piątek, 12 grudnia 2014

Manekin




Prawie jak z reklamy H&Mu. Prawie, bo bez kapelusza, ale za to z torebką.
A było to tak....idę ulicą i widzę plakat, staję oniemiała- wow, piękna dzianinowa sukienka , długie nogi modelki w karmelowych kozakach i kapelusz a la Indiana Jones. Wow.
Idę do sklepu, na manekinie- ona...nadal piękna, miękka i ciepła dzięki domieszce moheru.
Dobra ,przechodzę kolejnego dnia...nadal robi na mnie piorunujący efekt. Myślę, przymierzę, to mi się odechce. Przecież stylizacyjnie nie da się tu poszaleć. Mierzę. Ciepło, miło i tak jakoś...po mojemu. Bo co jak co, ale sukienki to lubię. Odkładam.
Wracam po kilku godzinach i myślę, raz kozie śmierć, pewnie po jednym sezonie się rozwlecze, no góra po dwóch ,ale ile mi radości da...a ile ciepła....kupię rurki, pierwsze w życiu to i pochodzę więcej.
Pogrzebałam w portfelu, bon na 10e ,toż to 50% ceny. Usatysfakcjonowana i rozgrzeszona w pełni idę do kasy i .....wyciągam z szafy po miesiącu, jak zrobiło się zimno. Tak, teraz moja satysfakcja sięga zenitu, jak moher oddaje ciepełko. A że wyglądam jak manekin H&Mu...... chyba jakoś to przeżyję .






78 komentarzy:

  1. Wyglądasz pięknie,Aniu. A ten dodatek kożuszka, genialnie! Tez tak mam, coś mi się bardzo podoba, z kasą krucho ale myślę sobie; przymierzę, może będzie okropne, to przestanę o tym myśleć. Dobrze, że przymierzanie nic nie kosztuje :)
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha tak to tez Moj sposob ;) na wyleczenie sie z moich wyobrażeń jak w czymś wyglądam

      Usuń
  2. Szkoda, że nie wrzuciłaś zdjęcia tego manekina, byłoby porównanie:).
    Sukienka super, a dopełniona rudościami wygląda tak szlachetnie:), lubię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, szkoda, że nie ma foty manekina.
      Jak dla mnie możliwości stylizacyjnych jest sporo! Ale spokojnie, nie będę wymieniać :))
      I kolor i fason swetrosukienki jak najbardziej m się podoba!

      Usuń
    2. Raz - nie pomyślałam zeby plakatowi na przystanku robić zdjecia
      Dwa - wcale nie wiedziałam cO napisze
      A Trzy - to za duże ryzyko porownawcze - modelka miała 10 cm wiecej i 10 kg mniej ;)

      Usuń
    3. Sylwia dawaj z tymi pomysłami :)

      Usuń
    4. No wiesz, tradycyjnie z czarnymi rajtami i botkami wiązanymi widzę. Ale wiem, że nie lubisz. Albo w kremowe nogi bym szła i takież tam dodatki:czapka, komin, płaszczyk. Albo do lużnych szerokich dzinsów i trepów wielkich, na męsko. Albo do rurek i szpilek. I tak dalej i tak dalej :D

      Usuń
    5. A z rurkami , moimi pierwszymi w życiu ;) to bedzie w następnym poście :):)

      Usuń
  3. Takie stylizacje uwielbiam! Jestem fanką swetro-kiecek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę że nie chyba, a na pewno:))
    Aniu sukienka na jesienne i zimowe chłody idealna, sama miałam podobną tylko malinową, ale już się znosiła ( wełna, rozciągnięcie, wypchanie, takie tam...)
    Wyglądasz prześlicznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez Założyłam ze nie jest to ciuch dlugodystansowy ;)

      Usuń
  5. Haha! Mogłaś jeszcze cyknąć manekina byłoby śledztwo czy faktycznie jak manekin;)) Jak czytałam o Twoich podchodach do tej kiecki to jakbym o sobie czytała;) Na koniec akt desperacji w stylu założę i będę wyglądać fatalnie...no i cholercia najgorzej jak człowiek mierzy i czuje że ten ciuch do niego przylega jak druga skóra. Do Ciebie ta kiecka przylgnęła i w połączeniu z rudymi dodatkami wygląda szałowo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez porównanie wyszłabym gorzej :/:/
      Ale jak poczuje ze ten ciuch to druga skóra , to znaczy ze instynkt dobry ;)

      Usuń
  6. Ano rzeczywiście kapelutka brak...Też widziałam ten plakat i też oniemiałam! I zazdroszczę Tobie, że możesz przebrać się za tego manekina z H&M:)

    OdpowiedzUsuń
  7. e tam, modelki z plakatów H&M'u mają anemię i diastemy często - Ty prezentujesz się na pewno o wiele od nich lepiej, Aniu ;P
    w każdym razie - ja tej sukienki na żadnym plakacie H&M'u nie widziałam, także gdybyś nie napisała to nawet bym nie wiedziała, skąd ona jest ;P

    fajna!
    chociaż nie w moim fasonie (chociaż gdybym jej "zbufkowała" rękawy to może bym i na sobie ją polubiła ;P), to na Tobie kupuję ją bez wahania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no , piszesz o modelkach zZary ?!?! Nie one to dopiero metroseksualne są ;);)
      Ja bufkowałam wierzni plasZcz co by z pod spodu rękawy wystawały

      Usuń
  8. świetnie wygląda ten sweteeer z długimi kozakami :)))

    sniadanielejdis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem!!! :D:D:D
    Manekinie kochany! Też kcem taka ciepłą kiecę swetrową!!!!:D
    A Ty mi tu nie wydziwiaj, bo z tymi rudymi dodatkami, to odjazdowo się prezentujesz! Już Ci nawet brak kapelusza daruję;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) nie wydziwiam- noszę , noszę :)

      Usuń
  10. Pięknie ! następnym razem proszę z kapeluszem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z kapeluszem byłoby swietnie , ale kupować tylko do zdjec :/ nie .. Bez sensu

      Usuń
  11. manekiny są bez wyrazu, skamieniale, chude i blade. sztuczne po prostu wiec ten swetr- sukienka tez na nich wrażenia nie robi ;)
    Ale na mnie już owszem :) ładny, ciepły, wygodny- więcej nie trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Manekiny moze tak , ale ta modelka juz nie ... Chyba aż tak długich nóg nie mam :(

      Usuń
  12. Przede wszystkim manekiny nie mają taki pięknych włosów, a po dalsze, to Ty jesteś dziewczyna z krwi i kości, a nie jakieś sztuczne takie coś… Prezentujesz się super i sukienka też :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z krwi , kości i ... Dobra nie kończę :) dziekuje

      Usuń
  13. Wyglądasz ślicznie:)))brązowe dodatki idealnie pasują do tej pięknej sukienki:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu w życiu nie widziałam tak uroczo uśmiechającego się manekina... Świetna sukienka i świetnie w niej wyglądasz. Napiszę, nie potrafię się zebrać... Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu! Komu jak komu, ale Tobie do odgapiania "stylizacji" sieciowkowych baaaardzo daleko! Ten stroj zostal po prostu prze Ciebie pieknie zaadaptowany do Twoich preferencji i upodoban! I o to wlasnie w tych chodzi, zeby nie kopiowac wszystkiego jak leci, ale inspirowac sie i brac ze sklepowych propozycji to, w czym sie dobrze czujemy i w czym jestesmy soba! I Ty to wlasnie zrobilas - ta swetereko-sukienka jest dla Ciebie stworzony! Kolor, fason - idealne, a z rudymi dodatkami wyglada swietnie!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu prawdziwa dyplomatka z Ciebie , doskonale to ujęłaś :):)
      Nawet z manekinem , nie mam z tym problemu ;)

      Usuń
  16. no i co ze ak manekin, czy ktos to wie jak idziesz ulica Aniu? nie! za to widac mega fajna, seksowna, swietnie ubrana babke :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah raczej były to takie moje obawy , ze poł miasta bedzie tak chodzić ;)

      Usuń
  17. Sukienka rzeczywiscie jest bardzo ładna, takie zimą uwielbiam, żeby było mi ciepło, wygodnie i pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo ciepła :):) na tyle, ze chodzę w cienkim płaszczu :)

      Usuń
  18. Ja też takie sukienki ciepłe i milusie lubię, w dodatku nie-szare ;) Aniu wygladasz wspaniale, a ten kozuszek to super pomysł, szkoda, że tylko jedno zdjęcie masz w nim. Bardzo przypadła mi do gustu właśnia ta stylizacja, jest cudnie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wiecej ;) ale nie ... Wiesz za duzo zdjec to tez nie dobrze ;)

      Usuń
  19. Jak ja lubie takie brazowe akcenty w stylizacjach<3
    Sweterkowa sukienka jest piekna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez i akurat do brązu czesto wracam :)

      Usuń
  20. uwielbiam to połączenie. Te obszerne, długie golfy do kozaków lub botek podbiły moje serce. Ja swojego ideały znaleźć jeszcze nie potrafię, więc pozachwycam się Twoim ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam zimą połączenie długich golfów/ swetrów do kozaków, ewentualnie w połączeniu z getrami. A Ty Aniu bardzo ładnie wyglądasz w tym zestawie, a ten sam sweter widziałam u Rasz i w pierwsze chwili zastanawiałam się czy to ten sam. Czytanie komentarzy czasami wyjaśnia wątpliwości :) Co do zakupów tez tak mam, że się waham czy coś kupić czy nie, ale w moim przypadku to zazwyczaj mąż jest motorem napędowym :)))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , ten sam ;);)
      Choć jak sie okazuje jest wiecej możliwosci niż ja sobie wyobrażałam :)

