czwartek, 6 listopada 2014

Numer 1




Po pierwsze
 Oficerki , to mój Numer 1 zimowego obuwia, najlepsze skórzane od Ryłko, choć te z braku laku dobry i Tamaris

Po drugie
- połączenie sukienki i kozaków, uwielbiam do letnich sukienek i do jesiennych, do mini ,do midi i do maxi , każde- absolutnie mój Numer 1

Po trzecie

Ta sukienka, niepozorna, prosta, była już i tu i tu, to też mój Numer 1

i wreszcie po czwarte
połączenie granatu z szarym , ostatnio też mój Numer 1, no może jeszcze lubię z zielonym :)










wystąpili
sukienka -PreSka
Oficerki - Tamaris
szal nn
torebka Bocage

71 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja. Oficerki uwielbiam! Nie wyobrażam sobie bardziej wygodnego obuwia na zimę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez :) mam nawet tendencje do nadużywania ;);)

      Usuń
  2. fantastycznie wyglądasz w tej sukience, do tego długie buty-idealnie :-) Pozdrawiam
    http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przy Twojej figurze, wszystko może być nr 1 !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo - figura to pot i łzy :) ale warto :)

      Usuń
  4. Masz rację oficerki są niezastąpione, a sukienka w A rewelka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. po pierwsze - oficerkom mówię tak :D
    po drugie - oficerkom plus kozakom mówię dwa razy tak :D
    po trzecie - jakie te zdjęcia są super, Aniu :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mar po 3a kroc dziekuje , zwłaszcza ostatnią uwagę doceniam :)

      Usuń
  6. Mi się ta sukienka też bardzo podoba :) Przez jej prostotę.
    A poza tym granatowy i szary to jedne z moich ulubionych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam ostatnio szaro granatowy zawrót głowy ;)

      Usuń
  7. Ogólnie co do butów Ryłki, to uważam , że są najwygodniejsze na świecie i jak na razie opinii nie zmienię. Co do sukienki, to już dzisiaj pisałam w jednym komentarzu, że " w prostocie piękno", i też podtrzymuję :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , zgadza sie . Ze Rylko świetne buty robi , w Lanckoronie można nawet kupić dość indywidualnie - nie do pary ;) co ja sobie szczególnie ceniłam bo ... Mam rozmiar różnicy miedzy stopami i ogromne kłopoty przy kupowaniu butów , zwłaszcza szpilek

      Usuń
  8. Ja bym tu dała czarne albo siwe rajtki :) W kozakach nie chodzę, tzn miałam kilka takich kozakowych zim, ale wróciłam do swoich wiązanych ukochanych fasonów. Ale podobają mi się, zwłaszcza masywne, mocne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam odwrotnie , głownie kozaki ;) niskich brak ;)
      Co do rajtek pierwotnie były szare , ale ... Ja nie lubie :/ wole tak ;)

      Usuń
  9. to prawda, kozak to fantastyczne obuwie ;) a sukienka jest cudowna, ma piękny kolor i bardzo dziewczęco w niej wyglądasz! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :):)
      Mam tylko nadzieje ze jak granice Dziewczęco i dzidzia- piernik przkroczę to ktoś mi to powie ;)

      Usuń
  10. Dla mnie takie wysokie kozaki i ta sukienka to zestaw idealny zresztą sama wiesz;)) Ładnie zapozowałaś! Seksi!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne te oficerki, może też się skuszę na takie ;) Bardzo fajny zestaw

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skuś ! Są uniwersalne i wygodne . I koniecznie od Rylko - bedą służyć na 4-5 sezonów :)

      Usuń
  12. Piękna ta sukienka i jej kolor. Fajnie skomponowałaś ją z oficerami. Podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oficerki bardzo lubię. W Ryłko rzadko kupuję, bo jakoś mi nie leżą ich buty, chociaż są bardzo dobre jakościowo. Tamarisów nie miałam nigdy. Sukienka jest świetna. Lubię proste stylizacje i uwielbiam to, że pokazujesz różne odsłony tej samej rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje . Jaka
      Trwałość zobaczymy :)
      Bo ta są moje ciuchy , kupione i noszone ;)

