piątek, 24 października 2014

Zwyczajna mama






Co tu dużo mówić ,na co dzień jestem bardzo zwyczajna. Szpilki chętnie, ale do pracy czy na imprezę.Sukienki owszem , nie tylko od święta. Musi być przede wszystkim wygodnie. Może już, na szczęście, nie muszę wspinać się za pociechą po drabinkach czy kleić babek w piaskownicy, ale nadal biegam po trawnikach, placach zabaw wysypanych korą czy piaskiem ....bo w sumie jesień to ciągle jeszcze czas długich powrotów ze szkoły ....a jesień w tym roku ma dla mnie kolor granatu i zieleni.....





oby taka słoneczna jesień jeszcze trwała jak najdłużej...



wystąpili

Sukienka Zakonnica -tutaj , swoją drogą chyba czas już wyciągnąć tego futrzaka
Kardigan H&M
Komin nn
Buty Prima Moda
Torebka No Stress

86 komentarzy:

  1. Wspaniałe połączenie granatu, zieleni i ciepłego brązu- strzał w dziesiątkę :) Byvie mamą to najważniejsza i najtrudniejsza praca, codzienność nie jest zwyczajna :) Pięknie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje dzięki dzieciom codziennosc nie jest zwyczajna :):)

      Usuń
  2. Połączenie zieleni i granatu wypadło bardzo efektownie. U mnie niestety już skończyły się słoneczne dni. Od dwóch dni paraduję już w czapce:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też od środy znacznie się ochłodziło, choć nie do poziomu temperatur tych z Pl,
      Zdjecia do tego postu i następnego robione okołoweekendowo, kiedy temperatury sięgały 26 stopni ....ale to chyba ostatni już tak ciepły weekend , miejmy nadzieje ,że choć slonecznie bedzie :)

      Usuń
  3. Oj, Aniu żeby wszystkie mamy były takie "zwyczajne":))
    Świetny zestaw, fajne kolorki, "zakonnica", bardzo mi się podoba, krojowo i kolorowo:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komplement miły, aczkolwiek uważam ,że jest o wiele wiecej nadzwyczajnych mam :)

      Usuń
  4. Aniu świetne połączenie! Bardzo podoba mi się to zestawienie kolorów- jest takie ciepłe i świetnie się komponuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieskrommie powiem,że też mi się podoba, bo jest takie......moje ;)

      Usuń
  5. Granat i zieleń to jak dla mnie połączenie idealne!No i lubię takie sukienki do kozaczków:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też. Właściwie nie nosze jej inaczej niż do kozaków ;)

      Usuń
  6. Aniu, to chyba Twój najlepszy zestaw! świetnie wyglądasz! chociaż ta bluzka z poprzedniego posta też mi sie bardzo podoba :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eeeeee.... Mam wrazenie,ze bylo sporo lepszych propozycji.
      Choc po przyjrzeniu...w drobiazgach tkwi diabel i szal świetnie melanżuje i brąz i granat i czerwien na okularach ;)

      Usuń
  7. You look very beautiful doll!! I love that scarf!

    XOXO!

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietnie wygladasz!!!:),piekna ta jesien u Ciebie...:),u mnie juz prawie zima........uffff,
    ostatnie zdjecie REWELACJA!!! :)
    ________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas prawie nie ma zim, za to trwający do marca listopad ;)

      Ostanie zdjecie staje sie naszym firmowym ;);) dziewczynki sie go domagają ;) jedna pozuje druga robi te ujęcia :)

      Usuń
  9. Sorki za przerwę:)))
    Większość z nas jest taka zwyczajna. Ale co z tego!:D
    Ja tam lubię swą zwyczajność i Twą też!
    Fajne masz dzisiaj, to połączenie kolorów! Ciekawostka - moje z niedzielnego spaceru jest bardzo podobne:D

    Szkoda mi chwilami, że mój synek już urósł...Już nie dostanę takiego słodkiego buziaczka...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo troche to tak że w tej zwyczajnosci jesteśmy autentyczne. Nie upudrowane do zdjęć ;);)
      Ale gdzies przeczytałam ,ze zaśmiecamy tylko przestrzeń publiczną ;) że bez sensu pokazywać zwyczajnosc ;);)
      Coż ja myśle ,że i zwyczajność trzeba celebrować ;);)

