środa, 25 marca 2015

Trzy Klasyki



Raz- czarna marynarka
Dwa- czarny t-shirt
Trzy- jeansy, białe






Cztery - czarne szpilki
Pięć - czerwone paznokcie i usta
Sześć - czarna torebka



Założę się, że każdy z tych elementów znajdziecie w własnej szafie. Ja tak zrobiłam.
Black&White wiecznie żywy :)
i nie ważne, że nie ma tu nic nowego, nic odkrywczego, nic rewolucyjnego, że modowo to pewnie nuda. Ja się w tym zestawie czuję świetnie. Lubię tak prosto, nudno, zwyczajnie.

Wystąpili
Marynarka - Bonprix
t-Shirt nn
Spodnie - Esprit
Szpilki Vendetta
Torba- Bocage

68 komentarzy:

  1. a tam modowo nudno, klaska nie jest nudna, a zawsze jest sie dobrze ubranym w kazdych okolicznosciach.Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze ,ale czy nie nudno właśnie ...

      Usuń
    2. Nie nudno! bardzo fajnie!!! Świetnie Wyglądasz w białych spodniach, zazdraszczam :D

      Usuń
  2. Prosto nie znaczy nudno, ja też lubię zestawy B&W. Moda to zabawa i czasami można ulec modowemu szaleństwu jednak "zwyczajność" jest nieśmiertelna.
    Wczoraj odwiedziłam moją ulubioną Zarę a tam rzut spodni, wszystkie mega szerokie z lejącego materiału odpowiednie na lato i wiesz co...to wszystko jest nie dla mnie, nie dla moich 160 cm , kupiłam tylko czarny t-shirt bo był dobrego gatunku. Moda czasami powoduje zastój w zakupach, tak jest własnie u mnie:P
    Miłego dnia Aniu,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba mam taki etap przesytu ... W wielu dziedzinach ... Od szafy począwszy ;)

      To choć plus tej wizyty w Zarze . Kasa została przy właścicielce , a we własnej szafie na pewno coś znajdziesz ...

      Usuń
  3. Mnie tam klasyka fascynuje. Tak naprawdę tylko w parze z klasyką można stworzyć swój niepowtarzalny styl. Czarny i biały nigdy mi się nie znudzą, choćby inni trąbili, że to przewidywalne, banalne. E tam...Twoja propozycja, jak najbardziej mi odpowiada. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie będę się rozpisywać, wiadomo, klasyka zawsze się sprawdza, ale klasykę można przełamać i to jest to! U ciebie tę "nudę" przełamuje super, nieklasyczna torebka i przede wszystkim Twoja osobowość, która od razu rzuca się w oczy!!! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda dla przełamania tego ascetycznego minimalizmu można zaszaleć kolorem torebki , czy większa biżuterią .... Ale strój powinien , a przynajmniej u mnie , oddaje nastrój ... A teraz mam najwyraźniej potrzebę "nudy" to i B&W jest bez akcentu , bez przełamania

      Usuń
  5. Czerń i biel zawsze modna. Ja lubię takie połączenie z drobnymi akcentami czerwieni np. właśnie na paznokciach albo jakaś biżuteria.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie . Czasem więcej nie potrzeba

      Usuń
  6. masz świetny styl:) podoba mi się rozwój Twojego bloga, dobra robota:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przemiły komplement , bardzo motywujący :)

      Usuń
  7. Ja, pomimo, że lubię czasami modowo zaszaleć, to też najbardziej lubię taką "nudę":))
    Super w niej wyglądasz!!! Ta marynarka wpadła mi w oko!
    Hehehe, spodni białych w mojej szafie nie ma... juz pisałam dlaczego;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak , ty Edytka jesteś żywiołem :)
      Myśle ,że mój wewnętrzny chaos da o sobie znać .... Ale póki co jeszcze śpi zimowym snem ...

