poniedziałek, 17 listopada 2014

Jubileuszowa 200-tka




Tyle postów się ukazało :)
A moja anankastyczna natura nakazuje mi małe podsumowanie zrobić :)
tym razem nie metamorfozowo-modowe :) tym razem podróżnicze :)bo te pocztówki stały się nieodzowną częścią mojego bloga.
Było ich 48 :)

Najwięcej pocztówek i ciekawostek oczywiście dotyczy mojego Luksemburga, który jest moją największą fascynacją









Aż 12 pocztówek jest z.... Polski










Następna destynacja, ulubiona to Francja od sąsiedniej Lotaryngii i Alzacji przez Paryż do Bretanii i Prowansji, aż 10 pocztówek










Jeździliśmy razem do Belgii -5







Holandii-4





Niemiec, które nie były najczęściej wybieranym przeze mnie kierunkiem aż 2 razy










za to 4 razy do mniej lokalnie położonej Hiszpanii






z tej okazji zrobiłam etykiety ,bo choć może nie mam ambicji pisania przewodników czy poradników podróżniczych to może ktoś podróżując spontanicznie zajrzy i zainspiruje się wybierając nocleg.....

zrobiłam też etykiety cyklu   "Porozmawiajmy o ...."bo jeszcze te posty się pojawią, wymiana opinii z wami to kwintesencja blogowania dla mnie....

i co....do następnej 2-setki :)



78 komentarzy:

  1. Gratuluję 200 - ki. Mi jeszcze trochę brakuje. Świetny blog - Twoje pocztówki naprawdę mogą być inspiracją. Lubię też zaglądać na dział modowy :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedziec,ze nie robie tego tylko dla siebie ;)

      Usuń
  2. Gratuluję 200! I teraz razem przez kolejne setki do 1000.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ło matko, toż to bite 8 lat blogowania ;);)

      Usuń
  3. Pokazałaś piękne miejsca, lubię posty podróżowe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ciesze sie :) ze te posty też znajdują odbiorców

      Usuń
  4. gratulacje okrągłej rocznicy i dalszej motywacji życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motywacją najwiekszą jest patrzenie wstecz.....

      Usuń
  5. kOCHANA, WSPANIAŁE MIEJSCA NA ZIEMI!!

    pozdrawiam:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,wspaniałe, ale najważniejsze potrafić sie cieszyć i tymi najbliższymi :)

      Usuń
  6. A z Lublina pocztówek nie było,mimo,że byłaś na Roztoczu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bede jeszcze niejeden raz ....tylko ten Lublin to ponad 2h drogi....po polskich drogach ;)

      Usuń
    2. Eeeee tam-z Zamościa blisko i szybko już dojedziesz;a po krętych lokalnych drogach to sama frajda jeździć.
      No ale poniekąd rozumiem Cię-mnie na Roztocze jakoś też nie ciągnie...

      Usuń
    3. Oj Roztocze ciągnie bardzo , ale upały w mieście to nie najlepsza opcja . A tak było latem . Poza tym , moze i fajne po krętych drogach , ale nie jak ma sie w perspektywie 1600 km powrotu , i moja trasa to Biłgoraj - Lublin nie Zamość ;)

      Usuń
  7. Gratuluje☺ Lubie oglądać Twoje pocztówki zatem kolejnej 200 ki ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejne 200 to bardziej realne niż dobrnąć do 1000 :)

      Usuń
  8. fajne podsumowanie, bardzo oryginalne :) ale z Ciebie to taki podróżniczek ;)))

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt:) jak zawsze mówię, podróżnik lokalny

      Usuń
  9. gratuluje 200 i czekam na kolejne posty :) podróżnicze i nie tylko!

    OdpowiedzUsuń
  10. A gdzie moja ukochana z Alicante?;) Gratki!!! 200 to naprawdę sporo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Drog to jest panorama portu w Alicante, z zamku Sainta Barbara :):)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Piszą rok temu podsumowanie na 100 ,niespodziewałam się :)

      Usuń
  12. świetny wynik 200 to brzmi dumnie:) gratuluję i zyczę jeszcze wielu takich barwnych podsumowań, a pocztówki z róznych zakątków widziane Twoimi oczami sa piękne i pełne czaru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och życzyłabym sobie 200 miejsc zobaczonych :)

      Usuń
  13. Do następnej...
    Uwielbiam Twoje pocztówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może bedzie w grudniu :) najbliższa

      Usuń
  14. super, super, super :)!
    ja bardzo lubię te Twoje podróżnicze wpisy :)
    oby więcej, Aniu ;)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podróży ?!?! Zawsze !!! Oby jak najwięcej