      O...w twoją sukienkę chetnie sama bym wskoczyla :)

      Usuń
    2. Gdyby wszystko było upudrowane i trendy, to byłoby nudno! Wciąż to powtarzam!
      A jak komuś nasza zwyczajność przeszkadza, to jego problem, a nie nasz:D

      Hihihi, sukienkę chyba będę miała już do starości. Rzadko ją noszę;))

      Usuń
    3. :) szkoda ze ja sie w nią nie zmieszczę , bo bym pożyczała na wielkie wyjścia :)

      Usuń
  10. kłamiesz, wcale nie jesteś taką zwyczajną mamą ;)
    zwyczajna dla mnie = nudna, a Ty nie jesteś nudna, jesteś na pewno mamą z mnóstwem energii i wieloma pomysłami ;) taką Cię widzę - po tych kilku miesiącach przeglądania bloga ;)

    mamy podobne podejście do kwestii ubrań, Aniu - dla mnie też wygoda jest najważniejsza.
    oj, jak dobrze, że nie jestem odosobniona w tej kwestii!

    i w ogóle - bardzo ładnie to połączenie granatu i takiego odcienia zieleni prezentuje się na Tobie!
    ślicznie Ci w nim jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo za komplementy :)Mar
      AleŻ w zwyczajnosci nie ma nic złego ;) jestem zwyczajna bo piore , sprzątam , gotuje, odrabiam lekcje z córka , no tak moze nie jest to zwyczajne bo w języku ktorego nie znam ;);) ale dobrze nam idzie ;);)
      Nuda to nuda ;);)

      Usuń
  11. polaczenie kolorow mnie rowniez sie podoba, a Ty nie badz za skromna bo taka zwyczajna mam to nie jestes napewno :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwyczajna zwyczajna , ale niech bedzie ze w tym pozytywnym sensie:)

      Usuń
  12. Takiej zwyczajności wielu nie może się doczekać, jest na wagę złota. Ha, też mam granatowe klimaty jesienne. Jeszcze tego nie widać na blogu, ale już się czaję do obfocenia mojej granatowej sukienki, czeka od kilku miesięcy na burą pogodę:D Z zielenią też piknie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeszcze bedzie ;)
      Ja jeszcze lubie i noszę z szaroscią :)

      Usuń
  13. Wiesz, ze to "moje" ostatnio ulubione polaczenie kolorow, i kazdy z osobna tez lubie;) Sukieneczka mnie zachwyca, a z braz dodatkami jest pieknie, jesiennie i wcale niezwyczajnie:)
    No bo Mamuska jestes super, nowoczesna i zadbana. Co nie oznacza wcale szpilek i spodniczek na okraglo... Jak widac i w takim "zwyczajnym" stroju mozna tez wygladac swietnie!
    Pozdrawiam. ANka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziekuje za tyle ciepłych słów :)

      Usuń
  14. No,śliczna mamuśka z Ciebie :))
    Ja tez lubię Twoje kolory ,a granat w tym roku najbardziej :)
    Miłego weekendu !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) fajnie ze wracają takie koloru , bez kompleksu szkolnego

      Usuń
  15. Świetna kolorystyka. A ostatnie zdjęcia - urocze. :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mnie wyglądasz tu najpiękniej. Zwyczajność też może być wyjątkowa i tak jest u Ciebie. Ten mały skarbek na ostatnim zdjęciu....pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje , Twoj komentarz chwycił mnie za serce ... Jakos tak :) dziekuje ze miłe słowa

      Usuń
  17. Piękne połączenie jednak buziaczek wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super połączenie kolorów:) Zresztą kolor sukienki genialny!
    A ostatnie zdjęcie z buziakiem zdecydowanie do powieszenia w salonie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tylko pozazdrościć takiej zwyczajnej mamy.Gratulacje, buziak był chyba słodki? Pozdrawiam i zapraszam do siebie do zwyczajnej babci www.stylizacjeewy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buziak najsłodszy :)
      W sumie pomyślałam , ze zwyczajnosc jest najlepsza dla dzieci , mogą bezpiecznie i bez wstrząsów dorastac :) a to chyba jest bezcenne ;) w dzisiejszych czasach :)
      Pozdrawiam i chętnie zajrze ... Tyle ze po weekendzie , bo właśnie pakuje walizkę na weekendowy wyjazd :)