      Usuń
  22. Sukienka super, dla Ciebie w sam raz, nie wiem jak wyglądał manekin ale Ty wyglądasz świetnie Aniu, nie dość, że sukienka urocza to jeszcze i ciepła, ideał więc...pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  23. REWELACJA!!
    Cudownie

    pozdrawiam, Ola
    Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje słodkie komentrze sa zawsze takie budujace

      Usuń
  24. całkiem realistyczny manekin :) podoba mi się, ale też widziałabym Cię w kapeluszu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak znajde taki o jakim myśle...to moze pewnego dnia :)

      Usuń
  25. Aniu tak wlasnie ma sie wygladac w tych swetrzysko-sukienkach, z Twoja figura ba!!!! A teraz wyobraz sobie mnie hi hi hi Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Kochana . Miód na serce . Nawet nie wiesz jak sie cieszę z tej figury - zaprzecza wszystkiemu co mi od dzieciństwa wciskano - ze po 30 i po dzieciach to figury sie nie ma ... I nie da schudnąć :)
      Da ! Można mieć nawet kaloryfer na brzuchu jak sie chce :)

      Usuń
  26. To połączenie kolorystyczne na ostatnim zdjęciu jest super. Pozdrawiam serdecznie,
    balakier-style.p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krystyno masz klasę , Obawiałam sie krytyki z Twojej strony :) po moich uwagach )

      Usuń
  27. Oj fajna kieca!!!! :)
    Pięknie wyglądasz!!! a i torebkę bym przygarnęła do kolekcji :)
    _______________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna i mega ciepła :)
      Torebka cóż , ja nie mogę sie z nią rozstać :)

      Usuń
  28. Ładna, cieplutka i milutka!!!
    Ech tam, manekin!!! Przecież muszą swój towar pokazywać, reklamować!!! Za tydzień będzie tam wisiała inna sukienka!!!
    Połączenie z karmelkiem podoba mi się bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justyna całe miasto było oplakatowane , i długonoga modelka na zdjęciach .... To sobie myśle ze wszyscy od razu bedą kojarzyć i porównywać ;) to raz a dwa , ze tutaj H&M to obciach :/:/:/ nawet moje panny przynoszą teksty ze szkoły ,ze H&M to dla biednych ... Bbrrrr .... A mnie szlag trafia , bo w szafie moich córek 90% to H&M bo mi sie podoba ich stylistyka , bawełna i cena . Tak ... Tu nastolatki rzucają pod ścianę plecaki od Chanel . A ja ... Mam do ciuchów mimo wszystko stosunek użytkowy . Za metke nie będę Płacić . Za cenę metki wole
      Jechać na wakacje ;)

      Usuń
  29. Nice blog! Can we follow each other? Write me on my blog or follow me (instagram, fb too) and i follow you:)

    XOXO

    Vik Ladyla - fashion blog
    vik-ladyla.blogspot.cz

    instagram

    facebook

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny zestaw!:),to mnie zdziwiłaś,że H&M to dla biednych...xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. H&M , Vero Moda i Promod to najtańsza półka , potem leci Mango , Zara i Esprit ... Tez w niskich cenach . Potem sklepy do których sama sie ślinię - Apostrophe , 1,2,3 Jours , Atelier , iKki , Guess czy Tommy Hilfiger , gdzie chodzę tylko w czasie wyprzedaży ;);) . I zaraz potem wielkie nazwiska projektantów , tam tylko oglądam wystawy ;);)
      Wielu sieciowek nie ma - Stradivariusa ,Bereshki czy RI , New Yorkera

      Usuń
  31. Też uwielbiam takie cieplutkie, dzianinowe sukienki. Osobisty mój mężczyzna niekoniecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moj pewnie tez nie, ale juz przestał komentowac moje wybory ;)

      Usuń
  32. Uwielbiam dzianinowe sukienki za miękkość i ciepło, którym otulają. Nie widziałam takich u nas w HM. Ślicznie w niej wyglądasz Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tej pory nie wiedziałam ,ze lubie;)
      Ale lubie , bardzo dziękuje

      Usuń
  33. Podoba mi się ta sukienka! Świetnie wygląda do długich kozaków. Gdyby była taka szara pewnie chciałabym ją mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, srebrzysto-szara tez byłaby świetna :)

      Usuń
  34. Ładnie ale brakuje mi jakiegoś cienkiego;zwiewnego szala wypełniającego dekolt ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szal do golfu ???!! Chyba bym sie juz udusiła ;););)

      Usuń
  35. Czasami nie warto tak walczyć i opierać się ;) Jak widać na załączonych zdjęciach ;)
    A tak swoją drogą to jesteś twardzielka. Jak coś mi się spodoba , tak słabo się opieram ...Moja silna wola jest bardzo słaba ;) bardzo...

    OdpowiedzUsuń