wtorek, 25 listopada 2014

Reminescencje




Nie udało się we Frankfurcie uchwycić tej propozycji  na zdjęciach, a była zdecydowanym faworytem tej jesieni. Ta stara sukienka , miała zaszczyt wystąpić już Ttuu w Anna i Anna, kiedy była bliska była demobilu, i tu w nowym obliczu. Szarość z Brązami- uwielbiam.
Dzięki ramonesce, której długo się opierałam, zyskała jeszcze jedno oblicze. Nie wiem czy nie najlepsze. W każdym razie wielokrotnie przeze mnie wykorzystywane.



wystąpili
Ramoneska Guess
Sukienka BonPrix
Buty Tamaris
Torebka Bocage
Komin H&M

84 komentarze:

  1. No widzisz? Czerń nie taka straszna. Świetnie wyglądasz, Aniu!!! Ramoneska jest genialna!
    Buziaczki :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerń jest niezbędna ... By przerwać zimę ;) albo w dodatkach ;)

      Usuń
  2. Anus, wiesz, ze taki zestaw jest absolutnie w moim guscie! Sama chetnie ubralabym sie dokladnie TAK! Sukienka jest swietna, a kurtalka jeszcze lepsza;);) Jest moc!!!
    Buziaki. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ho ho ... Biorąc pod uwagę jak ja lubie Twoj styl to ogromny to komplement
      Dzięki Anka :)

      Usuń
  3. Fantastyczna sukienka! Bardzo podobają mi się zestawy w tej kolorystyce jak już pewnie wiesz więc Twoja propozycja to strzał w 10-tkę ;) Co do kuszenia, to niestety kuszą dlatego staram się robić zakupy głównie przez internet ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja powoli zaczynam odczuwać potrzebę brązów ;);) ale tak tez lubie :)
      W internecie jeszcze łatwiej wydawać pieniądze ;);)

      Usuń
  4. taaaak!
    nie dość, że sama jest świetna, to z tą ramoneską naprawdę fajnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW i już! Ta wersja jest świetna, bo bardzo nowoczesna! No i co by nie mówić, ramoneska zawsze odejmuje lat (choć Tobie nie musi:D).
    Wersja z brązami tez mi się bardzo podoba!
    I ta sukienka w kratkę;))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytka każdej musi powyżej 18-ski ;)
      Dzięki wielkie za entuzjazm :)

      Usuń
    2. Hahaha, no w sumie masz rację! Jak zawsze:D

      Tego entuzjazmu w komciach, to nie mogę się za chiny pozbyć...i wpadania z poślizgiem;))

      Usuń
    3. Kochana , ten entuzjazm jest fajny , bo życzliwy ;)

      Usuń
  6. Sukienka fajna, ale kurtka jeszcze fajniejsza. Też się jej opierałam, ale teraz już wiem, że muszę ją mieć. Pozdrawiam Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślałam tak - maja wszyscy , a ja tak nie lubie ... Cóż .... Jest tak uniwersalna ze mam i bardzo chwale :)

      Usuń
  7. Fantastyczny zestaw. Wszystko mi się podoba i mogłabym się tak ubrać! Dawno kupiłaś tę ramoneskę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wyprzedazach na początku roku :) tylko zmierzyć chciałam .....

      Usuń
  8. Świetna sukienka a ramoneska to jak mała czarna w szafie każdej kobiety powinna mieszkać :)
    _________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak! Ta kiecka i ramoneska to duet idealny!!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z wiedzy jaką posiadam na dzień dzisiejszy jestem jedyną mi znana kobietą,która nie lubi ramoneski i z własnej woli nie chce jej posiadać ,nawet za dopłata haha
    Nie pojmuję tego fenomenu ani sama siebie :))
    Anula wyglądasz super,a jak włosy Ci rosną !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tez sie nie podobały , zwłaszcza ze w większości sklepów z pseudo skory i dermy kiepskiej jakości .... Te zmierzylam i przepadałam . Jest z cielęcej skory , lekka , miękka i trza Nivea uzywac do kremowania i konserwowania :)) jak Moj brat za starych rockendrolowych czasow ;);)
      I jak sie chodzi w sukienkach tak czesto jak ja ... To naprawde świetny dodatek

      Usuń
    2. No...Nivea przywodzi na myśl odległe czasy ;)

      Usuń
    3. Bo kiedyś taka kurtka z dermy to byłaby profanacjA ;);)

      Usuń
  11. Aniu, ja pamiętam tą Twoją bluzkę Lanti z białymi spodniami, to jest mój ulubiony Twój zestaw! :))
    Niestety nie było już jej w tej wersji kolorystycznej i mam w odwróconej :/

    Bardzo fajnie wygląda ta sukienka z ramoneską. Myślę, że super pasowałyby też botki na obcasie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) Ojej :):)
      Botki , tez . Jak juz kupię ... Kiedyś ...

      Usuń
  12. Super:)))śliczna sukienka i fantastyczna kurtka:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. ramoneska jest cudowna <3

    ____________________________________
    już jest!
    fashion stylizacja w najgorętszym kolorze jesieni
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten zestaw trafia do mnie w 100%! Rewelacyjne połączenie sukienki, kurtki i komina, SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurtka-zdecydowanie tak; buty-też na tak ;-). Zabrakło mi tylko skórzanych spodni-mogą być szare ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żartujesz ?!? Prawda , że Żartujesz ?!?! Toż jak stary metal vel harleyowiec bym wyglądała . Nie . Total skórze mówię zdecydowane NiE

      Usuń
    2. Nie żartuję i jeszcze Ciebie delikatnie opier..elę ;-); za "starego harleyowca"-bo gdzie Tobie; 18-stce do starości ;-); daleeeko ;-).
      A co do skórzanych portek-zauważ,ż jest ich tyle fasonów, są modne-naprawdę to może być fajna propozycja; zwłaszcza jak się ma taaakie nogi ;-).
      no i na koniec proszę nie obrażać metali-bo sam trochę tego słucham ;-).

      Usuń
    3. Spodnie skórzane mam , ale nie zamierzam łączyć z kurtka . Bo o ile do muzy nic nie mam , to stylistyka zupełnie nie moja ;);)

      Usuń
  16. Bosko bosko bosko i w dodatku z pazurem :) Genialna ramoneska :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka ponadczasowa jak dla mnie, z brązami ładnie się komponuje, jednak to ramoneska dodaje jej tego czegoś :)) super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mi sie tak widzi , plus Sivkową czapa i jeszcze śmigam

      Usuń
    2. Żałuje ze nie cyknęłam fotki :)

      Usuń
  18. ramoneska jest tak fantastyczna, że nie można oderwać od niej oczu, w tym zestawie sukienka zeszła na drugi plan ale to trzon zestawu! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pokazuje tylko jedno , ze warto dorzucić grosiwa i zainwestować w jakość :)
      Dzięki Magda

      Usuń
  19. Świetnie panno Anno, takie zestawiki z dna szafy, najlepsze są:)

    OdpowiedzUsuń
  20. lubię takie stylizacje. Ramoneska jest rewelacyjna, zresztą ja uwielbiam ramoneski. Sukienka również mi się podoba i tworzy świetny duet z kurteczką;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo często występuję w podobnym zestawieniu. Nawet dzisiaj chociaż zamiast sukienki jest szara spódnica i czarny sweter. Fajna ramoneska :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. O, jest świetnie! Prosto i charakternie. Widze, że coraz więcej i częściej szarości u Ciebie :) :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Szarości zima są bardzo naturalne dla mnie , wole niż czerń .... To czas wyciszenia .... Także od kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie dziś podobny zestaw ;)) Lubie czerń i szarość, tak na przemian z kolorowymi stylizacjami - zależy od nastroju.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesienią i zimą wiecej szarości ... Jakos tak

      Usuń
  25. O tak! Już chyba pisałam, że lubię rzeczy z których można zrobić strój na spacer, wyjście wieczorne na drinka ze znajomymi albo potańcówkę:) I ta sukienka taka jest:) A ramoneska...oj jak ja ubolewam, że coraz zimniej i będę musiała się ze swoją pożegnać na kilka miesięcy:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no niestety , zmieniamy na puchôwkę ;)

      Usuń
  26. Aniu, wyglądasz rewelacyjnie. Zestaw prawie, mój :) Prawie, bo ja oczywiście buty na obcasie bym założyła, ale reszta... często tak się ubieram. Ta ramoneska jest ekstra, zresztą jak większość rzeczy z Guessa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak wiem .... Ty sie nawet w obcasach , niebotycznie wysokich , sie urodziłaś ;);)

      Usuń
  27. dluzsza wersja szarej i ramoneski mega !!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ramoneska świetna i z ramoneską świetnie .Sukienka sama , ot tak po prostu nie przypadła mi do gustu ale w tym zestawieniu jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo kobieca , w taki dojrzały sposob ;)

      Usuń
    2. To widać jestem niedojrzała ;)

      Usuń
  29. cudownie wyglądasz :) uwielbiam czarne ramoneski, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pierwsza wersja świetna i z ramoneską też, ślicznie Aniu wyglądasz...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dzieki Basienko ,za tysiace juz milych słów ktore pod moim adresem napisałaś

      Usuń
    2. Piszę prawdę Aniu, piszę to co widzę i co mi się podoba a ponieważ cenię ludzi z pomysłem to cenię Ciebie. Najprościej iść do np.Zary i ubrać się od stóp do głów, trudniej stworzyć coś swojego.

      Usuń
  31. Fajny zestaw, torba mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ramoneska plus sukienka, mrau ;) ale jednak coraz więcej tej szaro- czarności u Ciebie... fajna ta torba :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, tyle,z ezaczyna mnie przytłaczać.....

      Usuń
  33. Ładnie, a nawet bardzo ładnie :D

    OdpowiedzUsuń