piątek, 27 lutego 2015

W Ten deseń




Paski. Klasyka stara jak świat. Zwłaszcza takie klasyczno-klasyczne biało -czarne czy czarno-białe.
Hmmm.... w mojej szafie tak naprawdę zagościły dwa sezony temu. Trendom oddałam się w pełni. Sklepy oferowały spory wybór ubrań od butów pod czapki ,by znaleźć coś dla siebie nie trzeba było się specjalnie wysilać. Z każdej sklepowej półki coś się do nas uśmiechało.
Kiedy już w mojej szafie pojawiła się sukienka i 3 bluzki powiedziałam sobie dość. Szlaban. TO sporo ,a moda przemija.....


Sezon 2013








Szlaban ten trwał do ....kolejnego sezonu :)) kiedy dołączyła spódnica i sukienka....w paski

2014






Bo paski bardzo do mnie mówią....

na sportowo






i bardziej elegancko






i w kolejnym sezonie mówią dalej..... i tylko czekają na piękniejszą aurę by tym razem w wersji oversize'wej zadebiutować ponownie :)

78 komentarzy:

  1. Niby taka jest zasada,że szczupłe osoby mogą nosić paski poziome,grubsze pionowe.....no nie wiem,bo do mnie paski nic nie mówią,nie przemawiają...jakoś mnie nie ciągnie.Mam sweterek z tamtego sezonu i wisi nie ruszany do dziś :)
    Bardzo lubię tę Twoją spódnicę w paski....o,ona do mnie mówi,ale tylko na Tobie :) jeszcze trochę i ją wyprowadzisz na spacer znowu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosia, to nie paski pogrubiają... to tłuszcz;)))

      Usuń
    2. Edyta kocham zycie normalnie 😊

      Usuń
    3. Jasne kazda inna to sobie motyw i desen wybiera. Mnie takie klasyczne paski bardzo sie podobaja :)
      I zgadzam sie spodnica jest miodzio

      Usuń
    4. niech se każdy nosi co chce :D

      Usuń
    5. hahaha
      tyż prowda !

      Usuń
  2. ja tam lubię paski, czy modne czy nie zawsze chętnie noszę

    OdpowiedzUsuń
  3. Telepatia chyba bo te ostatnio sprawdzałam ilość pasiadrych ubrań w mojej szafie i wyszło całkiem sporo. Założyłam sobie szlaban na zakupy do czerwca, w końcu prawdziwa blogerka musi umiec miksowac ciuchy hihi.
    Aniu, paski na Tobie wygladaja swietnie, najbardziej podobasz mi sie w tej waskiej spodnicy, no jest elegancko I seksI. A mnie ostatnío takie stylizacje chodza po glowie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, telepatia - zgadzam sie. Ja moze nie szlaban na zakupy, ale zalozenie ze nie bede kupowac nowych ubran, tylko max wykorzystac te co mam. Kupowac ewentualnie dodatki i ... Buty ... ;)

      Usuń
  4. Telepatia chyba bo te ostatnio sprawdzałam ilość pasiadrych ubrań w mojej szafie i wyszło całkiem sporo. Założyłam sobie szlaban na zakupy do czerwca, w końcu prawdziwa blogerka musi umiec miksowac ciuchy hihi.
    Aniu, paski na Tobie wygladaja swietnie, najbardziej podobasz mi sie w tej waskiej spodnicy, no jest elegancko I seksI. A mnie ostatnío takie stylizacje chodza po glowie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Paski, to ja lubię od zawsze:))
    I od zawsze kojarzą mi się z marynarskim stylem i latem.
    Dwa pierwsze zestawy mogłabym nosić natychmiast! Sportowe też (nawet mam podobną sukienkę!), a ta seksi kiecka podoba mi się okrutnie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) a ja zauwazylam ze zawsze dodaje czerwony ...
      Mam zamiar dodac inné kolory ;)

      Usuń
    2. Ja też często dodaje czerwony:D

      Usuń
  6. Paski uwielbiam od zawsze. Lubię je nosić zwłaszcza w okresie letnim. W połączeniu z czerwienia i bielą są najbardziej klasyczne i takie właśnie mi się podobają. Właśnie kupiłam sobie długą maxi spódnicę na wyprzedaży i już czekam z niecierpliwością na cieplejsze dni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem ze w paski ta spodnica :):)
      Ja bluzke ide kupic.... Zaraz po wyplacie ;);)
      W paski oczywiscie :)

      Usuń
  7. Co jak co, ale nie sądzę, by paski kiedykolwiek wyszły z mody. Czasem jest na nie istny szał, czasem są trochę na uboczu, ale chyba nigdy nie stają się niemodne.
    A ja paski uwielbiam! A Twoja kolekcja super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klasyka wiecznie zywa.
      Bardziej odnioslam sie do siebie, bo nigdy jakos na paski specjalnie nie zwracalam uwagi, do ... Wiosny 2013 r ;)

      Usuń
  8. Bardzo lubię takie połączenia :) Klasyka zawsze jest w cenie. A paski to mój ukochany wzór

    OdpowiedzUsuń
  9. I pomyslec, ze jeszcze niedawno nie przemawialo do mnie ani polaczenie b&w ani paski tym bardziej... A teraz?? Uwielbiam!!!! Podobaja mi sie wszystkie Twoje pasiaste ciuchy, tu najbardziej widzi mi sie pierwszy zestaw u bluzeczka w paski i te ze spodniczka. Ja ostatnio nawet zakupilam na wyprzedazy paskowy golfik w wersji Slim i juz mam ochote go zalozyc!!!;) Paski sa ponadczasowe - czekam na kolejne Twoje pomysly na nie... zwlaszcza ten oversize mnie zaitrygowal! I plissss nie piszcie juz, ze paski albo jakies inne wzory czy formy pogrubiaja! Jak ktos tu wspomnial - to nadwaga nas pogrubia!;)
    Buziakii Aniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamietam ten zalew paskow i twoj przeciw nim opor. Wszystko sie zmienia. My tez.
      B&W w moim wydaniu tez wezme pod Lupe.
      Bedzie, bedzie. Tylko bedzie pora na biale ;) spodnie.

      Usuń
  10. Lubię paski, dobrze dobrane kryją " to i owo"!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otoz to ! Otoz to! A nie jakies tam pogrubia ;)

      Usuń
  11. U mnie często pojawiają się paski. Wzór ponadczasowy. Nawet teraz mam na sobie bluzkę w paski. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna bluzke nawet wspoldzielimy ;)

      Usuń
  12. Z pasków lubię tylko te zapinane w pasie ;-) ale kto wie, może nadrobię. Niestety to efekt braku akceptacji siebie odkąd zostałam mamą, ech. Najbardziej podobasz mi się w wydaniach eleganckich, dwa ostatnie zdjęcia i pierwsze w białych spodniach,to moi faworyci :-) czekam na paskowy oversiz.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez lubie siebie na elegancko, choc ostatnio okazji brak . Kobiety domowe wola dresy i na sportowo.
      Asia , cialo sie zmienia, daj mu czas!

      Usuń
  13. Paski - to klasyka sama w sobie :)
    Noś na zdrowie (i urodę)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zestawy nam dzisiaj pokazałaś :) Lubię i też często zakładam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. paski są zawsze modne, super !

    OdpowiedzUsuń
  16. Paski lubię:)))Twoje zestawy są super:)))niech ta wiosna przyjdzie:))))))))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja tam wszystkie wzorki lowciam - paski ostatnio we mnie odżyły! Kiedy jednak wszyscy noszą dany wzór, mnie się odechciewa i upycham go głęboko w szafie a wyciągam gdy już szał przeminie.
    Sęk w tym, że jeśli umyślę sobie jakiś deseń lub kolor, a akurat nie nastała na niego moda, to na próżno szukam po sklepach. Wszystkie oferują to samo w określonym sezonie!
    Podobają mi się i Twoje zwykłe bluzeczki i ta seksowna spódnica z wiązaniem. Jeden warunek - paski muszą być drobne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paski paski ... Tak , zaczelam je nosic kiedy byl na nie tzw szal. Nigdy wszesniej jakos nie nosilam. Takie zwykle bluzki to podstawa. Podobnie jak z krotkim rekawem . Tak. Milosc do paskow mi nie minela

      Usuń
  18. hehe, Tobie wybitnie pasują, spokojnie możesz je nosić jeszcze przez wiele sezonów, Aniu :)

    P.S. nie miałam kiedy odpisać na maila ;P cieszę się, że misja się udała, a chusta się podoba ;) bałam się, że jednak to nie będzie ten odcień ;P okropnie ;P
    ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):)
      Ps. Ja tez;)
      Bo wole zielony, a bordo nie specjalnie. Dala drugie zycie pewnej kurtce i teraz nosze non stop. I o to chodzilo, co nie ?!?!

      Usuń
    2. Dobra , teraz trza z nią na zdjęcia , żebyś wiedziala skąd płynie moja satysfakcja :)

      Usuń
  19. Bo one są takie wdzięczne i twarzowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja tam myślę, że moda na paski tak szybko nie przeminie :). A jeśli już to nastąpi, to... co z tego ;)
    Pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja uwielbiam paski. Cienkie grube wzdłuż w poprzek! Chętnie łącze z czerwienia i jeansem:) paski jak krata nigdy z mody nie wyjdzie! A Tobie wybitnie pasują paski, serio!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):)dziekuje za taka pozytywna ocene

      Usuń
  22. No prosze ile ciekawych stylizacji mozna zrobic z paskami, musze pogrzebac w szafie i odkopac moja bluzke w paski. Dzieki za inspiracje. Pozdrawiam serdecznie Beata

    OdpowiedzUsuń
  23. A jak dla mnie w tym poście wystarczyłaby tylko stylizacja pierwsza z 2014 r.
    Dlaczego?
    Bo wyglądasz na niej tak ślicznie,że nie można od Ciebie oczu oderwać ;-).
    A co do pasków-masz rację,są fajne tylko...trzeba mieć do nich taką figurę jak Ty ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):)
      Nie , trzeba paski dobrac do siebie ;)

      Usuń
  24. Do pasków mam stosunek obojętny, ani miłość ani nienawiść. Czasem zakładam, bo akurat jakiś tam paskowy ciuch mam. Ale bez szału :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sivka Ty wogole masz bbardzo zdrowe podejscie do ciuchow.

      Usuń
  25. Faktycznie paski Cie lubią:)) i ja posiadam dwie paskowe bluzki, spodnie w pionowe paski, a własnie może pokażę je teraz na blogu :))) dobrze jest u kogoś o czymś sobie przypomnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam bardzo podobną sukienkę w paski, towarzyszyła mi całe lato, a teraz tylko czekam, żeby znowu wyciągnąć ją z pudła. Co najciekawsze - kupiłam ją za 5 zł w sh :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ktora ?! Bo sukienki dwie ;) i obie w paski....

      Usuń
  27. Jejku jaka Ty śliczna jesteś:) Bardzo Ci w paskach do twarzy:)

    Jakoś mam mieszane uczucia w stosunku do pasków. Jak byłam troszkę większa to uległam opiniom, że paski pogrubiają i raczej ich unikałam. Tak jakoś zostało, ale Twoje stylizacje są takie fajne, że koniecznie muszę sobie coś w paski sprawić, może się przekonam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No teraz to już nic nie powinno Ci stanąć na przeszkodzie ;)

      Usuń
  28. Ciekawe, co tam masz dla nas w zanadrzu.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja długo nie mogłam się do pasków przekonać ale teraz mam i będę nosić.
    Po ostatniej wizycie w CH widzę, że wszędzie masa pasków. Wszystkie Twoje propozycje mieszczą się w trendach więc będzie jak znalazł...pozdrawiam Aniu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dokładnie jak ja :):)
      Ale to dobrze ,ze nadal jest wybór :) bo są wdzięczne i odmładzające :)

      Usuń
  30. Lubię paski, szczególnie w połączeniach pozornie niepasujących, np. z kropkami:)
    Stylizacja z plisowaną spódniacą cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A z kropkami to już powoli tez klasyk :)

      Usuń
  31. uwielbiam paseczki w wydaniu klasycznym :) Wyglądasz niezwykle elegancko na tych fotkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) będą jeszcze i nie raz :)

      Usuń
  32. Aniu każda Twoja paskowa propozycja jest baaardzo trendy. I noś paski, bo bardzo Ci w ten deseń. W tej spódniczce w paseczki - rewelacja. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy trendy to nie wiem , ale w sumie nie ma to żadnego znaczenia . Nosze bo lubię :)

      Usuń
  33. Bardzo lubię pasiaste ubrania, ale w swojej szafie mam tylko 2 bluzki. Piękna jest ta spódnica!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo dwie wg mnie wystarczą :):)
      A spódnice - cóż jak kto lubi . Tak jest super udana :)

      Usuń
  34. Bardzo do twarzy Tobie w takim wzorku (jakkolwiek dziwnie to zabrzmieć może;>).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba każdemu ;) a zwłaszcza dzieciom , patrząc na garderobę moich córek :)

      Usuń