wtorek, 28 października 2014

Pocztówka z Useldange



Jesień jest najpiękniejsza w górach.
Ale jeżeli nie można się wybrać w góry to chociaż warto wybrać się za miasto. A jak już to "zamiasto " ma do zaoferowania jakieś ruiny ,nawet niewielkie ,to pełnia szczęścia :)







wtedy wystarczy zabrać rodzinę z sobą i mamy udane popołudnie :)




o Useldange nawet nie będę Wam pisać, to mieścina jakich wiele w Luksemburgu..mała, cicha, zadbana, domy z czarnymi dachami ....




same ruiny też niezbyt imponujące  :) ale można wejść na dwie wieże i do krypt :)






pochwalić się nową sukienką :) z H&M'u




zrobić tradycyjne zdjęcie z buziakiem



i popodziwiać jesień w jej najpiękniejszej formie- ciepłej, kolorowej i bardzo słonecznej


103 komentarze:

  1. Jaka wspaniała pogoda u Ciebie. Ja muszę już kurtkę ubierać.
    Świetna sukienka, piękny ma kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjecia z tygodniowym poślizgiem....ten weekend az tak cieply i sloneczny nie był...choc tez był wycieczkowy ;)
      Tak, jesienne kolory to ja lubie :)

      Usuń
  2. Sukienka mnie też bardzo się podoba i w dodatku jest idealna by ją zestawić z tymi brązami dodatków. I nie ma co kryć taka trochę jesienna. Cały czas jest pod wrażeniem miejsca, które prezentujesz i odkrywasz je przed nami po troszeczku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w gruncie rzeczy lubię takie off- roadowe ;) małe miasteczka....

      Usuń
  3. Świetnie wyglądasz - pięknie Ci w tej musztardowej sukience !

    OdpowiedzUsuń
  4. Musztardowo- miodowa sukienka pasuje do jesiennego klimatu. Fajne połączenie z masywniejszymi butami. Lubię tak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) kozaki chyba zaczynam wielbić :) za go że tak idealnnie pasują do sukienek :)

      Usuń
  5. Ale pięknie odznaczasz się na tle tych ruin! Taki ciepły, jesienny 'liść'.

    OdpowiedzUsuń
  6. Taką jesień to lubię, takie miejsca też. A w sukience bardzo Ci do twarzy. Ten kolor też lubię, taki miodowo - słoneczny. Świetne zdjęcia, ach podróże... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu , oj podróży Ci zycze i wolnej głowy :) a za ciePle slowa dziekuje :)

      Usuń
  7. Aaaa.. musztardowa oversizowa sukienka- cudnie! Pięknie Ci w niej :) Jak byłam dzieckiem to pociągało mnie spacerowanie po starych cmentarzach i czytanie nagrobków, były też tam krypty takie nawet z 15 wieku, wyobrażałam sobie jak wyglądali ci ludzie, co robili... teraz już nie ma tego cmentarza- został przeniesiony, dziwne, bo dla mnie to przecież pomnik historii. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Babcia mieszkala przy cmentarzu , jako dzieci bawiliśmy sie na nim I w piaskownicy w pogrzeby ;) teraz Czasem chodzimy na te stare I pannom sie podobają nagrobki , zwłaszcza rzeźby aniołów

      Usuń
  8. ciepło i słonecznie jeszcze u Was!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz tak do kwietnia bedzie juz zawsze ciepłej , choć nie koniecznie tak słonecznie

      Usuń
  9. Aniu, wszystkie czynności, które wykonałaś zasługują na pochwałę!

    OdpowiedzUsuń
  10. sukienkowy zakup bardzo udany jaki wycieczkowe przezycia, miescina mala ale fajna ale to wszystko nic te dwie ksiezniczki z Toba sa najfajniejsze i juz Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak księżniczki to moje słońca :) bez nich dzień jest szary i ponury

      Usuń
  11. Piękne zdjęcia Aniu. Bardzo lubię Twoje pocztówkowe posty. Podoba mi się to, że pokazujesz świat swoim dziewczynkom, że masz na to siłę i ochotę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie siła i ochota , to pasja ;) a panny łatwo nią zarazić , same pytają czy i gdzie pojedziemy :) maja tez swoje preferencje ;)

      Usuń
  12. Piękne zdjęcia i niezwykłe miejsce :-)Bardzo klimatyczne, aż chce się tam być :-)
    Sukienka w kolorze musztardy cuuudna :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. jest musztarda!!!!
    i to z brązem!!!!
    Aniu, jak Ty mi się podobasz -aaaaaa <3!

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie!! świetna zabawa z kolorami!! cudnie to wszystko skomponowałaś kochana!!!! :))

    UWIELBIAM!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna sukienka i piękne zdjęcia! Miło się patrzy na kochającą rodzinę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rodzina to wszystko ! Początek i koniec :)

      Usuń
  16. Musztarda to zdecydowanie nie moj faworyt... Nie moj, ale TWOJ!!!! Genialnie Ci w niej, pieknie zestawilas ja z innym odcieniem brazu, wyszlo cieplo, jesiennie i ze smakiem:) Piekna jest ta sukienka i juz!!!
    I tlo ciekawe, ruiny lubie bardzo - moja wyobraznia budzi sie wowczas maksymalnie;)
    Buziaki dla Ciebie i Malych ksiezniczek! Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo sie wahalam czy to Moj kolor czy nie , zaufalam instynktowi ;)
      Oj tak , ruiny i skaliste wybrzeża to lubie najbardziej :)

      Usuń
  17. Uwielbiam z Tobą zwiedzać:)
    A sukienka ma świetny kolor!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę sie ze ktoś lubi te moje pocztówki .

      Usuń
  18. No piękna wyprawa,wiadomo :) nie ma to jak ciepły jesienny dzień ,spędzony z rodzinką :) to jest to !!
    Sukieneczka śliczna,piękny ma kolorek ,ale tez podziwiam buty i torebkę.
    Na pierwszym zdjęciu ślicznie wyszłaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie , to jest to !
      Buty i torebka były po wielokroć , ale w sumie , to nie blog o modzie ;);)

      Usuń
  19. Ładnie , jesiennie i Ty i krajobraz .

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu, wszystko jest dograne kolorystycznie i do tego sceneria, Super!!!!!!!!, nie wspomnę o małych modelkach , które dodały kolorytu całej stylizacji.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo . Dziewczynki od pierwszego postu są częścią tego bloga :)

      Usuń
  21. Piekne jesienne kolorki! Uwielbiam po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  22. fantastycznie wyglądasz w tej sukience! no rewelacja! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Zamek fajny; ciekawią mnie krypty-też same puste pomieszczenia czy sarkofagi z...zawartością? ;-).
    Ale odezwie się we mnie lokalny patriotyzm-Krzyżtopór widziałaś? ;-) Bo dopiero te ruiny "wymiatają" ;-).
    A dla odmiany sukienki nie pochwalę ;-); bo..i tak już masz na oko 20 pochwał ;-);ale..celujący za torebkę i buty muszę dać ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) witaj dawno Cie nie było :):) za celujacy dziekuje :)
      Nie widziałam . Najwiecej widzę w okolicy . krzyżtopór nigdy w niej nie był . Ale na każdej ruinie w jurze krakowsko - czestochowskiej juz tak

      Usuń
    2. Na trasie łączącej Kielce z lublinem;odbijasz na Ujazd-pierwszy raz w życiu na widok ruin zamurowało mnie-niestety nie ma szans na odbudowę;bo potrzeba-bagatela ok 200 mln euro-eby wyglądał jak dawniej. A w swoim czasie był drugi po Wersalu w Europie.

      Usuń
    3. Ja wole ruiny ;) I tak właśnie myślałam , że to w samym środku niczego ;)
      In the middle od nowhere ;)

      Usuń
  24. z pół dnia łypałam okiem na twoja sukienkę. Dla mnie to zestaw idealny! Gdybym "trafiła" taka kieckę w sklepie, kupiłabym bez wahania! celujący za całość!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno ubierania sie w H&M w Luks to obciach ;) ale ja mam to w ... Poważaniu . Póki trafiają sie tam fajne ciuchy , jak ta Kiecka ;)

      Usuń
    2. Eeeee Aniu "obciachem" to jest kupowanie torebek "łiczena" po 250 zł w lidlu; bo potem z zemsty na marce trzeba nosić w nich ziemioki" ;-). Poczytaj co to się w Polszcze działo po tej promocji...

      Usuń
    3. Ja bym brała ;);) bez obciachu . Bo nie lubie z ceraty torebek ;)

      Usuń
  25. Piękna wycieczka do magicznego miejsca. Fajnie macie.
    Takie zwiewne sukienki uwielbiam najbardziej i ten kolor musztardy idealny na jesień. Pięknie Ci w niej:_)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje . Mam jednak wrażenie ze słońce i moja Kiecka dodają magii temu miejscu , które dość przeciętne jest ;);) ale
      Co tam ... Nasze opowieści ... Nasza perspektywa ... Uczyniła je niepowtarzalnym

      Usuń
  26. Nieważne gdzie, ważne, żeby się wyrwac od codzienności, zwłaszcza jeśli pogoda tak wspaniała jak na Twoich zdjęciach:).

    Musztardowa sukienka przepiękna!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak . Niewiele trzeba By czerpać z życia . Aż dziw ze Ty takiej sukienki nie masz . Byłoby Ci w nie pięknie :)

      Usuń
  27. Jak jest wieża, to już jest pełen wypas!:D A do tego krypty, to już megawypas!!! I kładka na wysokości:D
    Fajnyyyyyyyy zamek! Połaziłabym po nim...
    Kieska tez mi się podoba...taka musztardowa..i kozaczki:))
    I ciepełka Ci zazdroszcze, bo u mnie już zimnica....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwie wieże . Choć nie wyglądają ze spora ilością schodów :):)
      Wiem . To miejsce idealne dla
      Ciebie :):)
      Ciepełko tez juz odeszło , ale choć słońce nie ;)

      Usuń
    2. Mąż mój wymiękłby na tej kładce:D:D:D

      Usuń
    3. Moj tez ostatnio wymiękł :) choć wyżej jeszcze było ;)

      Usuń
  28. Uwielbiam zwiedzać z Tobą !!!:)
    Kiecka genialna!!! :)
    ________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Aniu śliczną masz tą sukienkę!! Zdjęcia fajne, wycieczka fajna no i Twój zestaw też super. Ja tak lubię sukienki plus kozaczki!! Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Śliczna. Dobry zakup . To fakt . Ta taka jesień to idealna na wycieczki ;)

      Usuń
  30. Aż trudno uwierzyć, że na fotkach jest jesienna pogoda... niebo cudowne, słonko grzeje ach.. sukienka jest super, nie tylko kolor ale i fason, lubię na was patrzeć :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo pogoda nie jesienna - 26st sie zrobiło ;) tylko kolor liści wskazywał ze to juz jesień . Nam było ....za gorąco ;)
      Dziękujemy za oglądanie :)

      Usuń
  31. Jesień piękna, ale Ty cudowna w tych kolorach!! Świetna ta sukienka!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ależ pięknie wokół Ciebie:)))Ty ślicznie się wpasowałaś w jesienny klimat:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu wszędzie jest pięknie . Wystarczy tylko rozejrzeć sie wokół siebie

      Usuń
  33. Ale Ci ładnie w tej musztardowej sukience! Ten kolor jest bardzo twarzowy, lubię go bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myśle ze raczej trudny . Trzeba mieć ciepły odcień karnacji ...

      Usuń
  34. Cudne są te barwy jesieni "na Tobie". Dziewczynki jak małe księżniczki, śliczne.
    Czy to są romańskie mury?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz ,ze nie wiem ... Zamek z XII wieku więc pewnie nie . Ale w okolicy wiele śladów ekspansji rzymskiej ...

      Usuń
  35. Uwielbiam stare zamczyska i ruiny, taka moja mała mania :P zwiedziłam już wszystkie w moim województwie i kawałek poza, teraz trzeba chyba wyjść poza granice kraju hehe bo uwielbiam :)
    Świetna wycieczka i widać, że udana:)
    Kochana i cieszę się, że lubiłaś ciuchy z Greenpointa, bo tak się składa, że tam pracuję :) hehe teraz pozostaje Ci jeszcze sklep internetowy :)
    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez lubie ;) małopolsko - śląskie tez w większości zwiedzałam , Zmieniłam kraj , mam więc nowe pole do popisu ;);)

      Usuń
    2. No tak, co racja, to racja, tam to dopiero jest w czym wybierać i przebierać :) hehe

      Usuń
    3. Zawsze i wszędzie coś jest , tylko czasem trzeba włoźyc wiecej wysiłku ,żeby tam dotrzeć

      Usuń
  36. O jej! Wyglądasz zjawiskowo! Sukieneczka - moje marzenie, idealny kolor, fason, długość <3 Ślicznie!
    PS. Aż tak się zmieniłam? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spod twojej klawiatury idealnie to spory komplement :) dziekuje :)
      Ps . Tak ... Rozmyte kolory i kok ... To zupełnie inny wizerunek

      Usuń
  37. pięknie wyglądasz, fajne kolorki. Świetne zdjęcia ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. uwielbiam mega kolory wspaniale ci w takich i w takim kroju sukienki jest chic

    OdpowiedzUsuń
  39. Sceneria zdjęć piękna a Twoja sukienka w jesiennych barwach świetnie wpisała się w te jesienne klimaty...zdjęcie z buziakiem bezcenne...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jak patrzę na te zdjecia to tęsknię do słonecznej jesieni ;)

      Usuń
  40. Kolor idealny dla Ciebie. Sukienka śliczna, pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) co do koloru lubie , ale nie byłam pewna czy do mnie pasuje :)

      Usuń
  41. Śliczne zdjęcia, ciekawa wycieczka i kolor sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ciekawy wypad. Coś innego.
    Ty cudna w tej musztardce. BArdzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musztardka też przypadła mi wyjątkowo, w ogóle lubie jesienne barwy

      Usuń
  43. Ale piękna prosta sukienka :) i kolor też ciekawy, jesienny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sie trochę wpisuje w Twoj ostatni post :)

      Usuń
  44. Przepiękna ta sukienka i bardzo Ci pasuje. Wyglądasz kobieco i z klasą!

    OdpowiedzUsuń
  45. Już mi się pomysły kończą na komentarze - wyglądasz jak zwykle ostatnio, pięknie i elegancko! I to jeszcze na wycieczce, gdzie strój wcale nie zobowiązuje. Ja w końcu wskakuję w jeansy, koszulkę i gitara :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wycieczka spacer można zaszaleć ()

      Usuń
  46. Cudowne miejsce, mam nadzieję, że kiedyś tam dotrę.

    OdpowiedzUsuń