sobota, 3 stycznia 2015

Pocztówka z lodowego Liege



Deja Vu ?! Możecie mieć takie wrażenie, bo Disney on Ice, sama pierwszy raz zobaczyłam na blogach. U Madame Lipstick tutaj, i to ona podesłała nam linka do imprezy, a że Antwerpia i Liege to kamieniem zarzucić ,a rewia trwa do 4 stycznia, a przerwa świąteczna od tego służy, żeby się zimowo bawić :) Dziękujemy Ci moja Droga Bardzo Bardzo
Więc pojechaliśmy ,żeby spędzić trochę w temperaturze minus 6 stopni :) stąd puchówka.
Bardzo się przydała.





tak, to z tyłu to fantastyczny dworzec i kolejka :)


po to by zobaczyć świat wykuty z lodu, świat baśni i fantazji :)









i ja tam byłam i miód i wino piłam......



i zaparowanym obiektywem zdjęcia dla Was zrobiłam :)

90 komentarzy:

  1. O proszę :) Fajnie, że się jednak tam udaliście! Mam nadzieje, że się Wam podobało ;)
    Buziakiii. I SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybraliśmy sie , wybrali :):)
      Tak , moje dziewczynki były zachwycone światem Anny i Elzy ;);) a dla dorosłych tez było to interesujące :) jak to możliwe :):)

      Usuń
  2. Alez swietne miejsce!
    Najlepszego Aniu na Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak !!! Świetna sprawa :):)
      Dziekuje i wzajemnie !!!

      Usuń
  3. Jejciu, ale ślicznie! Kurcze że też u nas w pobliżu nikt nie wpadł na taki pomysł lodowej krainy. Ledwo co lodowisko otworzą bo pogoda nie sprzyja żeby lód się utrzymał, więc mało mamy atrakcji. Dobrze że wybraliście się z dziewczynkami, sama radość :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) to naprawde wielkie przedsięwzięcie zwłaszcza utrzymanie niskiej temperatury . Na zewnętrz plus 10 w środku -6 st . A to tylko barak .
      Podobnie jak nasze lodowisko :) bankowym bywamy regularnie :)

      Usuń
  4. Ależ to musiało wyglądać fantastycznie na żywo. Arielka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje . Na zdjęciach to fioletowe rzeźby , na żywo magia zaklęta w lód

      Usuń
  5. aaaaale dzieciaki miały frajdę ;P
    chociaż Ty zapewne bawiłaś się tak dobrze jak one ;P

    ale dłuższe bytowanie w minusowej temperaturze jest dla mnie czymś nie do pomyślenia ;P
    więc - podziwiam Was!

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu jakie cudowne miejsce nam pokazalas, dziekuje, usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudna kraina zaklęta w lód . Wierz mi , dla nas wszystkich było to przezycia

      Usuń
  7. Świetne miejsce dzieciaki miały radochę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla Małych to musiało być mega przeżycie!!! :) Kolejka ciut przerażająca ale napewno było warto:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było !!! Kolejka szybko sie posuwała na szczęście . W tej temperaturze nikt za długo nie przeciągał wizyty . Te - 6 było wyjątkowo mocno odczuwalne :)

      Usuń
  9. Pewnie dziewczynki ucieszone, a kolejka... My dopiero w Nowy Rok wybraliśmy się 5 kilometrowy spacer po Warszawie. Praktycznie całe święta mąż był chory, więc nie bardzo mogliśmy gdzieś wyjść.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to nieciekawie .Alę juz ok ?!
      Każda kolejkę da sie wyczekać :) a emocje dziewczynek były warte tej kolejki i wycieczki )

      Usuń
    2. Na szczęście już tak. Jak tylko mu się polepszyło to od razu wyszliśmy z domu. Ni jesteśmy przyzwyczajeni d ta długiego siedzenia w domu. Chociaż muszę przyznać, że trochę odpoczęliśmy, a dziecko jakie zadowolone :)
      Co do kolejek to znam takie na ponad 50 osób - 25 dnia miesiąca na Poczcie Głównej ok. 11 w nocy.
      Emocjom dziewczynek się nie dziwię :)

      Usuń
    3. ?? Czemu akurat wtedy ??!!

      Usuń
    4. Bo to dzień wysyłania do Urzędu Skarbowego deklaracji podatku VAT, a większość to robi w ostatniej chwili :) I my czasami też :)

      Usuń
    5. O my ... Na to bym nie wpadła . A nie można elektronicznie ?! Przez EPuAp ?!?!

      Usuń
    6. Od pewnego czasu można, ale w tej kwestii pozostałam tradycjonalistką. Poza tym mnie zdarza się to ostatnio tylko 2-3 razy w roku:)

      Usuń
    7. A ja w tej kwestii miałam Cie raczej za technologicznie nowoczesną ;) spróbuj , warto zaoszczędzisz czasu , i nerwów , wygoda . My tak sie rozliczamy od kilku lat . Komu by sie chciało z PiTem do Pl latać ;)

      Usuń
  10. Super! Magiczne miejsce, takie kolorowe.. Domyslam sie, ze Dziewczynki byly zachwycone?!
    Pozdrawiam Aniu!!!
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  11. O rany, ale super! Nie wiedzialam ze cos takiego jest...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A latem w belgijskiej Ostendzie ta sama ekipa bedzie robić rzeźby z piasku

      Usuń
  12. Ale bajkowo!!! Choć zimno! Ale dzieciakom pewnie niska temperatura w ogóle nie przeszkadzała;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrząc na długość kolejki , nie tylko naszym dziewczynkom nie przeszkadzała :)

      Usuń
    2. hehehe, ja bym tam zamarzła:D jedyne buty, w których mi zima na mrozie ciepło, to Emu:D

      Usuń
    3. Edyta , co wy robicie w tej Polsce jak jest prawdziwy mróz ... Tak minus 20 rano i przez cały dzień minus 15 ....

      Usuń
  13. No pięknie ! ja to lubię takie rodzinne atrakcje :) można coś fajnego przezyć i pobyć z rodzinką :) aczkolwiek temp -6 stopni to masakra ,br....nie lubię za długo w takiej temp przebywać,nawet w puchówce :) a pamiętam jak córa była mała,to zjeżdżałyśmy na sankach przy -20 st :)) ale jaka ja wtedy byłam młoda :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Kurcze -6 st to nie jest jakaś tragedia ;);)
      Rodzinnie , nawet razem z teściami :)

      Usuń
    2. Ania ,jak nie tragedia ,to dramat :)) nie zapominaj ,ze mam niedoczynnosc tarczycy i zimno odczuwam jeszcze bardziej :) przynajmniej tego się trzymam,kurczowo i R musi wciąż dokładać do kominka :)
      Moi byli teściowie mieszkają niedaleko mnie,ale mają do mnie żal,a ja nie będę tłumaczyć ,że nie jestem wielbłądem :) a obecni teściowie nie żyją niestety już.

      Usuń
    3. Kazdy pretekst dobry do palenia w kominku ;);)
      My wyrabiamy w moich tesciach nową tradycje, że to oni przyjeżają do nas zimą :):) pod roznym wzglendem tak jest wygodniej :)

      Usuń
  14. Będzie co wspominać, świetne zdjęcia :)
    Zapraszam do siebie, pozdrawiam.
    http://wobiektywiezycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. bajkowe miejsce, można tam przenieść sie w czas dziecięcych marzeń, choc ta temperatura nieco odstrasza - niczym w zamku Królowej Sniegu ;)
    no i ta kolejka bardzo imponujaca ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. bajkowe miejsce, można tam przenieść sie w czas dziecięcych marzeń, choc ta temperatura nieco odstrasza - niczym w zamku Królowej Sniegu ;)
    no i ta kolejka bardzo imponujaca ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak , swiat Elzy , nowej disneyowskiwj królowej śniegu ;)

      Usuń
  17. Niesamowite miejsce! Świetne zdjęcia.

    Takie rodzinne wyjścia są najlepsze. U mnie już jest ich mniej, bo mały Michałek ( jak mi się zawsze zdaje) jest już Michałem :-). No i zostają nam wypady w dwójkę:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Celebrowac codziennosc , to właśnie robimy . Moja Ala tez nie tak dawno była 3,5 kg bobasem

      Usuń
  18. Piękne miejsce:)))jak dzieci małe to więcej takich wspólnych wypraw:))))potem niestety coraz mniej:)))bardzo lubię Twoje pocztówki:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Pamiętam jako nastolatka byłam w takim lodowym miejscu! Niezapomniane wrażenia!! Na pewno Twoje dziewczyny będą to długo pamiętać! Chociaż pewnie dla Ciebie też była to niezła frajda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje ze beda :)
      Oczywscie ze ja mialam wieksza frajde niz one, caly tydzien je wkrecalam ze jedziemy do lodowej krainy Anny i Elzy , i beda wszystkie ksiezniczki zamienione w lod, prawdziwe ksiezniczki :):)

      Usuń
  20. Cudnie, jak w bajce...
    Piękne zdjęcia, cudowne Twoje pocztówki Aniu....buziaki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety zdjecia nieprofesjonalne, w zaden sposob nie sa wstanie oddac calego piekna i klimatu tej wystawy
      Pozdrawiam Basiu

      Usuń
  21. Swietne miejsce, zazdroszcze, že moglas to zobaczyc.
    Puchowka má fajny kolor i wygladasz w niej rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdziwa zimowa perełaka :):)
      Dziekuje za to ze zwrocilas tez uwage na ciuchy ;);)

      Usuń
  22. Świetna atrakcja dla maluchów i dorosłych :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bajka normalnie :D Fajowe te rzeźby. Ale prawdziwego lodu mam powoli dość, zwłaszcza, kiedy naszych ulic nikt na bieżąco nie posypuje piaskiem i można oglądać taniec pingwina na szkle :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas snieg spadl na jeden poranek , potem stopnial i zamarzl.....nie musze wiecej pisac jak wplynęło to na ruch uliczny ;);)
      Fajowe, moze latem uda nam sie i do Ostendy pojechac , ogladac te z piasku

      Usuń
  24. Kraina lodu wygląda niesamowicie! Myślę, że nie tylko dzieci mają ubaw, ale i dorośli nie mniejszy! :)
    Pozdrawiam ciepło i życzę wszystkiego dobrego na ten nowy rok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak jak piszesz , dziekuje i nawzajem :)

      Usuń
  25. wszytsko wyglada tak... magicznie :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow, niesamowite wrażenie robią te rzeźby.

    OdpowiedzUsuń
  27. Rany Julek...a jakby te rzeźby wyglądały na dworze;oprószone śniegiem i podświetlone kolorowymi światłami i mające najlepiej za tło Góry....;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak ... Tylko chyba w Skandynawii można by liczyć na stalość temperatury i pogody ;);)

      Usuń
  28. W takiej puchowej kurtce na pewno nie zmarzłaś a i dziewczynki przygotowane, by spędzić czas w tej magicznej krainie. Ciepłe zdjęcia mimo lodu, bo Wy je ogrzewacie - 3 cudne Kobietki...
    Serdeczności Aniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje kochana , zimowy trening sie przydał , dziś w Lux przymroziło ze ho ho

      Usuń
  29. Zjawiskowo i bajkowo :)
    Jak ja lubię takie kurtałki ,sama ową posiadam :)
    Świetne zdjęcia :)
    _________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. O, pewnie nie tylko dzieciaki miały frajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. No bajecznie ! :) czasami i dorośli chętnie odpływają w bajkę ;)
    Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super klimat miejsca, a dla dzieciaków bajka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam wrazenie ze zdjecia tej bajki w pełni nie oddają

      Usuń
  33. O to już byłaś calkiem niedaleko mnie :) dwa lata temu, czy w ubiegłym roku tez zwiedzałam te wystawę figur lodowych, byłam zauroczona, jak w bajce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak cały czas gdzieś wokół Ciebie krążę ...

      Usuń