niedziela, 8 lutego 2015

FuesParty



Mogłabym zatytułować ten post Bal Mistrzów Sportu. A wybrałam Fuesparty...
więc zacznę po kolei




Fuesparty to nic innego jak zabawa karnawałowa. W Luksemburgu hucznie obchodzi się karnawał.
Nawet ferie zimowe nie nazywają się zimowe tylko Conge de Carnaval. I w ostatnim dniu szkoły dzieciaki mają dzień karnawałowej zabawy , z kolorowym przebraniami i szerokimi uśmiechami.
Każda gmina też organizuje KannerFuesBal czyli karnawałowy bal dla dzieci, z muzyką i animatorami . Oczywiście moje panny uwielbiają przebieranki i zabawy i bierzemy w nich udział. Organizowane są też Cavalcady w wielu miastach do Diekierch was z tej okazji już też zabierałam :)
Przez te kilka lat przewinęło się parę księżniczek przez mój dom



Kopciuszek
 

Wróżka i Kopciuszek
 

 
po prostu księżniczka


i Śpiąca Królewna


w tym roku na skutek wykupionych strojów Elzy z Frozen zagościły u nas stroje czarodziejek . Możemy założyć własny Hoghwart :)



A co ma to wspólnego ze sportowcami ?!
Ano w tym roku wybraliśmy się na oficjalną kolację organizowaną przez mój klub biegacza No Speed Limit , który .....zakończył się tańcami i hulanką do późnej nocy.....
Szczerze nie pamiętam kiedy ostatnio tańczyłam, i to jeszcze w karnawale ,ale sprawiło mi ogromnie dużo frajdy. Tyle, że na tym balu ja w ogóle nie byłam kolorowa, przebrana i postawiłam na klasyczną i elegancką czerń, jak 95% zgromadzonych pań :)
A sukienka występowała już w towarzystwie koszuli o tutaj to ta sama sukienka :)

92 komentarze:

  1. Księżniczki, kopciuszek, śnieżka są urocze i widać, że kochane :))) A Ty najważniejsze, że wybawiłaś się, bo tak naprawdę o to chodzi, oczywiście wyglądałaś fajnie jak na taką okazję przystało, czerń na ogół zawsze dominuje w tego typu imprezach, o dziwo na weselach też zaczyna, no i swobodnie mogłaś się poruszać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochane i rozpieszczane ;);) ale są tak słodkie i grzeczne ,że mozna i rozpieszczać :)):
      Oj , tak. Dość specjalnie wybralam buty na plaskim ;);)

      Usuń
  2. jakie piękne księżniczki:)
    ładna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja, jak wiesz, uważam, że czerń jest na każdą okazję dobra, a na wszystkie bale, to już w ogóle ;)
    więc moim zdaniem dobrego, bardzo dobrego wyboru dokonałaś ;)

    a Twoje damy - przeurocze :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za czernią nieszczegolnie przepadam, ale na tą okazje była uniwersalna i odpowiednia :):)

      Damy są boskie :):)

      Usuń
  4. Hm kiedyś to tak dobrze nie było ze strojami, pamiętam że albo mnie za lekarza albo pielęgniarkę przebierali (?), babcia miała cały sprzęt, raz byłam Alicją z Krainy Czarów (mama mi na ten cel uszyła fartuszek, ale szczerze wyglądałam jak pokojówka niż postać z bajki), a hiciorem w minimalizacji charakteryzacji były wąsy namalowane czarną farbą, kapelusz i gitara - Spidi Gonzales. Taka księżniczka to się niejednej marzyła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha
      Chcialabym Cie widziec jako Speedy Gonzalesa ;);)

      Ja przez dluzszy czas pracuje nad tym ,zeby chcialy sie przebrac
      Za piracką księżniczkę, pipi , motylka, biednonke, Minnie .....ale jak wpadną do sklepu z przebraniami to .....umarł w butach - ksiażniczka ;);)
      Ale to w koncu one mają sie świetnie bawić :):)

      Usuń
  5. A najważniejsze, to się dobrze bawić, nawet w poplamionym dresie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście preferuję Twój strój wyjściowy niż dres na imprezę :)

      Usuń
    2. Hahaha ciesze sie ze jednak uznałaś, że w poplamionym dresie nie poszłam ;)

      Usuń
  6. Twoje Panny śliczne a mała czarna zawsze najlepsza na takie imprezy :) Świetna ta kiecka!

    OdpowiedzUsuń
  7. No Dziewczynki śliczne i jako wróżki i jako księżniczki! :) A taka czarna jak Twoja jest naprawdę uniwersalna i nadaje się na wiele okazji. I wcale nie trzeba być nie wiadomo jak odstrzeloną żeby się dobrze bawić. Nie raz i nie dwa widziałam panny na sztywno które całą imprezę przesiedziały piękne i efektowne gdy ja bawiłam się w najlepsze w jeansach i topie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie tak..... Choc ja z przerażeniem patrzyłam na żony kolegów sportowców wbitych w czarne spodnie o conajmniej rozmiar za małe....
      Dobrze że własnego męża zagoniłam do sportu ;);) nie grozi mu taki rozdźwięk;);)

      Usuń
  8. Piękne święto i okazja dla dzieci by przebrać się w takie urocze stroje. Myślę że taka pamiątka pozostanie w pamięci.
    Elegancko wyglądasz w tej czerni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z doświadczenia juz kilkuletniego wiem, ze te stroje dają wiecej zabawy niż zabawki ...takze u nas karnawal trwa nieprzerwanie cały rok ;)

      Usuń
  9. takie swieta sa cudowne i fajnie jest ze dzieci moga je przezywac poubierane w piekne stroje. U nas tez szalenstwo karnawalowe Usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak ...to ponoć wpływ niemiecki ,ze tutaj tak hucznie celebruje sie karnawal :):

      Usuń
  10. Twoja czarna, klasyczna sukienka jest świetna. Cudownie w niej wyglądasz. Fajnie, że ma kieszenie, gdyż może być bazą do wielu innych zestawów, nie tylko eleganckich.
    Śliczne te Twoje córeczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie. Nosze na co dzień ;)

      Usuń
  11. Najbardziej podoba mi się pierwsze zdjęcie Kopciuszka :))
    Fajna sukieneczka,jak się w tym roku przekonałam nareszcie do zimowych sukienek,chociaż wolę chyba wciąż leginsy :)) Ale trochę kobiecości nie zaszkodzi :)
    Fajnie wyglądasz,ale szkoda,że nie zaszalałaś :))
    Ale nadrobiłaś ustami,to Ci wybaczam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja leggi to tylko do lasu ;);)

      Ufff... Ja nigdy nie lubilam przebieranek, ostatnio to w przedszkolu ;);)
      Bo jak szłam na bal robiony przez AGH mojego meza temat był - pielegniarki i lekarze....to uznałam,ze dla mnie to zadna frajda ubrać się w stroj słuzbowy ;);) to przebralam sie za psychiatre, mowic, ze bez fatrucha i mlotkiem neurologicznym ;);) wystarczy ;);)

      Usuń
  12. Tej sukienki Tobie zazdroszczę i to szczerze!
    A Twoim córkom bycia księżniczkami, czarodziejkami. Wiesz, że ja jako dziecko zwykle byłam królikiem, strachem na wróble, marchewką, truskawką....nigdy królewną:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coz... U nas nic innego niz ksiazniczka nie chce przejsc ;);)
      adeptki Hoghwatu w tym roku bo nie bylo stroju Elzy ;)

      Usuń
  13. Jaka elegancka jesteś i ta czerwona szminka. Super!

    PS. Piękne Księżniczki i Wróżki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wróżki, księżniczki i czarodziejki, przepiękne:)))
    Ale jak mogło by być inaczej jak mama taka śliczna.
    Klasyka w skromnym, eleganckim wydaniu, dla mnie super:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasciwie nie chcialam przesadzic z elegancją, ale nie pójść zbyt sportowo. Tak mi wyszlo. Uwazam ,ze bylam jedna z lepiej ubranych kobiet, a buty bez szpilki i luźna kiecka dały mi ogromnie duzo swobody na parkiecie, wiec tak. Ja jestem jak najbardziej zadowolona ze swego wyboru :))
      Jak zrobilo sie goraco, to ściągnelam golf spod spodu i bylo jeszcze lepiej :)

      Usuń
  15. Sama bym poszła na taką przebieraną imprezę :) i jako dziecko zawsze mama ubierała mnie w wypasione kostiumy :) Twoje Czarodziejki dzisiaj przebiły elegancką mamę :PP ale czarna sukienka zawsze będzie ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja. Ie. Nigdy nie lubilam przebieranek.
      Oczywiscie ze przebiły ;); są najpiękniejsze :)

      Usuń
  16. Aniu, dodalas zdjecia talich pieknych ksiezniczek, že automatycznie zeszlas na drugi plán. Na nic Twoje pozy z taka konkurencja nie wygrasz, wiesz, že zartuje. Dzieci to nasz skarb, patrze na Twoje ksiezniczki i troche mi zal, že moje sa juz takie dorosle i czas przebieranek juz za nimi. A co do Ciebie to male sprostowanie, zawsze uważałam, że brązy są Twoje a teraz muszę dodać jeszcze czern. Jest elegancko jest seksownie jest moc. Now wiem jakimi dietami sie katujesz ale jestes coraz szczuplejsza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och jako dumna mama moge powiedzieć, że te schodzenie na drugi plan sprawia mi ogromnie dużo przyjemności . Ich uśmiech i radość jest bezcenna :):)
      Nie stosuje zadnej diety. Zdrowo sie odżywiam, w miarę, ale uprawiam sportu duzo . Ot tego jestem uzalezniona psychicznie i fizycznie :)

      Usuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Księżniczki urocze, pięknie się prezentują w każdym wydaniu. Ty świetnie wyglądasz w tej sukience.
    Ja już zapomniałam ale wiele lat temu też moja córka stroiła się w takie ciuszki, wtedy wszystko musiałam szyć.
    Ostatnio to tylko jakieś piraty i nie wiem jeszcze co, chłopaki mają inne potrzeby.
    Pozdrawiam cieplutko, u mnie zima...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie byly czasy. Ja tez pamiętam, sukienkę z rózowego blyszczącego atłasu z ktorego babcia uszyła mi strój Chinki :):)

      Usuń
  19. piękna kolekcja strojów karnawałowych, jak swoje pomnę to siermiężnie było w przedszkolach i szkołach:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ksiezniczki...skad ja to znam... przez moj dom tez niejedna sie juz przewinela, hahaha Twoje sa takie urocze w tych sukieneczkach....
    Ty w swojej tez! Czern to jednak czern - zawsze z klasa, elegancja i szyk. Na kazda okazje. Na codzien i od swieta. Twoja propozycja bardzo do mnie przemawia!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez Ksiezniczek Ani rusz :):) ja sie ciesze ze maja Takie beztroskie dzieciństwo :):) mogą sobie w tych rózach , koronach i z takimi uśmiechami biegać :):)
      Dzięki Anka

      Usuń
  21. Twoje księżniczki są cudowne:)))patrzę i żal mi się zrobiło że moja córka już dorosła:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorosła i jaka piękna. :) możesz być z siebie dumna Reniu !

      Usuń
  22. Śliczne dziewuszki masz:) Też bym chciała jakieś dziewczątko za księżniczkę przebrać, a tu cóż spidermany, batmany, rycerze..... Może wnuczka mi się przydarzy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tu nuda księżniczki i księżniczki .... ;);)

      Usuń
  23. Ależ cudowne Twoje księżniczki :) wspaniale się prezentują, a mama bardzo dobrze wyglądała w czerni- klasyka jest przecież ponadczasowa, prawda? Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):)
      W każdym razie bezpieczna i zawsze elegancka :):€

      Usuń
  24. Kurczę, wiem że już stara krowa ze mnie, ale sama z chęcią wybrałabym się na taki bal przebierańców :P hehe
    dziewczynki prezentują się bajecznie! <3
    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahajaja ale pamietam jakieś twoje przebrane zdjęcia , co nie ?!?!
      Następnym razem możesz w rózach :):)

      Usuń
  25. Ja też w domu mam księżniczke, wciąż po domu chodzi w balowej sukience ;))
    A ty Aniu , ślicznie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  26. Księżniczki wyglądają prześlicznie w swoich pięknych sukniach!!! Ależ to będzie zabawa jak moje maleństwa pójdą do przedszkola :D!!!
    Mama elegancka i... na luzie ;)

    P.S. W najbliższy piątek tez idę na karnawałową maskaradę ;D!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. To nam sie Rudzielcu koniecznie polaż :):)

    OdpowiedzUsuń
  28. KOCHANA JAKIE PIEKNE STROJE DLA DZIECIACZKÓW!
    pozdrawiam kochana ♥
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. jakie piękne dziewczęce przebrania! jak dla mnie stroje czarodziejek są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez sie ciesze, ze w tym roku nieco inaczej ;)

      Usuń
  30. Krótko-niech Pchełki uczą się od Mamy gustu i stylu to za parę lat jak pojawią się ciut podrośnięte 3 Gracje to dopiero będzie widok ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety za kilka lat to beda nastolatkami ,a te maja wlasne poczucie mody ...niestety .... ;);)
      Wystarczy popatrzec na nastolatki i skora cierpnie ;)

      Usuń
    2. ..nic nie mów; sytuacja sprzed kilku lat w Empiku-obsługiwałem młodą na oko 20-sto paro letnią dziewczynę-do dziś jak przez mgłę pamiętam Jej cudną delikatną urodę i buzię na której nie widziałem śladu makijażu-zrobiła go tak perfekcyjnie i..pamiętam stojące za Nią dwie nastolatki z potwornie grubymi żółtymi krechami mającymi być makijażem ??

      Usuń
    3. Makijaz, fryzurym ciuchy,,,,,,dobrze ze i z tego sie w koncu wyrasta ;)

      Usuń
  31. Oooo, a ta tradycja chyba do nas przychodzi, bo w tym roku w kilku szkołach ferie rozpoczęły się od "nocowania w szkole" najpierw był bal przebierańców, a następnie oglądali film/czytali bajkę i szli spać ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) bal tak, ale nocowanie w szkole to troche chory dla mnie pomysl ;);)
      Wiem, moja nieco starsza bratanica tez miala :):)

      Usuń
  32. Ania!
    odezwij się do mnie na podanego na blogu maila albo podaj mi swojego tutaj - byłam dziś w Nashe, mojej zielonej już nie ma, ale jest inna, czerwono-bordowa z taką samą kratą.
    Mam zdjęcia, podeślę Ci je!

    OdpowiedzUsuń
  33. Trzy królewny i wszystkie śliczne i niezwykłe!e!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładne te stroje wróżek. A Ty w tej sukience wyglądałaś świetnie i moim zdaniem jest w sam raz na tańce, jak się takie spontanicznie trafią :)
    My tez ostatniego dnia byliśmy na balu karnawałowym w szkole, u nas był Zorro. A tak marzy mi się Księżniczka... ale coraz bardziej mam wrażenie, że na marzeniach się skończy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) Zorro tez fajny :):)
      Cóż .... Księżniczki są piękne , a jakie kapryśne i wymagające ;);)

      Usuń
  35. Aniu, jesteś bardzo elegancka!!! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. ale masz gwiazdy w domu Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  37. Dziewczynki przeurocze.
    Fajny to byl czas, kiedy moje dzieci chodziły na przebierane bale... W dobie kryzysu, moja mama szyła przeróżne stroje, zgodnie z życzeniem...
    Aniu, mała czarna zawsze się obroni, rewelacyjnie wyglądałaś
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz ,ze mialam od ciebie naszyjnik tak naprawde na tej imprezie ?!?! Ale potem zaginął w precjozach Oli, bo jest najpiękniejszy, magiczny.....i do zdjec ,nie znalazlam ;);)

      Usuń
    2. Ja bardzo żałowałam .ze nie mogę zrobić zdjęć z nim . Ale moja mała sroka dobrze go gdzieś schowała ;)

      Usuń
  38. Piękne księżniczki !!! Przypomniałaś mi, jak sama tworzyłam sukienki dla córki z tego, co było wtedy w sh. Moja jeszcze była aniołkiem. Kurcza, co ja się namęczyłam, żeby zrobić skrzydła ! Teraz są dostępne w każdym markecie. Syn był mniej wymagający; kiedyś kupiłam mu strój... telefonu komórkowego i miałam spokój chyba na 4 kolejne bale!
    Pozdrawiam cieplutko Ciebie i Księżniczki :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) a ja pamiętam z dzieciństwa jeden bal przebierańców ....

      Usuń
  39. Stroje czarodziejek są piękne. Sama mogłabym w takich poczarować :-))

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale urocze te królewny i czarodziejki :) A Ty wyglądasz świetnie. Taką prostotę to ja lubię. Czerwoną szminę też ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudowne , zobaczysz ja Twój czarodziej lub czarodziejka przyjdzie na świat i go zmieni :):)
      Tak, mnie tez bliżej do prostoty :):)

      Usuń
  41. Piękne księżniczki :) wszystkie trzy oczywiście :) żeby nie było niedomówień ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Aniu wyglądasz zachwycająco w czerni! A czerwone usta są tu strzałem w 10!

    OdpowiedzUsuń