      Usuń
    2. Jest czas chaosu i czas spokoju:D

      Usuń
    3. I wiosennego przemęczenia :)

      Usuń
  8. A mnie podobasz się w tych białych spodniach, bo zazwyczaj to widzę wersję odwrotną czyli czarne spodnie biała góra. I na tym polega nietuzinkowe zaprezentowanie klasyki, z pozoru tylko banalne black and white. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze raz nazwiesz zestaw b&w nudnym, a sie obraze...;);) Jasne, ze nie jest ani nudno ani zwyczajnie! Jest pieknie, kobieco, i po Twojemu (biale portki;);)... Lubie Cie tak wlasnie - w klasyce po wielokroc:)
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię B&W :) Gdybym dorzuciła biało czarne koturniaste sandały i moją torbę-psa mogłabym śmigać w Twoim zestawie:) No i wcale nie jest on aż tak oczywisty. Np. ja nie posiadam białych portek na stanie. A Ty masz i bardzo fajnie się w nich prezentujesz. Plus za czerwoną pomadkę, bombowy akcent!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tez byłoby dobrze :) bardziej młodzieżowo :)

      Usuń
  11. O, też się przymierzam do swoich białych portek, ale jeszcze nie teraz, jeszcze nie teraz. Na razie w czarnych mi wygodniej :) Czy nudno? No, dobra nuda nie jest zła. Przesyt przesadnym stylizowaniem się u mnie duży, na nudę wolę patrzeć, bo naturalna, bliższa prawdziwemu życiu. :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Białymi portkami celebruje słońce . A poza tym ... To mam przesyt nie tylko ciuchów i własnej szafy ale i zdjeć ,...

      Usuń
    2. Dobrze to ujęłaś, ja też. Tego pozowania cudzego i własnego też ;)

      Usuń
    3. Zastanawiam sie tylko czy to efekt przesilenia zimowego , wiosennego czy jeszcze coś innego ...

      Usuń
  12. To są moje ulubione połączenia. Zawsze modne. Eleganckie i z klasą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo my na co dżien takie zwykle jesteśmy ;)

      Usuń
  13. Klasyka - lubię tak jak lubię B&W, często wracam do tego zestawienia kolorów, jak tylko mam na to ochotę, białych spodni nie lubię ale reszta O.K. Ty Aniu w białych spodniach wyglądasz super, no i pięć - ach! ta czerwień!!!
    Pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale w białych spodniach wygldasz dobrze Basiu , wszystko zależy od długości , krótkości góry ;)

      Usuń
  14. Lubię zestawienia bieli i czerni, bo zawsze wygląda to elegancko i z klasą. Ale sama chyba bym się na ten konkretny zestaw nie zdecydowała, bo mam szerokie biodra i takie białe spodnie jeszcze by je podkreślały. No chyba, że z dłuższą marynarką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och jak patrzę na zdjecia to tez widzę okrągła biodra ;) ale w dobrym rozmiarze ;);). Niech wiec są :)
      Wystarczy wiec dobrać marynarkę pod siebie :)

      Usuń
  15. Super połączenie i fantastyczny żakiecik - bardzo mi się podoba. U mnie dzisiaj też czarno - biało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje . Widzisz .. Wisiał w szafie ... Nieużywany .
      Zaraz zaglądam

      Usuń
  16. Napisałaś,że każdy z tych elementów znajdziemy w swojej szafie-więc ja nie mam czarnej marynarki :( nie mam czarnych szpilek /coś tam po córce zostało :) i nie mam fajnych białych spodni-ostatnio poszukiwałam na shoppingu-bez efektów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to Gosiu nie mam na Ciebie słów ;)

      Usuń
  17. Białe spodnie dosłownie należą do kanonu klasyki. Uwielbiam je nosić do wszystkiego!

    OdpowiedzUsuń
  18. black &white lubie ale jakoś sama rzadko ubieram....
    Twój zestaw klasyczny a czerwona pomadka dodaje mu pikanterii!
    buźka
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja , jak się okazało często :)
      Coraz czesciej

      Usuń
  19. No widzisz, niby każda kobieta powinn a mieć w swojej szafie takie klasyczne rzeczy, a ja to chyba jestem sto lat za murzynami, nie posiadam czarnej marynarki, bo wolę zainwestować w jakąś kolorową, białych spodni, do których przymierzam się już z trzy sezony, bo wciąż uważam, że tyłek mi pogrubiają i prostych czarnych szpilek... :/
    a później, gdy nagle wypada jakieś nieoczekiwane wyjście i trzeba elegancko i ładnie się przywdziać, to Daria lata jak z pieprzem, bo same kolorowe łachy posiada w swojej szafie :P hehehe jak dobrze mieć jeszcze szafy siostry.... dobrze, że tego nie czyta :P hehe
    Dzięki kochana za bardzo miłe słowa u mnie :*
    Buziaki :*
    DAria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę . To jesteś ty już druga ... Aż nie wierze . Marynarka , ok . Tez za czarnym nie przepadam i nadaje grobowego charakteru , białe spodnie - niezbędnik na lato:)
      A czarne klasyczne szpilki ! No proszę Cię