      Usuń
  14. idealnie- ewelacyjnie wszystko dopasowane

    OdpowiedzUsuń
  15. Też uwielbiam granat! :) Mam już bluzki, spódnice, ale kurcze sukienki w granacie to nie mam :(
    Twoja jest świetna i bardzo podoba mi się połączenie z tymi muszkieterkami... tak zadziorrrnie wyszło :)super!
    Toasty będą dopiero po 3miesięcznym okresie próbnym, póki co muszę niemalże wyjść z sobie i stanąć obok, aby się wykazać, by byli ze mnie dumni :) Taki zawzięty rudzielec ze mnie :) hehe
    Pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam obsesje na punkcie granatowych sukienek i wszędzie je widzę ;) i mogłabym jeszcze kilka popełnić :)
      To po 3 miesiącach daj znać , wypijemy kolejnego ;)

      Usuń
  16. Zgadzam się wszystkim co napisałaś :))
    no i super wyglądasz !
    A Ryłko to już zawsze będzie mi się kojarzyć z siostrą mojego R.On zawsze wspomina,że ona jeśli buty to Ryłko :) Ja natomiast nie mam ani jednej pary,wiem,że są dobre....czuję ,że mnie zainspirowałaś,aczkolwiek ceny były zazwyczaj zaporowe,sprawdzę,czy coś się zmieniło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt . Ceny zawsze były spore , ale wierz mi , buty bez widocznych efektów noszenia 4-5 sezonów non stop eksploatacji wytrzymywały . W ostatnich pękła po latach podeszwa , bo sie tworzywo utleniło , a skóra , szycie bez zarzutu :)

      Usuń
  17. Blogger lubi płatać figle ;) ale cieszę się, że ostatecznie się odnalazłam :)) mam nadzieję już wkrótce powrócić do blogowania, w miarę możliwości regularnego ;) a Ty wyglądasz wspaniale, granat to zdecydowanie Twój kolor Aniu :)) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam za to kciuki . To miła odskocznia i trochę mobilizator do dbania o sobie , o co trudno czasem ;) trzymam kciuki więc i czekam .
      Dziekuje :) komplementy miłe :)

      Usuń
  18. A dla mnie to ten zestaw jest numerem 1!!! Moj ulubiony! Sukienka to wiesz, ze ja uwielbiam, do tego wysokie kozaki i czarna duza torba.. No kobiecosc, styl i klasa. Wygladasz genialnie i nie moge sie napodziwiac:) Powiem tak kolowialnie (ale potraktuj to jako komplement!!!!) - laska z Ciebie, no...
    Pozdrawiam Aniu!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anka ze trzy razy czytałam czy to na pewno do mnie ???!!!
      Niesamowicie miło mi sie zrobiło :) dziekuje

      Usuń
  19. Kochana Ty jesteś nr 1. :)
    Bardzo fajny zestaw :)! i nie ma to jak jesienno-wiosenne kozaki tudzież oficerki do sukienek!!
    Buziaki:*
    __________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Rylki nie lubie, wole Wojasa lub Badure, to takie cenowo zblizone firmy. Z nizszej polki to Baldowski lub Embis.
    Oficerki mám jedné, ostatnio wole botki, moze dlatego, že zimy zlagodnialy ;-)
    Co do stylizacji to jest dziewczeco i gustownie. Ani , w granatach Či do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba zależy od podbicia :) dla mnie Rylko idealny . Poza Wojasem , który szybkie zużycie ma , pozostałych firm nie znam .
      Dziekuje :)

      Usuń
  21. połączenie sukienek i kozaków też uwielbiam. Parząc na Twój post i pogodnę za oknem stwierdzam, że muszę wyciągnąć moje ;d Piękną masz Aniu sukienkę, ma idealny kolor, piękny fason, świetnie leży! Ja od dawna poszukuję sukienek z długim rękawem, ale ciężko znaleźć ideał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyciągaj , Wyciągaj , teraz najlepsza na takie połączenia pora :)
      Co fakt to fakt :)

      Usuń
  22. Cały numer 1 mi się podoba:)))ale oficerki najbardziej:))od dawna mi się takie marzą niestety moje bardzo grube nogi psują wszystko:((((Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmmm teraz jest spory wybór szerokości cholewek .. Mnie było trudno znaleść z przylegajacą ;)()

      Usuń
  23. Takie sukienki uwielbiam, a kozaki do nich również ;)
    I choć czasem nie lubię łączyć granatu z czarnym, bo jakoś mi się to gryzie, to u Ciebie wygląda to rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje , to ciemne połączenie , ale buty jakieś i tak muszą byc ;)

