poniedziałek, 10 listopada 2014

Potwory z szafy #4




Od razu dementuje. Tej spódnicy nie uważam wcale za potwora. W mojej szafie rezyduje od czasów liceum, glanów i wielkiej czarnej bluzy z kapturem i włosów sięgających za pośladki. Lat będzie kupę. Od mniej więcej 10 lat jest...nienoszona. I to uzasadnia jej pojawienie się tutaj.
Bo choć fajna, niezniszczalna i ze wspomnieniami, to bezużyteczna.
Szuka nowej właścicielki. Serio. Jeżeli pasuje bardziej do Twojego stylu niż mojego daj znać. Którejś z Was wyślę paczką...ot taka akcja uwolnij ciuch na jesień i zimę















Wystąpili

Spódnica-Troll stara ale jara szuka domu
Bluzka Promod
Komin H&M
Wisior Orsey
Branoleta nn
Buty -nie widać -oficerki Tamaris

93 komentarze:

  1. Aniu ja na takie ciuchy mam specjalne pudło z pamiątkami:). Serio- pudło z ciuchami, z którymi łączą mnie silna wspomnienia. Chyba nienormalna jestem:).
    A spódnica ma coś w sobie i bardzo podoba mi się w tym połączeniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba jestem mniej sentymentalna . Trzymam w szafie głownie dlatego ,ze trudno mi wyrzucić nie zniszczoną . To jedyny powod ;) tych sentymentalnych pamiątek przyrasta z każdym rokiem szkolnym ;)

      Usuń
  2. Jeśli przyślesz razem z figurą to biorę:-))))) inaczej NIE!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę w komplecie z dietą i planem treningowym ;)

      Usuń
    2. Ha ha.. podpisuję się pod koleżanką Basią :)))

      Usuń
  3. Fajnie, że wygrzebałaś z szafy tą długą spódnicę! Jest naprawdę ŚWIETNA ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest ciekawa :) raczej dla wysokich osób- wydaje mi się, że ta falbanka skraca nogi... gdyby jej nie było BRAŁABYM :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam takiego wrażenia . Mnie wyciąga do góry , jak tak sobie patrze na te fotki , a mam zaledwie 164

      Usuń
  5. Może utnij do kolana i będzie stara-nowa. Tak bym zrobiła :) :) Jak nie utniesz, to ja się piszę, ale o ile będę mogła uciąć :) bo taka falbanka nie bardzo mi tu pasuje jakoś tak... Poza tym kolor, fason, prostota - boskie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz że zastanawiałam sie nad ciachaniem ... Ale jeszcze tego nie widzę ;)

      Usuń
    2. Przemyśle ... Jak nie , to jest Twoja

      Usuń
    3. Sivka dobrze kombinuje, uciąć - tylko zastanawiam się ile, czy tylko samą falbankę, czy wyżej tak do kolan.

      Usuń
    4. Ja bym ciachała do kolan . Nie przepadam za Maxi i juz

      Usuń
    5. Do kolan, do kolan. To jakby coś ten tego, to jesteśmy po słowie :D

      Usuń
    6. Wyślij mi mailem adres , bo nie przechowuje danych osobowych celem ich komercyjnego i niekomercyjnego przetwarzania ;)

      Usuń
    7. Utnij, przerób, zrób jedną za kolana, a może nawet dwie wyjdą - jedna prosta, a druga z tą fajną falbanką :)

      Usuń
    8. Zgadzam się z Sivką. Ta falbanka też mi tu nie pasuje :) Reszta-spódnicy i zestawu, fajna.

      Usuń
    9. Reszta to 100 % ja , Maxi nie koniecznie ;);)

      Usuń
  6. Gdyby nie ta falbanka na dole to byłaby super!! Mam jakąś awersję do falbanek, przechodzą jedynie te w stylu hiszpańskim, przy letnich bluzkach i kusych kieckach. Ale tak czy inaczej szarak super. Zamykam oczy, nie patrzę na falbankę i wyglądasz jak dla mnie bombowo!!! Swoją drogą przypomniałaś mi czasy liceum...właśnie glany na nogach niezależnie od temp. panującej na dworze, długa spódnica ...ale to było dawno;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja myślałam ze w tej falbanie jej urok;)()