      Usuń
    2. Co razej bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że jestem nie sto, a dwieście lat za murzynami :P hehe
      Ale w przyszłym miesiącu już obiecałam sobie kupić czarne szpilki, przed wielkanocą, więc może i ja niedługo ukaże się w eleganckim zestawie :D hihihihi a marynarkę skubnę od siory ;P

      Usuń
    3. SZpilki kup koniecznie , ale marynarka nie koniecznie musi być czarna ,jasne ?!?!
      Sama w czarnej najrzadziej chodzę ;)

      Usuń
  20. Takiej klasyki nie jestem w stanie nosić. Parzy mnie..
    Ale ty- łał, jak kobieco, zgrabnie i powabnie:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo Ty to jesteś kompletnie inna bajka ... Tobie wolno mowić ,ja tak nie chodzę .... To przebieranie ;)

      Usuń
  21. O czerwonych ustach pisałam ostatnio, więc już się powtarzać nie będę :)
    a w czarną marynarkę chyba muszę zainwestować, bo w starej zaczynam się nie dopinać upps.. :/
    Masz rację, co klasyczne nigdy nie jest nudne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piekna klasyka, na kazdą pore roku, wygladasz kwitnąco, a marynarka jest przepiekna, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  23. great post :) nice weekend :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Klasycznie= zawsze modnie :),marynarkę masz świetną!!
    Do mojej brak mi białych spodni ....:)
    __________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze bezpiecznie ;) ale ja lubię ... Klasycznie :)
      Białe spodnie - kup koniecznie :)

      Usuń
  25. Klasyczny kontrast! Pięknie ci Aniu w tej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuje za ciepłe przyjęcie tej modowej nudy !

      Usuń
  26. hmm paznokcie czerwone OK, usta czerowne OK czarna torebka i t-shirt OK, ale biale spodnie i czarny zakiet :( hmmm brak klasyki u mnie w szafie aniu :P

    Buziak i milego weekendzikku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zacznijmy od tego , że Ty Agatko nie jesteś klasyczna :)

      Usuń
  27. Jak u ciebie juz cieplutko! Przyslij troche slonca, bo mnie szaro, buro, ponuro i zimno jak cholera!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słońce łapane ;)
      Szaro tez jest :/ niestety .. Takiego ponurego marca nie pamietam :) przedwiośnie zawsze było najpiękniejsze !

      Usuń
  28. Biale spodnie - moje marzenie! Ale mam wrażenie, ze moje nogi w nich wyglądają jak dwa pnie drzewa...
    A taka klasykę lubie, bo.... Lubie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty jesteś taka drobinkà , to napewno tylko potwór w twojej głowie :)
      Bo napewno wyglądać będziesz pieknie !

      Usuń
  29. Przed zabiegiem kupiłam sobie białe rurki!!! Teraz mam lekki dylemat, bo tak mi spuchł brzuch, że nie mogę się w nich zapiąć! W ogóle to wyglądam groteskowo. Schudłam 2 kg, a brzuch wystaje jeszcze bardziej niż z przepukliną!!! Normalnie 6 miesiąc ciąży ;). Sąsiadki już plotkują na mój temat ;P.

    Ale nie o tym miało być!!! Klasyk Twój podoba mi się bardzo i jak już będę mogła chodzić w białych spodniach to na pewno się tak ubiorę :D (choć pomysłów na kolorowe zestawy też mam mnóstwo).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ubierzesz ubierzesz i będziesz pięknie wygladać

      Usuń
  30. Kocham klasykę! Kocham B&W ! To nigdy nie będzie nudne. Bardzo ciekawy żakiet.
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Soniu ogromnie żałuje ,że nie zajrzałaś do jeszcze jednego postu wstecz . Tam 23 stylizacje B&W i jak go pisałam to .... Myślałam o Tobie;).

      Usuń