to w postaci paska do zielonych spodni
to kiedy zobaczyłam te buty




to odpadłam , na dodatek przeczytałam w którymś komentarzu ,że  jestem bardzo zachowawcza w swoich propozycjach, bo jestem, to zapadła decyzja zaszaleję :)
na nodze wyglądają pięknie i mimo sporej wysokości są wygodne






wystarczyło dodać zieloną sukienkę , jest zielona, słońce przekłamuje , tutaj jeszcze w wersji grzeczniejszej i długowłosej






podrasować dodatkami, nieco mocniejszymi

bransoletą od Svarowskiego i ramoneską





i voila



ja jak nie ja
ale mi się podoba :)

wystąpili
sukienka H&M
ramoneska Guees
buty Next
bransoleta Svarowski

88 komentarzy:

  1. Zielona sukienka i zwierzęce buty - to świetne !
    Ja pewnie zastąpiłabym ramoneskę marynarką ... głównie z braku ramoneski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z krótka marynarką juz było ;) podlinkowane :);) Wtedy padało czemu nie z ramoneską , której wtedy nie miałam ;);)

      Usuń
  2. Aniu, zieleń to Twój kolor, cudownie wyglądasz w tym odcieniu! I zwierzęce buty - cudowne! Mi się zamarzyły botki w panterkę, ostatnio fascynują mnie proste, stonowane połączenia ze zwierzęcym motywem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziekuje bardzo z tyle miłych słów :) zieleń dobrze wyglada do opalenizny ;) na wiosnę myśle ze jest nieco gorzej z tym wygldaniem w zieleni

      Usuń
  3. WOW! No ta pantera z zielenią się kocha! Ania, te buciska wymiatają! Ale mają pazur! Hehehe, żadnej zachowawczości tutaj nie widać:D
    I ładnie Ci w zieleni:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha bo tutaj było idź na całość . Jak kupowałam te buty to mówiłam , ze sama sobie sie dziwie ze mi sie podobają ;);) ale komentarz o zachowawczosci podziałał jak płachta na byka ;) stwierdziłem raz kozie śmierć , i kupiłam , zwłaszcza ze wygodne są :)

      Usuń
    2. Wygoda, to podstawa w butach..szczególnie jak człowiek starszy;))
      Dobrze, że zaryzykowałaś! Właśnie zaskoczyłam, że nie mam w szafie takich szalonych butów! Też, to muszę naprawić czym prędzej!;))

      Usuń
  4. Mam spódnicę w zielonym kolorze - już planowałam ją połączyć z moimi panterkowymi szpilkami :)
    Fajnie z tą ramoneską...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czekam Małgorzato na odsłonę , bo zieleń i panterka wyglądają fajnie razem :) oryginalnie ale nie przesadnie

      Usuń
  5. Wyglądasz fantastycznie :) Fajne połączenie! Buty bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez mi chodzi po glowie jakas panterka chociaz ja jakos malo panterkowa jestem.
    Butki super! Szkoda ze zdjecia w trawie i je slabo widac. W ogole stylizacje na tle zieleni kiepsko wypadaja, moze poszukaj gdzies w poblizu jakiejs sciany, kawalek muru, albo cos bardziej neutralnego kolorystycznie.
    Pozdrowionka zostawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez jestem mało panterkowa jestem . To chyba pierwsza rzecz w mojej szafie i jej historii w ten desen .
      Hahaha wyjdzie na to że patent z dywanikiem niezbędny ;);)
      Co do tła Marylko masz racje w 100% , oko fotografa Cie nie myli ;) tyle ... Ze w poszukiwaniu ściany byłaby to cała wyprawa ;) wokół same ogródki i lasy . A na to najzwyczajniej nie mam czasu i możliwosci ... Nawet weekendy w biegu ..ale oczywiście sie postaram bardziej ;)

      Usuń
  7. Widzę że bransoletka na wysoki "błysk:;)) A tak poważnie to buty super!! Ostatnio też mnie wzięło na panterkowe buty i nabyłam 2 pary:) Z zielenią wygląda to wszystko intrygująco! Podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ot na błysk ;)
      Mnie tez sie te połączenie podoba :)