      Usuń
  15. Gratuluję CI i dalej tak trzymaj :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wielbię Twoje zdjęcia :)
    _____________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne miejsca, cudowne wpisy :-) Gratuluję z całego serca i życzę kolejnych udanych i pełnych wrażeń podróży, z których zobaczymy potem pocztówki. Dobrze, zebrałas wszystko razem. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oto to ....tych podrôży życz mi jak najwicej

      Usuń
  18. Aniu gratuluję wyniku :)) i dalej działaj w tym kierunku, pokazuj swoje miejsca podróżnicze:)) dla mnie są one ważnym elementem Twojego bloga, lubię z Tobą/ wami podróżować :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyszla 1/4 postów, tak...są istotną częścią :)

      Usuń
  19. Pakujemy walizki i dalej zwiedzamy wspólnie:)!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję i trzymaj tak dalej. Lubię oglądać Twoje zdjęcia i zwiedzać wirtualnie miejsca w których byłaś.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow kochana, no tyle zwiedziłaś, że tylko pozazdrościć, na prawdę! :)
    Piękna miejsce, mam nadzieję, że też kiedyś będzie mi dane zobaczyć te miejsca :)
    U mnie to Lumpki, lumpki i to za grosze :) hehe
    Pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znacznie więcej i znacznie dalej ;)
      I ciągle pomysłow nie brak :) choc z dziecmi to bardzo lokalnie ;)

      Usuń
  22. 100 lat, 100 lat blogowania Aniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jezuuu na tyle
      To chyba człowiek genetycznie nie jest zaprogramowany ;);)

      Usuń
  23. Piękne miejsca nam pokazujesz Aniu :) Gratuluję 200-tki i życzę kolejnych :) Pozdrawiam i czekam na następne posty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) kilka następnych na pewno bedzie ;)

      Usuń
  24. Mój mąż wypatrzył, że zbiliżam się u siebie do 500-ki. I do 5ej rocznicy powstanie bloga. Przesada! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz jaki ja jestem szczyl blogowy przy tobie ;)

      Usuń
    2. Ale idziesz jak burza, ja przy Tobie stoję w miejscu, a nawet się cofam. :)

      Usuń
    3. Oj tam , oj tam ...

      Ty robisz tak magiczne rzeczy na tych drutach , ze moje "gotowizny " to sie chowają ;)

      Usuń
  25. Już tyle? Jak ten czas leci!
    Gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne pocztówki, zachęcają do odwiedzenia tych miejsc! Gratulacje 200-taki, oby tak dalej!

    Pozdrawiam, Mariola
    www.blog.be-fashion.me

    OdpowiedzUsuń
  27. No piekna, okragla liczba, gratuluje! Sama lubie podrozowac, zwiedzac, pstrykac, takze rozumiem pasje i zawsze chetnie "jezdze" razem z Toba:)
    Pozdrawiam Aniu!
    Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anka nawet nie wiesz jak się cieszę :) pozdrawiam

      Usuń
  28. Żyję jeszcze!;)) I cieszę się, że mogłam "pojeżdzić" razem z Tobą:D

    Aniu, kurde.. choróbsko mnie nadal trzyma. Sił brak, weny brak... Już mnie to wkurza.
    Ale jakoś się trzymam, choć marniawo;)
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pierwszego, że żyjesz sie ciesze, to co to za pieroństwo sie przyczepilo :/:/:/
      Śle fluidy Kaszpirowskiego do Ciebie, co by lepiej było ...a- din, dwa, tri, cietyrie.....

      A swoja droge, zajrzyj do poprzedniego postu, tam ta wieżyczkam przy której mój mąż wydygał i z windy nie wyszedl ;);)

      Usuń
  29. Przecudowne to zdjęcie z Krakowa! No i gratuluje wytrwałości!

    Pozdrawiam
    Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo Kraków jest cudowny ;) nieprawdaz ?!
      Dziekuje :)

      Usuń
  30. Witaj Aniu :) Serdecznie Ci gratuluję !!! Bardzo lubię Twoje pocztówki i marzę, żeby chociaż część tych miejsc zobaczyć na żywo.
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje pocztówki jak Twoje wycieczki , po prostu w innym miejscu przyszło nam żyć :)

      Usuń
  31. Haha!!! Wszystkiego najlepszego Aniu :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Aniu jak do Ciebie trafiłam, to już zostałam. Wielkie gratulacje i kolejnych pięknych okrągłych postowych rocznic! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję i pozdrawiam serdecznie:))))

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję Aniu, podróżowałam razem z Tobą, czasami robiłam sobie przerwę w blogowaniu ale potem nadrabiałam zaległości. Panuj dalej w blogosferze...buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziekuje :)
      Tylko czemu panuj ?!?!

      Usuń
  35. Bardzo lubię Twoje pocztówkowe posty :) 200 wpisów! - gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń