wtorek, 2 grudnia 2014

Jeszcze jesiennie




Szarości łatwo zawładnęły moją garderobom, są uniwersalne, piękne, pozwalają odpocząć i wtopić się w szarość listopadowych dni. Poczułam jednak tęsknotę za brązami, które kocham jeszcze mocniej. Za jesienią i jej kolorami. Słoneczną i ciepłą jak na początek grudnia pogodę (14st) wykorzystałam na powrót jesieni do szafy.




Sukienkę, a jakże pokazywałam o tutaj
Wtedy ,któraś z Was podpowiedziała, że fajnie byłoby jej w towarzystwie kozaków i swetra. Zadziałało na moją wyobraźnię. A jakże. Zamarzył mi się sweter-płaszcz w kolorze czekolady.
Od tego czasu bezskutecznie przeszukuje sklepy , oglądam wszystkie brązowe kardigany. Nie Ma!
Ten z dzisiejszego postu miał być kompromisem.

 

Ale szczerze mówiąc - nieudanym :(
frędzle, naszywane kieszenie, tunelowy pasek, dekolt woda - to jakoś za dużo wszystkiego.
 Kolory miodzio, mogłabym wybaczyć ,że nie do kolan, ale .....


Wystąpili
Sweter Vero Moda
Sukienka -Bonprix
Kozaki NoStress
Torebka Mano

108 komentarzy:

  1. Moja droga nie możesz być we wszystkim doskonała :-D a tak serio to mi się bardzo podoba. Sama dzisiaj mam na sobie kozaki , sukienkę przed kolano i długi sweter. Więc prawie identycznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażynko, ja nawet nie aspiruję ;)
      Pokazuję moją rzeczywistosc, nie wymuskany idealny świat.
      Pokaz nam te prawie , twoj gust i smak wyjàtkowo cenię

      Usuń
  2. a moim zdaniem - jest w porządku, Aniu, te frędzle wcale tu nie wadzą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pierwsze co zrobilam, to sprawdzilam, czy da sie te frendzle poodczepiac

      Usuń
  3. Może faktycznie za dużo się dzieje, ale sam w sobie kardigan świetny- taki otulacz!
    I ja też uwielbiam brązy, wiec nawet jeśli ten zestaw ma jakieś niedociągnięcia, to i tak kupuję go w całości:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma, ma, ale ja juz tych brązów potrzebowalam mentalnie

      Usuń
  4. Ajtam! Nie narzekaj! Ladnie wygladasz, zestaw bardzo bardzo fajny. Zreszta uwielbiam zestaw kiecka plus kozaki plus kardigan. A z brazami to teraz faktycznie trudno. Kiedys byl szal a teraz wszystko szare, czarne i ewentualnie oliwkowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) wlasnie:):) mam szary swetro-plaszcz, ale brązowy......

      Usuń
  5. Sukienka super, pasuje do Ciebie a z kozakami w sam raz na tę pogodę. Kardigan widzę tu trochę inny ale rozumie, nie zawsze można mieć taki, jak nam się marzy. Brązy to Twoje kolory więc jest O.K. Na pierwszym zdjęciu wyglądasz jak modelka. Pozdrawiam Aniu, miłego dnia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie tak Basiu, ja tez bym chciala dłuższy i z szalowym kołnierzem, ten to kompromis ;) kupialm bo ma fajny kolor :) taki mój.
      Jak bylam dzieckiem ,to nie lubilam brazowego ,to byl najstarszy kolor świata :):)

      Usuń
  6. Kiecka ,kozaki torebka świetne!!!:) Fajnie to wygląda!!:)...i 14 stopni! zazdroszczę :) u mnie 2 na minusie;/
    ____________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zimą bardziej widac różnicę klimatyczną miedzy Pl a Lux :) na szczescie w korzystna dla mnie stronę

      Usuń
  7. Z kardiganem i kozakami - fajnie! Miłośniczką frędzli nie jestem, ale tutaj (w wersji z zapiętym swetrem) się bronią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maggi, fajnie ze wrocilaś do blogosfery, zawsze bylaś szczera w ocenach i ...twoja ocena tej sukienki nie byla in plus, tym bardziej sie ciesze, ze w takiej wersji ją kupujesz . I w 100% sie zgadzam, co do frendzli i tego ,ze do zapiętego swetra :):)

      Usuń
  8. Fajny brązowy kardigan też chcę i szukam.
    Zestaw bardzo ładny, mimo lekkich niedociągnięć, ogólnie prezentuje się całkiem przyjemnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz Lidio, że to była Twoja sugestia ??!!!
      Wiem, wiem ....

      Usuń
  9. Ale u Ciebie ciepło Aniu! Zazdroszczę! U mnie jest -6 stopni. Nie wiem kiedy uda mi się jakiekolwiek zdjęcia zrobić.
    Sukienka idealnie pasuje kolorystycznie do reszty zestawu. Co do swetra to kolor ma super, ale szkoda, że nie jest dłuższy. Chyba kupienie brązowego, idealnego swetra graniczy z cudem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) Taki to czas, ze czas się przestawiac na pokazywanie kurtek i plaszczy, tylko moja szafa szybko w tym temacie sie wyczerpie :):)
      Dlatego tak lekko z zazdroscia patrzylam na dlugosc twojej kamizelki ;) , ale z kolei nie ma rękawów.....
      Cudu szukam od ponad roku.......Bezskutecznie ;(

      Usuń
  10. Sliczy sweterek Aniu, tez by mi sie taki sprzydal na zime!

    OdpowiedzUsuń
  11. kardigan bardzo fajny, podoba mi się :) jak sukienka jest trochę przysłonięta i widać sam środek to z tą woda jest super! no i kolor jest świetny !!!

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. mi też się podoba, fajne kolory, frędzle mi nie przeszkadzają a kozaczki zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proszę ,jak rymowanie wyszło :)
      mnie trochę tak :)

      Usuń
  13. Nie przesadzaj, jest dobrze z fredzlami, poza tym teraz fredzle na czasie :-) ale ja wiem, szukasz nowego czekoladowego swetra, może Mikołaj przyniesie :-) Wspaniale wyglądasz w sukienkach, te dłuuuugie nogi... A ja Ci tych temperatur zazdroszczę, u nas już zdecydowanie chłodniej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mikołaj to mam nadzieje ze ciepłą piżamę ;);) bo w sweter i to czekoladowy nie wierze :)) w szukanie wlozylam sporo energii ;) i nic ... Chyba ze usztrykuje mi na drutach tam w Rovaniemi ;)

      Usuń
  14. Nie będę orginalna i powiem NIE PRZESADZAJ !!!! Wyglądasz super, kolory moje ulubione, faktury też fajne, nic tu się nie gryzie jak dla mnie, wręcz przeciwnie jest ciekawie i kobieco czegóż chciec więcej !!!

    Uściski Aniu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gryzie gryzie ... ;);)
      Ale i tak dziekuje :)

      Usuń
    2. Nie zgadzam się !!!!! Jest super :)))
      Nie dziękuj !:) Mimo iż mało mnie ostatnio, ba nawet bardzo to Jestem, czuwam i pamiętam hhaa:)

      Usuń
    3. :):)
      Beatko , miło mi zawsze jak wpadasz , i nawet cieszę sie jak u kogoś widzę Twoj promienny usmiech , bo choć tak jestes obecna . Mam nadzieje , ze Wszysko w Twoim życiu nabierze właściwego wymiaru i na bloga , swojego znajdziesz wiecej czasu :) brakuje Twoich mądrych tekstow :)

      Usuń
  15. Mnie sweterek się podoba, co prawda widzę go w towarzystwie prostej sukienki, bo faktycznie sam w sobie jest bardzo "bogaty" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez tak myśle , tyle ze sukienke mam ;)

      Usuń
  16. Z kozakami i sweterkiem sukienka nabrała zupełnie innego charakteru. Bardzo lubię dekolt typu woda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubie grube swetry do lekkich sukienek i kozaki :)

      Usuń
  17. Aniu jesteś apetyczna czekolada. Ja ostatnio mam wielki dystans do takich spraw, jak frędzle na przykład czy pasują czy nie... Świetnie wyglądasz, a jak naprawdę nie będziesz ich chciała, to odprujesz i już... Kolor piękny, takie brązy lubię... Pozdrawiam Cię ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To była pierwsza rzecz która Sprawdziłam przed kupnem , czy ta sie jakos te frendzle usunąć;)
      Masz racje są rzeczy ważniejsze .... Ale póki co , nie muszę sie z nimi mierzyć

      Usuń
  18. To miód dla mnie,że piszesz iż przedkładasz brązy po nad szarości :)) bo ja też :))
    ślicznie wyglądasz,moje klimaty,fajne kozaczki i te rosnące ,co raz dłuższe włosy !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) nie wiedzialaś ?!? Tylko trudno fajne ciuchy w brązach i jeszcze wspolgrajacych ze sobą kupić ;)
      Włosy włosy .... Na wiosnę zrobię porządek ;)

      Usuń
    2. zostaw te włosy w spokoju,błagam Cię :))

      Usuń
    3. Wszyskie długowłose tak mowia , te z krotszymi ze lepiej krócej ...
      Ja sama chyba wole krócej ;);)

      Usuń
  19. Baardzo fajny zestaw, zgrzeszyłabym krytykując, bo chodzę podobnie ubrana, zwłaszcza te kozaczki i sukienka przypominają mi moją szafę!

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj tam...o tej porze roku chodzimy okutane, więc nawet Ty w tych swoich 14 stopniach, możesz sobie na takie warstwy pozwolić:D
    Po za tym, to jest lużniejszy strój, a nie sztywniacki, więc moga se frędzle i paski powiewać:)))
    Mnie się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Edytka , Tobie frendzlują ;);)
      Idzie chłod ,wiec tak lekko nie bedzie :)

      Usuń
    2. Hehehe, Ty nie marudż, bo u mnie już jest mróz!:D

      Usuń
    3. Dziś juz tez chlodniej .. 4 st ... Brrr

      Usuń
  21. Brąz, to zdecydowanie Twój kolor, bardzo Ci w nim do twarzy.
    Sukienka bomba, bo ma kieszenie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super kolory. Może po odsłonięciu kieszeni za dużo się dzieje, ale w momencie kiedy sa one zasłonięte, zestaw wygląda ciekawie. I Ty fajnie w nim wyglądasz. Bardzo podobają mi się te kozaki, nawet jeżeli nie są na niebotycznym obcasie :)
    Patrząc na te ciepłe brązy na chwilę zapomniałam, jaka temperatura panuje na zewnątrz:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest 5-6 cm ,moze być ?!?!?! Hahahaha
      Jaka ?!?! Jaka?!?!

      Usuń
  23. No ale kolorystycznie wyszło super, a sweter jak jest zapiety, i nie widać sukienki, to wyglada to bardzo dobrze. Jak się szuka, to się nie znajdzie, zapomnij o płaszczu, sam Ci w ręce wpadnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha to w gruncie rzeczy uroczy komplement...fajnie wyglda jak nie widac sukienki ;););
      Ale zgadzam sie calkowicie :):)

      Usuń
  24. Kolory bardzo pasują do Twojego typu urody. Śliczna jest ta sukienka i fajnie zestawiłaś ją z kozaczkami i torebką.
    Jak dla mnie idealny zestaw na jesień.

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem i calkowiecie sie pod tym podpisuje :):)

      Usuń
  25. Kolor czekoladowy to najfajniejszy odcien brazu. Lubie go, kiedys polowa mojej szafy byla w tym kolorze;) Teraz troche mniej ale nadal mam do niego slabosc. Pod postacia sweterkow zwlaszcza...
    Wiesz, ze ten Twoj na zdjeciach wcale nie wyglada zle. Przez te swoje fredzelki-duperelki jest oryginalny i ciekawy. Bez nich bylby zwyklam kardiganem;) Wygladasz swietnie Aniu!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubie bardzo, niestety producenci odziezy mniej ;);)
      Duperelki i frendzelki :):):)

      Usuń
  26. Eeeej no, sweter to miszcz!!! I wszystko zajebiście gra i trąbi, proszę się nie czepiać :D Brązy tak, to Twoje barwy!

    OdpowiedzUsuń
  27. Mnie sie podoba bardzo, sweter jest fajny wcale nie jest go za dużo :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Och, te kolory, idealne. Tak mnie zawsze zachwycają połączenia różnych odcieni brązu. Podoba mi się długość sukienki, masz bardzo zgrabne nogi, podoba mi się też zestawienie jej dopasowanego dołu z luźną, frędzlową górą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Basiu , my jesienie dobrze czujemy sie w brązach :)

      Usuń
  29. Też lubię brązy, beże, chociaż mało ich u mnie... mnie się podoba to co masz na sobie, jeśli tyle rzeczy przeszkadza Ci w swetrze może da się usunąć np frędzle... :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest ok , tyle ze sukienka do niego za bogata :)

      Usuń
    2. :) wiem czepiam sie , ale i tak tak chodzę :)

      Usuń
  30. Mnie się sweter podoba,lubię jak jest wszystkiego dużo:)))))ślicznie wyglądasz w brązach i kolejne śliczne buty:))))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) jasne rzecz gustu :) ja do swetra poproszę prosta sukienke a do sukienki swetr- plasZcz mało ozdobny ;)

      Usuń
  31. Zawsze musi być jakieś ale......my kobiety tak mamy ;) mnie się bardzo podoba, buty Ci ukradnę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prosze , tylko now Buty :)
      Raz juz nie ukradli .. Na basenie w listopadzie ;) wracalam w klapkach w listopadzie :(:( kupiłam druga pare ..... Taka samą więc , prosze , tylko nie buty

      Usuń
  32. Oj tam oj tam ;-). Nie przesadzaj ;-). Bardzo fajna stylizacja a Ty masz jakieś zastrzeżenia ;-). Wyglądasz świetnie i tyle ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam oj tam czepiam sie bo chciałabym trochę inaczej :)

      Usuń
  33. Anka, Ty chyba jesteś stworzona do brązów i szarości. Sweter chętnie przygarnę, jak Ci się już znudzi.:P
    Archiwalne zdjęcia studniówkowe nasunęły mi tylko jedną myśl...nic się nie zmieniłaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety chyba nie bedzie co przygarniać, jakość dzisiejszych Swetrów sięga 1-2 sezonów :(:( nie lubie tego .
      Dziekuje , ale
      Myśle ze Sivka lepiej to określiła , znów wyglądam ;);) bo w miedzy czasie różnie bywało

      Usuń
  34. Bardzo podobają mi się brązy, choć sama w nich zbyt dobrze nie wyglądam:( Niestety. Twoje stylizacje jesienne bardzo ładnie się prezentują. Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) jestes blondynką !!! To jedyne wytłumaczenie :)

      Usuń
  35. Moje ukochane brązy, zachwyciłam się!

    OdpowiedzUsuń
  36. jesiennie, ale bardzo kobieco i pieknie

    OdpowiedzUsuń
  37. Mnie też podoba się ten brązowy sweterek. Podłużny wzór i frędzle. Czemu nie. Frędzle na pewno przyciągają uwagę i nadają nonszalancji. Całość bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo :) trochę w tym racji co piszesz

      Usuń
  38. Lubię brązy jesienią. I lubię Ciebie w brązach.

    OdpowiedzUsuń
  39. Jedno z moich ulubionych połączeń kolorystycznych <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  40. Ach te brązy!!! Uwielbiam :), a sweterek podoba mi się bardzo!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zeby tylko producenci odzieży o tym pamiętali , ze to taki Twarzowy kolor

      Usuń
  41. Śliczna kolorystyka, bardzo fajna sukienka i te kozaki... :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Kochana, ale tu u Ciebie jeszcze pięknie, słonecznie :)
    Świetna sukienka, mega oryginalny fason <3
    A czekolade uwielbiam.... cokolwiek to znaczy ;) hihihi
    Miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie narzekam na pogodę ;) mimo wszystko :):)
      Moze znaczyć wszystko , wszak ją lubimy :) wszystkie :):) tylko niektóre tez na ubraniach

      Usuń
  43. Rewelacyjnie! Zazdroszczę bucików tak pięknie dopasowanych <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Mnie się podoba :) W brązach wyglądasz świetnie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Brąz to Twój kolor...i nie ważne czy woda, cy frędzle, czy kieszenie...Brąz i jest dobrze.
    I ta zieleń w tle:) Świetnie! Przez chwile zapomniałam, że jesień i zima...że zimno, że łyso na drzewach;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Jesien pozna , wczesna zima , wszystko jedno byle słoñce było

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo lubię Cię w brązach, Aniu. Ten zestaw bardzo do ciebie pasuje. Z jednym mogę się zgodzić, to samo mi się nasunęło; kardigan jest genialny ale pod nim powinna być prostsza sukienka. Prostsza w formie. Może być gładka ale masz chyba taka sukienkę w kwiatki w tych odcieniach, mylę się? Jak sweter zakrywa sukienkę jest świetnie! Kozaki, torebka -super!
    Pozdrawiam cieplutko,Aniu :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie tak, zreszta rozgladam sie za taka sukienką juz jakis czas :)
      Myślisz o takiej w kwiatki na czarnym tle ?!?! Chyba efekt podobnie jak tutaj byłby - kolorystycznie ok, ale za duzo szczegolow na raz. Ja coraz bardziej wole proste formy sukienek , spodnic, łatwiej kombinowac dodatkami

      Usuń