      Usuń
  7. no nie, spódnica zdecydowanie nie w moim guście jest ;P
    ale liczę, że znajdziesz jej nowy, kochający dom ;P
    za to bluzka mi się bardzo podoba - bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bez falbanki dałoby się jeszcze ponosić:)

    OdpowiedzUsuń
  9. A mi sie podoba z ta falbanka.... i to bardzo - taka nietypowa jest a ja to lubie!
    Pisz jaka ma dlugosc, bo Ty chyba nizsza jestes...a ja niczego tak nie znosze jak przykrotkich maxi;)
    Pozdrawiam! Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam 164 ;) a spódnica od paska do konca falbany 106cm

      Usuń
  10. Odprułabym te falbanke i spodniczka idealna do zestawu, który nam zaprezentowalas :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bez falbanki była by świetna :) Może odpruj i noś!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale nadal byłoby to Maxi , a nie lubie ;)

      Usuń
  12. ciekawa to ona jest, nie powiem, na pewno ma potencjał!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głownie potencjał zmiany właścicielki ;)

      Usuń
  13. Przypomniałaś mi Aniu, o mojej maksi szarej spódnicy, tylko że rozkloszowanej...'
    Muszę poszukać i też komuś sprezentuję, bo ja i tak już się w nią nie mieszczę.
    Myślę, że Sivka wyczaruje z Twojej spódnicy - nowego super sTworka.
    Odpisałam. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetny pomysł .
      Tez tak myślę , że Sivka da radę ... Pisząc posta nawet o nie myślałam jako o adresatce , ale nie chciałam sugerowac ;);)

      Usuń
  14. haha
    fajna ,oryginalna ,zaskoczyła mnie ta falbana na całego !

    OdpowiedzUsuń
  15. " moda " sprzed 15 lat ... Choć musze powiedziec ze jakosc materiałôw zaskakuje

    OdpowiedzUsuń
  16. Spodnica jest super właśnie ta falbana sprawia że jest oryginalna. Mnie się podobasz w tej stylizacji. Jednak, skoro chcesz oddać to myślę że Sivka jest tego godna .

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie się podoba ale jak Ci się znudziła to oddaj...
    Też mam starą z Trolla i jeszcze całkiem, całkiem...
    Pozdrawiam Aniu, miłego dnia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie o nude chodzi, ale o takie czucie sie....ja nie czuje ;)

      Usuń
  18. Spódnica ma retro wydźwięk, ale ta falbana trochę psuje całość, dlatego też jestem zdania- zostaw, ciachaj! Za to bluzka z szalowym golfem świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwa ciuchy- bluzka i komin ;) dziekuje

      Usuń
  19. Dla mnie również do kolan byłaby ekstra, sama bym taką chętnie widziała u siebie :) A tak w ogóle to świetnie wyglądasz w tym zestawie, ale jak nie lubisz maxi...A bluzka i komin na pierwszy rzut oka wyglądają jak golf :)
    Ja w ramach "czyszczenia szafy" myślę o pozbyciu się bluzek w rozmiarze 34.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja wcale nie jestem pewna czy bym i do kolan nosiła ... Uwolnij ciuch :)

      Usuń
  20. Stylizacja bardzo ładnie się prezentuje,natomiast zgodzę się z Tobą ,że nie praktyczna...:) (mowa o spódnicy)
    ,jeśli do tego się "nie czujesz",to znaczy ,że jak leżała 10 lat to i poleży następne i jej nie włożysz :)
    Niech szuka nowej właścicielki :) i nowego "życia" :)
    Góra świetna !!
    :*
    ____________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego ze leżała 10 lat nie noszoną nie przesądza o niczym . Biała plisowaną leżała 15 lat a tego lata nosiłam bardzo czesto , na nawet w wersji zimowej bedzie chyba w użyciu .
      Ale nowa właścicielka sie znalazła :) więc mam nadzieje ze bedzie służyć :)

      Usuń
    2. Faktycznie masz rację:)w sumie sama mam kilka leciwych ubrań sama,które bardzo lubię:)
      ;D

      Usuń
  21. Aniu nie taki stwór straszny jak go malują, mnie spódniczka się podoba, bez falbanki idealna, ale skoro nie lubisz maxi, ...
    Sylwia ogarnie ją idealnie:))
    Aaaa... bluzka świetna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SYlwia ją dostanie :)
      Aż sie cieszę ze dostanie nowe zycie :)

      Usuń
  22. Falbana ciach - i cykl ,, potwory z szafy ,, możesz jej odpuścić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciach bedzie i nowa właścicielka tez :)

      Usuń
  23. kontrolowany luz, świetny look!

    OdpowiedzUsuń
  24. Baaardzo stylowo Aniu, a szarość to moja miłość !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja tez , ale moze w wersji nie- Maxi :)

      Usuń
  25. Fajna spódnica, tyle że ta falbana wszystko psuje, jakoś nie przepadam za falbanami.
    Mam nadzieję, że znajdzie się na nią chętna.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. oj ekstra jedyne co troszkę tu namieszało to falbanka uciąć zrobić rozpierdasek z boku bikersy i mamy mocny rockowo sportowy look <3 ale to juz jak czytam zmartwienie nowej właścicielki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) tak ,nowej:)

      A swoją drogą ,to warto pokazywac wam i takie odslony, burza mózgów i moze powstac coś zgola nowego :)

      Usuń
  27. no fakt, ta falbanka psuje wszystko, ale spódniczka nie jest zła :) ładnie Ci w maxi szarościach!

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam takie szarości, długość i w ogóle całokształt, taki wygodny i ponadczasowy, też bym się chyba tej falbanki pozbyła,
    a dziewczyna obdarowana przez Ciebie pewnie pokocha spódnicę również z powodów sentymentalnych, w końcu nieczęsto ma się ciucha z tak miłą historią w tle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) mam taką nadzieję :):)
      A ze to kreatywna osoba , to moze i nowa jakosc sie pojawi

      Usuń
  29. Hmm, gdyby nie ta falbanka to śmiało można ją nosić dalej. Może jakaś mała przeróbka i zostawisz? W tym zestawie fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kuś ;);)
      Bo ja slowa dotrzymuje :):)

      Usuń
  30. Świetny look, uwielbiam szarości i Twoje potwory z szafy;) Bluzka i komin rewelacja;)

    Pozdrawiam, Mariola
    www.blog.be-fashion.me

    OdpowiedzUsuń
  31. zastanów się, bo wyglądasz w niej świetnie! Ja jakoś długich spódnic nie mogę przełknąć na sobie...

    OdpowiedzUsuń
  32. Ekstra casualowy outfit, ciekawa spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie mi też się podoba ten zestaw! nie oddawaj :P

      Usuń
    2. No prosze jakie lobby obronne sie zrobiło ;);)

      Usuń
  33. I znowu szarości!!! Zadręczcie mnie nimi dziewczyny ;)
    Zestaw podoba mi się bardzo, choć (nie będę oryginalna w komentarzu) falbanka mi nie współgra :). Jednak kolor spódnicy jest piękny!!! Ja bym jednak ciachnęła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciachnie Sivka ;)

      Ruda Filifionko nie każdy potrafi tak zręcznie miksować kolory i ... Nie u każdego w duszy maj , zeby w takich kolorach jak Ty biegać :)
      Biegaj biegaj ... Dlatego tak wszyscy Cie podziwiamy jak piękny kwiat :)

      Usuń
  34. Ja bym spódnicę skróciła do długości midi, zrobiła rozcięcie z boku, lub z tyłu i gitara :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze tak powiem to juz Sivki broszka ;)

      Usuń
  35. piekne szarości!!


    Pozdrawiam,
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo mi się ten szary, monochromatyczny zestaw podoba, taki jesienny klasyk :)

    OdpowiedzUsuń
  37. :-) też miałaś okres buntu i długich włosów? Moje kurcze sięgały za ramiona ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długie włosy u dziewczyny nie są wyrazem buntu, gdybym napisała,że na łyso się wygoliłam to tak ;);)
      Ale fakt , glany i Pearl Jam ! Byl taki okres

      Usuń
  38. Ja chcę, obetnę tę falbanę i po sprawie, będzie cacy :) Albo sama to zrób i będziesz miała maxi skirt... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie, Ty maxi nie lubisz, to zrób przed kolano albo za, będzie cacy. Ale jak coś, to ja czekam na znak :)

      Usuń
    2. Trop tard , poszło wczoraj dO Sivki :)

      Usuń