      Usuń
  8. Aniu baaardzo elegancko!!! 4 zdjęcie - cudne! Noś się tak częściej, bo do twarzy Ci w zieleni, a buty - niesamowite!
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z zielenią i czerwienią mam fazowo albo namiętnie noszę albo wisi w szafie ;)
      Jedynie biel , brązy i szarości nie męczą :)

      Usuń
  9. Buty fiu fiu. Z grubą czarną skarpetą byłoby jak na wybiegu... ale nie nie, nie będę namawiać ;D A taką zieleń to trudno obfocić, żeby ukazać prawdziwą barwę. Ramoneski lubię, ale jestem przeciwna jej komercjalizacji:( To kiedyś taki symbol był...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja taka mało wybiegowa jestem ;);)
      Wiem , Moj brat najpierw dwa lata zbierał kasę , a potem pielęgnował kremem Nivea , dlatego ja długo nie miałam odwagi kupić , nosić , ale do dziewczecych sukienek podoba mi sie bardzo ;)

      Usuń
  10. Piękny fason butów, dobrze wyglądają z tym odcieniem sukienki :D Przemyślane zestawienie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda buty pięknie leżą , chętnie miałabym takie i w kilku kolorach ;)

      Usuń
  11. Aniu ta zieleń i buty wyglądają cudnie! Naprawdę świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  12. ramoneska jest super!

    __________
    a u mnie?
    outfit w najmodniejszym kolorze sezonu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie też sie podoba:)))buty są świetne:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) dla wszystkich kochających oryginalne buty :)

      Usuń
  14. te buciki są przepiękne ! wyjątkowo dobrze podkreślają zgrabne nóżki :)Ja już nie kupuję butów na obcasach,ostatnie chyba jakieś 2-3 lata temu
    Miejmy nadzieję,że Twoje na dłuższą metę tez wygodne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Gosiu , te buty wyciągają z nóg to co najlepsze , ja je naprawde bez ściemy polubiłam , za wygodę . Ja
      Lubie obcasy ;);) w tych przetańczyłam poł nocy ;) więc może i chodzić sie da :) na dłuższą metę

      Usuń
    2. a,no jak one zdały test na tańcach,to więcej pytań nie mam :)

      Usuń
  15. Anna tu es vraiement belle.
    J´aime bien ta tennue d´aujordhui.
    La couler verte émeraude est parfaite et tu la portes avec toute l´ellegance.
    Gros bissous

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Merci Cura , tes opinions sont toujours très précieuses parce que tu est l'une de plus chic femme en blogger :)

      Usuń
  16. Jest pazur i jest klasa :)) buty strzał, wiesz kiedyś też byłam zachowawcza ;) w strojach więc jeszcze latek trzeba, żeby ją przełamać hehe ;) świetnie wyglądasz iii nadal uważam, że powinnaś zapuścić włosy :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) Ja i moje starzenie metale to temat rzeka , ale coraz częściej sie przełamuje ;);)
      Włosy póki co z lenistwa rosną ;)

      Usuń
    2. Eee tylko nie starzenie ;) zapuszczaj nawet z lenistwa ..

      Usuń
  17. genialny kolor sukienki, pięknie wyglądasz, a panterka do zieleni jak najbardziej pasuje :-) Pozdrawiam
    http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Doskonaly zestaw. Cudna kiecka, a na buty w zwierzecy wzor narobilas mi ochoty! Stopa wyglada w nich oblednie!!!!! No i zielen..... Mysle, ze spokojniemozesz swoim stylem isc wtym kierunku - wygladasz wapaniale Aniu!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje ten fason oblednie leży na stopie i środek jest z prawdziwej skory , więc i ogromny komfort noszenia .
      Zieleń , tak :):)

      Usuń
  19. Mnie też się podoba, rasowo wyszło! Zieleń sukienki jest absolutnie trafiona i bardzo Ci w niej twarzowo. Kurteczka dodatkowo podkreśla ostry charakterek.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):):) coś w tej propozycji jest ;)) choć nie do konca to moje piórka ;);) ale która z nas nie lubi sie przebierać

      Usuń
  20. Panterka z zielenią uwielbiam łączyć. Wyszło cudnie Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  21. A moje panterkowe buty w szafie czekają na inspiracje:) ale chyba juz ja mam :) zupełnie niespodziewane połączenie:) super!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje to pierwsze panterkowe , chętnie poogladam jak je wykorzystać inaczej

      Usuń
  22. Mnie się bardzo podoba, dobrze, że zaszalałaś.
    Do sukienki super ale będzie super też do spodni.
    Z ramoneską świetnie choć z marynarką też mi się podoba, po to mamy głowy, żeby kombinować /jak ja to lubię, to kombinowanie/....czekam na spodnie właśnie z tymi butami...buziaki Aniu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam w głowie ze spodniami , ale to juz musi poczekać na kolejny sezon na sandaly ;)

      Usuń
  23. genialny blog ♥ będę tutaj często wpadać :D
    zapraszam oczywiście cieplutko do mnie :)
    http://flemour.blogspot.com/2014/10/autumn.html
    +jeśli masz chwilę byłabym bardzo wdzięczna jeśli klikniesz w link do kurteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. O rany Aniu malo nie spadlam ze sofki jak Ciebie zobaczylam, kobieto ale sie sieksiara zrobila z Ciebie w miedzy czasie. Cud miod i maliny. A zestaw kolorow jest rowniez moim jednym z ulubionych. Sciskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izuś a kiedy nowy post u ciebie ?!?! Nawet ostatnio myślałam o Tobie i chyba Cie ściągnęłam myślami :):)
      Miło mi ze ci sie podoba , pamietam ze zieleń to i Twoj kolor :):)

      Usuń
  25. Fajny blog i fajny pomysł na siebie. Widzę, że mamy wiele wspólnego:) Będę tu od dziś zaglądać;) Buty i kurteczka super!
    Zapraszam do siebie, też trochę o modzie i podróżach:)
    www.blog.be-fashion.me

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , trochę ten blog o tj tematyce . Bardzo mi miło , wpadaj :)
      Niestety wyświetla mi sie u ciebie ... Brak postów :(

      Usuń
  26. Pięknie to wszystko zestawiłaś. Prześliczne buty i kolor sukienki. Kurtka też bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ale z Ciebie dżaga Kochana :* w takim stroju to gdzies na balety wybywaj :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  28. nic dodac nic ujac bosko prosta kiecka lecz w kolorze, wzorzyste i niebanalne buty oraz ramoneska jest pazur

    OdpowiedzUsuń
  29. OOoo kurczę, no te buty to są czadowe, trzeba przyznać!!!! :)
    Świetny akcent w zestawie :)
    Super wyglądasz :)
    pozdrawiam :) Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda buty dodają smaczku stylizacji :)

      Usuń
  30. Ale cudowne buciki kochana <3 Nie przepadam za motywami zwierzęcymi więc jak już coś mi się spodoba to naprawdę musi być świetne ;)
    PS. Sukienka pochodzi ze współpracy, natomiast żakiet z Pretty Girl ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez nie ;) to pełne szaleństwo ;);)
      Żakiet jest cudo :)

      Usuń
  31. Poproszę o częściej " nie ja" bo w takiej wersji bardzo mi się podobasz ( bez podtekstów :-)) ). Buciki zżeram oczami:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolałabym jak ja z tym samym efektem :)

      Usuń
  32. dawno mnie tu nie było, ale wracam już do żywych :) a Ty nadal pięknie wyglądasz, trzymasz fason moja droga, pięknie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mega żółtym, trudno było nie zauważyć ;);)
      Dziekuje :)

      Usuń
  33. No tak, na samym końcu ale i ja dołączam się do zachwytów nad butami:))
    Piękne, kobiece, obłędne, są.
    Całość odlotowa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej późno niż wcale :)
      Dziekuje piękna Agnieszko :)

      Usuń
  34. No no no :) Te buty rozwaliły cały post - pozytywnie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  35. I znów "moja" sukienka, ja cię chyba z nich obedrę! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne buciki!!! Długo przekonywałam się do panterki, a teraz wszędzie się za nią rozglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. buciki cudne - jak panterka to tylko na obuwiu!
    kolor sukienki i jej krój to też moja bajka :)
    dla mnie zestaw idealny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez tak pomyślałam :):) cieszę sie że zajrzałaś i do tego postu :)

      Usuń