      Usuń
  20. śliczne i urocze zdjęcia!
    kochane całusy! ;)

    a mamusia wygląda bardzo stylowo i elegancko.
    świetny jesienny zestaw.

    pozdrawiam!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  21. świetnie wyglądasz, bardzo podobają mi się kozaki ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wygląda ta zwyczajna mama:))))))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podoba mi się kolor i krój kiecki. Moim zdaniem wcale nie jest to sukienka zakonnicy ;) Ja obcasy zakładam sporadycznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tez sie nie kojarzy tak , ale mowju mężowi juz tak :)

      Usuń
  24. Mamusiu!!! Ślicznie wyglądasz w tych kolorach :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Połączenie granatu z zielenią, po prostu uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest fajne ... Wyglądam jak Moj ... Salon ;);)

      Usuń
  26. Ja coś wiem na ten temat, może nie jako zwyczajna mama ale zwyczajna babcia, bo jak tylko czas pozwala a córka potrzebuje pomocy, to biegam nadal z wnukami, czasami to dla mnie jest prawdziwe wyzwanie i muszę zamieniać szpilki na wygodne buty, sukienki na te bardziej wygodne.
    Bardzo ładny i twarzowy zestaw Aniu, a najważniejsze, że wygodny, bo przy dzieciach trzeba mieć oczy "dookoła głowy" wiec swoboda w stroju to podstawa ....pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko to prawda , choć ja jeszcze do noszenia obuwia na zmianę nie doszłam ;)
      I to Moj ... Póki co jedyny kardigan ;)

      Usuń
  27. Nooo, piękna mama! Zestaw oceniam na punktów 10 w skali 10! Ta zieleń i granat to po prostu "mój" zestaw kolorystyczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo , mam więc nadzieje ze ta sukienka z szarym bedzie ci sie równie podobać

      Usuń
  28. Mam podobne standardy jeśli chodzi o ubieranie się, przede wszystkim wygoda. Obcasy tylko wtedy, kiedy wiem, że mam przed sobą mało aktywne wyjście z domu. Podziwiam kobiety które dojeżdżają do pracy autobusem w 10 cm szpilach. Zdjęcie z córeczką dającą buziaka słodkie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tramwaju czy do autobusu jeszcze mogę , ale po trawnikach nie daje rady ;);)
      Dziekuje i mam nadzieje ze jeszcze zajrzysz :)

      Usuń
  29. ekstra zestaw po pierwsze kolo y po drugie kroje wszystko dobrane perfect

    OdpowiedzUsuń
  30. Aniu świetny zestaw :) też tak lubię. Wcale nie Wyglądasz zwyczajnie, gdyby większość kobiety chciała tak się ubierać byłoby cudownie! niestety na co dzień widuję zupełnie inne obrazki :( smutne...........
    Pozdrawiam ze słonecznych Tychów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och .. Mam nadzieje ze wiecej młodych mam jest dobrze ubranych :)

      Usuń
  31. Zwyczajna, ale jak ubrana mama :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. pięknie kolorystycznie Ci to wyszło!
    mam taką pracę, że raczej w szpileczkach musze i potem mam problem z chodzeniem po kamyczkowym placu zabaw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie muszę , ale lubie :) ale właśnie ;)

      Usuń
  33. Gdyby każda mama wyglądała jak Ty to ło hoho :) chyba rozwodów by nie było :)))) Cudowne kolory !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) mam przynajmniej nadzieje ze mam tez inne atuty niż wyglad ;)
      ... Dobrze gotuje ;);)

      Usuń
  34. swietny outfit! idealny na jesień ;)
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  35. pięknie! raczej bym powiedziała,że nadzwyczajna ta mama :)
    ślicznie:)

    miłego dnia kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak kiedyś gdzieś , natkniesz się na zakonnicę w takiej sukience koniecznie zrób fotkę ;) Zwyczajną mamo w sukience zakonnicy ;) Tak po prostu - fajnie zwyczajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo zwyczajna - niezwyczajna mama. Pięknego koloru jest twoja jesień. Tez je lubię i to jedna z wersji mojej jesieni... schrupałabym ten zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  38. Muszę przyznać, że ten niebieski z zielonym wyglądają fantastycznie. Nigdy bym nie wpadła na takie połączenie. Muszę kiedyś spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń