piątek, 28 listopada 2014

Porozmawiajmy o ...tworzeniu





creativ blog award, to kolejny łańcuszek krążący w blogosferze.
Ja w gruncie rzeczy mam wobec nich mieszane uczucia, czytam chętnie, mniej chętnie odpowiadam. Mam wrażenie,że ich okres życia w sieci powoduje,że wszyscy nawzajem sie nagradzają i poklepują po ramieniu, upewniając się nawzajem jacy to jesteśmy super, kreatywni, twórczy, świetnie ubrani....zupełnie jak na galach w TVP, w tym roku ja wygrywam, a w następnym Ty, a teraz nowy samochod przyda się temu.
Tyle, że teraz jest to bardziej bezpośrednie. Znamy się i nawzajem lubimy, odwiedzamy, komentujemy i może nawet na kawę umówimy....wiecie jak jest ;)
Nominowała mnie Ola, zakładam ,że moi odwiedzający w większości do Szafy Aleksandry również zaglądają....więc nominowała mnie przesympatyczna, ciepła i piękna kobieta, i nieodpowiadanie w mojej ocenie jest ...niegrzecznością . Tak przynajmniej ja to czuję. Dlatego z niemałymi trudnościami ,bo same pytanie niełatwe są, odpowiadam, ale nikogo nie będę nominowala dalej.



Lecimy





Nad czym obecnie pracuję?
No tak co ja mam napisać, zwłaszcza z przymiotnikiem kreatywny ?! od razu taka praca kojarzy mi się z twórczością mniej lub bardziej artystyczną. Więc to nie do mnie takie pytanie. Nie robię na drutach, choć umię i popełniłam ostatnio dwie torebeczki dla dziewczynek .




 Nie szyję, choć umię , ale nie lubię. Nad czym teraz pracuję, w czym jestem twórcza - robię zdjęcia ,  głównie moim córkom i kwiatom i jesieni. To taki odstresowywacz. Piszę bloga. Zmieniam pracę . Wychowuje dziewczynki. Uczę się z nimi poznając świat na nowo. Biegam. Prowadzę dom.  Żyję.






Czy moje prace różnią się od innych?

Są moje.




Dlaczego tworzę i piszę bloga?
Powstał z chęci pracy nad sobą, teraz robię to , bo lubię. Bez zbędnej filozofii. I dlatego, że lubię Was. 






Jak wygląda mój proces tworzenia?
Nie czuję się twórcą, nie mam procesu tworzenia, ot impuls - działanie, czysta fizyka 










takie moje pstryki......

75 komentarzy:

  1. piękne są te Twoje zdjęcia natury!
    i bardzo dobrze, że masz takie podejście do bloga - ja też nie lubię przypisywania blogom jakiejś zbędnej filozofii.
    że niby od początku na "inspirowanie" innych obliczony, że chęć robienia czegoś mega innego, że wskazywanie innym w jakiejś kwestii jednej, jedynej słusznej drogi... fe, fe, fe ;P
    najważniejsze, to być sobą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale Moj początek był wręcz przeciwny , chciałam zacząć pracować nad sobą ;);)
      Po czasie przyszły komentarze ze inspiruje innych ;) Hahaha co zawsze przyjmuje z niejakim zmieszaniem , jak to ja taka zwykła ;);)

      Usuń
  2. Zdjęcia faktycznie super! Te motyle!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motyli i orchidei mam niezłą galerię ;)

      Usuń
  3. I tak trzymaj kochana, pstryki bardzo udane ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "usłyszeć" od ciebie to ogromny komplement

      Usuń
  4. naprawdę dobre zdjęcia robisz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te Twoje pstryki!!! Znowu mnie zaskoczyłaś!
    Jesteś niesamowita!
    No i jak tu Cię nie lubić Aniu:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku czym Cie zaskoczyłam ??!!!

      Usuń
    2. Tymi zdjęciami! Że takie piękne! :D

      Usuń
    3. Hahhaha a ja mialam nadzieje ,ze kilka fajnych fotek juz wczesniej zamiescilam ;);)
      Ale fakt , moich ogrodow, jak nazywam kwiatki i robaki wszelakie nie bylo :)
      Obiecuje , bedzie post

      Usuń
  6. Bardzo mi miło Aniu, że przyjęłaś... ;)
    Jestem pod wrażeniem Twoich zdjęć,a torebka śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olunia, broń boże nie miało o zabrzmieć pretensjonalnie.... Wyròżnienia sà miłe, zawsze mnie zaskakujà, tyle...
      A o kawie serio myślałam, bo najprawdopodobniej w sierpniu wynajnè kamping w Ustroniu z dziewczynkami i dziadkami :):)

      Usuń
  7. widzę Aniu, że to dobry okres w Twoim życiu :) masz pasje, cudowne córki, o które bardzo się troszczysz i dzięki Tobie są bardzo szczęśliwe i fajnie, że jesteś z nami :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rodzina nauczyla mnie optymizmu , i to widać na blogu, bo czy to aż taki dobry czas ....

      Usuń
  8. Oj tak, zdjęcia motyli to Ty robisz cudne; szkoda,że nie publikujesz ich za często ;-(. Nawet powiem więcej-zdjęcie tej paskudy-pająka wyszło Ci znakomicie ;-).
    Tylko tego bloga o którym wspominasz-kompletnie nie kojarzę....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jesteś wyjątkiem ;);) Ola jest ... Gościem wielu blogòw ,które lubię :):)
      Mam w glowie od dluzszego czasu post o kilku z moich pasji....gorach, zdjeciach ,nurkowaniu....

      Usuń
    2. Nie da się ukryć ;-). Natomiast co do zdania:
      Ola jest ... Gościem wielu blogòw ,które lubię :):) -hmmmm to ma być rekomendacja? Uznanie czyjegoś dobrego gustu? My tam zresztą nie sugerujemy się czymś takim; bo najfajniejsze są blogi-na których często piszemy; więc zapewne wiesz które mam na myśli;gdzie jest fajny dialog z Autorkami, ba; gdzie oprócz oficjalnych "komci" skrobiemy do siebie na gmailu . Fakt,że są małe i kameralne...ale czasem o to chodzi. Przykre,że nie mają na dłuższą metę racji bytu...

      Usuń
    3. Oczywiście , ze jest to rekomendacja ;) napisałam tez , że Ola jest ciepłą , sympatyczną i piękną kobietą , jest też ze mną na moim blogu prawie od początku . I to ,że pocianelam łańcuszek - jest najlepszą rekomendacja :) i wyrazem szacunku do jej blogerskiej pracy . Jestes więc wielce niesprawiedliwy i ... Nieuprzejmy.
      Oboje mozemy jej zazdrościć sukcesu w blogosferze , ale wierz mi , Ola na niego naprawde zasługuje .

      Usuń
  9. oooo,to ja się nie spodziewałam,że Ty takie zdjęcia pstrykasz :))
    najbardziej mi się podoba córka z cieniami w pokoju i to pod wodą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I jak tu nie kochać dobrych blogów? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie się czyta :)
    Z miła chęcią obserwuję i zapraszam do mnie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) witam , cieszę niezmiernie i na pewno z przyjemnością zajrzę :)

      Usuń
  12. też nie lubię łańcuszków, ale to miłe jak ktoś Cię nominuje, świetne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AleŻ oczywiście ze tak !!! Bardzo miłe :)

      Usuń
  13. Wg mnie "twórczy" wcale nie odnosi się tylko do tematów i działalności okołoartystycznej. Twórcze może być totalnie wszystko, gotowanie, patrzenie na świat, podejście do ludzi, wszystkiego. W tym kontekście jesteś bardzo twórcza. A zdjęcia są (nie znam się specjalnie na fotografice, ale mam intuicję) bardzo dobre. Zwłaszcza to ujęcie spod wody. Poza tym widać, że uważnie patrzysz i głęboko zaglądasz. :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siva , no tyle miłych słów , dziekuje . Zwłaszcza wzruszyło mnie ostatnie zdanie . Dziekuje .

      Usuń
  14. W Twoich zdjęciach widać dużo więcej niż tylko jedną stronę piękna, to trudne do opisania ale serce, uczucia wyrażają się właśnie w tym jak na ten świat patrzysz :-) Nie zmieniaj się Aniu, tak mało jest wokół nas tej wrażliwości :-) życzę Ci z calego serca abyś spełniła swoje marzenia i od czasu do czasu pokazała to co widzisz pięknego dookola :-) nam tutaj na blogu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drugi pod rząd tak miły komplemet , dziekuje bardzo !!!
      Asiu , ja tę wrażliwość pielęgnuję ;) wiesz mi dzień w którym przestanie mnie wzruszać śmiech czy łzy dziecka , ciepienie drugiego człowieka , bedzie dniem , kiedy bedze musiała zatrzymać sie i zastanowić nad ... Sobą ;) i od nowa poszukać sobie Empatii , współczucia , zrozumienia ... I piękna które jest wokół nad

      Usuń
  15. Zdjęcia są fantastyczne. Widać w nich życie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię Twojego bloga:)))a zdjęcia śliczne:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to ogromnie , dzięki za tyle sympatii

      Usuń
  17. Twoje pstryki cuuudne, ostatnie 3 zdjęcia-wow!
    Pozdrawiam Aniu cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne te pstryki. Widać w tym prawdę i wrażliwość.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla mnie zycie bez "tworczosci" jakiejkolwiek jest puste. Dlatego kazdy przejaw wszelkiej kreatywnosci podziwiam i popieram. Dla mnie Twoj blog jest idealnym przykladem pozytywnej tworczosci, ktora dla mnie osobiscie jest czyms niepowtarzalnym!
    Zdjecia sa swietne:)
    Usciski. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No prosze , kolejna super kreatywna osoba , która bardziej niż ja zasługuje na wyróżnienia :):)
      Dzięki Aniu za ciepłe słowa :)
      Nie wiem czy twórczości , ale miejscem pozytywnego myślenia na pewno jest ;)()

      Usuń
  20. Zdjęcie pierwsze i to pod wodą - niesamowite!!!
    Cieszę się Aniu, że jesteś taka naturalna i mega sympatyczna!!!
    Bez zbędnej filozofii ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz oko, pierwsze wygralo konkurs ;);) bylo na okładce magazynu o bieganiu ;);)
      Dziekuje , po prostu ;)

      Usuń
  21. To takie poznanie kolejnego elementu Twojej osobowosci. Jak się kogoś lubi i szanuje, to taki posty tym bardziej interesują :)
    To na scianie, cudowne... zawsze mi się gra cieni podobała... ale to nie to sami co zajączki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje :)
      Tez bardzo je lubie :):)

      Usuń
  22. Witaj Kochana. Może i masz troche racji w tym co piszesz. Zaczepna byłam zawsze, ale szczerze mówiąc ręce mi już opadają jak widze mase tych dziewczyn z gołymi nogami gdy na dworze temperatura poniżej zera. W moich tekstach jest dużo niechęci, bo mam jedną delikwentkę ktora z posta na post coraz bardziej mnie kopiuje. Czy jestem arogancka? Wydaje mi sie, że nie, aczkolwiek wnerwia mnie wiele zachowań.
    Blogosfera strasznie sie zmienila, kiedys to byla czysta zabawa, teraz stało się to źródłem dochodu albo maszynką do zdobywania darmowych ciuchów i gadżetów. Normalnych blogerek coraz mniej :/
    Ale obiecuje ze juz mniej jadu będe wylewać.
    ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ba, już wywaliłam jadowite treści :) odwiedzaj mnie częściej i obdarzaj dobrymi radami :)
      ps. szkoda ze takich jak Ty jest tak mało.

      Usuń
    2. Zgadzam się z Tobą, aczkolwiek ...my mamy prawo wyboru i odpowiadamy wyłacznie za wlasny wizerunek. Ja często mówię ludziom co myśle, jednoczesnie nie starajac sie ich obrażać. Trochę granicę pomiędzy krytyką, a zwykła złosliwoscią łatwo przekroczyc .

      Usuń
    3. Troche wyszlam na taką ciocia dobra rada ;););)
      Luz :) uśmiechnij sie i rób swoje

      Usuń
  23. jej ale piekne zdjecia przyrody !!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. wiesz, dlaczego lubię do Ciebie zaglądać? Bo jesteś sobą, dzielisz się z swoim życiem i swoim postrzeganiem świata. Jest konwersacja, którą tak b. lubię i nie chodzi Ci o głupi komentarz, lecz o nawiązanie przyjaźni w internecie. Foty są obłędne, nawet nie wiedziałam, że masz takie dobre oko.
    gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :)
      Bo blog to forma spedzania czasu, nie zarabiam na nim, nie musze reklamowac niczego, nie potrzebuje klikania w banerki- tyle daje wolnosc
      Jasne, nie krytykuje nikogo ,kto chce zarabiac piszac bloga, ja nie chce.....
      Milo mi to czytac, mikro wychodzi mi lepiej niz makro ;)

      Usuń
  25. świetna torebeczka i zdjęcia, tak trzymaj, ja aktualnie tworzę biżuterię ostatnio szyłam opaski dla dziewczynek. Wszystko znajdziesz u mnie na blogu http://jeanettegloves.blogspot.com/ ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz , ze kiedyś juz je oglądałam . Piękne :):)
      Pozdrawiam

      Usuń
  26. piękne to Twoje mikro! i masz racje najważniejsze zeby każdy robil to co lubi i jak chce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wnioskuje ,ze czytalas i komentarze :):)
      Ja mimo, ze mam swoje zdanie, innych nie rozliczam :)
      Dzieki

      Usuń
  27. Na tych zdjęciach wyczuwam Twoją wrażliwość, niezwykłą uwagę nad tym, co jest wokół Ciebie. Piękne i niezwykłe, bo Twoje wnętrze jest takie...
    I tyle i aż tyle...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to tylko zdjecia , a posypało sie tyle ciepłych słów :)
      Dziekuje wam serdecznie !

      Usuń
  28. Jakoś tak ominęła mnie te notka i żałuję :) bo zdjęcia świetne a Ty Aniu sie nie zmieniaj lubię do Ciebie wpadać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) nie ominęła , skoro wpadłaś :)

      Usuń
  29. zachwycające fotki, co jedna to piekniejsza!

    OdpowiedzUsuń
  30. Aniu..zajebiste pstryki... nie rezygnuj z tego...masz bardzo pewną rękę...a jak mówi pewna koleżanka "jeśli coś nam wychodzi - róbmy to dalej" :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AleŻ robię ;) to taki Moj ostresowywacz :):)

      Usuń
  31. Mam podobnie, bardzo lubię czytać ale sama odpowiadać nie. Tak jakoś mam, że o sobie pisać, mówić n to nie bardzo. Jest nad czym popracować. Znowu odkryłaś przed nami kawałek siebie, torebusia urocza.I zrobiona przez Mamę, dziewczynki pewnie zachwycone. Jesteś dobrym obserwatorem, świetne fotki.
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń