piątek, 20 lutego 2015

Zrzucamy płaszcze




Pierwszy prawie wiosenny spacer za nami. Powoli można zastąpić płaszcze i kurtki ciepłymi płaszczo-swetrami. I zacząć sezon na wycieczki nie tylko do wnętrz muzealnych.
Choć tym razem 2 w 1.
 MUDAM muzeum sztuki nowoczesnej połączone z fortem Turgen .
 Tak jakoś się składa, że zabieram was tutaj z każdym początkiem roku -  tu w pierwszym pocztówkowym poście, i tu- jako muzealna mysz ......Lubię je. Jest intrygujące i przepiękne jako projekt architektoniczny. Zresztą niech zdjęcia obronią się same.



Ciuchowo tak jak pisałam ,sweter zamiast płaszcza....w lutym :))

Sweter - Vero Moda
Golf -nn
jeansy -Promod
Kozaki - No Stress
Torebka -Tommy Hilfieger
Pasek- nn
Korale Handmade wiele wiele lat temu z pestek i paciorków

















78 komentarzy:

  1. Fantastyczne miejsce! I przy tym widac, ze swietnie sie bawcie!
    A Ty wyglądasz rewelacyjnie, właśnie w takich zestawach lubie Cię najbardziej:)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja juz tesknie za sukienkami :):)
      Bawimy bo w koncu mamy ferie ;)

      Usuń
  2. ja się bardzo spieszę, bo do pracy lecę, to tylko doniosę, że:
    a) szal poszedł wczoraj! nadałam priorytetem i za potwierdzeniem odbioru, więc liczę że dojdzie ;P
    b) ja też chcę łazić w swetrze zamiast płaszcza, a u mnie tak zimno, że wszystko zamarza!
    c) ubolewam - ze zgryzotą - że u mnie nie ma takich ładnych miejsc :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a) widzialam maila, dziekuje
      b) ja póki co mam awersje do zimowych kurtek i płaszczy ,to korzystam skoro jest po 12 st :)
      c) przepraszam, powinnam odpisać na maila, ale zajęta jestem oglądaniem i jeżdżeniem do tych fajnych miejsc ;);)

      Usuń
  3. Heh, piękne miejsce. Zazdroszczę, a pogody jeszcze bardziej :-) tęsknię do swetrów. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, takie swetry są rewelacyjne! wczoraj wydawało mi się, ze jest dość ciepło i tez wybrałam się w swetrze ale trochę zmarzłam ;) miejsce fantastyczne!!! a córeczki przesłodkie! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak , zaczynają w mojej szafie dominować :)

      Usuń
  5. Anula,mam nadzieję,że nie napiszesz za dwa dni,że się przeziębiłaś :)) Ja sprawdzałam u mnie na blogu w historii,to za 2 dni powinny być już krokusy na ogrodzie u mnie :)
    Fajnie tam u Was ,i na zewnątrz i wewnątrz, a Twoje szkraby super,jak mi brakuje takich małych trzpiotek....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Minęło trochę wiecej niż dwa dni ;);)
      Ja ze zmarzluchow , nie cierpiałabym z chłodu ;);)
      Chcesz je na następne ferie ;);)?!

      Usuń
    2. Ty się tu nie śmiej,jak brakuje dzieciaków dowiesz się za jakiś czas :))

      Usuń
  6. A ja zez mam zamiar wyciagnac dlugi sweter zamiast zimowego okrycia, mimo ze u nas chyba jeszcze wiosny nie widac...:( ALe moj grubszy jest...
    Fajnie, ze juz u Was tak cieplo! Piekne, klasyczne polaczenie z dzinsami - wygoda i styl. I miejsce fascynujace....
    Pozdrawiam Aniu!
    Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ja pod spodem mam naprawdę ciepły golf ;)
      Ja lubię taką architekturę i sztukę , i lubię patrzeć jak dziewczynki na nią reagują

      Usuń
  7. Super zdjęcia, bardzo pogodne. Zestawienie ubraniowe także świetne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przedwiośnie nakręca pozytywnie

      Usuń
    2. Oby wiosna czym prędzej nastała:)

      Usuń
  8. U mnie Aniu, jeszcze na swetry za wcześnie, niby ciepło ale ...chłodno, dzisiaj wiatr i chyba przedobrzyłam /właśnie boli mnie gardło/. Czekam na ciepełko, czekam, żeby zrzucić płaszcze i kurtki, Ładnie Ci w tyn swetrze.
    Dziękuje za wspaniałą wycieczkę,,,,pozdrawiam,,,,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko w swoim czasie Basiu , w końcu luty dopiero . W Lux klimat atlantycki , w Pl kontynentalny - to spora różnica ;) nasza aura bardziej płaska . Bez mrozów i bez upałów ;)

      Usuń
  9. Lubię takie kombinacje. Spodnie schowane w cholewy butów i długi kardigan :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla tej kombinacji kupiłam rurki , swoje pierwsze ;);) ale po ilości komplementow in vivo wnioskuje ze mogę w nich chodzić ;)

      Usuń
  10. Aniu jak Ci fajnie tak bez kurtki, ja owszem paraduje bez ale tylko do fotek, tak to jeszcze za zimno :) miejsce bardzo ladne i podoba mi sie klimat, lubie sztuka nowoczesna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) ale za to jak paradujesz :):)

      Usuń
  11. Super zdjęcia, niestety u mnie za oknem mroźno

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie fajne miejsce odwiedziłyście:)))ja już bardzo czekam na zrzucenie płaszcza:))))ślicznie wyglądasz:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och na zdjęciach już zrzucilaś ;)

      Usuń
  13. Takie swetrzyska są super i do jeansów i do sukienek:) Bardzo fajny zestaw stworzyłaś, kozaczki mi się tu podobają:) A takie muzea/wystawy to zawsze mnie ciekawiły. Lubię takie gdzie można popatrzeć na Wielką Sztukę i takie interaktywne wtedy jest najwięcej zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , to ten od brązowej sukienki ()
      Coraz wiecej ich w mojej szafie ... Och sukIenki , nie mogę sie doczekać :)

      Usuń
  14. Widzę, że czas dzieciaczkom swoim organizujesz atrakcyjnie:) Też muszę coś moim wymyślić, póki ferie, ale taaak mi się nie chce ciepełka domowego opuszczać, u nas wciąż zimno, choć słonecznie:)
    Ty piękna, jakoś tak promiennie wyszłaś, może przez tę ciepłą pogodę. Dziewuszki Twe śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby była jasność:) na innych zdjęciach też jesteś promienna:), ale na tych jakoś tak mnie zauroczyłaś, że bym Cię nie poznała:)

      Usuń
    2. My często jeździmy po okolicy i zwiedzamy , oglądamy i korzystamy z dobrodziejstw kultury ;) panny w weekend same pytają gdzie jedziemy i co fajnego będziemy robić . Mam wrażenie , ze to lubią i miewają własne pomysły .
      Ostatnio Ala , starsza dopytuje o wakacje , czy może byśmy do Chinizów ( po luks . Chin ) nie jechali , bo to daleko i na pewno ciekawie ;) i uczy sie słówek od kolegi :):) bo Boyang mówi i był na wakacjach ;);)
      Kto wie kto wie ... Może i do Chi sie wybierzemy ()

      Usuń
    3. Bo wg moich córek trzeba jeździć i poznawać , żeby wiedzieć ....

      Usuń
  15. Piękny sweterek:),zdjęcia się obroniły ^^,dziewczynki natomiast jak prawdziwe modelki :)
    P.S...nogi do nieba ! :)
    _________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Miejsce świetne, a Ty wyglądasz rewelacyjnie. U nas na zrzucanie płaszczy zdecydowanie za wcześnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak , ale tez co fajne , miejsce przyjazne dzieciom ...
      Dziękuje ze komplement

      Usuń
  17. Cudowne miejsce :)
    Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie lubiłem takich rzeź;ale..po obejrzeniu tych zdjeć zmieniam zdanie ;-).
    Ty zaś promieniejesz na wiosnę ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystawa Pt Antropomorfizm
      Ja tez sie kompletnie nie znam na sztuce , a tej nowoczesnej tym bardziej . Ale
      Uwielbiam słuchać moich panien jak opowiadają co widzą i na co zwracajà uwagę ....mamo zobacz tu palma ma ludzką nogę ... Chyba chce być człowiekiem by móc sie poruszać , i naprzyklad stad odejść ...dojrzałe , twórcze ich podejście jest

      Usuń
  19. wow, co za miejsce, tez bym chciała pozwiedzać!
    Pięknie wyglądasz w tych kozakach i długim swetrze, super elegancko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niesamowite , zgadzam sie :)
      Elegancko ?!?! Ja mam wrażenie ze na luzie ();)

      Usuń
  20. Świetnie wyglądacie :) ale ja jednak przestrzegam przed zdradliwą pogodą - łatwo się przeziębić !
    W Polsce też już robi się wiosennie, ale ze zrzuceniem kurtki poczekam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego dziewczynki w kurtkach , jeszcze zimowych ;)
      Ja nie choruje ... Ostatni katar miałam 10 lat temu ;) i nas już rozkwitła morze krokusów . Obfocę i wstawię

      Usuń
  21. Aniu w takim miejscu to i ja bym dobrze się czuła, coś dla mnie:))) widać dziewczynki dobrze się bawiły, a Ty no wiesz co ja będę pisać, ten sweter... ach i to jeszcze z Vero Mody...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez wpadłem jak śliwka w kompot z tymi swetrami ... Są świetne :):)

      Usuń
  22. Taa, marzę o łażeniu bez kurtek, płaszczy itp, nie mogę nie już patrzeć. Ale u nas jeszcze śniegu trochę, chociaż wiosną pachnie i ptaszory wyśpiewują :)
    Sweter juz chwaliłam, to nie będę się powtarzać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez mam wrażenie , ze ta zima mnie wymęczyła bardziej niż poprzednie . Mimo ze nie była ciężka , a nawet powoedzialabym ze była ciepła i przez chwile śnieżna , ale mam dość szarugi za oknem ...

      Usuń
  23. Twoje pociechy są słodkie, cudnie pozują. No i super, że już buszują, by poznać bliskie i dalekie...
    U mnie chłodno, wieje wiatr... A ja się zbieram... Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maja te w krwi ;) podróżują od pampersa :):) i ku zaskoczeniu wszystkich bardzo to lubią :)
      Na szczęście pomysłów i miejsc nie brakuje ...

      Usuń
  24. Zazdroszczę ci ze możesz paradowac w swetrze w lutym, u mnie jest jeszcze za zimno.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale przedwiośnie na progu ... Więc to kwestia czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. J´ aime bien les photos et surtout celles des enfants.
    Comme elles sont belles !
    Le site est beau, mais je n´arribe a voir la beauté des sculptures si brillantes .
    Vous êtes chaque jour plus jolie
    Gros bissous
    bisous

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Merci ma Chérie Cura que tu a visité moi , mes filles et ce musée intéressant :) Tu as raison , elles sont très très belles !

      Usuń
  27. a u nas jeszcze nie mozna bez kurtek, wycieczka super Aniu buziaki i usciski dla dziewczynek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pogodą u progu przedwiośnia nigdy nic nie wiadomo ;) kurtki pewnie całkiem w odstawkę nie pójdą :)

      Usuń
  28. O nie :))) ja jeszcze płaszcza nie zdejmę :))) Wycieczka jak zawsze piękna, Córeczki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Aniu, jak Ty wyglądasz pięknie w tym wydaniu!
    A muzeum, widzę, że dziewczynki się nie nudziły ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zwyczajnie ... Codziennie ... Ale lubię :)

      Usuń
  30. Rewelacyjne miejsce :) Połączenie starych murów zamczyska z tą oszkloną konstrukcją, wygląda bardzo oryginalnie, a w środku też widzę, że jest ciekawie!!!
    Też już się rozglądam za wiosną, ale w lutym to trochę naiwne jeszcze!!! Czas pędzi jednak z zawrotną prędkością, więc zanim się obejrzymy będzie majówka :)
    Fajnie wyglądasz Aniu, a Twoje dziewczynki to urodzone modelki :D Jak one się pięknie wdzięczą na tych zdjęciach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym chciała trochę słońca ... Póki co tego jak na lekarstwo , mimo ze ciepło i krokusy i przebiśniegi kwitną jak szalone .
      Hahaha czasem maja fazę na fotografowanie sie ;)

      Usuń
  31. Beautiful blog! Follow me and i Follow you back! Kisses

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you , and thanks for the proposition ;)

      Usuń
  32. Je, cóż za fantastyczne miejsce <3
    PS. To midi kochana tylko bardzo wysoko podciągnięta ponieważ nie za dobrze wyglądam w długości za kolano ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow architektura, kształt i samo wnętrze robi wrażenie bez dwóch zdań! :)
    U mnie kochana też już bardziej wiosennie, aż nie mogę się doczekać kiedy wyciągnę swoją ramonkę i wiosenne fatałaszki :) Teraz aż się chce po tejm zimie kolorów :)
    Buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja już wyciągnęłam , podobnie jak kalosze ;);) niestety ... Ale choć ciepło ;);)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne miejsce a Ty wyglądasz REWELACYJNIE ! W Twoim wydaniu lubię jeansy.
    Buziaczki :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo jeansy są fajne . Tylko trzeba dobrać do swojej sylwetki :)

      Usuń
  36. Ja jeszcze w płaszczach, za zimno u nas na kardigany. Ale aż chce się na Ciebie patrzeć. Bardzo zgrabnie wyglądasz.
    I bardzo ciekawe miejsce zaprezentowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  37. ach jak mi się podoba ten twoj look! klasa! :)

    OdpowiedzUsuń