      Usuń
  24. Mam tak samo jak Ty ;). Takie połączenie jest wygodne i bardzo kobiece :)
    Problem mam jednak z moimi oficerkami, bo mi przeciekać zaczęły!!! Nic dziwnego jednak, gdyż służą mi już od dobrych kilku lat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czas na nowe ;);) serio . Co jak co ale porządny Obuw nam sie należy ;)

      Usuń
  25. Ehh... pamiętam jeszcze kilka lat temu, ba nawet może miesięcy kiedy sukienka dla mnie oznaczała: ma być krotko, obcisło...
    Teraz tak mi się odwróciło, ze ma być wygodnie, a ja chce swobodnie oddychać i wody się napić jak tylko chce bez obawy ze pójdą szwy;)
    Swietna ta sukienka... chyba sie na nia tez skusze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och krótko i obciło ja nigdy nie chodziłam . Nigdy mnie biurowe Dress cody tez nie obejmowały :) ale luźno lubie , i od kiedy kilkanaście kg zgubilam nie boje sie ich :)
      Skuś . Choć jak o mnie chodzi materiał mogłyby byc ... Cieplejszy

      Usuń
  26. Aniu, ale cudnie swobodnie "pozujesz", świetne zdjęcia, no i świetnie wyglądasz, tak zwiewnie i seksownie.
    Pozdrawiam. Jutro napiszę...

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgadzam się - sukienka i kozaki , najchętniej oficerki ! Mój numer jeden w tym temacie to Gino Rossi.

    OdpowiedzUsuń
  28. Cała dla mnie jestes tu numer jeden! od góry do dołu. Na widok kiecki serce mocniej mi zabiło, oficerki - nie od dziś miłość moja, tez lubię od Ryłko, ale innymi tez nie gardzę. jednym słowem Aniu, pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ... Akurat ze Tobie Aguś bedzie sie podobać byłam pewna :)

      Usuń
  29. Piękny kolor sukienki i fantastyczne oficerki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Też uwielbiam oficerki:) Podziwiam Cię, masz dwójkę dzieci, ja jedno, jesteś po 30-tce ja też, świetnie prowadzisz bloga, ja nie mam kiedy wpisu dodać i chodzisz w sukienkach, a ja tak rzadko:) Muszę nad sobą popracować;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż się zarumieniłam.... Tyle milych słów to ogromny zaszczyt i zastrzyk energii :):) ciesze, się że tak postrzegasz to co robię :)
      Myślę , że jak już zaczniesz nosić sukienki to .... Je pokochasz ....ot, cały sekret . Zanim zaczęłam prowadzic bloga...chodzilam tylko w jeansach i starych swetrach...Mialam 12 kg nadwagi i kilkucentymetrowy odrost ....
      Wiec duzo w tym pracy nad ...sobą . I dlatego taka opinia ,jak Twoja bardzo wiele dla mnie znaczy. Dziekuje Ci za nią :):)

      Usuń
    2. Nie ma za co, ja tylko stwierdziłam fakty:)

      Pozdrawiam, Mariola
      Www.blog.be-fashion.me

      Usuń
  31. Mmmm...buty sukienka;ale..jednak tip top to fryzura ;-).Kurcze;czesz się tak cześciej ;-).

    OdpowiedzUsuń
  32. No sukienka i kozaki/oficerki wyglądają perfekcyjnie, zdecydowanie mój typ i mój gust. Torba i szal out, pomyślałabym nad bardziej subtelnymi dodatkami.

    Torba mniej krzykliwa - przykładowo ta http://www.zara.com/pl/pl/kobieta/torebki/torba-shopper-z-w%C4%99ze%C5%82kami-c269200p2061618.html lub ta http://www.zara.com/pl/pl/kobieta/torebki/dwustronna-kontrastowa-torba-shopper-c269200p2113632.html - chodzi mi o fason, nie o Zarę.

    Zamiast szalu myślałabym o jakimś naszyjniku, ale że to Cię przed wiatrem nie uchroni, to niech już będzie. Choć mi on po prostu nie pasuje do samej sukienki i kozaków.

    Ale się krytyk znalazł, co nie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szal nie pasuje do Kozaków ? No co Ty piszesz ;);)!!!!
      Torebka pasuje do mojej konwencji , pewnie do bardziej eleganckiej i do tego naszyjnika masz racje ;)
      Moj ulubiony krytyku :)

      Usuń