czwartek, 5 lutego 2015

Nie czekając na jesień







Brązy kojarzą się z jesiennymi propozycjami. Pięknie komponują się z wszelkimi barwami jesiennych liści. Dobrze pasują do....mnie.
Zdjęcie jednak na śniegu i w styczniu. Zdecydowanie nie w jesiennej szacie.
Chciałam jednak nie czekając na jesień pochwalić się .....no właśnie moim jesiennym , poprawionym zestawem. Był o tu , nieidealny, kompromisowy, nieco przedobrzony w ozdobniki.
Ale ostatecznie znalazłam sweter świetnie dopasowany, gładki, długi ....i niestety potrzebujący paska ,żeby osiągnąć zamierzony efekt.
Jak Wam się podoba ?!




 
 
 
wystąpili
właściwie to samo
Sukienka BonPRix
Kozaki No Stress
Sweter Vero Moda
Pasek St Oliwier

88 komentarzy:

  1. bardzo się podoba!
    właśnie dzięki temu paskowi - do butów dopasowanemu ;)
    jak wiesz - uwielbiam takie połączenia.
    niezwykle.

    brązy to Twoja tonacja - i jak tak myślę, to chyba masz to szczęście, że wszystkie, a nie tylko jeden ich odcień.
    szczęściarą jesteś ;)

    P.S. jeśli chcesz, to mogę zajrzeć tam w wolnej chwili i zobaczyć, czy nie ma jeszcze jednego egzemplarza tej chusty - a potem Ci ją wysłać.
    bo żal mi jej nie pokazywać już nigdy ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):):) co do brązów to masz rację :):)
      Z zieleniami już trzeba bardziej uważać, ale też uwielbiam :):)
      Napisalam , ze chce !!! :):):

      Usuń
  2. ...no to teraz Aniu jest idealnie, sweter super i z paskiem fajnie /czemu wiec "niestety?/, bardzo mi się podoba, Ty lubisz brązy, dobrze w nich wyglądasz, czy jesienią, czy zimą...pozdrawiam zimowo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo bez wyglada tak sobie i musiałam sie naszukać takiego , który by mi pasował ;);)
      I nie specjalnie lubię paski :):) na swetry :)

      Usuń
  3. Nie lubie pasków na swetrach. Ale patrzę na Ciebie i mam ochotę spróbować założyć pasek na sweter. Wyglada to rewelacyjnie! Serio! I dobrze ze pokazałas ten zestaw z długim kardiganem bo wyglada to rewelacyjnie. A brązu to Twoje kolory!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , ja tez mam kilka takich trików które mnie nie przekonują - pasek na sweter, zwłaszcza cienki pasek ;) czy sweter do środka spódnicy naprzyklad ;)
      Ale
      Na kardigan to już tak . Nosilam już wcześniej i to cienki ;);)

      Usuń
    2. Ooo... Sweter do środka spódnicy u kogoś super, a u mnie tak jakoś nieporadnie i niechlujnie!

      Usuń
    3. Nieeeeee u kogoś dobrze tylko na zdjęciach i tylko bardzo bardzo chudego ;);)

      Usuń
  4. Piękne kozaki i pasek bardzo mi się podoba :)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw i dobrze Ci w brązach, niestety nie dla mnie, robię się natychmiast smutna:-) a tego nie lubię:-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam dzieckiem uważałam ze brązu to najsmutniekszy kolor swiata i ze przenigdy nie będę ubierać ;);)

      Usuń
  6. Mi tam się oba zestawy podobają,nie wiem dlaczego określasz,ze tamten kompromisowy :)
    Był taki okres,że szaaaaalałam okropnie za brązami,na włosach tez,a teraz już tak na spokojnie.Bardzo ładnie jak wiadomo łączy się z błękitem.Zresztą co ja tu piszę,ja kocham wszystkie kolory,całą tęczę:)
    Fajnie,że włosów nie obcinasz,czekam na takie do pasa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo był z brązowym swetrem , ale nie takim jak ten . A miał być jak ten ;);)

      Włosy , ja właśnie patrząc na zdjęcia pomyslam ze najwyższa pora i koniecznie Trza iść do fryzjera ;);) ale jak to ja zabieram sie do tego przez dłuższy czas ;)

      Usuń
    2. Zostaw te włosy w spokoju,proszę Cię,chociaż tak experymentalnie,ja jako fanka i przede wszystkim znawczyni mówię Ci-będzie bosko!!!!

      Usuń
    3. Gośka ale ja wiem jak jest ;) obcięłam 1,5 roku temu ;);)

      Usuń
  7. Niby tylko zmiana jednego elementu, a efekt tak różny i tak fajny! Mi tam podobało się i poprzednio, ale teraz jest już z przysłowiową kropką nad "I". I ten pasek!
    Super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Ewuś , wszystko zawsze rozbija sie o szczegóły ;);)
      Tobie tez jest cudnie w brązach :)

      Usuń
  8. Oj, jak pięknie! Zdecydowanie na TAK! Brązy i szarości super ♥ ten sweterek w Twoim stylu (i moim też, bo takiego szukam :)) do tego pasek świetnie komponuje się z butami :)
    Pozdrawiam Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieskromnie powiem ,ze tez bardzo mi sie podoba . A sweter ma niejedno oblicze :):)

      Usuń
  9. Bardzo fajnie! Z tym swetrem zdecydowanie lepiej :) Świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł z paskiem podoba mi się bardzo!!!
    Kozaki śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jestem fanką pasków. Wczoraj miałam podobny zestaw na sobie. Wprawdzie w granacie ale struktura taka sama :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Granat musi wyglądać cudownie !

      Usuń
  12. Właściwie to samo, ale różnica kolosalna. Jestem z Ciebie dumna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od początku miało być tak ... Ale po ponad roku szukania swetra ... Uznałam ze innego nie będzie ;);)
      Był ... Co ciekawe w tym samym sklepie ... W późniejszym okresie ;)

      Usuń
    2. Ja też z paskami mam problem, poza tym, że zabezpieczają mi spodnie przed zjazdem z tyłka to unikam jakiegoś bardziej wykwintnego sposobu ich prezentacji. Tutaj pasek rewelacja, wiemy, że jest git.

      Usuń
    3. Ja mam tak samo :):) ale tutaj ewidentnie był potrzebny.
      Zresztą jak pogrzebać wstecz to czarny swetr do sukienek też nosiłam w tej wersji, tylko pasek cieniutki ;)
      Taaaki gruby to nowosc

      Usuń
  13. Aniu kolory dla ciebie, powinnas byc zadowolona z tego jak wygladasz bo swietnie to wykombinowlas.wszystko jest tak ja k trzeba :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noszę , noszę , bo bardzo lubię :)
      Dzięki Izuś !

      Usuń
  14. Faktycznie w brązach Ci do twarzy, swetra pozazdrościłam, jest świetny i ten pasek idealnie dobrałaś do kozaków:) Bardzo lubię falę na dekolcie, przynajmniej biust mi się robi;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie , jest świetny . Taki jak szukałam z rok czasu ;)

      Usuń
  15. weszlam na bloga patrze na tytul... widze slowo jesien... patrze na fotke piekne brazy, cudne slonce schodze delikatnie w dol i widze snieg na trawie! ha ale niezle! i uwazam ze Ci super w tym zestawiku! sukienka fajna, sweterek swietnie sie komponuje i wszytsko dopelnia pasek w tali! brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śnieg , śnieg , a moje Irysy pod płotem już pąki miały :/
      Dzięki Agatka :)

      Usuń
  16. Krótko i po męsku-ta sukienka plus szpilki ;-).
    no i zaszalejmy-zawiązana na głowie chusta w stylu grace kelly ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och wiem ze należy łamać stereotypy , ale dla mnie ta sukienka jest zbyt sportowa do szpilek . I uwielbiam sukienki do swetrów i kozaków :€ tak mogłabym nosić cały rok ;)
      A po chusty sięgnę latem :):)

      Usuń
  17. Podoba mi się!:D Ale z tym z frędzlami tez mi się podobało!
    A w brązach naprawdę Ci Ania do twarzy:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo tyś bardziej frendzlowa ;)
      Ja wole prosto i bez ozdobników :)

      Usuń
    2. Oj tam... czasami można zaszaleć:D

      Usuń
  18. Aniu, naprawdę brązy są dla Ciebie stworzone. Nie znam drugiej takiej osoby, której by tak bardzo pasowały. A ta stylizacja jest przepiękna - chyba jedna z lepszych tutaj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mamy zwyciezcę - ładnie Ci w zielonym, czerwieni, szarościach..... Ewidentnie Brązy !!!!
      Dziekuje ,mnie też bardzo się podoba :)

      Usuń
  19. Brązy to i Ja kocham :))) Dlatego ten zestaw jak najbardziej do mnie przemawia !!
    Cudowny sweter ..nooo i ten pasek rewelacja ! Poprzednia wersja jednak też nie była zła !:)))
    Uściski Aniu ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) to czekać nam przychodzi na mode na brazy i wtedy się obkupić w ciuchy.... Bo trudno znalesc coś niebabcinego ;) w brazie :):)

      Usuń
  20. Podoba mi się bardzo! Jest wręcz idealnie. Kolor paska i butów, nie wiem jak to zrobiłaś, ze kolory są identyczne - piękny brąz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, milo mi.
      Czysty przypadek . Moze dlatego ,ze oba elementy z prawdziwej, naturalnej skóry ?!?!

      Usuń
  21. Aniu no zainspirowałaś mnie :) świetnie wyglądasz, i długi sweter to coś co teraz bardzo mi się podoba, pomysł z paskiem idealny :))) super wyglądasz :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) ja tez pokochałam takie swetry :):)

      Usuń
  22. Oj podoba się, podoba!!! Brąz to, po zieleni, mój ulubiony kolor!!! Tak jest zdecydowanie Twój i pora roku nie ma tu znaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. No jakby można brązami gardzic ! ja lubię o każdej porze roku, ten kolor mi się nigdy nie znudzi, więc Twoja stylizacja mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) och prawda :) pisałŚ ze to jeden z twoich ulubionych kolorów :)

      Usuń
  24. Aniu, przeciez nie trzeba czekac na odpowiednia pore roku, zeby nosic swoj ulubiony kolor! Tobie jest pieknie w brazach o kazdej porze roku! Sweterek piekny - z paskiem wygada swietnie!!!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem wiem tak tylko przekornie napisałam :)

      Usuń
  25. Mnie się podoba, bo pięknie wyglądasz w brązach :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dlaczego NIESTETY, jeśli chodzi o pasek? Pasek jest super- w połączeniu z miękkim swetrem dodaje całości klasy i elegancji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och niestety niestety źle to tutaj sformułowałam... Pasek to jest absolutnie konieczny ;);)
      Ale niestety swoje kosztowal, i niestety nie specjalnie lubie pas,i na sweter ,wiec ten bedzie miewał goscinne wystepy w takim, lub podobnym zestawianiu ;)

      Usuń
  27. Great pictures! and you look amazing. Love the whole outfit!
    Have a lovely weekend!

    Come and visit my blog if you want!
    xx
    www.modacapital-blog.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo przyjemna kolorystyka. Świetny sweter:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mnie się podoba. Powiedziałabym, że jest totalnie w Twoim stylu. A sam sweter widziałabym w swoich ciuchach. Poza tym stwierdzam, że coraz trudniej wypowiadać mi się o tym jak ktoś jest ubrany, tak jak coraz trudniej mi czytać opinie o tym jaksama się ubieram. Po prostu ubieramyu się jak nam się podoba i co to w sumie za różnica, czy się komuś podoba, czy nie:D Ale tak, wiem wiem, taki klimat w szfiarskiej blogosferze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje, ja tez sie tak czuje, 100 % ja :):)
      Tak , ja czasem sama myśle jak puste i głupie jest to nasze chwalipięctwo ciuchowe.... A potem myśle, że robią to nie tylko puste lale, tylko całkiem mądre, inteligentne kobiety i rozgrzeszam siebie i brnę dalej....

      Usuń
  30. Bardzo ładny zestaw, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  31. mi się bardzo podobasz, pasek świetnie się spisał ! i super sweterek :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięknie wyglądasz Aniu! Cieszę się, że wreszcie znalazłaś sweter idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Pięknie wyglądasz w tych brązach:))sweter kupiłaś idealny a kozaki i pasek moje marzenie:))))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi ze tak myślisz :):)
      Prawdziwa skóra sie broni ;)

      Usuń
  34. Lubie Cię w czerni ale bardziej kojarzysz mi się z brązami. Fajnie, że pasek nawiązuje do kozaków. Super !!!
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja siebie też bardziej lubię w brązach :)

      Usuń